Guest BhnSinac

A & B 01.12.2007

314 indlæg i dette emne

Jeg har også fået prøvet kjole idag!!! :cheerleader3: Med det nye skørt, så den har fået noget mere fylde end på det billede der ligger allerførst i tråden. ;)

Jeg prøvede selv at binde den i ryggen... Det gik nogenlunde selvom jeg sprang hver anden "hæftning" over. Men hold da fast det tog lang tid! Det er ikke nemt at arbejde bag ryggen hvor man ikke rigtig kan se... :toot:

Jeg beklager at man ikke så godt kan se dekorationerne, men dem kan I til gengæld se på det billede på 1. side. :toot:

post-19896-1176385982.jpg post-19896-1176386029.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der var ikke helt plads til alle billederne, så det bagfra og det af mine sko jeg lige fik taget også får I her ;)

post-19896-1176386162.jpg post-19896-1176386239.jpg

(Ja, det er lidt øv at man ikke kan få slæbet til at ligge ordentligt når man er alene om at tage billederne :toot:)

Nå, hvad synes I så? Hjalp det ikke en hel del med det nye skørt?? :carrot:

Betina :cheerleader3:

Redigeret af BhnSinac
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du ser hammer godt ud !!

Ja det er vist lidt besværligt at stå alene om det HUUG

:denmarkflag::boohoo::boohoo: For hunnan da hvor er den kjole bare smuk til dig!!!!!!!! :heart::heart::pokey:

Bare lige et lille pip her fra!!

:hug: hvor er den/du smuk :toot:

Tine

Du ser bragende godt ud :)

FLOT pige!!!

- Gitte

TAK skal I altså have piger!! :sm: til Jer alle!

Jeg er bare så super glad for min ALEX HANSON kjole!!! (forstod I hintet...? ;) )

Jeg kunne simpelthen ikke drømme om en mere perfekt kjole til mig! Den er købt som den er, ikke lagt op eller på nogen måde tilrettet. Den er så skøn! :sm:

Betina :thanks:

Redigeret af BhnSinac
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:heart: hintet er forstået :denmarkflag:

Skal jeg bestille en taske til dig, når jeg skal bestille næste gang? eller hae du en anden. ( jeg skal nok lave en super pris til dig :boohoo: )

Tine

Åhhh...!!! Taske!!! Det er jeg da helt kommet fra igen...! :)

Må lige se om jeg kan finde de eksempler der er på Hanson's hjemmeside...

Betina :boohoo:

0

Del dette indlæg

Heheee, nu har jeg været på inspirationsjagt igen... Altså efter håropsætninger! :heart:

Har indset at jeg nok skal over i en lidt anden stil end de billeder jeg tidligere har lagt ind...

Det her er hvad jeg har fundet:

post-19896-1176925780.jpg

Specielt denne er jeg helt vild med! :bearhug:

post-19896-1176925789.jpg post-19896-1176925798.jpg post-19896-1176925808.jpg

Hvad synes I?? Tror I de (specielt den første!! :heart: ) frisurer vil passe til mig og min kjole??

Betina :heart:

0

Del dette indlæg

Hej Betina

Det er nogle flotte opsætninger du har fundet, og sæ´føldi´ passer de til dig og den kjole :bearhug:

Tine

Hvor belastende at jeg ikke får en email når der er nogen der svarer i min tråd, selvom jeg har "hakket af" i det felt så man kan få det...!! :heart:

Anyways, takker Tine! :heart: Jeg håber virkelig at den første opsætning passer til mig. Er helt fjollet med at håret er opsat men stadig har nogle løse totter. :heart: Jeg skal jo ikke have slør på, andet end evt. når vi skal danse brudevalsen... Jeg satser i stedet på hårnåle med små blomster i. ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Betina

Det er nogle flotte opsætninger du har fundet, og sæ´føldi´ passer de til dig og den kjole :bearhug:

Tine

Hvor belastende at jeg ikke får en email når der er nogen der svarer i min tråd, selvom jeg har "hakket af" i det felt så man kan få det...!! :heart:

Anyways, takker Tine! :heart: Jeg håber virkelig at den første opsætning passer til mig. Er helt fjollet med at håret er opsat men stadig har nogle løse totter. :heart: Jeg skal jo ikke have slør på, andet end evt. når vi skal danse brudevalsen... Jeg satser i stedet på hårnåle med små blomster i. ;)

Har du købe hårnålene?

Jeg har ikke "hakket at" så det kan jeg ikke lige hjælpe dig med, du må få fat i KI.

Tine

0

Del dette indlæg

Har du købe hårnålene?

Jeg har ikke "hakket at" så det kan jeg ikke lige hjælpe dig med, du må få fat i KI.

Tine

Nej, har ikke købt dem endnu... Venter lige og ser min konto an... Hååååber den kommer i plus her i maj :heart:

Det kender jeg godt :bearhug: Kan du huske hvad de koster?

Tine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Tine,

Jeg har lige tjekket Ebay, og hårnålene koster pt. $3.33 for 6 stk., det er minimum budpris. Så selvom de skulle stige lidt i pris er det ikke det vilde... :carrot:

Og nej... Mangler ikke lige fine sko til Nathali. Hun har nogle søde guldsko (ikke laksko, men formen er den samme) hun kan passe lidt endnu. Så vi kan lige klare os over den forestående konfirmation vi skal til. Men vi skal have fundet et andet par til vores bryllup, men det tør jeg ikke at begive mig ud i endnu da der ikke er nogen der ved hvor meget hun når at vokse inden da. ;)

Betina :rolleyes:

Redigeret af BhnSinac
0

Del dette indlæg

Yipppeeee!! Så er fotografen på plads!! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif :respekt::bearhug:

Vi var nede og snakke med ham, der har den fotoforretning der ligger nærmest kirken her i formiddgs. Vi har hørt meget godt om ham og hans billeder, og han virker rigtig flink, så det tog os ikke mange sekunder at blive tryg ved ham og bestemme os til at det var dér vi ville fotograferes.

Vi fandt hurtigt ud af hvad vi ville have. En halvstor (i mine øjne) tynd lædermappe med 8 små billeder + 1 stort i midten. Det er sådan en slags "folde-ud" mappe, så man ser alle billederne på en gang når man har lukket den helt op. :rolleyes:

Derudover har vi valgt at få en CD med alle billederne på. Der bliver taget ca. 20 stk. som vi kan vælge ud fra til mappen. Men det bliver nu rart at have billederne på CD også, så vi selv kan få fremkaldt til takkekortene. Det er trods alt billigere... :biggrin:

Vi kommer i alt til at give 3800,- Det er da ikke så galt, synes I??

Betina :bearhug:

Redigeret af BhnSinac
0

Del dette indlæg

Nu er der lige over 7 mdr. til vores bryllup...! :respekt:

Men hvornår dælen skal man have invitationerne færdige??

Vil jo gerne have at folk har givet besked på om de kommer eller ej et par måneder før. Dvs. S.U. må være den 1/10.

Jeg tænker lidt henad at invitationerne dermed skal være ude den 1/7, så de har præcis 3 mdr. til at svare i.

Det er da meget rimeligt, synes I ikke?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

dejligt at I har fotografen på plads, og så til den pris :bearhug:

Jeg synes det lyder fint med invitationerne, det er altid rart at være i god tid.

Tine

Ja, det er faktisk skønt at vide at det ikke bliver en helt vild post på vores budget, og det gør det kun bedre at vi har fået det lige som vi gerne vil! :pokey:

Mht. invitationerne, så bliver de noget anderledes end det jeg før har vist på billeder herinde... Anders var ikke helt så vild med den form og opsætning... Men til gengæld så er den nye idé faktisk pænere. :blush: Jeg var lige nede i Panduro Hobby her efter arbejde idag og lige finde et par ting til at lave en skabelon til de nye invitationer. Har kun lige nået forsiden idag, så billeder må altså vente til en anden dag... ;)

0

Del dette indlæg

Hej Tine

Sødt af dig at lægge billeder ind af min taske!! :kiss: Hvor er den bare fin! Glæder mig til at se den med fingrene! :cheerleader3:

Nu har jeg slettet en del af mine mails, så der burde være plads nu. Men har fået beskeden om pengene for skoene. ;) Det lyder super! Pengene for tasken går nok først ind onsdag, bare så du ikke undrer dig... :cheerleader3:

Betina :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer