marina29

Love is in the air - 25. august 2007

2,547 indlæg i dette emne

Det er ikke ren og skær omtanke for mine eksamner eller bryllupsplanlægning, desværre, for min mor har hfundet tid til at ringe og brokke sig over at vi ikke har besøgt hende længe nu, stadig uden at nævne min niece.

Jeg er bare ikke så højt prioriteret hos hende, eller sådan virker dte i hvert ofte, men jeg har jo sådan set og klaret mig selv siden jeg flyttede hjemmefra, tror ikke helt hun kan finde ud af at jeg er selvstændig og kan klare mig selv :lol:

Min søster har altid haft brugt for ekstra hjælp til at klare sig, hun købte endda et to-familiers hus på Møn fordi min søster manglede et sted og bo, da hun ikke ille flytte ind i den lejlighed jeg havde skaffet hende. Det er ren horton saga... :super:

Men min niece har det bedre, og det er det vigtigste som Rikke skriver. Hun skal røngten fotograferes, og så skal de tage stilling til en evt. operation her en af dagene, hvis hun ikke får det bedre...

:griner:-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sødeste du.........

En million tanker og kram til dig og din niece

:thumbsupsmileyanim:

Og et par stykker af disse :)http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/pokey.gif :blink: til din mor................ Det er ikke godt nok.

:hug:

Solsikken :heart:

En million tanker og kram til dig og din niece

:denmarkflag:

Og et par stykker af disse -HAHA-:o:( til din mor................ Det er ikke godt nok.

Lige mine ord!!! :heart:

Mange tak, tøser :heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke noget med din niece. Det gør mig ondt at høre. Håber hun snart kan komme hjem igen.

:thumbsupsmileyanim::denmarkflag::heart::heart::heart::)

Det er da noget underligt noget, at de ikke kan give dig besked, når nogen bliver syge. Undskyld men hvad er det for noget! Kan godt forstå, at du føler dig overset eller glemt. Når nu de ikke har lyst til indvie dig i deres liv, så er det da godt, at du har Søren, og at I sammen kan starte jeres egen familie!

0

Del dette indlæg

Mange tak, Anja :heart:

De skal have hende røntgen idag, og derefter tage stilling til om hun skal opereres, så vi venter utålmodigt, men hun har ikke feber længere :denmarkflag:

Vi skal besøge hende på søndag, hvor der er lidt mere ro på, min søster kan ikke lige overskue det før :thumbsupsmileyanim:

De må kun have en overnattende forældre sovende på værelset, så Daniel (faren) sover i min mors varevogn ude åpå parkeringspladsen og ham og Mette deler deres madkuponer, så de er ikke blevet mætte hele ugen, men de har ikke råd til at købe maden på hospitalet...

Det er sgu hårdt, så min far skal forbi i morgen og tager sandwich med til Daniel, så de begge kan blive mætte.

Det er helt tosset, men der er ingen af dem der vil tage bilen hjem og hente skiftetøj osv. fordi de ikke vil lade Emily alene, så jeg håber snart de kan komme hjem :heart:

0

Del dette indlæg

3 måneder tilbage :thumbsupsmileyanim:

Så er vi nået ned på et to-cifret tal, synes godt nok det er vildt, kan slet ikke forstå at det er nu indenfor en overskuelig tidshorisont :heart:

Men jeg tror det var Belinda der sagde at når man rundede de 3 måneder, så gik tiden rigtig stærkt, og selvom jeg affejede det så kan jeg godt se hvad hun mener, for 3 måneder er bare ikke særligt lang tid, og lige nu føler jeg slet ikke at jeg har tid eller styr på noget overhovedet :heart:

Det var det med frisøren der slog mig ud af kurs, tror jeg. Jeg kan slet ikke overskue det, og så samtidig med eksamenslæsningen, ja den har sgu sikkert også noget at skulle have sagt, men aaaargh JEG SKAL GIFTES SNART... :)

Der er en uge til su. og jeg mangler svar fra min familie, sørens side er der svar fra undtagen hans fætter, men det hysteriske anfald må vente til efter eksamen... HADER EKSAMEN...

Nå, men jeg skal forbi biblioteket og låne en bog om frisurer og hvordan man laver dem, og så må jeg se om jeg kan blive lidt inspireret i mine læsepauser ;)

Men helt ærligt, 3 sølle måneder, det er vist nu jeg skal få kolde fødder, det er bare svært at få med så dejlig en kæreste :denmarkflag:

:heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Manchetknapper

Jeg har ledt efter de helt perfekte manchetknapper til Søren, men har ikke kunne finde lige nøjagtig dem jeg ville have, så jeg gik væk fra det igen.

Men så skulle jeg lige finde noget til Anja og bam så fandt jeg lige de fedeste manchetknapper :thumbsupsmileyanim: der selvfølgelig koster alt alt for meget :loveboard:

Så nu må jeg jo finde et alternativ eller give ham dem som ekstra morgengave, for jeg synes virkelig de er fede :loveboard:

post-21950-1180166933.jpg

post-21950-1180166947.jpg

post-21950-1180166958.jpg

post-21950-1180166968.jpg

Aaaargh, de er så fede :lol:

Men de koster mellem 280 og 320 pund i sterling silver :loveboard:

Der skulle så stå S&G eller S.M.S eller måske vores monogram :loveboard:

Redigeret af marina29
0

Del dette indlæg

Wauv nogle seje manchetknapper - men puh, prisen er også "wauv". Gad vide hvad det koster at få dem lavet hos en guldsmed? Eller var der ikke noget med at Sørens veninde var smykke-dame? Det er da et forsøg værd :thumbsupsmileyanim:

OG tillykke med nu lidt under 3 måneder. De kommer til at flyve forbi i et sindsygt tempo!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fik jeg endnu engang lagt vejen forbi din tråd, søde Gitte...

Sidder egentlig og skriver takkekort, meeeen nu blev jeg simpelthen nødt til, at skrive i din tråd.

Først og fremmest vil jeg lige sige, at jeg synes de hjemmelavede frisurer du har lavet er virkelig fine - jeg har en gang i mellem sat hår på nogle tøser, og synes det er rigtigt godt gået af dig, at lave dem på dig selv... :lol:

Hvor irriterende med den famili dér, hva´? Kan sq godt forstå, at du bliver sur over det. Jeg ville fand´me også blive arrig hvis det var mig!

Hold fast der ellers er gang i din tråd - det har taget mig en rum tid, at følge op.

Kan godt forstå hvorfor I har sat hegn op. Det giver mere en fornemmelse af hvor jeres have ligesom er. Det afskærmer det ligesom lidt. Samtidig synes jeg det er et virkeligt fint hegn, og et godt stykke arbejde...

Må hellere fortsætte med arbejdet, men ville bare lige vise :thumbsupsmileyanim: og sige, at jeg stadig følger med....

:loveboard: Mia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wauv nogle seje manchetknapper - men puh, prisen er også "wauv". Gad vide hvad det koster at få dem lavet hos en guldsmed? Eller var der ikke noget med at Sørens veninde var smykke-dame? Det er da et forsøg værd

OG tillykke med nu lidt under 3 måneder. De kommer til at flyve forbi i et sindsygt tempo!

Jo, det tænkte jeg også på, men så bliver det ikke en overraskelse mere, og han er bare ikke så vilde med dem som jeg er :loveboard:

Jeg blev nødt til at vise ham dem :loveboard:

Jeg kan allerede mærke at tiden begynde at gå hurtigere, det er ikke helt fair, jeg mangler stadig at sende receptionsindbydelserne ud :loveboard:

Så fik jeg endnu engang lagt vejen forbi din tråd, søde Gitte...

Sidder egentlig og skriver takkekort, meeeen nu blev jeg simpelthen nødt til, at skrive i din tråd.

Først og fremmest vil jeg lige sige, at jeg synes de hjemmelavede frisurer du har lavet er virkelig fine - jeg har en gang i mellem sat hår på nogle tøser, og synes det er rigtigt godt gået af dig, at lave dem på dig selv...

Hvor irriterende med den famili dér, hva´? Kan sq godt forstå, at du bliver sur over det. Jeg ville fand´me også blive arrig hvis det var mig!

Hold fast der ellers er gang i din tråd - det har taget mig en rum tid, at følge op.

Kan godt forstå hvorfor I har sat hegn op. Det giver mere en fornemmelse af hvor jeres have ligesom er. Det afskærmer det ligesom lidt. Samtidig synes jeg det er et virkeligt fint hegn, og et godt stykke arbejde...

Må hellere fortsætte med arbejdet, men ville bare lige vise :loveboard: og sige, at jeg stadig følger med....

:loveboard: Mia

Ih, det er så dejligt at se dig (skrive), hvor dejligt du kigger forbi, men man skal jo også have en pause engang imellem, jeg har læepause :loveboard:

Jeg er også rigtig glad for hegnet, Søren har endda plantet en masse bed omkring det, så det begynder at ligne noget, synes simpelt hen det er så sødt at han bruger så meget tid derude, også når det regner ;)

Dejligt du kigger fordi os ugifte zilla'ers tråde :loveboard:

Hold da op nogle fede manchetknapper - hvis ikke det var fordi, jeg allerede havde købt noget, var det klart en gaveide at overveje!

Og ja de sidste tre måneder går forrygende stærkt - jeg pludselig kun 4 uger tilbage, og tiden er simpelthen fløjet afsted.

Jeg er også helt vilde med dem, men Søren var ikke helt så begejstret, men nu er han jo jyde, så det kunne lige så være pga. prisen at han ikke synes de var helt fantastiske ;)

4 uger, det er bare heller ikke længe til, det er så underligt at noget man har planlagt og længtes efter er så nært nu :thumbsupsmileyanim:

Tillykke med under 3 måneder!!!

:loveboard:

PS. Feeeeeeeede manchetknapper!!!

Mange tak, søde :lol:

De er rigtig fede de manchetknapper. Det vil jeg give dig ret i, øv at de er så dyre... :loveboard:

Ja, det er bare for dårligt, han fundet nogle billige efterligninger på ebay, men de er slet ikke lige så fede som de andre :loveboard:

0

Del dette indlæg

Den frisure er nu heller ik' tosset, søde... Ka' rigtig godt li' det pjuskede look bagtil kombineret med det glatte/"stramme" look foran :thumbsupsmileyanim: I sidste ende så bare gør som jeg gjorde... Bare gør NOGET, så ska' det nok blive godt, hvis du altså bare har tid nok ;)

:lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den frisure er nu heller ik' tosset, søde... Ka' rigtig godt li' det pjuskede look bagtil kombineret med det glatte/"stramme" look foran :thumbsupsmileyanim: I sidste ende så bare gør som jeg gjorde... Bare gør NOGET, så ska' det nok blive godt, hvis du altså bare har tid nok ;)

Lige præcis. jeg synes det er fint med det lidt pjuskede i knolden. lidt alla den troldefrisure nogle har haft :lol:
0

Del dette indlæg

Ja ja øvelse gør mester! Den sidste frisure du har lavet er bare :thumbsupsmileyanim: flot. Og du har jo stadig lidt under tre måneder til at øve dig i, så det ender jo med, at du bliver helt professionel til det der.

Jeg synes sagtens, du selv kan sætte dit hår, hvis du ellers har nerver til det, for det ser virkelig godt ud, Gitte!

0

Del dette indlæg

Hold, da op, de der manchetknapper er da for fede! Hvor har du fundet dem henne? Har prøvet at se, om du evt. har skrevet det, men jeg fandt det ikke.

Frisuren ser da fin ud! Det har du da evner for at klare :thumbsupsmileyanim:

Næh, det fik jeg da ikke lige skrevet, og havde sørme heller ikke gemt linket, men det er fundet nu :loveboard:

Manchetknapper

:lol:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer