Guest BhnSinac

A & B 01.12.2007

314 indlæg i dette emne

Hej. og et forsinket velkommen. Hehe

Dejligt at se der er andre der skal giftes 1 dec.07. Har længe søgt, men har nu endelig fundet dig. -HAHA-

Var lidt træt af folks kommentarer om det da var en mærkelig dag at blive gift på, og det er der da ingen andre der gør, men det er der!!! :cheerleader3:

Nu er der ikke længe til. Er du også så småt ved at få sommerfugle i maven?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej. og et forsinket velkommen. Hehe

Dejligt at se der er andre der skal giftes 1 dec.07. Har længe søgt, men har nu endelig fundet dig. :)

Var lidt træt af folks kommentarer om det da var en mærkelig dag at blive gift på, og det er der da ingen andre der gør, men det er der!!! :cheerleader3:

Nu er der ikke længe til. Er du også så småt ved at få sommerfugle i maven?

Hej Ditte :)

Tak for velkomsten! Jeg har dog været her i lidt over 1 år, sååh -HAHA-

Men velkommen til dig også!

Ja, der er ikke ret mange der har valgt denne dato. Har set én anden, men jeg tror at datoen er blevet lavet om til engang i sommeren 2008...

Men du kan roligt sige til folk, at der er i hvert fald ét andet par der også skal giftes denne dag! -HAHA- Vi har ikke hørt lige de kommentarer, men praktisk taget alle har spurgt om hvorfor vi har valgt et vinterbryllup, og hvorfor lige den 1/12...

Jeg kan godt mærke at det er ved at være tid, ja! -HAHA- Men jeg er noget stresset, for jeg har lige en fagprøveopgave der skal være afleveret her den 9/11 og jeg skal til eksamen den 23/11, så jeg forhåbentlig er udlært bogholder pr. den 31/12.

Og så mangler der også lige at komme styr på:

Hvad vi gør med vores datter på dagen (Det var til at starte med, ikke meningen at hun skulle være med til festen, men det bliver det nok til alligevel. Men hvordan og hvorledes vi så gør, det skal vi lige finde ud af)

Hvor Anders skal overnatte henne fra fredag til lørdag

Brudebuket

Kørsel

Bordplan/produktion af bordkort (ved ikke om der skal laves et bordhæfte hvor der står hvad vi skal have at spise og sådan også)

Bryllupskage

Tror og HÅÅÅBER på at det er det eneste vi mangler! Må endelig skrive hvis der er noget I lige kommer i tanke om at vi kunne have glemt! ;)

Hvordan har sommerfuglene ved dig/Jer?

- Betina - -HAHA-

0

Del dette indlæg

Pyyyyhhhh!!! Har I lige set min ticker piger???

Jeg er ved at gå i panik...!!! Så kort tid tilbage, og stadig ting der ikke er helt på plads, og så min opgave som heller ikke er færdig endnu (kan bare ikke komme videre før jeg får lidt respons fra min vejleder, øv). Og eksamen den 23/11...

Hjæææælp! Er der nogen der noget tidsberoligende???

- Betina - :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg er ved at gå i panik...!!! Så kort tid tilbage, og stadig ting der ikke er helt på plads, og så min opgave som heller ikke er færdig endnu (kan bare ikke komme videre før jeg får lidt respons fra min vejleder, øv). Og eksamen den 23/11...

- Betina - :bearhug:

TILLYKKE MED 1 MÅNEDSDAGEN!!!!!!!!!!!!!!!

Træk vejret dybt og tæl til 10...

Tænk på noget godt...

Nu ser verden meget bedre ud... Eller noget...

Tag det roligt søde, du skal nok nå det hele, det er jeg sikker på. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

TILLYKKE MED 1 MÅNEDSDAGEN!!!!!!!!!!!!!!!

Træk vejret dybt og tæl til 10...

Tænk på noget godt...

Nu ser verden meget bedre ud... Eller noget...

Tag det roligt søde, du skal nok nå det hele, det er jeg sikker på. :cheerleader3:

Tak søde Marie! :bearhug:

:bearhug: Den var god! Men desværre hjalp det ikke...

Men tak fordi du prøvede... :bearhug:

Redigeret af BhnSinac
0

Del dette indlæg

Hej Betina.

Undskyld, undskyld, det er så længe siden jeg har været forbi.

Jeg kan se er du er ved at have styr på det meste, det er da skønt :bearhug:

1 måned tilbage :cheerleader3:

Det er jo snart!!!

Er sommerfuglene begyndt at komme?

Hilsen

Tine

Hej Tine HUUG

Dejligt at se en besked fra dig igen :bearhug: Det er helt i orden at det er et stykke tid siden. Du er jo blevet gift, og det er vel relativt normalt at ens forbrug af BK går nedad efter brylluppet... Nu er det faktisk ikke så meget jeg selv er her, selvom jeg ikke er blevet gift endnu... Men har jo også lidt andre ting i hovedet lige pt., så det har sine naturlige årsager. ;)

Og ja, kan godt mærke nogle små sommerfugle. Men de er der vist ligeså meget pga. eksamen som bryllup. Begge dele har med resten af mit liv at gøre, så det er 2 meget vigtige ting på kun 1 uge, det er lidt overvældende. :bearhug:

Vi har styr på det meste... Heldigvis! Og nu har vi lige fået en danse dvd ind ad døren idag, så der skal til at læres brudevals de næste dage (hmm... nok nærmere i weekenden ;) ) Det skal nok nå at blive sjovt! Eller også bliver vi rygende uvenner... :bearhug: Vi, som ellers aldrig danser eller har gjort det nogensinde. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har vi brugt penge igen...! :fløjt:

Vi har bestilt denne topfigur, som faktisk er lidt dyr, men da den er af en blanding af gips og porcelæn så kan den også bruges til pynt og som minde om vores dag for eftertiden. :blush:

post-19896-1194039933.jpg

Hvad synes I om den??

- Betina - :b223:

Wauw den er virkelig smuk. :thanks: Hvor har du købt den? Jeg er nemlig selv ude efter samme stil...

0

Del dette indlæg

Så har vi brugt penge igen...! :oops:

Vi har bestilt denne topfigur, som faktisk er lidt dyr, men da den er af en blanding af gips og porcelæn så kan den også bruges til pynt og som minde om vores dag for eftertiden. :blush:

Hvad synes I om den??

- Betina - :fløjt:

Wauw den er virkelig smuk. :thanks: Hvor har du købt den? Jeg er nemlig selv ude efter samme stil...

Hej Marie :)

Tak! :b223: Den er købt hos kagebutikken (.dk) Der er mange andre steder de også har noget der ligner... Prøv evt. at Google "topfigur" eller "cake topper + wedding" Man kan bruge mange timer på at kigge på billeder -HAHA-

- Betina - -HAHA-

0

Del dette indlæg

Så har vi brugt penge igen...! :)

Vi har bestilt denne topfigur, som faktisk er lidt dyr, men da den er af en blanding af gips og porcelæn så kan den også bruges til pynt og som minde om vores dag for eftertiden. :b223:

Hvad synes I om den??

- Betina - -HAHA-

Hej Marie -HAHA-

Tak! :fløjt: Den er købt hos kagebutikken (.dk) Der er mange andre steder de også har noget der ligner... Prøv evt. at Google "topfigur" eller "cake topper + wedding" Man kan bruge mange timer på at kigge på billeder :oops:

- Betina - -HAHA-

Tror faktisk jeg har besluttet mig for at forlovelsesgaven fra mine svigerforældre skal være kærlighedsnoden, som så skal være vores topfigur. Men tak for tippet. :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror faktisk jeg har besluttet mig for at forlovelsesgaven fra mine svigerforældre skal være kærlighedsnoden, som så skal være vores topfigur. Men tak for tippet. :thanks:

Det synes jeg så også er en rigtig sød idé :blush: Synes jeg har set en kage med en af de noder på, på et tidspunkt... Kan jo bare ikke huske hvor, vel?? Typisk!

- Betina - :b223:

0

Del dette indlæg

Den er rigtig flot. God idé med at kunne bruge den efterfølgende. Så gør det ikke noget at den koster lidt mere. Og når den står og pynter efter brylluppet er der ingender tænker: Nå der står en topfigur. Den er bare rigtig sød.

Hej :b223:

Tak! Det var nemlig også det med at den agere "brugskunst" efter brylluppet, der fik os til at vælge den. Kunne bare ikke finde andre der tilnærmelsesvis tiltalte os på samme måde. Og man bliver forhåbentlig kun gift én gang, så hvad betyder den sjat penge over de næste mange år.

Som min kommende mand sagde den anden dag: "Vi skal ikke tænke så meget på hvad der er praktisk, vi skal tænke på hvad vi synes bedst om!"

Og det kan jeg jo kun give ham ret i... :thanks:

- Betina - :blush:

0

Del dette indlæg

Super fed topfigur..... Så er det lige om snart din tur :thumbsupsmileyanim:

Hvordan har nerverne det??

Bliver aldrig træt af at høre, at andre også synes den er flot :thumbsupsmileyanim:

Og ja, det er vores tur til at gå til alters lige om snart. Egentlig lige mht. brylluppet har nerverne det fint nok, problemet ligger ved eksamenen. Den er jeg godt nok nervøs for. Også fordi jeg ikke kan få fat i min vejleder lige pt. og jeg skal aflevere min opgave på fredag! :boohoo: Men nu har jeg besluttet mig for at fortsætte med det jeg har, for min oplæringsansvarlige på arbejdet er ret sikker på at jeg har regnet tingene rigtigt ud. Så skal der "bare" analyseres på tallene. Vil jo gerne bare være færdig, så jeg lige har en uges tid til at tænke på brylluppet sådan rigtigt, inden jeg skal begynde at forberede mig på eksamen med en Power Point præsentation osv. Hvor jeg dog haaaader eksamener!

Glæder mig til det er overstået, så jeg kun skal tænke på at møde op i kirken den rigtige dato, på det rigtige tidspunkt, i en fin kjole! :boohoo:

- Betina - :denmarkflag:

Redigeret af BhnSinac
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har vi brugt penge igen...! :(

Vi har bestilt denne topfigur, som faktisk er lidt dyr, men da den er af en blanding af gips og porcelæn så kan den også bruges til pynt og som minde om vores dag for eftertiden. :)

Hvad synes I om den??

- Betina - :boohoo:

super smuk topfigur og kanon idé at bruge den som brugskunst bagefter :denmarkflag::shopping:

0

Del dette indlæg

Hej piger :bearhug:

Så er der kun 1 uge til den store dag, og vi har styr på alt! Og det føles så skønt! Det gør jo også det hele meget bedre at jeg bestod min eksamen igår, så jeg nu kan trække vejret noget roligere. :)

Jeg er pt. lige igang med at lave bordkort som vi skal ud med til Ellegården imorgen sammen med bordplanen og topfiguren. Og så er det ellers bare at vente på at det bliver lørdag igen. :thumbsupsmileyanim:

Må I have en rigtig herlig aften/dag afhængig af hvornår I læser dette.

~ Betina ~ :denmarkflag:

PS. Til Jer som jeg plejer at skrive en besked til i Jeres planlægning: Jeg har ikke glemt Jer og tager en lurer på dem en af dagene :balloon:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej piger :biggrin:

Så er der kun 1 uge til den store dag, og vi har styr på alt! Og det føles så skønt! Det gør jo også det hele meget bedre at jeg bestod min eksamen igår, så jeg nu kan trække vejret noget roligere. :balloon:

Jeg er pt. lige igang med at lave bordkort som vi skal ud med til Ellegården imorgen sammen med bordplanen og topfiguren. Og så er det ellers bare at vente på at det bliver lørdag igen. :denmarkflag:

Må I have en rigtig herlig aften/dag afhængig af hvornår I læser dette.

~ Betina ~ :)

PS. Til Jer som jeg plejer at skrive en besked til i Jeres planlægning: Jeg har ikke glemt Jer og tager en lurer på dem en af dagene :bearhug:

allerførst: TILLYKKE med den bestået eksamen!!

også: Nu er der kun 6 dage tilbage!! Ville ønske det var mig der skulle giftes lige om lidt - også ikke: JEG HAR JO INGEN KJOLE ENDNU!!

Husk at nyde den sidste uge. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Nå, hvad er status her ingen dage op til brylluppet??

Glæder mig så meget til at læse din beretning og se lidt billeder :biggrin: Skal i have taget billeder i kirken??

Håber du er kamp klar til på lørdag og dagen bare bliver perfekt :hug:

:jul1:

Anne

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer