Italiensk mamma

Mit internationale bryllup 02.06.07 / 08.09.2007

403 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Kære søde Tina

Et kæmpe stort tillykke med i morgen : )

Håber I får en skøn dag med positive mennesker og dejlige oplevelser og en kanon stemning og masser af kærlighed...

ja, kort sagt en fee bryllupsdag : )

:rolleyes: TILLYKKE MED DAGEN I MORGEN :cheerleader3:

Bryllupsknus fra Tine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak - glæder mig men kan slet ikke holde op med at kaste op

Søde ven - det kan du godt stoppe med. Håber "bare" det er nerver og ikke sygdom.... STOP SÅÅÅÅÅ....

:cheerleader3: HA EN HELT FANTASTISK SUPER FED DAG..... :toot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tusind tak for alle jeres hilsner. Vi havde en fantastisk (selvom jeg fik en mild madforgiftning dagen før og havde ondt i maven under hele brylluppet - så jeg nød ikke rigtig den gode mad), og alt gik som det skulle. Nu er vi lige kommet hjem efter at par dage i Skagen hvor vi har fået slappet lidt af.

Så snart jeg har nogle billeder klar skal I nok få dem at se :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er jeg klar med nogle hurtige billeder. Det var et fantastisk bryllup, og alt gik bare som det skulle (lige bortset fra maven....). Vejret holdt, alle sprogproblemer blev overkommet og det var super.

Her har I først et billede af brudebuketten, så var fantastisk med hjerter og chili'er i

post-21565-1181217105.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og så lige et sidste som er fra Diegos tale. Han havde lavet et par falske ben som han stillede på bordet så det så ud som om han lå på knæ (det var jo mig der friede, og det tror jeg ikke længere han ville have siddende på sig....:-) )

post-21565-1181217639.jpg

0

Del dette indlæg

Nårhhhhhhh Tina, for fa.... Hvor er I SMUKKE!!!! :heart: Hvor dejligt med en lille forpremiere, TAK! Glæder mig super meget til at se mere og høre ALLE detaljerne! :boohoo:

:bearhug:

Tusind tak, Rikke. Jeg håber jeg kan få tid til at skrive mere snart, men pt styrter jeg rundt og når kun lidt hist og her.

Har I øvrigt lige set jeres billeder. Hvor ser det hele bare SMUKT ud!!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer