Guest BhnSinac

A & B 01.12.2007

314 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Heeej søde :thumbsupsmileyanim:

dejligt at komme hjem til en bryllupsberetning - den og billederne er lige blevet slugt :boohoo:

hvor er du smuk som brud og sikke et yndigt par i er :boohoo: jeg kunne ikke lade være med at smile lidt over det billede med sløret blæsende væk - det ser super fedt ud og så ligner du min moster helt vildt på det billede - bare mørkhåret -HAHA-

bryllupskagen er rigtig smuk og buketten ligeså :)

og sikke yndig nathali er :)

kæmpe krammer her fra en træt mie

0

Del dette indlæg

Heeej søde -HAHA-

dejligt at komme hjem til en bryllupsberetning - den og billederne er lige blevet slugt :)

hvor er du smuk som brud og sikke et yndigt par i er :) jeg kunne ikke lade være med at smile lidt over det billede med sløret blæsende væk - det ser super fedt ud og så ligner du min moster helt vildt på det billede - bare mørkhåret :)

bryllupskagen er rigtig smuk og buketten ligeså :fløjt:

og sikke yndig nathali er :blink:

kæmpe krammer her fra en træt mie

Hej Mie :sm:

Tak for dine rosende ord! Ja, det er lidt sjovt at have sådan nogle billeder hvor sløret bliver fanget af vinden. :thumbsupsmileyanim:

:boohoo: Endnu en jeg ligner... Jeg må have et par dobbeltgængere rundt omkring. Min nærmetse kollega var overbevist om at en af vores gæster fra Sverige var min mor, fordi jeg ligner hende så meget. Men nu er det bare sådan at hun hører til på Anders' side af familien og forøvrigt er gift ind i den familie. -HAHA-

:boohoo: fra mig

0

Del dette indlæg

Jubiiii hvor er det dejligt at stå op, tænde for computeren og se dine smukke billederog dejlige beretning. :boohoo:

I ser fantastisk lykkelige ud og lille Nathali er bare så yndig. :thumbsupsmileyanim:

Hvor lyder det fedt at dine chefer havde betalt halvdelen af regningen! Du skylder dem vidst sådan et her :boohoo:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke en dejlig dag i har haft og jeres billeder er bare :thumbsupsmileyanim:

- mine ynglings er ligenu dem hvor i danser..... der er bare kun jer to og ingen andre i verden. KÆMPE SUK!!!

Er også vild med det, hvor i giver hinanden ringene på, det er et meget intenst billede.

:jul1:

Anne

0

Del dette indlæg

Jubiiii hvor er det dejligt at stå op, tænde for computeren og se dine smukke billeder og dejlige beretning. -HAHA-

I ser fantastisk lykkelige ud og lille Nathali er bare så yndig. :boohoo:

Hvor lyder det fedt at dine chefer havde betalt halvdelen af regningen! Du skylder dem vidst sådan et her :)

Dejligt at jeg kunne gøre din dag lidt bedre fra morgenstunden. :thumbsupsmileyanim:

Ja, det var super at de havde betalt halvdelen af gildet, men jeg skylder dem ikke et :) mere for det fik de i mandags ;)

Sikke en dejlig dag i har haft og jeres billeder er bare :blink:

- mine ynglings er ligenu dem hvor i danser..... der er bare kun jer to og ingen andre i verden. KÆMPE SUK!!!

Er også vild med det, hvor i giver hinanden ringene på, det er et meget intenst billede.

Anne

Jeg kunne bare ikke give dig mere ret!! Det er også mine yndlingsbilleder :boohoo:

Dejlig beretning og billeder. Du ser hamrende godt ud. Jeg kan specielt godt lide dit hårpynt.

Tak for komplimenten! -HAHA-

Hårnålene er købt på Ebay, men kan ikke huske præcist hvad jeg gav for dem... Omkring 150,- for 6 stk. inkl. fragt tror jeg...

Sikke nogle fine billeder og god beretning.

Jeg er tosset med jeres ringe...hvor er de flotte og de kommer flot til deres ret på billedet af dem.

Tillykke med brylluppet.

Mange tak! Det var en uforglemmelig dag!

Vi er også meget glade for ringene. Jeg kan slet ikke lade være med at kigge på min flere gange om dagen. :fløjt: Vi har også fået taget et ved fotografen af dem sammen med buketten. Glæder mig enormt til at se det. :sm:

~ Betina ~ :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikken nogle dejlige billeder! I er et smukt par! :)

Jeres bryllupskage var da bare SÅ flot!

:thumbsupsmileyanim: Smuk, smuk buket, du havde! :unsure:

:) Allerførst tillykke med jeres store dag! :)

Hvor så I bare flotte ud - og hvilken brudebuket :hug:

Jeg er i øvrigt ret pjattet med billedet, hvor dit slør står lige ud i luften :)

Sikke nogle smukke billeder!!!! :):)

Det ser ud til at have været en perfekt dag!!!!!

Og MEGET smuk buket!!!!! -HAHA-

Knus Nathasia

Tak alle I søde piger! -HAHA- Jeg bliver aldrig træt af at se på alle billederne fra dagen tror jeg :)

Venter stadig spændt på hvornår fotografen ringer og siger at vi kan komme og se "de officielle" billeder...

~ Betina ~ -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

SÅÅÅK :unsure:

Godt jeg snart skal giftes, for jeg bliver da helt og aldeles giftesyg, når jeg ser dine billeder :thumbsupsmileyanim:

De to, hvor i danser er bare top romantiske - kærligheden lyser ud af dem :hug:

Og så er jeg bare helt vild med den kage! var topfiguren jeres egen? Er den til salg? *tsktsk* hoere.gif

mvh maria

0

Del dette indlæg

SÅÅÅK :)

Godt jeg snart skal giftes, for jeg bliver da helt og aldeles giftesyg, når jeg ser dine billeder :hug:

De to, hvor i danser er bare top romantiske - kærligheden lyser ud af dem :)

Og så er jeg bare helt vild med den kage! var topfiguren jeres egen? Er den til salg? *tsktsk* hoere.gif

mvh maria

:) Maria altså!!! Jeg er sikker på at Jeres bryllup bliver mindst ligeså fantastisk!! :thumbsupsmileyanim: Og så er der kun 3 mdr. til!!! :D

Og ja, topfiguren er vores egen. :unsure: Men na-ahhhh!!! Ikke til salg! Den kostede en halv formue og bliver nu brugt som pyntegenstand i vores glasskab inde i stuen. Vi er virkelig glade for at have den som minde.

Men den kan købes her Hvis den da ikke i mellemtiden er blevet udsolgt... Men ellers er der mange andre flotte ;)

~ Betina ~ :)

Redigeret af BhnSinac
0

Del dette indlæg

Sikke en dejlig dag i har haft og jeres billeder er bare :)

Anne

Kan kun være enig med Anne. Jeg er vild med de billeder :unsure:

Hvor var det dejligt med en masse billeder og beretning. Og så lige stor :hug: for "dit" firma. Det var da den fedeste gave :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer