Guest BhnSinac

A & B 01.12.2007

314 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

:cheerleader3: Tillykke med dagen :cheerleader3:

Ja, så er det i dag...endelig :cheerleader3:

Det er ved at være længe siden jeg har været forbi. Jeg har ikke været på BK i lang tid.

Jeg kan se at du bare har styr på alt, så din dag bliver bare super, det er jeg sikker på :cheerleader3:

Jeg glæder mig til at læse din beretning, og se mange billeder.

Kærlig hilsen

Tine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej alle! :bearhug:

Tak for alle hilsnerne!!

Jeg lover at jeg vender tilbage når vi har fået billeder hjem. Vi har desværre ikke ret mange selv... Jeg har kun et (smaddergodt forøvrigt) af mig og min bedste veninde der var terne. Men jeg synes ligesom at det der skal vises først er det vigtigste, dvs. min mand og jeg. ;)

Så jeg håber I kan væbne Jer med tålmodighed lidt endnu. Jeg har selv lidt svært ved det, men der er jo ikke andet at gøre...

~ Betina ~ :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Dejligt med en lille smagsprøve :thumbsupsmileyanim:

Rigtig godt billede af jer to - det må du være rigtig glad for.

Du er bare så smuk i din kjole og ståler som en sol :bearhug: og din buket er bare fantastisk.

Den passer jo perfekt til din venindes kjole, som også er :hug: flot.... I ser så glad ud begge to.

Glæder mig til flere billeder fra jeres dag.

:jul1:

Anne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du har bare at tage dig sammen i aften ellers vanker der :bearhug: og ende fuld.

Kan godt forstå det må være dejligt endelig at kunne kalde ham din mand :thumbsupsmileyanim: nøj hvor jeg glæder mig til det bliver min tur.

Er lidt nysgerrig for at høre din beretning fra kirken og vielsen - fik i taget billeder??

0

Del dette indlæg

Take it easy girls!! -HAHA- Ved godt at det er blevet sent...

Men I ville have billeder siger I?? Okay så!! Jeg har 17 I kan få lov at se! :thumbsupsmileyanim: Så håber jeg det er nok til at dulme billed-hungeren indtil vi får dem fra fotografen. :boohoo: Men så vil jeg også have en masse pæne kommentarer, ellers bliver de taget af igen... LOL

Allerførst så skal I da lige høre hvordan dagen forløb, ikk?

Anders var taget op til sine forældre om fredagen, så han var ikke hjemme ved mig og Nathali til at sove, men det var min veninde så vi kunne ordne hendes negle osv. Rigtig tøse hyggeaften. Jeg havde fået ordnet mine om formiddagen, heldigvis! For det var lige ved at gå galt. Negledamen på mit arbejde havde nemlig lovet at komme på mit arbejde om torsdagen og ordne både mine og mine kollegaers negle, men hun ringede og aflyste pga. hold i ryggen. Jeg var lige ved at tude da jeg hørte det, for mine egne negle var bestemt ikke noget at råbe hurra for. Men hun var bare så sød at ringe en times tid efter og sige at hun nok godt liiige kunne klare mig dagen efter (altså fredag formiddag) hjemme hos sig selv hvis hun bare fik lov at rejse sig og strække ryggen engang imellem. Og selvfølgelig!!! Jeg var bare så glad for at hun ville ofre sig for mig!

Nå, men jeg og Camilla hyggede os, fik ordnet det ene og det andet, glattet kjoler og snakket så vi sad og tudede. Endte med at vi kom i seng 1 time senere end beregnet. Så da kl. blev 7.30 næste morgen og vi skulle op havde vi kun fået 6½ times søvn. Ikke det mest optimale, men hvad... Vi kom da igennem dagen.

Efter vi havde været i bad gik jeg over til bageren for at hente et franskbrød, som jeg havde lovet at have hjemme til min kollega og hendes lillesøster (frisøren der skulle sætte vores hår). Da jeg kom tilbage mødte jeg vores nabo, en enlig dame på ca. 65 år, som jeg sagde godmorgen til og hun kvitterede med at sige at det var trist at det var så dårligt vejr i denne weekend på sådan en lidt underlig måde. Jeg svarede igen "ja, specielt når det er ens bryllupsdag". Og så grinede hun bare... Øhhh, underlig type... Men det må hun om.

Camilla, Nathali og jeg nåede lige at få spist morgenmad inden min kollega og lillesøsteren kom. De fik lidt kaffe og brød og så var det ellers bare igang med krøllejernet på mig. Det tog godt 2½ time at få mig klar, inkl. makeup godt nok. Men jeg var godt nok øm bagi til sidst. Hehe! Jeg synes ikke det tog så lang tid med Camilla... Måske en halv time til 3 kvarter. Og det tog kun 10 minutter for hende at sætte Nathali's hår da hun først fik lov altså. Hehe

Så kom Nathali i sin kjole så de to gæster lige kunne se hende. Og de syntes jo hun var yndig. :) Efter de gik lagde jeg så en meget diskret makeup på Camilla og hun fik båret alle de ting ud i sin bil som hun skulle have med. Så hjalp hun mig i kjolen og var lige ved at stramme den til da min far kom, kl. 13.50. Så begyndte jeg at blive småstresset. Havde ellers været totalt cool indtil da. Lige da hun havde strammet og bundet kjolen, synes Nathali lige at hun skulle smide en lille dåse fyld med stoppenåle på sovevær. gulvet. Det kunne jeg ikke tage mig af andet end at genne hende ud af værelset, for nu gjaldt det om at få Camilla i kjolen i en vis fart så hun og Nathali kunne komme afsted. I det samme kom en af mine andre kollegaer, som skulle være chauffør for mig og min far. Han er alt mulig mand på arb. , så jeg tøvede ikke et sekund om at spørge ham om han ikke kunne hjælpe mig med at få nålene op fra gulvtæppet i sovevær. Min far var mere nervøs end mig kunne jeg se og rørt til tårer, så jeg ville ikke spørge ham... Og min søde kollega fik da lige ordnet det i et snuptag, mens jeg fik Camilla i kjolen og hende og Nathali ud af døren derefter. Så var der lige 5 minutter til at puste i inden vi skulle ud af døren. Det var meget rart lige at komme ned på jorden igen.

Vi holdte tidsplanen og da kl. var præcis 14.28 holdte vi lige foran kirkedøren, men der var et par gæster da ikke havde taget 7 mile støvlerne på og var laaaangsomme til at komme ind, så det var ikke min skyld at vi startede for sent. *griner*

Men det var en meget speciel oplevelse at gå op ad gulvet med min far ved armen, og se Anders og hans far stå oppe ved alteret og vente på os. Anders er ikke den type der viser hvad han føler, men han havde alligevel en anelse blanke øjne og storsmilede. Han var bare så flot i sit mørkebrune jakkesæt, så jeg fik også blanke øjne. :)

Nathali var ikke helt tryg ved situationen, så hun holdt godt fast i sin tøj vaskebjørn i den ene hånd og Camilla i den anden. Men ellers klarede hun det fint indtil vi kom ud af kirken igen, dér blev det for meget med alle de mennesker. Det gik heldigvis over ude på Ellegården.

Nå, men da vi kom ud af kirken stod alle mine kollegaer parade og klappede. Det var så fantastisk at de havde gjort så meget ud af det! Det var også min chefs bil vi blev transporteret i, og den var så fint pyntet med lyserødt tyl. Det lyder meget pussenuttet, men det var faktisk pænt, da bilen er champagnefarvet.

Men hold da kegle det var koldt!!! For det småregnede jo og blæste pænt meget inde i den gård, men det kan i se på billederne. Gør nu ikke noget at det dryppede lidt for så bliver vi velhavende, og hvis man bliver gift i december så vil kærligheden vare ved, så kan det da dårligt blive bedre, hva'?

Nå, men bagefter tog vi over til fotografen, og det gik ret tjept faktisk selvom Nathali ikke var helt samarbejdsvillig hele tiden. Tror der blev taget omkring 30-40 billeder og vi var færdige allerede kl. 16.15. Glæder mig så meget til at se resultaterne!!

Derfra tog vi ud til Ellegården. Vi snakkede lidt med alle gæsterne, der blev taget billeder hist og her og vi satte os til bords kl. 17.30. Derfra gik det slag i slag, og musikken spillede. Jeg var ellers ikke meget for sådan en enlig musiker, men han var ganske god. Han gjorde ALT hvad han kunne for at få alle ud på dansegulvet senere, meeen nu er hverken vi eller vores gæster dem der er mest dansetossede. ;o) Men brudevalsen fik vi da danset og en enkelt anden, det ser I lidt senere.

Anders fik holdt sin tale, min faster kom med et par velmenende ord som hun kaldte det, og svigerforældrene havde skrevet en sang. Så det var fint. Det var ikke for meget, som jeg ellers havde frygtet.

Maden var rigtig, rigtig god og jeg kan klart anbefale Ellegården til andre.

Da vi kom til kaffen og kagen begyndte Anders og jeg at pakke gaver op. Rigtig mange fine ting fra Rosendahl og gavekort til Imerco. Men det bedste var et relativt stort gavekort til MyTravel fra min far, stedmor og brødre.

Det var så i forbindelse med kaffen at bryllupskagen også blev serveret, og den var bare så flot!!! Ja, se selv... Den smagte også ganske udemærket, men jeg kunne bare ikke spise mere end 5 mundfulde, så blev det mig for sødt, selvom det var rom-chokolade creme der var i. Og det er jo heller ikke fordi man er gammel sulten på det tidspunkt. *griner* Nå, men vi har da fået toppen med hjem og har frosset den, så vi kan spise den på vores 1 års bryllupsdag. :)

Derefter gik vi ned i festsalen igen, hvor der nu var gjort plads til dans og hygge ved mindre borde. Der var fri bar, så folk kunne bare tage sig en sodavand, øl eller et glas vin. Det var rart at det var så frit.

Og vi fik jo så danset vores brudevals, og det var folk meget imponeret over. :fløjt: Vi gjorde det jo rigtigt for vi havde øvet hjemmefra og det var der ikke mange der forventede da vi jo som sagt ellers aldrig danser. Da Anders havde fået klippet strømper og mit slør var revet itu dansede vi endnu en dans, men det var bare sådan rokke lidt frem og tilbage til "Kald det kærlighed" som blev spillet fordi min far foreslog det da musikeren spurgte, og han kom altså først. *griner*

Ellers snakkede vi bare med gæsterne indtil der kom natmad med stort pølsebord og lun leverpostej.

Nathali var taget med mine svigerforældre hjem lidt tidligere, men hun havde ellers sovet fra al larmen i sin sovepose oppe på scenen bag musikeren. Det er jeg stadig imponeret over. :blink:

Da kl. var omkring 23.45 gik vi ud for at betale og dér fik vi bare det største chok! På den gode måde altså, bare rolig... For mine to chefer havde da lige betalt halvdelen af regningen på forskud!!! Vi stod bare der og lignede to kæmpe spørgsmålstegn. *griner* Vi fik stukket et kort i hånden, hvor der stod at det var både vores bryllupsgave og gaven til mig fordi jeg nu er udlært bogholder. Prøv lige at spørge om jeg er glad for det sted jeg arbejder! De er min 2. familie, det er helt sikkert.

Vores gæster var også meget imponeret over mine kollegaers engagement i vores bryllup, og det er der dælme ikke noget at sige til! Sådan sker det bare ikke alle steder...

Nå, men festen sluttede kl. 00.30 og vi og de sidste 3 gæster tog hjem efter en herlig dag og aften, som vi aldrig vil glemme.

Næste dag skrev jeg en sms til mine chefer og sagde tusind tak for gaven og at jeg skyldte dem et kæmpe kram. Nogle vil sikkert undre sig over at jeg skrev en sms og ikke ringede, men forklaringen er enkel: mine kollegaer havde holdt julefrokost samtidig med at vi holdte bryllupsfest, og jeg kender dem godt nok til at jeg vidste at de var rigtig skidt søndag formiddag. Så jeg ville ikke forstyrre mere end højst nødvendigt. Og det var vist meget klogt efter hvad jeg kunne høre på historierne mandag formiddag da vi besøgte mit arbejde for at spise morgenmad sammen med dem og få gaven fra mine øvrige kollegaer, som var endnu et gavekort til MyTravel. Så nu har vi ikke nogle undskyldninger for ikke at komme ud at rejse. Det har vi ikke prøvet sammen endnu... Kun et mini krydstogt til England da jeg var halvvejs igennem min graviditet med Nathali og det er ca. 3½ år siden. :sm:

Men ellers sov vi længe søndag, byttede morgengaver (jeg fik en medallion i hvidguld, som er sendt til gravering, så derfor ingen billeder af den. Anders fik et flot ur, som også er til gravering) og tog ellers ned i byen og spiste frokost. Sank indtrykkene fra lørdagen og tog så op og hentede Nathali sidst på eftermidaggen.

Okay, nu har jeg skrevet en hel roman, så nu skal I have billeder!!! :boohoo: Der bliver så mange indlæg... *griner*

~ Betina ~

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer