Guest BhnSinac

A & B 01.12.2007

314 indlæg i dette emne

SÅÅÅK :)

Godt jeg snart skal giftes, for jeg bliver da helt og aldeles giftesyg, når jeg ser dine billeder :)

De to, hvor i danser er bare top romantiske - kærligheden lyser ud af dem :)

Og så er jeg bare helt vild med den kage! var topfiguren jeres egen? Er den til salg? *tsktsk* hoere.gif

mvh maria

:) Maria altså!!! Jeg er sikker på at Jeres bryllup bliver mindst ligeså fantastisk!! :thumbsupsmileyanim: Og så er der kun 3 mdr. til!!! :D

Og ja, topfiguren er vores egen. :hug: Men na-ahhhh!!! Ikke til salg! Den kostede en halv formue og bliver nu brugt som pyntegenstand i vores glasskab inde i stuen. Vi er virkelig glade for at have den som minde.

Men den kan købes her Hvis den da ikke i mellemtiden er blevet udsolgt... Men ellers er der mange andre flotte ;)

~ Betina ~ :)

Hehe. Har egentlig også udset mig den vi (jeg) gerne vil have - minder lidt om jeres, men ja, de er jo en smule dyre - men meget smukke! Også til pynt bagefter, så kan sagtens forstå dig. Men HVO INTET VOVER INTET VINDER (lille fægtende smiley i riddertøj - den dukkede lige op i mit hoved ;))

:)link :unsure:

mvh Maria

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Svæver du stadig på en lyserød sky :thumbsupsmileyanim:

Må lige hører dig, hvem har lavet jeres kage og hvis du vil ud med det, hvormeget måtte i slippe for det vidunder??

- ska i gang med projekt-overtale-lars-til-rigtig-bryllupskage!!

0

Del dette indlæg

Sikke en dejlig dag i har haft og jeres billeder er bare :)

- mine ynglings er ligenu dem hvor i danser..... der er bare kun jer to og ingen andre i verden. KÆMPE SUK!!!

Er også vild med det, hvor i giver hinanden ringene på, det er et meget intenst billede.

:jul1:

Anne

Kan kun være enig med Anne. Jeg er vild med de billeder :hug:

Hvor var det dejligt med en masse billeder og beretning. Og så lige stor :) for "dit" firma. Det var da den fedeste gave :unsure:

Ja, det var super nice at de "liiige" hev det trick ud af ærmet! :thumbsupsmileyanim:

~ Betina ~

0

Del dette indlæg

SÅÅÅK :)

Godt jeg snart skal giftes, for jeg bliver da helt og aldeles giftesyg, når jeg ser dine billeder :)

De to, hvor i danser er bare top romantiske - kærligheden lyser ud af dem :)

Og så er jeg bare helt vild med den kage! var topfiguren jeres egen? Er den til salg? *tsktsk* hoere.gif

mvh maria

:) Maria altså!!! Jeg er sikker på at Jeres bryllup bliver mindst ligeså fantastisk!! :thumbsupsmileyanim: Og så er der kun 3 mdr. til!!! :D

Og ja, topfiguren er vores egen. :hug: Men na-ahhhh!!! Ikke til salg! Den kostede en halv formue og bliver nu brugt som pyntegenstand i vores glasskab inde i stuen. Vi er virkelig glade for at have den som minde.

Men den kan købes her Hvis den da ikke i mellemtiden er blevet udsolgt... Men ellers er der mange andre flotte ;)

~ Betina ~ :)

Hehe. Har egentlig også udset mig den vi (jeg) gerne vil have - minder lidt om jeres, men ja, de er jo en smule dyre - men meget smukke! Også til pynt bagefter, så kan sagtens forstå dig. Men HVO INTET VOVER INTET VINDER (lille fægtende smiley i riddertøj - den dukkede lige op i mit hoved ;))

:)link :unsure:

mvh Maria

Det har du ret i, man vinder intet ved ikke at prøve... ;)

Har du et billede af "Jeres" topfigur??

~ Betina ~

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Svæver du stadig på en lyserød sky :unsure:

Må lige hører dig, hvem har lavet jeres kage og hvis du vil ud med det, hvormeget måtte i slippe for det vidunder??

- ska i gang med projekt-overtale-lars-til-rigtig-bryllupskage!!

Heysa :)

Ja, jeg er stadig i den :hug: Det er faktisk lidt hyggeligt at være lidt ligesom nyforelsket igen :)

:) Jamen så må du se om du kan overtale manden til at slippe 55,- pr. kuvert for en "rigtig" bryllupskage, dvs. vi slap 2.200,- for vores da vi bestilte til 40 mennesker og vi blev 43 voksne i alt, og der var alt rigeligt tilbage, også til at vi kunne fryse toppen ned (som man jo skal ;) ). Så vi kunne godt have nøjedes med at bestille til 35 personer. Vi fik den fra VIP Bageriet her i byen.

Håber du kan bruge disse oplysninger.

~ Betina ~ :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Helt fantastisk billeder - hold fast hvor ser i forelskede ud.

Har lige siddet og læst de sidste par sider i din beretning og kan da kun sige -HAHA- for din chef. Sikke en gave :thumbsupsmileyanim:

Man bliver da godt nok temlig bryllupslysten af at kigge herinde :balloons:

Skønne skønne billeder der udstråler jeres glæde og lykke rigtig meget :shooter:

Er især helt vild med det hvor i næsten kysser. Det rummer så meget kærlighed -HAHA-

Hvor er I et yndigt par og en sød familie -HAHA- er også vild med billede 2+3 - total ømhed og kærlighed for hinanden der :td:-HAHA-

Tak for roserne piger! Vi er også meget glade for vores billeder! :unsure:

Det kan klart anbefales at man får alle billederne på en CD-R, så man selv kan redigere i dem, selvom prisen godt kan være lidt pebret.... ;)

-HAHA- fra Betina

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer