Guest BhnSinac

A & B 01.12.2007

314 indlæg i dette emne

hej betina

øhh ups her har jeg da vist ikke været forbi endnu...

bedre sent end aldrig: TILLYKKE med planlægnings tråden

og så: hvor er det en sindsyg flot kjole du har der, den sidder jo som limet på, og hold da op en figur du har...

vi har jævnaldrende børn og min figur er blevet helt smadret (læs: sød tand), men det skal der gøres noget ved efter jul...

mht. solarie så regner jeg med at jeg starter på at gå engang i jan. og så når jeg har fået farve, bare går så den bliver velligeholdt.

dine invitationer er da også bare super, det hjalp åbentbart med noget magisk kreativt-støv

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Betina.

De er rigtig fine de invitationer du har lavet, de bliver åbnet som mine :)

De ringe der er nederst til venstre, kan jeg rigtig godt lide, er de fra Chanti?

Hvad er der du siger med datoen og feststedet? hvorfor skal det laves om? :)

Har du været til koncert med basix?

Tine

Hej Tine.

Der er noget du har misforstået... Datoen ligger helt fast! :) Det jeg mente med tidspunkt er at jeg har skrevet at vielsen finder sted kl. 15.30 (man kan godt nok ikke lige se det på de billeder jeg har lagt ind...). Men det kan godt være at vi gerne vil have det lidt før, ellers er det jo nærmest helt mørkt når vi kommer ud af kirken... :)

Feststedet er jeg ikke sikker på om jeg kan få Anders overtalt til, da det jo er lidt smådyrt specielt hvis vi skal være omkring 60 personer. Men ved ikke hvor vi ellers skulle kigge henne efter et feststed.

Mht. ringene. Har ikke lige tænkt over det før nu, men øverste række er fra Chanti og nederste række fra Hellkes.se (eller man kan også skrive dk) Jeg er også helt vild med netop det første par i nederste række.

Jeg har bare en masse betænkeligheder med alle de ringe... Det par der ligner mest vores forlovelsesringe er det par yderst til højre i nederste række. Vores forlovelsesringe er blanke og præget med en fletning hele vejen rundt, og der er heller ingen sten i min (de er også fra Hellkes).

Jeg ved ikke om det vil se komplet åndsvagt ud med vores forlovelsesringe på venstre hånd og så en vielsesring på højre hånd der er mat i overfladen, og i mit tilfælde også med sten i???

Overvejer også om vi så kunne få smeltet vores forlovelsesringe om så de kunne blive til et pænt halskædevedhæng, men vil også være lidt ked af at sige farvel til dem i deres oprindelige udseende. Fletningen på ringene symboliserer nemlig vores lille familie, Nathali, Anders og jeg selv.

Nej, jeg har faktisk aldrig været til koncert. Eller... For mange år siden var jeg til noget koncert halløjsa med Cartoons... Woohoo! Eller noget!!! For det var ret elendigt, og gik mest med bare for min venindes skyld.

Så jeg har ikke hørt Basix live, men har da hørt dem på TV og i radioen...

Det er ikke lige min stil, men jeg kan sagtens se det fede i at de kunne underholde ved Jeres bryllup. De har jo nogle kanon gode stemmer.

Betina :balloons:

0

Del dette indlæg

hej betina

øhh ups her har jeg da vist ikke været forbi endnu...

bedre sent end aldrig: TILLYKKE med planlægnings tråden

og så: hvor er det en sindsyg flot kjole du har der, den sidder jo som limet på, og hold da op en figur du har...

vi har jævnaldrende børn og min figur er blevet helt smadret (læs: sød tand), men det skal der gøres noget ved efter jul...

mht. solarie så regner jeg med at jeg starter på at gå engang i jan. og så når jeg har fået farve, bare går så den bliver velligeholdt.

dine invitationer er da også bare super, det hjalp åbentbart med noget magisk kreativt-støv

Hej Anja.

Tak tak da!! :) Jeg har heller ikke været forbi din tråd før nuher... :) Drøner lige ind og skriver en hilsen bagefter. ;)

Jeg ved ikke helt hvornår jeg starter med solarie... Nok engang i foråret tror jeg, så jeg også har lidt farve til sommer når alle andre har det... *griner*

Jeg er meeeget glad for min kjole, specielt efter jeg var et helvede igennem for at få den (læs evt. Klyvers tråd, vi var det samme igennem). :)

Min figur... Hmm... Ja, hvad kan jeg sige; jeg er heldig. Tog kun ca. 11 kg på da jeg var gravid (og var meget glad for appelsiner i min graviditet), smed de 7 kg ved fødslen, og de tabte så efterfølgende 2 mere i løbet af nogle måneder så jeg vejer omkring de 49-50 kg nu. Det passer mig ganske udemærket at det sidste kilo ikke forsvinder, jeg er jo stadig slank, også selvom jeg spiser næsen hvad der passer mig. http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blush.gif :balloons::blink: Går så også i fitness center 2 gange om ugen og cykler til arbejde, der dog ikke er længere væk end 5 minutter, og 10 minutter om eftermiddagen når jeg henter min datter. Men det giver altsammen lidt i den sidste ende. ;)

Jeg sad og baksede med den ene invitation i 2½ time eller deromkring, så jeg ville være blevet meget ked af det hvis den ikke blev flot... Hehe. Prøvede jo en masse forskellige muligheder før jeg kom frem til denne. Men man kan jo lave mange flotte... Så hvem ved, det kan være jeg prøver noget andet en anden dag... Men indtil videre er jeg ganske tilfreds med det jeg har! :)

Betina :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Okay, jeg må indrømme det... Jeg er lidt brudekjole-gal... :blush:

Nu kunne jeg altså ikke dy mig længere, så her til aften har jeg købt et ordentligt underskørt til min brudekjole, så jeg kan få nogle billeder hvor den sidder bedre. :balloons:

Det kommer til at koste mig omkring 300 kr., det er da ikke synderligt galt er det??

post-19896-1165096329.jpg

UFF...!!! Nu skal jeg også til at lægge budget for det nye år... :blush:

Det bliver sgu'ette sjovt når man lige pludselig skal til at finde ca. 850,- ekstra om måneden til udgifter... :biggrin:

Heldigvis er der jo lys forude da jeg bliver 25 til sommer og derfor kan få højere løn, da jeg så bliver voksenelev.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

300,- er da ikke dyrt for skørtet.

Jeg glæder mig til at se dig med kjole og skørt på.

Tine

Hejsa! :blush:

Nej, jeg mener også at man hurtigt kan komme til at betale mere for skørter i en decideret brudebutik. Mener at jeg så på et tidspunkt en der havde et til salg for over 600,- der var købt i brudebutikken her i Hillerød. :biggrin:

Så tro mig; jeg GLÆÆÆDER mig til at få det hjem, så jeg kan se forskellen.

Og weeee!!! Jeg fik budgettet til at gå op, så umiddelbart ser det ud som om jeg har min konto i plus igen ultimo november næste år. At vi så skal lægge penge ud til et bryllup der nok kommer til at koste omkring 50-60.000, dét er så en anden snak! *griner*

Betina :balloons:

0

Del dette indlæg

Hej

Så har jeg læst din tråd, og det er en rigtig flot kjole du har købt. Glæder mig til at se billede med det store skørt under, så man rigtig kan se den. Mht dine invitationer tror jeg det kunne være rigtig flot enten med en blå sløjfe, eller hvis det hvide vævede papir bliver lidt mindre, så der er en blå kant hele vejen rundt, så det ikke er hvidt i hvidt. Er det til at forstå? Inden i synes jeg at de er rigtig flotte.

god jul :jul10:

Aura

0

Del dette indlæg

Hej

Så har jeg læst din tråd, og det er en rigtig flot kjole du har købt. Glæder mig til at se billede med det store skørt under, så man rigtig kan se den. Mht dine invitationer tror jeg det kunne være rigtig flot enten med en blå sløjfe, eller hvis det hvide vævede papir bliver lidt mindre, så der er en blå kant hele vejen rundt, så det ikke er hvidt i hvidt. Er det til at forstå? Inden i synes jeg at de er rigtig flotte.

god jul :jul10:

Aura

Hej! :balloons:

Sjovt at du lige skulle sige det... Da jeg sad og læste det sidste der var skrevet i min tråd, så tænkte jeg netop at det kunne sikkert blive endnu flottere hvis man bandt mørkeblåt snor om invitationerne i stedet for.

Jeg kan godt se hvad du mener mht. den blå kant yderst hele vejen rundt. Det er bare nemmere at lime et helt stykke papir på fra ende til anden, end at skulle lime 3 stykker på... :blush:

Og tak for roserne om min kjole! I herinde på BK bliver de første der får det at se... Men måske først engang i det nye år... Kunne tænkes at jeg ville have lidt farve inden jeg kravler i kjolen igen... *griner*

Betina :biggrin:

PS. God jul til dig også! =)

Redigeret af BhnSinac
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skriv lige til mig inden du bestiller hårnålene, jeg skal måske bruge en pakke mere, så kan vi jo bestille sammen, så skal vi kun betale en´ forsendelse :bearhug:

Tine

Hej Tine

Det skal jeg nok, men det bliver nok ikke lige foreløbig... Engang i det nye år i foråret eller sommeren... Men det var også først i august I skulle giftes, så der er jo tid nok. :biggrin:

Jeg har til gengæld lige fået mit skørt idag, som jeg købte fra Ebay. Umiddelbart ser det rigtig fint ud. Har pakket det ud så det kan få lov at sprede sig ordentlig, hvilket jo resulterede i at Anders så det, men det er jo også kun selve kjolen han ikke må se, ikke??? :blushsmiley:

Nu vi snakker om skørt, hvorfor sælger du dine?

Betina :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Skriv lige til mig inden du bestiller hårnålene, jeg skal måske bruge en pakke mere, så kan vi jo bestille sammen, så skal vi kun betale en´ forsendelse :biggrin:

Tine

Hej Tine

Det skal jeg nok, men det bliver nok ikke lige foreløbig... Engang i det nye år i foråret eller sommeren... Men det var også først i august I skulle giftes, så der er jo tid nok. -HAHA-

Jeg har til gengæld lige fået mit skørt idag, som jeg købte fra Ebay. Umiddelbart ser det rigtig fint ud. Har pakket det ud så det kan få lov at sprede sig ordentlig, hvilket jo resulterede i at Anders så det, men det er jo også kun selve kjolen han ikke må se, ikke??? :blushsmiley:

Betina :bearhug:

Jeg har købt et med ringe, jeg har 2 uden ring, men de fylder ikke nok, og jeg vil jo ikke have 3 på, så dør jeg af hede.

Det er super det jeg nu har købt.

Torben har også set mine skørter, men det får de jo ikke noget ud af -HAHA-

Ang, hårnåle, jeg regner med af få en prøve opsætning en gang først i det nye år, og så finder jeg ud af om jeg skal bruge flere. Men det kan vi lige snakkes ved om :)

Vi skal da se dig i din kjole og skørt, ik´

Det glæder jeg mig til. Det er en helt anden oplevetse når man har det hele på, så du kan godt glæde dig :cheerleader3:

Tine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skriv lige til mig inden du bestiller hårnålene, jeg skal måske bruge en pakke mere, så kan vi jo bestille sammen, så skal vi kun betale en´ forsendelse :super:

Tine

Hej Tine

Det skal jeg nok, men det bliver nok ikke lige foreløbig... Engang i det nye år i foråret eller sommeren... Men det var også først i august I skulle giftes, så der er jo tid nok. -HAHA-

Betina :griner:-

Jeg har købt et med ringe, jeg har 2 uden ring, men de fylder ikke nok, og jeg vil jo ikke have 3 på, så dør jeg af hede.

Det er super det jeg nu har købt.

Torben har også set mine skørter, men det får de jo ikke noget ud af :huh:

Ang, hårnåle, jeg regner med af få en prøve opsætning en gang først i det nye år, og så finder jeg ud af om jeg skal bruge flere. Men det kan vi lige snakkes ved om :super:

Vi skal da se dig i din kjole og skørt, ik´

Det glæder jeg mig til. Det er en helt anden oplevetse når man har det hele på, så du kan godt glæde dig :cheerleader3:

Tine

Halloer der nogen. :bearhug:

Den hjemmeside, hvor man kunne omregne til cm. kan du ikke gi´mig den igen?

Jeg kan ikke finde den.

TAK

Tine

Hej Tine.

Sorry, har bare være syg i de sidste dage, og før det var det "manden", så der har ikke været meget tid at gå på nettet i. (y)

Okay mht. dine skørter. Tror nu også at jeg alligevel må have fat i et ekstra skørt for at det bliver helt som jeg gerne vil have... Men det blev klart bedre med det skørt jeg lige har fået, der mangler bare liiige... Du ved... ;)

Det var faktisk meningen at jeg skulle have været i kjolen igår, men jeg var så syg, så min veninde tog altså tidligt hjem, så jeg kunne sove... Så vi venter til januar/februar.

Hmmm... Er det denne her side du mener?

http://www.motion-online.dk/sundhed_og_vae...ing_af_enheder/

Betina :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor har jeg en skøn følelse lige nu! Eller IKKE!!

Har lige spurgte Anders om han vidste hvilken speciel dag der ligger 11 måneder, 1 uge og 1 dag fra idag, og fandme om han ikke sagde "30. december 2007???" Nej, sagde jeg så, og så gættede han på "30. november så???"

Hvor fedt er det lige at han ikke ved hvilken dag, der er vores bryllupsdag??? :bearhug:

0

Del dette indlæg

Så er julen vel overstået... Det var rigtig godt faktisk. Det er altså noget andet når der er børn med! :bunny_4: Og Nathali er jo så stor nu (2 år og 3 mdr.) at hun forstår ret meget af hvad der foregår. Selvfølgelig kender hun ikke baggrunden for hvorfor vi egentlig fejrer jul, men det skal hun tids nok få lært...

Men hun har været helt vild med at hjælpe med at pynte op i lejligheden og specielt vores juletræ er meget populært. Hun var så stolt da hun hjalp farmand med at pynte det og fik lov at sætte stjernen på til sidst. :bearhug:

Selve juleaften var vi oppe hos Anders' forældre i Hundested, og Nathali nød det! =) Maden var hun ikke meget for at smage. Lige indtil risalmanden kom på bordet altså...! *griner* Men den var først rigtig god da hun fik lov at få kanelsukker på! Hehe!

Nå, men hun fik ret mange gaver, og det kunne jo ikke være anderledes. *smiler* Hun er ellevild med alle sine gaver, så det er dejligt! Altså bortset fra tøjet, der er det nok moren der er mest begejstret... Hehe! Hun har også fået noget modellervoks som vi først lige har kigget på idag, og det var også en stor succes! Ligesom Peter Plys sofaen, Peter Pedal dvd'en og legemaden ;o)

Men hun blev godt nok lidt for overtræt, for hun sov ikke før kl. 21.30, og vi havde satset på at hun sov 1 time tidligere. Men så vågnede hun også senere, så den var henved 9.30 før vi fik morgenmad, dét er aldrig sket før. Men hun var allerede tilbage i gammel rytme dagen efter, hvor hun kom i seng kl. 20, som hun plejer og sov egentlig med det samme, og sådan har det været siden. :bearhug:

Nytår holder vi hjemme. Vi får besøg af min veninde, som også er Nathali's gudmor. Det skal nok blive hyggeligt...! Glæder mig i hvert fald til det, selvom det indebærer at jeg skal lave "fin" mad... Menuen står på rejecoktails til forret, culottesteg med hasselback kartofler til hovedret, og islagkage til dessert. Jeg glæder mig også til at stå sammen med Anders og Nathali og kigge ud på fyrværkeriet. Selvom Nathali kommer relativt tidligt i seng, så skal der nok være nogen i nærheden der fyrer noget af inden hendes sengetid. Min veninde har indvilliget i at høre efter Nathali i et lille stykke tid efter midnat, så Anders og jeg kan gå udenfor og kigge og være alene lidt. :bearhug:

I får lige et billede af Nathali fra juleaften i sin fine julekjole... Er hun ikke bare dejlig??

post-19896-1167353278.jpg

Ved godt at det ikke lige har noget med bryllupsplanlægning at gøre dette her indlæg, men håber det er ok alligevel... :denmarkflag:

Betina :respekt:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer