marina29

Love is in the air - 25. august 2007

2,547 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Kommer du forresten i morgen?

Jeg kan jo sådan set godt brænde alle råbillederne ned på en cd til jer (eller 2-3 cd'er :loveboard: ) Jeg er bare ikke færdig med at efterbehandle, for jeg får først min egen photoshop i aften :fløjt: Er bange for resultaterne, n år jeg roder på Williams computer, for den er elendig i farverne...

Om ikke andet så smid mig lige en mailadresse, så sender jeg et par billeder til jer (i BK-venlig opløsning ;) )

Åhh det ville være såå lækkert :thumbsupsmileyanim:

Men jeg er ikke helt sikker på at jeg kan komme, det kommer an på hvordan jeg har det, men råbilleder lokker min svage sjæl ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan jo sådan set godt brænde alle råbillederne ned på en cd til jer (eller 2-3 cd'er :loveboard: ) Jeg er bare ikke færdig med at efterbehandle, for jeg får først min egen photoshop i aften :( Er bange for resultaterne, n år jeg roder på Williams computer, for den er elendig i farverne...

Om ikke andet så smid mig lige en mailadresse, så sender jeg et par billeder til jer (i BK-venlig opløsning ;) )

Men jeg er ikke helt sikker på at jeg kan komme, det kommer an på hvordan jeg har det, men råbilleder lokker min svage sjæl ;)

De kan jo sendes med posten ellers...

Men så skal jeg jo lige have dem brændt ned... Men det kan jeg jo også bare gøre ;)

Forresten har jeg bevis for hvem der var skyld i at Sørens boxershorts blev klippet...

post-22121-1188246184.jpg

Og hvem der rent faktisk gjorde det...

post-22121-1188246253.jpg

- Men hvordan det så ud bagefter, nægter jeg simpelthen at lægge på nettet... Og især på sådan et pænt forum som det her :fløjt:

0

Del dette indlæg

Jeg kan jo sådan set godt brænde alle råbillederne ned på en cd til jer (eller 2-3 cd'er :fløjt: ) Jeg er bare ikke færdig med at efterbehandle, for jeg får først min egen photoshop i aften :thumbsupsmileyanim: Er bange for resultaterne, n år jeg roder på Williams computer, for den er elendig i farverne...

De kan jo sendes med posten ellers...

Men så skal jeg jo lige have dem brændt ned... Men det kan jeg jo også bare gøre ;)

Forresten har jeg bevis for hvem der var skyld i at Sørens boxershorts blev klippet...

post-22121-1188246184.jpg

Og hvem der rent faktisk gjorde det...

post-22121-1188246253.jpg

- Men hvordan det så ud bagefter, nægter jeg simpelthen at lægge på nettet... Og især på sådan et pænt forum som det her :(

Det ville være rigtig cool, vi er lige blevet enige om at jeg om ikke andet lige kan smutte ind til byen og hente dem :loveboard:

Man er jo nysgerrig ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ok, så brænder jeg dem lige, inden jeg går i seng. Men der er intet gjort ved dem. Jeg har bare sorteret de allerværste fra... Der er i øvrigt ca 2000 :fløjt:
Hvor skægt, har lige set på billederne fra brudevalsen - de første er taget præcis kl. 0.00! .)

Du er intet mindre end fantastisk :thumbsupsmileyanim:

Nå ja, men så fik vi den da påbegyndt :( Men det var da på faldereet ;)

Hold op det er mange billeder, ihh jeg glæder mig til at se dem :loveboard:

0

Del dette indlæg

ok, så brænder jeg dem lige, inden jeg går i seng. Men der er intet gjort ved dem. Jeg har bare sorteret de allerværste fra... Der er i øvrigt ca 2000 :thumbsupsmileyanim:
Hvor skægt, har lige set på billederne fra brudevalsen - de første er taget præcis kl. 0.00! .)

Du er intet mindre end fantastisk :fløjt:

Nå ja, men så fik vi den da påbegyndt :fløjt: Men det var da på faldereet ;)

Hold op det er mange billeder, ihh jeg glæder mig til at se dem :(

Det første fra brudevalsen er faktisk fra kl 23.59 :thumbsupsmileyanim:

Tror dog liiige jeg holder fast i billederne fra Gjeddesdal lidt endnu :lol: Det er trods alt dem, jeg leger medt med for tiden :loveboard: Håber det er ok ;) (altså at I kun får ca 1500 billeder i morgen...)

0

Del dette indlæg

ok, så brænder jeg dem lige, inden jeg går i seng. Men der er intet gjort ved dem. Jeg har bare sorteret de allerværste fra... Der er i øvrigt ca 2000 :thumbsupsmileyanim:

Du er intet mindre end fantastisk :fløjt:

Nå ja, men så fik vi den da påbegyndt :fløjt: Men det var da på faldereet ;)

Hold op det er mange billeder, ihh jeg glæder mig til at se dem :(

Tror dog liiige jeg holder fast i billederne fra Gjeddesdal lidt endnu :) Det er trods alt dem, jeg leger medt med for tiden :loveboard: Håber det er ok ;) (altså at I kun får ca 1500 billeder i morgen...)

:lol::lol:-HAHA-:):)

- du er nu ret fedtet, søde Louise! :)

Redigeret af Coach Lajla
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Gitte & Søren,

Hjertelig tillykke med jeres intet mindre end fantastiske bryllup. Jeg er møg ked af at jeg ikke kunne være der men som altid i min familie sker der kaos i sidste øjeblik. Jeg sørgede dog for at Louise blev bragt sikkert frem og tilbage :loveboard:

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Tror dog liiige jeg holder fast i billederne fra Gjeddesdal lidt endnu :lol: Det er trods alt dem, jeg leger medt med for tiden :loveboard: Håber det er ok ;) (altså at I kun får ca 1500 billeder i morgen...)

Det er helt fint med mig, der skal også være lidt at læde sig til, til senere ;)

WoW det må jeg nok sige!! GLÆDER mig til flere billeder - tusinde gange tillykke!

Mange tak, Anna :fløjt:

Kære Gitte & Søren,

Hjertelig tillykke med jeres intet mindre end fantastiske bryllup. Jeg er møg ked af at jeg ikke kunne være der men som altid i min familie sker der kaos i sidste øjeblik. Jeg sørgede dog for at Louise blev bragt sikkert frem og tilbage :thumbsupsmileyanim:

:fløjt:

Det var bare såå dejligt at du kunne gøre Louise mobil :lol:

Familiedrama kender jeg alt til ;)

:(

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sørens ansigt på det billede er simpelthen PRICELESS.... :)

Jeg har så skræmmende mange billeder af 'den anden ende' :fløjt Men dem forskåmer jeg jer for...

Neeeeeeeeeeeej dem vil vi da ikke snydes for!

-Sophie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kirketjeneren forklarer mig det praktiske:

post-21950-1188419285.jpg

Brudepigerne bliver gjort klar:

post-21950-1188419305.jpg

Showtime... Først brudepigerne, undtagen Maja, hun ville ikke uden sin far. Det er min ældste lillesøster, min niece og min kusine:

post-21950-1188419324.jpg

0

Del dette indlæg

Så er det vores tur, min far, lille lillesøster Maja og mig:

post-21950-1188419443.jpg

Læg lige mærke til hvor meget min far og jeg ligner hinanden her, samme udtryk osv :thumbsupsmileyanim:

post-21950-1188419469.jpg

Jeg opdager at jeg helt har glemt at se på gæsterne og pynten:

post-21950-1188419504.jpg

0

Del dette indlæg

Så knæler vi som mand og kone:

post-21950-1188419594.jpg

Præsten siger at han vidste godt I kune havde være gift i meget kort tid, men allerede nu ville han gerne kondolere--- kondolere fordi din mand allerede var gået bag om ryggen på dig og havde lavet ulykker... han havde nemlig en lille overraskelse...

post-21950-1188419638.jpg

Jeg begynder at tude, da jeg opdager hvad det er...

post-21950-1188419671.jpg

Redigeret af marina29
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer