Guest BhnSinac

A & B 01.12.2007

314 indlæg i dette emne

Åhhh nej!!! Det er lige gået op for mig at jeg i invitationerne har skrevet det faktiske tidspunkt for hvornår vielsen skal starte, og ikke et kvarter før, som jeg ellers havde tænkt at gøre!! (Det er da også normalt at skrive et kvarter før, er det ikke?)

Hvad gør man så?? Jeg skulle jo helst være den sidste der ankom... *suk*

Betina :thumbsupsmileyanim:

øv, hvor træls.....

Jeg ville nok ringe til dem som er inviteret, så er du sikker på at de får det at vide.

Tine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhhh nej!!! Det er lige gået op for mig at jeg i invitationerne har skrevet det faktiske tidspunkt for hvornår vielsen skal starte, og ikke et kvarter før, som jeg ellers havde tænkt at gøre!! (Det er da også normalt at skrive et kvarter før, er det ikke?)

Hvad gør man så?? Jeg skulle jo helst være den sidste der ankom... *suk*

øv, hvor træls.....

Jeg ville nok ringe til dem som er inviteret, så er du sikker på at de får det at vide.

Tine

Ja, det bliver jeg jo nok nødt til... Med mindre jeg kan redde fejlen i 11. time... Har jo et par dage, men det tager bare så lang tid med det papir det er skrevet på...

Men jeg skal nok finde en løsning! Det er bare træls at man først opdager det nu... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Så er der kun 3 måneder tilbage!!! Tiden flyver afsted for tiden synes jeg...

Jeg har endelig fundet en der kan sætte mit hår! Er så heldig at jeg har en kollega, der har en lillesøster der er frisør. Hun har givet et tilbud pålydende 1.200,- til 1.500,- for at sætte mit, Nathali og min venindes hår, plus at lave min makeup. Det synes jeg altså ikke er galt. Det er inkl. prøveopsætning af mit hår her den 29. september, for hun har en lidt anderledes idé til hvordan mit hår skal sidde. Men jeg vil gerne se hvad det er hun gerne vil, for det lyder som noget jeg selv også gerne ville have til at starte med, men som jeg var i tvivl om jeg havde langt hår nok til. Nu må vi se... For min kollega har jo prøvet at beskrive mit hår og kjolen for hende. Glæder mig meget!!! Så nu skal vi altså til at have et nyt digital kamera hjem, så I kan få billeder af min prøveopsætning, ikke også piger?? ;)

Det kamera vi har i forvejen er gået i stykker. Det virker kun engang imellem, og det holder min tålmodighed altå ikke til. Det skal bare fungere når man skal bruge det. Vi skal også snart til Fyn (om 14 dage) med mit arbejde på sådan en weekendtur hvor vi skal over og besøge et slot og med fin middag og sådan. Der skal man altså også have kamera med hvis I spørger mig... :loveflag: Og så er det uden barn... Glæder mig!!! Nathali bliver 3 år lige om lidt, og hun har kun sovet ude 2 gange indtil videre, så der er dømt voksenhygge den weekend. :denmarkflag:

Og så er invitationerne blevet sendt ud!! Min far blev glad da han som en fødselsdagsoverraskelse fik at vide, at han gerne måtte følge mig til alters , hvis han havde tid, lyst og lejlighed... Hehe!

Så indtil videre er der 5 der har sagt ja tak til at komme. Min veninde og hendes forældre, min far og stedmor. Jeg ved endnu ikke med mine halvbrødre (og en kæreste) og min venindes lillebror. Men de har jo også en måned til at finde ud af det i... ;) Min mor og hendes kæreste kommer først hjem fra Tyrkiet her i nat, så de har ikke set invitationen endnu. Glæder mig til at høre deres reaktion, selvom de nok også sådan halvt om halvt forventer det. ;)

Imorgen regner jeg med at vi får afleveret endnu 4 invitationer. Til Anders' forældre, Anders' mors bror og søster, og så hans "tante". Vi var til fødselsdag hos Anders' lillesøster idag, så vi ville ikke ødelægge "hendes" dag ved at aflevere invitationerne idag. Så de må vente til imorgen. ;)

Betina :boohoo:

0

Del dette indlæg

Nøjs!! Har fundet ud af præcis hvilken brudebuket jeg gerne vil have, hvis jeg kan komme til det... :thumbsupsmileyanim:

Vil I se??

I slipper ikke alligevel... :balloon:

post-19896-1188929790.jpg post-19896-1188929796.jpg

Jeg elsker farverne i den første buket og elsker formen på nr. 2 buket, så en blanding af de to ville absolut blive min drømmebuket! :cheerleader3:

Om det så kan forenes med det tøj Anders vælger at have på, kan jeg så ikke udtale mig om... Men om ikke andet, så må han få en hvid blomst i knaphullet :cheerleader3:

Har forresten også fået købt undertøj til dagen :carrot:

Men det må I vente med at få billede af til imorgen...

Betina :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er jeg her igen, som lovet... :thumbsupsmileyanim:

Kan vel ikke trække den længere... Så jeg må hellere diske op med det billede af undertøjet.

Det er købt i MissYa og hedder vistnok Eve

De stropper der sidder på kan tages af, det har jeg jo nemlig brug for til min kjole. :cheerleader3:

Sættet er ikke helt hvidt, det er nærmest cremefarvet tror jeg man skal kalde det, og så har det støvet sart lyserøde blonder. Noget i den retning...

Jeg kunne i hver fald ikke stå for det, selvom min kjole er decideret hvid. Hvem siger også at det skal være hvidt indenunder, det er der forhåbentlig ikke andre end manden der skal se!! :cheerleader3:

post-19896-1189024468.jpg

Hvad synes I om det??

0

Del dette indlæg

Hej Betina.

Hvor er det dejligt, at de far kommer til at følge dig op af kirkegulvet. Det er jo nok alles drøm :blush:

Det er nogle flotte buketter du har fundet. Den røde minder lidt om min, den var bare formet som et hjerte :cheerleader3: Den var jeg glad for.

Smukt undertøj :cheerleader3: Og nej, bare fordi kjolen er helt hvid, så SKAL undretøjet ikke være hvidt. Min kjole er hvid, og min undertøj var råhvidt, og der var jo ingen der så det. Kun Torben :blush: og han så det næsten ikke :cheerleader3:

Tine

0

Del dette indlæg

Hej Betina.

Hvor er det dejligt, at de far kommer til at følge dig op af kirkegulvet. Det er jo nok alles drøm :cheerleader3:

Det er nogle flotte buketter du har fundet. Den røde minder lidt om min, den var bare formet som et hjerte :cheerleader3: Den var jeg glad for.

Smukt undertøj :cheerleader3: Og nej, bare fordi kjolen er helt hvid, så SKAL undretøjet ikke være hvidt. Min kjole er hvid, og min undertøj var råhvidt, og der var jo ingen der så det. Kun Torben :bearhug: og han så det næsten ikke :cheerleader3:

Tine

Hej Tine :bearhug:

Ja, det er dejligt at han vil følge mig op. Vi havde ikke et supergodt forhold da jeg var barn, da hans nye kone ikke brød sig synderligt om mig. Det har så ændret sig siden jeg flyttede hjemmefra (boede hos min mor), heldigvis.

Jeg synes også din buket var super flot, bare ikke til min stil... ;) Den er lidt for "tæt".. Hmm, ved ikke om du kan følge mig?

Men jeg er i det mindste kommet lidt tættere på hvilken farve Nathali's kjole skal have. Den skal jo passe til de lilla blomster. :blush:

For lilla skal hendes kjole altså være, så er det bare nuancen der skal styr på. ;)

Jeg elsker også mit undertøj! Var helt nervøs for om jeg kunne få det i den str. jeg skulle bruge, da jeg så det og bare blev forelsket i det :blush:

Jeg er absolut ikke på nogen måde stor, nærmere meget slank, så det overraskede mig noget at jeg skulle i en str. 40 i trusser og bh'en er i str. 70E! :fløjt:

Ja, det er jo lige det med at om manden lægger mærke til hvad man har på... :bearhug: Men man skal jo også tage højde for at man selv skal have det godt i det man har på.

Betina :blush:

0

Del dette indlæg

Så er jeg her igen, som lovet... :cheerleader3:

Kan vel ikke trække den længere... Så jeg må hellere diske op med det billede af undertøjet.

Det er købt i MissYa og hedder vistnok Eve

De stropper der sidder på kan tages af, det har jeg jo nemlig brug for til min kjole. :cheerleader3:

Sættet er ikke helt hvidt, det er nærmest cremefarvet tror jeg man skal kalde det, og så har det støvet sart lyserøde blonder. Noget i den retning...

Jeg kunne i hver fald ikke stå for det, selvom min kjole er decideret hvid. Hvem siger også at det skal være hvidt indenunder, det er der forhåbentlig ikke andre end manden der skal se!! :blush:

Hvad synes I om det??

Betina :blush:

Slet ikke flere kommentarer? :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej :cheerleader3:

Må man spørge hvor du har købt dine selvsiddende med indbygget hofteholder??? Og evt en pris???

Knus Nathasia

Hej Nathasia :cheerleader3:

Jamen selvfølgelig må du det. :cheerleader3:

De er købt på ebay.com

Sælgeren hedder dezyres og du kan finde strømperne ved at søge på "suspender stockings"

Mvh, Betina :blush:

0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim: Så har vi fået bestilt ringe!! :ilovebryllupsklar:

Det blev ikke dem jeg tidligere har sat billeder ind af...

Man har jo en mening til man tager en anden. Eller noget... :)

Eller også var de bare ikke på Chanti's hjemmeside dengang...

Uanset hvad, her er de:

post-19896-1189428492.jpg

Glæder mig for vildt til at se dem IRL! :td: Vi har bestilt en prøveboks, så der går forhåbentlig ikke så længe før vi får den, for så meget tid til brylluppet er der jo heller ikke hvis det tager en 3 ugers tid eller lidt mere fra vi sender bestillingen afsted til vi har VORES ringe.

Betina :respekt:

0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim: Så har vi fået bestilt ringe!! :ilovebryllupsklar:

Det blev ikke dem jeg tidligere har sat billeder ind af...

Man har jo en mening til man tager en anden. Eller noget... :)

Eller også var de bare ikke på Chanti's hjemmeside dengang...

Uanset hvad, her er de:

post-19896-1189428492.jpg

Glæder mig for vildt til at se dem IRL! :td: Vi har bestilt en prøveboks, så der går forhåbentlig ikke så længe før vi får den, for så meget tid til brylluppet er der jo heller ikke hvis det tager en 3 ugers tid eller lidt mere fra vi sender bestillingen afsted til vi har VORES ringe.

Betina :respekt:

Super smukke ringe!

Hos os gik der 3 dage fra vi bestilte til vi havde prøveboxen. Det er SÅ super!

Redigeret af MarieMus
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super smukke ringe!

Hos os gik der 3 dage fra vi bestilte til vi havde prøveboxen. Det er SÅ super!

Hej Marie :griner:-

Takker! :cheerleader3:

Det lyder super at det gik hurtigt med at få Jeres prøvebox! Håber at det er tilfældet for os også. :balloon:

Jeg kan ikke forestille mig andet end at det skulle gå lige så hurtigt for jer. De ringede endda til os for at dobbelt tjekke størrelserne, så vi fik de helt rigtige ringe :boohoo:

0

Del dette indlæg

Jeg kan ikke forestille mig andet end at det skulle gå lige så hurtigt for jer. De ringede endda til os for at dobbelt tjekke størrelserne, så vi fik de helt rigtige ringe :balloon:

Hej igen.

Det var da en fin service! :cheerleader3:

Nå, men ville bare sige at jeg er i fuld gang med at læse din tråd, er nået til side 11, så når jeg engang er færdig skriver jeg lige en lille hilsen. ;)

0

Del dette indlæg

Jeg kan ikke forestille mig andet end at det skulle gå lige så hurtigt for jer. De ringede endda til os for at dobbelt tjekke størrelserne, så vi fik de helt rigtige ringe :balloon:

Hej igen.

Det var da en fin service! :cheerleader3:

Nå, men ville bare sige at jeg er i fuld gang med at læse din tråd, er nået til side 11, så når jeg engang er færdig skriver jeg lige en lille hilsen. ;)

Ej hvor lyder det hyggeligt. Glæder mig til din hilsen. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

IHHH!!! Hvor er det unfair!! Pakkeposten kom allerede ved frokosttid, så nu skal jeg vente helt til imorgen med at hente prøveboxen fra Chanti, hårnålene (2 breve/pakker fordi jeg både har købt nogle af Klyver og nogle på Ebay) og en "prøve"kjole til Nathali som jeg har lånt af Klyver.

Glæder mig som et lille barn til at se alle tingene!! :balloon::boohoo::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Wee så har jeg læst din tråd. Dog er det ikke lige så sejt som at du har læst min. :cheerleader3:

Igen tusind tak for din lange hilsen i min tråd. :balloon: Det er så dejligt når nogen skriver. :boohoo:

Det er en virkelig smuk kjole du har købt. Og skørterne giver den lige det sidste, så den virkelig kommer til sin ret! Du bliver uden tvivl en super smuk brud!

Skal Nathali være brudepige?

Du har ret i at din farve er noget mere blå end lilla. Jeg prøver ihærdigt at holde på den lilla, men Kæresten er ikke helt overbevist. Det bliver ikke det lilla der bliver dominerende, så jeg tror han går med til det. :griner:-

Ja det var hvad jeg havde for nu. Glæder mig til at jeres ringe! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

IHHH!!! Hvor er det unfair!! Pakkeposten kom allerede ved frokosttid, så nu skal jeg vente helt til imorgen med at hente prøveboxen fra Chanti, hårnålene (2 breve/pakker fordi jeg både har købt nogle af Klyver og nogle på Ebay) og en "prøve"kjole til Nathali som jeg har lånt af Klyver.

Glæder mig som et lille barn til at se alle tingene!! :boohoo::cheerleader3::cheerleader3:

Betina :griner:-

Glæder mig til at høre fra dig i aften. Husk lige at tage et billed af Nathli :balloon:

Super smukke ringe.............BILLEDER. Kan jeg sige mere :griner:-

Tine

0

Del dette indlæg

Så nærmer datoen sig med hastige skridt....Glæder mig sådan til at se billeder fra dagen.

1. fordi jeg også skal giftes i den smukke smukke kirke

2. du skal jo holde vinter bryllup

Nogle gang kan jeg godt fortyde at vi valgt at vente helt til sommer, i stedet for at holde et vinter bryllup på vores årsdag. Men skidt pyt har ikke lyst til at ændre datoen nu... Så ville jeg da først miste forstanden og bliver total sindsyg - zilla.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wee så har jeg læst din tråd. Dog er det ikke lige så sejt som at du har læst min. -HAHA-

Igen tusind tak for din lange hilsen i min tråd. :thumbsupsmileyanim: Det er så dejligt når nogen skriver. :ilovebryllupsklar:

Det er en virkelig smuk kjole du har købt. Og skørterne giver den lige det sidste, så den virkelig kommer til sin ret! Du bliver uden tvivl en super smuk brud!

Skal Nathali være brudepige?

Du har ret i at din farve er noget mere blå end lilla. Jeg prøver ihærdigt at holde på den lilla, men Kæresten er ikke helt overbevist. Det bliver ikke det lilla der bliver dominerende, så jeg tror han går med til det. -HAHA-

Ja det var hvad jeg havde for nu. Glæder mig til at jeres ringe! ()()

Jamen, du skal da også have tak for at læse min tråd! -HAHA-

Og tak for komplimenten om min kjole! Glæder mig SÅ MEGET til at jeg skal have den på igen. Måske bliver det til en enkelt prøvning mere inden selve dagen, så min veninde kan øve sig i at binde den, så hun ikke går helt i panik på dagen. (Man skal jo have en undskyldning for at prøve kjolen, ikk? :kiss: )

Ja, Nathali skal være brudepige. Men hun skal kun være med til vielsen og fotograferingen. Der er ingen under 16 år der kommer med til festen, ellers ville vi lige pludselig blive rigtig mange og der ville ikke være fokus på os, men på børnene, og det gider jeg bare ikke. Det er vel ikke urimeligt?

Hehe! Mon ikke I bliver enige om farven... Som du siger, det bliver ikke den dominerende. Man må jo også gå på kompromis engang imellem, ikk? ;)

Betina -HAHA-

0

Del dette indlæg

Så nærmer datoen sig med hastige skridt....Glæder mig sådan til at se billeder fra dagen.

1. fordi jeg også skal giftes i den smukke smukke kirke

2. du skal jo holde vinter bryllup

Nogle gang kan jeg godt fortyde at vi valgt at vente helt til sommer, i stedet for at holde et vinter bryllup på vores årsdag. Men skidt pyt har ikke lyst til at ændre datoen nu... Så ville jeg da først miste forstanden og bliver total sindsyg - zilla.

Hej! Og tak for hilsnen!! :thumbsupsmileyanim:

Må da lige ind og kigge i din tråd (imorgen må det blive... Skal nok lægge en hilsen)

Bare rolig, der skal nok komme masser af billeder fra dagen! Og der kommer flere andre billeder lige om lidt ;)

Jeg er glad for at vi ikke skal holde bryllup om sommeren faktisk. Jeg tror jeg ville få det alt for varmt i min kjole, og det ville jo være rigtig kedeligt. Men nu må vi se hvor meget vinter der bliver over det... Hehe! Kan huske at det sneede i november på et tidspunkt sidste år, så hvem ved. ()()

Betina :ilovebryllupsklar:

Redigeret af BhnSinac
0

Del dette indlæg

Glæder mig til at høre fra dig i aften. Husk lige at tage et billed af Nathli :thumbsupsmileyanim:

Super smukke ringe.............BILLEDER. Kan jeg sige mere :ilovebryllupsklar:

Tine

Nu er det jo faktisk gået hen og blevet sent, men om ikke andet så kan du se denne besked imorgen ;)

Ja, jeg lånte jo en kjole af Klyver for at se om str. passede på Nathali. Det gør den desværre ikke. Det var som jeg frygtede. Den er for stor. -HAHA-

Den er for lang og har alt for meget vidde ved halsudskæringen, så den bukker. ØVØV!!!

Den var ellers rigtig fin kjolen!! Jeg var solgt på stedet og ville have den model i stedet for den anden (i en anden farve) hvis hun ellers bare havde kunnet passe den!

post-19896-1189628895.jpg

Jeg har så købt en anden i stedet for. Skal nok lægge billeder ind af Nathali med den på når den når frem. ;)

Betina ()()

Redigeret af BhnSinac
0

Del dette indlæg

Jeg fik også mine hårnåle hjem!!! De er bare så flotte!! Så håber at min frisør kan finde en frisure hvor jeg kan bruge dem alle, og jeg så kan undgå sløret.

Her er et billede af en af dem (det skulle nok være taget med blitz, for de er altså sølvfarvede og helt hvide, men det er lidt svært at se):

post-19896-1189629340.jpg

0

Del dette indlæg

Og så!!! Daaam daaam daaam!!! Ringene!!! De er altså superflotte i virkeligheden også!! Så det er da dem vi skal have!! :ilovebryllupsklar:()()-HAHA-

Så nu skal vi bare have returneret prøveboxen og bestillingsskemaet. :thumbsupsmileyanim:

I får lige et billede af det prøvesæt vi har lånt ;)

post-19896-1189629649.jpg

Nu vil jeg hoppe i seng. :kiss: Og så håber jeg der kommer et par kommentarer i løbet af imorgen. *hinthint* -HAHA-

Betina -HAHA-

Redigeret af BhnSinac
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer