Guest BhnSinac

A & B 01.12.2007

314 indlæg i dette emne

Annonce ♥

nåååå hvor er hun nuser, jeg er vild med hendes hår :boohoo: og sød "kommende" mand :(

Tine

Taark! :bearhug: Jeg er også selv helt vild med alle hendes små søde krøller... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blush.gif

Og ja, hvad kan jeg sige mht. manden... Har jo tabt mit hjerte til ham... *griner*

(y)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HEj Betina......

:loveshower: Smukke smukke datter du der har dig... Det er bare det mest vidunderligste, det med børn. Man kan tage så lang tid om at få dem, når de så er der, så føler man lynhurtigt de har været der alle dage...... :loveshower: Dejligt...

Knus fra Belinda...

0

Del dette indlæg

Ihhh... Så har jeg også tilbragt mange timer med at se på frisurer og jeg må indrømme at jeg er faldet helt og aldeles pladask for disse opsætninger:

post-19896-1162067820.jpg post-19896-1162067831.jpg post-19896-1162067849.jpg

Specielt den første, og så med lidt løst hængende hår fortil alá nr. 3 :respekt:

Min store frygt er bare om jeg overhovedet har krafttigt og langt hår nok til sådanne opsætninger... Nu er der jo godt nok over 1 år til den store dag og der findes jo også noget der hedder hårpåsætning... Så mon ikke det kan lade sig gøre... :bearhug:

Mvh, Betina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er din datter bare søøøøøøøøøøøød! ()()

Lækkert hår iøvrigt.!

Ved I hvor I ønsker at holde festen ? - har du ideer til invitationer mv ? - Jeg er viiiildt langt "bagud" - tror min kommende er den eneste der har skænket det en tanke....;)

Hey! :blush:

Takker! Ja, hun er dejlig (det meste af tiden... *smiler*).

Uha, nu stiller du jo store krav til vores planlægning...! Vi er overhovedet ikke nået til noget i den retning endnu... Men jeg har da tænkt lidt på at holde festen på Ølsted Kro. Det kunne være rigtig rart, for der er da nogle stykker som det ville være praktisk mht. overnatning, eftersom de kommer fra udlandet.

MEN! Jeg ved slet ikke om der overhovedet kan blive råd til det... Vi er lidt på r.... for tiden.

Derfor der ikke rigtig er planlagt noget endnu. :biggrin:

Ja, jeg har lavet mange udkast til invitationer, men ingen jeg blev tilfreds med når det kom til stykket, men hvis man bliver ved med at prøve, kommer det jo nok lige pludselig... :)

Betina http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

PS: Nej, I har da slet ikke styr på nogen ting mht. planlægningen! PJAT med dig!! *griner*

Redigeret af BhnSinac
0

Del dette indlæg

Hej alle I skønne tøser! :bearhug:

Jeg kom til at tænke på noget, som jeg håber I kan hjælpe mig med... :(

Jeg er jo nærmest ligeså bleg som sne, og med mindre jeg er på ferie under sydens sol i mindst 14 dage i november næste år, hvilket er ret usandsynligt :) , så skal jeg nok ikke regne med at have en pæn kulør til vores bryllup...

Så er der nogen der har et godt råd om hvor meget og hvor ofte man skal tage i solarie, og hvor længe før man bør starte for ikke at give huden et totalt chok??

Betina (y)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Betina

Kan du ikke lige sætte et link ind, med de hårnåle du har fundet som er ens med mine!!! -HAHA-

Jeg skal måske have nogle flere :(

Tine :bearhug:

Jo, men self. da... Det skulle gerne være nogle nøjagtig magen til dem du har, for sælgeren hedder Femininewalk... :)

Hårnåle

Jeg bliver næsten nøt til at eje nogle, er helt forgabt i dem, og det bliver kun værre hver gang jeg ser dem. -HAHA-

Betina (y)

0

Del dette indlæg

heej betina..

endnu en tråd jeg ikke har fået besøgt..

damn hvor din kjole bare smuk.. og den klær dig rigtigt godt..

glæder mig da til at følge din planlægning.. -HAHA-

også lige sidst men ikke mindst, hvor er din datter da bare smuk..

vh. mari@

Hej Maria!

Hyggeligt at du lige kiggede forbi. :( Tak for roserne, det er altid rart at høre... :)

Jeg må da også lige ind og kigge forbi din tråd, kan jo ikke have at man ikke får hilst ordentligt på alle... :bearhug:

Betina (y)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Så er jeg vendt tilbage fra en lang periode hvor jeg ikke rigtig har fået kigget på hverken det ene eller det andet mht. vores bryllup... :)

Først så gælder det ringe:

Har fundet en masse, og kan bare ikke rigtig finde ud af hvilke jeg helst vil have det bliver... :)

Jeg går ud fra at I gerne vil se dem, så her kommer de. :balloons:

post-19896-1164383879.jpg post-19896-1164383899.jpg post-19896-1164383914.jpg post-19896-1164383932.jpg post-19896-1164383948.jpg post-19896-1164383964.jpg post-19896-1164383981.jpg

Betina :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer