Guest BhnSinac

A & B 01.12.2007

314 indlæg i dette emne

Weee...!! Så er vi lidt tættere på en ny kjoleprøvning... :bearhug:

Jeg har lige fået nyt strygejern (julegave) med vertikal damp og det hele, og det skulle selvfølgelig prøves, så hvad var mere naturligt end at hive skørt og kjole frem og se hvad det duede til?? Ikke noget, efter min bedste overbevisning, så det gjorde jeg selvfølgelig!! :carrot:

Nøøj, hvor blev skørtet og kjolen altså helt vildt flotte!! Der er jo faktisk ikke noget værre end når de er krøllede, vel?? :bearhug:

Men nu må de altså hænge og se meget tillokkende ud til engang i det nye år! Jeg har jo lovet mig selv, at NU skal de have lov at hænge indtil jeg har fået lidt farve, så jeg ikke går i ét med kjolen. :lol2:

Kunne også være rart hvis jeg havde fundet undertøjet før næste prøvning, og et skørt mere... Ja, må indrømme at prinsesse-looket tiltaler mig mere og mere! :denmarkflag:

Betina :respekt:

Redigeret af BhnSinac
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lige et lidt for tidligt tillykke med de 11 måneder :bearhug: Kunne jo lige have ventet et kvarter, og så var vi ovre på den rigtige dag, men nu får du det altså nu!

Og godt nytår!

Jamen tak da! :bearhug: Det er også ok at få lidt på forskud... Hehe!

Og godt nytår til dig også! Og alle I andre!! I skal da heller ikke snydes...! *smiler*

Redigeret af BhnSinac
0

Del dette indlæg

Hmm... De penge man fik i gave til jul holdte ikke længe...

Kom til at købe en hofteholder med strømper ud i ét, på Ebay... :bearhug:

De er super flotte til et bryllup, på billedet altså. Men nu må vi se om jeg kan passe dem, for jeg er jo lidt lavere end gennemsnittet og bruger en mellemting mellem small og medium, og de er en one size.

Så før jeg ved om jeg kan passe dem, får I altså ikke noget billede... (altså modelbillede! Jeg skal nok skåne Jer for mine blege lårbasser! Hehe!)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Betina.

Så kunne jeg finde vej til din tråd :bask:

hvor er din lille pige da sød, hun ser rigtig glad ud :td:

Jeg glæder mig til at se dig i din kjole, med det "hele" på :bearhug:

Tine

Ja, Nathali var helt oppe at køre juleaften. Det var rigtig sjovt at se at hun gik så højt op i det! :bunny_4:

Jeg glæder mig godt nok også til at få kjolen på igen...! Og gæt engang hvad jeg var igår...

I fitness centeret!! For første gang i næsten 2 måneder... Havde så dårlig samvittighed, men så var jeg halvsløj den ene dag, så gad jeg ikke den næste og den 3. dag havde jeg dundrende ondt i hovedet. Havde den ene dårlige undskyldning efter den anden, og så blev det jul og så havde man ikke tid... Frygteligt!! Men nu er det SLUT! Ikke mere pjækkeri! Om ikke andet så skal jeg slæbe mig af sted for at tage sol bagefter. Tog den første omgang igår, efter lang tids truen. Det var ikke engang 6½ minut, men jeg er da lidt rød idag, så mere skal jeg ikke have, det er helt sikkert. Fremover bruger jeg kun 10 kr. som giver 6 minutter ligeud. ;) Havde bare ikke lige 10 kr. igår, men så må jeg veksle mig til en hel rulle 10'ere kun til det formål. :griner:-

MEN! Hvis jeg er syg eller sløj sådan rigtig, så er det vist bedre at blive hjemme. Man bruger jo også en del energi på at blive frisk igen...

Anyway, jeg har endnu ikke modtaget de strømper/hofteholder... Håber at de kommer en af dagene. :heart: Er helt vild efter at prøve dem...! :hug:

Betina :griner:-

0

Del dette indlæg

Hej Betina.

Så kunne jeg finde vej til din tråd :bask:

hvor er din lille pige da sød, hun ser rigtig glad ud :td:

Jeg glæder mig til at se dig i din kjole, med det "hele" på :bearhug:

Tine

Ja, Nathali var helt oppe at køre juleaften. Det var rigtig sjovt at se at hun gik så højt op i det! :bunny_4:

Jeg glæder mig godt nok også til at få kjolen på igen...! Og gæt engang hvad jeg var igår...

I fitness centeret!! For første gang i næsten 2 måneder... Havde så dårlig samvittighed, men så var jeg halvsløj den ene dag, så gad jeg ikke den næste og den 3. dag havde jeg dundrende ondt i hovedet. Havde den ene dårlige undskyldning efter den anden, og så blev det jul og så havde man ikke tid... Frygteligt!! Men nu er det SLUT! Ikke mere pjækkeri! Om ikke andet så skal jeg slæbe mig af sted for at tage sol bagefter. Tog den første omgang igår, efter lang tids truen. Det var ikke engang 6½ minut, men jeg er da lidt rød idag, så mere skal jeg ikke have, det er helt sikkert. Fremover bruger jeg kun 10 kr. som giver 6 minutter ligeud. ;) Havde bare ikke lige 10 kr. igår, men så må jeg veksle mig til en hel rulle 10'ere kun til det formål. :griner:-

MEN! Hvis jeg er syg eller sløj sådan rigtig, så er det vist bedre at blive hjemme. Man bruger jo også en del energi på at blive frisk igen...

Anyway, jeg har endnu ikke modtaget de strømper/hofteholder... Håber at de kommer en af dagene. :heart: Er helt vild efter at prøve dem...! :hug:

Hej

fitness, hvad er det. :heart: Jeg har aldrig været sådan et sted, jeg gidder simpelhen ikke.

Sol, det vil jeg gerne, jeg er ikke kommet igang endnu, men det kommer nok.

Nu vare det ikke længe med "min hemmelighed" Jeg sender den sidste mail i dag med de sidste oplysninger, og så regner jeg med at jeg kan starte op inden for en måned. Jeg glæder mig.

Tine

0

Del dette indlæg

Hej

fitness, hvad er det. :bunny_4: Jeg har aldrig været sådan et sted, jeg gidder simpelhen ikke.

Nu vare det ikke længe med "min hemmelighed" Jeg sender den sidste mail i dag med de sidste oplysninger, og så regner jeg med at jeg kan starte op inden for en måned. Jeg glæder mig.

Tine

Hehe, det er også fair nok. Er heller ikke sikker på at jeg ville hvis vi havde 2 børn. Det må tiden vise... :td:

Det lyder godt med hemmeligheden, så holder du også tidsplanen... :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

fitness, hvad er det. :) Jeg har aldrig været sådan et sted, jeg gidder simpelhen ikke.

Tine

Hehe, det er også fair nok. Er heller ikke sikker på at jeg ville hvis vi havde 2 børn. Det må tiden vise... :)

Det lyder godt med hemmeligheden, så holder du også tidsplanen... :balloons:

Betina http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

Så er der nyt i sagen ( hemmeligheden) jeg har lige fået OK fra dem i dag, nu må jeg bruge deres navn på min hjemmeside :biggrin:

De har sendt nogle papir, med kataloger og prisliste, så nu glæder jeg mig rigtig meget..........Som et lille barn til jul. http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

Tine

0

Del dette indlæg

Hej:)

Hvis du køber et skørt mere, skal det så være at samme type - og hvordan kan du have to skørter på (af den slags) samtidigt?

Jeg er også blevet helt vild med prinsesselooket:)

Jeg havde ellers mest været til A-form, men jeg skal have prinsesse, skal jeg så, ja jeg skal:O)

Overvejer at købe dette - ringene kan justeres, hvis det alligevel bliver for voldsomt:)

post-22120-1168989458.jpg

0

Del dette indlæg

Hej:)

Hvis du køber et skørt mere, skal det så være at samme type - og hvordan kan du have to skørter på (af den slags) samtidigt?

Jeg er også blevet helt vild med prinsesselooket:)

Jeg havde ellers mest været til A-form, men jeg skal have prinsesse, skal jeg så, ja jeg skal:O)

Overvejer at købe dette - ringene kan justeres, hvis det alligevel bliver for voldsomt:)

Hejsa.

Ja, det andet skørt bliver nok af samme type som jeg allerede har købt. Det fyldte nemlig ikke helt så meget som billedet gav udtryk for... Jeg er ikke så meget for at have et skørt med ringe i nemlig.

Men det du har fundet, er da ret pænt http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif Og rigtig smart at ringene kan justeres!

Betina :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmmm... Hvad skal man snart gøre...??

Anders synes stadig der er laaaaaaang tid til vi skal giftes, og har overhovedet ikke travlt med noget.

Halloooo!! Der er altså kun 9 mdr. til, og det er midt i julefrokosttiden, så mon ikke en eller anden meget snart burde få lettet numsen og ringet til det sted vi gerne vil holde festen og høre om de overhovedet har plads?? Jeg insisterer på at det er Anders der skal gøre det, for jeg nægter at arrangere alt alene. :balloons:

Men jeg har da forelsket mig i en brudepigekjole til vores datter, der på det tidspunkt vil være lidt over 3 år... :thumbsupsmileyanim:

Den vil I sikkert gerne se, så jeg finder lige et billede... ;)

post-19896-1172690668.jpg

Hvad synes I?

Mvh, Betina. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

YES YES og så lige et YES mere!! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

Vi har fundet og idag reserveret vores feststed!! :balloons:

Det er så skønt at det er kommet på plads!

Tidspunktet for festen skal vi dog lige have koordineret med kirken og menuen skal vi snakke om til august.

Men så er vi da godt på vej! Hehe! (det var også på tide...)

Hvis I har lyst til at se hvor det er henne og et par billeder af stedet så kig her

Mvh, Betina (som er helt oppe at køre... :balloon: )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her har jeg vist ikke været inde for.. fyfy skamme Maddy!

Men tillykke med feststedet, så kom i et skridt videre.... ja tiden går hurtigt, så det er rart at planlægge i god tid, så man ikke stresser til sidst!

fed dato :balloons:

0

Del dette indlæg

Hvor ser det lækkert ud Betina. Det er da et super sted I har fundet

TILLYKKE

Tine

Hejsa Tine.

Ja, det er godt man kender nogen som kender nogen... Eller noget. :balloons:

Det var først min ene chef der anbefalede stedet, efter han havde spurgt hvor vi skulle holde festen, og da jeg ikke kunne svare på det, begyndte han at snakke om det sted her, at han havde holdt et par fødselsdage derude. Og så bagefter kom det frem at min anden chef også har holdt sit bryllup derude, og var helt igennem tilfreds, så jeg tænkte at jeg lige måtte forhøre mig derude. ;)

Der gik dog lige lidt tid inden det faldt helt på plads, for de ville gerne have os op på minimum 40 mennesker, og på daværende tidspunkt havde vi kun 35 på gæstelisten inkl. os selv. Men nu da vi har hørt så meget godt om det, så kunne vi godt finde nogle flere at invitere, så nu er vi oppe på 45. Og det er minus børn under 16. Hvis vi først inviterer en med på 14, så vil der blive brokkerier om hvorfor hans mindre søskende ikke må komme med, så det har vi ikke lyst til at havne i, derfor er grænsen 16 år.

Mvh, Betina.

0

Del dette indlæg

Her har jeg vist ikke været inde for.. fyfy skamme Maddy!

Men tillykke med feststedet, så kom i et skridt videre.... ja tiden går hurtigt, så det er rart at planlægge i god tid, så man ikke stresser til sidst!

fed dato :balloons:

Hejsa Maiken.

Tak for hilsnen. :blink:

Ja, det er lige det med tiden der er et problem for os... Det var først meningen at jeg skulle have skrevet fagprøve og til eksamen her i april/maj, men da jeg først bliver færdig med min uddannelse i slutningen af december, jamen så kan jeg ikke komme til eksamen før til oktober/november, så det bliver lidt presset lige i tiden inden brylluppet. http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/thumbsdownsmileyanim.gif

Så det er bare med at få så meget på plads som muligt inden da.

Og tak for komplimenten om datoen. :) Vi vil godt være bare en lille smule anderledes, selvom det måske kan være lidt en ulempe at blive gift på den årstid. Men det er også en del af charmen... :balloon:

Mvh, Betina.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha så får du nok at se til... men så kommer du også lidt væk fra de vilde 'bryllups-tanker'! Men så kan du bestemt også fejre bryllup med manér, når det er overstået!

Datoen er også nem at huske fremover... 1. dag i julemåneden- det kan man ikke glemme ;)

0

Del dette indlæg

Hvor ser det lækkert ud Betina. Det er da et super sted I har fundet

TILLYKKE

Tine

Hejsa Tine.

Ja, det er godt man kender nogen som kender nogen... Eller noget. :balloons:

Det var først min ene chef der anbefalede stedet, efter han havde spurgt hvor vi skulle holde festen, og da jeg ikke kunne svare på det, begyndte han at snakke om det sted her, at han havde holdt et par fødselsdage derude. Og så bagefter kom det frem at min anden chef også har holdt sit bryllup derude, og var helt igennem tilfreds, så jeg tænkte at jeg lige måtte forhøre mig derude. ;)

Der gik dog lige lidt tid inden det faldt helt på plads, for de ville gerne have os op på minimum 40 mennesker, og på daværende tidspunkt havde vi kun 35 på gæstelisten inkl. os selv. Men nu da vi har hørt så meget godt om det, så kunne vi godt finde nogle flere at invitere, så nu er vi oppe på 45. Og det er minus børn under 16. Hvis vi først inviterer en med på 14, så vil der blive brokkerier om hvorfor hans mindre søskende ikke må komme med, så det har vi ikke lyst til at havne i, derfor er grænsen 16 år.

Mvh, Betina.

16 år, er også en fin alder, de kan underholde sig selv GP de skal ikke passes :thumbsupsmileyanim:

Det var dejligt at i fandt en løsning :bearhug:

Tine

0

Del dette indlæg

Wee! Så fandt vi også tidspunktet på dagen for selve vielsen. Snakkede med præsten tidligere idag, og det bliver så kl. 14.30 :super:

Så det bliver vel noget i retning af at vi kommer ud af kirken kl. 15, og så kan vi lige stå og få ris på os og snakke lidt med folk og så kan folk tage ud til feststedet fra kl. 15.30 mens vi bruger en time eller lidt mere hos fotografen.

Fotografen er ikke helt bestemt endnu, men vi har fået et par tilbud som har tid den dag og lige nøjagtig på det tidspunkt som vi gerne vil, så det er jo dejligt.

Vi skal først lige ned i deres forretninger og se hvad det helt præcist er de har at tilbyde, men det giver en form for ro at vide at de har tid, og når vi nu har booket kirken, så er der ikke andre der skal til fotografen lige på det tidspunkt... Håber vi da! hehe!

:)

0

Del dette indlæg

Hejsa.

Nu er der rigtig ved at ske noget, dejligt med de ting du har fået styr på. Så er der det mindre på tjæk listen.

Hvor når vil du have kjolen til Natasje hjem? ( jeg har nogle bestillinger her i april, men det er for tideligt, ik? )

Tine

Ja, det er dejligt...! :toot: Der er også ved at være styr på hvilke ringe vi skal have! :cheerleader3: Jeg har haft en tråd kørende under "Forberedelser" der hedder noget i retning af: "Ringe med palladium?" Som du nok kan gætte, er vi faldet lidt for nogle ringe med palladium på... Og så koster de endda ca. 2.000,- mindre end dem der var mine yndlings før. Men nu synes jeg bare at de første var lidt for enkle...

Vi sad sammen og kiggede på ringe igår, og dem vi syntes bedst om er dem her:

post-19896-1176385328.jpg post-19896-1176385345.jpg

Hvad synes du? Og alle I andre der læser med her? :toot:

Ringe nr. 1 eller nr. 2???

Mht. til kjolen til Nathali, så venter vi til efter sommerferien... Måske lige omkring sidst i september. Håber det er tids nok...? ;)

Betina :toot:

Redigeret af BhnSinac
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer