Guest BhnSinac

A & B 01.12.2007

314 indlæg i dette emne

Hejsa alle!

Så er det da vist på tide at jeg får skrevet herinde... Har vidst i over 1 år hvornår jeg skal forenes med min soulmate... :bearhug:

Lidt om os:

Jeg er 24 år og min forlovede er 28, dvs. vi når at blive gift et pænt stykke tid før han bliver 30... :balloon: Sammen har vi en datter, der lige er blevet 2 år her i slutningen af september.

Vi skal giftes i Frederiksborg Slotskirke den 1. december 2007. Det nærmere tidspunkt er endnu ikke aftalt, da præsten har lovet os at det ikke bliver noget problem selvom vi venter til foråret.

Vi har heller ikke fundet ud af feststed, men jeg ville enormt gerne have den på Ølsted Kro & Hotel, da vi inviterer et par stykker der kommer hele vejen fra USA og Slovenien. Og så kunne det jo være optimalt hvis de kunne bo dér mens de er her. Plus at der også helst skal være et værelse til babysitteren og de børn der tidligt bliver trætte.

Men nu må vi se om vi kan få råd til det... :bearhug:

MEN MEN MEN! Èn ting er på plads... KJOLEN!!! :bearhug:

Vil I se??? :bearhug: Vil da gerne høre hvad I synes om den... Hehe!

Knus fra Betina. ()()

post-19896-1160166419.jpg

Redigeret af BhnSinac
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Velkommen til... Læste det førsyt som 2006, så jeg blev helt bekymret over du ikke var længere i planlægningen... :balloon:

Hvor er den smuk din kjole- og hvor den bare klæ´r dig godt!!! :bearhug:

Glæder mig til at følge din planlægning...

Hvis ikke Ølstedkro er ledig, er der mange gode steder i det nordsjællandske... (Se evt. min tråd)

()()

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej alle!

Mange tak for de rosende ord! Jeg ÆÆÆLSKER den kjole! :carrot: :carrot: :carrot:

Til Jer der spørger efter hvor den er fra:

I første omgang havde jeg fundet den og bestilt den hos Bridesave.com. Men ligesom Klyver, blev jeg ramt af at de lukkede, så de ikke kunne levere min kjole.

Så jeg blev jo helt ulykkelig, indtil Klyver gav mig den geniale idé at maile til Alex Hanson (selve designeren). Under normale omstændigheder sælger de absolut ikke direkte til private, men heldigvis for os begge, ville de gerne hjælpe os i dette tilfælde.

Så nu er jeg den lykkelige indehaver af et stk. gudindesmuk Alex Hanson brudekjole (undskyld jeg er lidt selvglad, håber det går... *Smiler*)

()():balloon::bearhug:

Jeg ved ikke om der er andre steder man kan købe Alex Hanson brudekjoler online, men ved at valentinbrudekjoler (.dk), som ligger i Kbh forhandler Alex Hanson brudekjoler, og kan bestille kjolen hjem til en, hvis de ikke lige har den i butikken. (Man kan jo kigge på Alex Hanson's hjemmeside og finde den man synes bedst om og så kontakte Valentin Brudekjoler, om de har den eller hvordan og hvorledes...)

Betina :bearhug:

0

Del dette indlæg

Kære Betina.

Velkommen hertil BK. ()()

Dejligt at du har lagt billede ind af din kjole. Den er super flot. Du får en rigtig flot figur, og en slank talje. Dejligt den allerede er på plads. Det er da meget dejligt for dig.

Glæder mig til at følge din planlægning

Kram til dig

:balloon:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Endelig en jeg kan dele dato med....!!! ()() - Jeg troede egentlig at vi ville være de eneste med den dato !! :bearhug:

Glæder mig til at fælge din beretning.

SMUK kjole !!

Hilsen

Natasha

Hejsa! :balloon:

Ja, der er vist ikke så mange der vælger at blive gift om vinteren... Men det er alligevel en ret romantisk årstid der lige omkring jul... :bearhug:

Jeg vil da også lige smutte en tur omkring din planlægningstråd engang imellem... ;)

0

Del dette indlæg

Kære Betina.

Velkommen hertil BK. ()()

Dejligt at du har lagt billede ind af din kjole. Den er super flot. Du får en rigtig flot figur, og en slank talje. Dejligt den allerede er på plads. Det er da meget dejligt for dig.

Glæder mig til at følge din planlægning

Kram til dig

:bearhug:

Tak for rosen! Jeg er også superglad for kjolen!! Og taget i betragtning af at den ikke sidder helt optimalt, pga. jeg var alene og derfor ikke kunne snøre den rigtigt bagtil, og den har folder fra da den var pakket sammen i kassen, og at jeg mangler et lidt fyldigere skørt, så synes jeg selv den er meget smuk! :balloon: Tror kun at det bliver bedre den dag jeg får min veninde/terne til at hjælpe mig! ;)

0

Del dette indlæg

Hej Betina.

Dun er super flot din kjole :balloon:

Jeg har købt 2 skørter, fordi jeg så en gine med 2 skørter på, og så spurgte jeg "damen" om det var normalt. Og ja, hvis det var en stor kjole, jeg er glad for at jeg købte 2, det er lige før at jeg sulle have en mere. :bearhug:

Tine

Hej Tine

Taaark! :bearhug:

Hehe! Okay, ja der er jo også en del fylde i skørtet på din kjole...

Men jeg håber nu at jeg kan nøjes med et enkelt fyldigt A-line underskørt... ;)

Betina ()()

0

Del dette indlæg

Endelig en jeg kan dele dato med....!!! ()() - Jeg troede egentlig at vi ville være de eneste med den dato !! :bearhug:

Glæder mig til at fælge din beretning.

SMUK kjole !!

Hilsen

Natasha

Hejsa! :balloon:

Ja, der er vist ikke så mange der vælger at blive gift om vinteren... Men det er alligevel en ret romantisk årstid der lige omkring jul... :bearhug:

Jeg vil da også lige smutte en tur omkring din planlægningstråd engang imellem... ;)

Det ville være dejligt, at vi kan følge lidt med hos hinanden .!! :bearhug:

Hvad skal vi med sommerbryllupper..... - Når vi kan få det SÅÅÅ romantisk 1 dec. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Betina.

Velkommen til og tillykke med din planlægningstråd! :bearhug: Sikke en smuk kjole, den klær dig godt nok :hug:

Hej Rikke :cheerleader3:

Tak for velkomsten. :boohoo: Har dog været herinde i et pænt stykke tid, men har endnu ikke selv haft så mange emner oppe at vende... Det skal nok nå at komme! :lol2:

Og tak for rosen omkring min kjole! :cheerleader3: Ja, taget i betragtning at jeg var alene da jeg tog billedet, og det skulle gå lidt hurtigt, så sidder den faktisk rigtig fint. Men jeg glæder mig til den dag min kæreste ikke er hjemme og min veninde kan hjælpe mig, så den kommer til at sidde optimalt. :carrot: :carrot: :carrot:

Betina :hug:

0

Del dette indlæg

Jeg har slet ikke fået hilst på dig, det må da være en fejl :cheerleader3:

Helt fantastisk kjole! Jeg kan heller ikke lade være med at blive en smule misundelig over din flotte figur :cheerleader3:

Glæder mig til at høre meget mere om planlægningen op til din store dag :bearhug:

- Louise

0

Del dette indlæg

Hejsa

Tillykke med valget af kjolen. Det er det valg der giver mig flest bekymringer med bryllupet lige nu.

Jeg glæder mig til at følge din planlægning.

Hej! :cheerleader3:

Tak skal du ha'! :bearhug:

Det lyder da ikke særligt rart at det er kjolen der giver dig flest bekymringer pt. Jeg hopper lige ind og læser din planlægning hurtigt igennem...

Betina :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg har slet ikke fået hilst på dig, det må da være en fejl :hug:

Helt fantastisk kjole! Jeg kan heller ikke lade være med at blive en smule misundelig over din flotte figur :bearhug:

Glæder mig til at høre meget mere om planlægningen op til din store dag :hug:

- Louise

Jamen hej Louise! :cheerleader3:

Jeg er virkelig meget overrasket over alle de fine kommentarer jeg får om min kjole, synes jo der er uendeligt mange kjoler der er mindst ligeså pæne... Men ja, som skrevet før: Jeg elsker den kjole!! Så det varmer mit sind, at folk fortæller at den klær' mig. :hug:

Tak for komplimenten af min figur. Er også selv ganske tilfreds med den... :boohoo: Men jeg er også blevet mere "normal" at se på efter graviditeten for et par år siden. Der hænger stadig 2 kilo på som ikke vil slippe og det har jeg det fint med. Var alt for tynd før! Men bortset fra det synes jeg altså at alle er kønne på deres egen måde, og der er ingen grænser for hvor godt en brudekjole kan se ud på en, bare man er oprigtig glad for den! ;)

Betina :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer