marina29

Love is in the air - 25. august 2007

2,547 indlæg i dette emne

Så knæler vi som mand og kone:

post-21950-1188419594.jpg

Præsten siger at nu har vi kun været gift i kort tid, men min mand er allerede gået bag min ryg for at give mig en overraskelse:

post-21950-1188419638.jpg

Jeg begynder at tude, da jeg opdager hvad det er...

post-21950-1188419671.jpg

Hva var det jeg sagde Gitte, hans overraskelse var jo en sang i kirken.

P.s. du er f..... så mega smuk!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Så knæler vi som mand og kone:

post-21950-1188419594.jpg

Præsten siger at nu har vi kun været gift i kort tid, men min mand er allerede gået bag min ryg for at give mig en overraskelse:

post-21950-1188419638.jpg

Nu husker jeg jo sådan ok godt, for synesnemlig det var rigtig sjovt... Det han sagde var nemlig..: At han vidste godt I kune havde være gift i meget kort tid, men allerede nu ville han gerne kondolere--- kondolere fordi din mand allerede var gået bag om ryggen på dig og havde lavet ulykker... han havde nemlig en lille overraskelse...

Ikke at det ændre så meget på det, men synes bare det var så sjovt at han kondolerede, der løftede jeg lige øjenbrynet en eksra gang :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hva var det jeg sagde Gitte, hans overraskelse var jo en sang i kirken.

P.s. du er f..... så mega smuk!

Du fik ret, men det var jo så også derfor han var så meget imod at vi skulle have en sanger i kirken :bearhug:

Igår spurgte han mig faktisk om det så var vores sang :thumbsupsmileyanim:

:)

Super gode billeder, hvor er i da bare smukke..

Mange tak, Mette :rolleyes:

Nu husker jeg jo sådan ok godt, for synesnemlig det var rigtig sjovt... Det han sagde var nemlig..: At han vidste godt I kune havde være gift i meget kort tid, men allerede nu ville han gerne kondolere--- kondolere fordi din mand allerede var gået bag om ryggen på dig og havde lavet ulykker... han havde nemlig en lille overraskelse...

Ikke at det ændre så meget på det, men synes bare det var så sjovt at han kondolerede, der løftede jeg lige øjenbrynet en eksra gang :cheerleader3:

Det har du ret i, Kalland. Min hukommelse er ikke så god fra kirken, man er så overvældet ;)

Men jeg kan godt huske at jeg tænkte kondolere, hvad er der nu gået galt :bearhug:

0

Del dette indlæg

Præsten siger at han vidste godt I kune havde være gift i meget kort tid, men allerede nu ville han gerne kondolere--- kondolere fordi din mand allerede var gået bag om ryggen på dig og havde lavet ulykker... han havde nemlig en lille overraskelse...

Det er du da ikke den eneste, der gjorde!! :thumbsupsmileyanim:

Det har du ret i, Kalland. Min hukommelse er ikke så god fra kirken, man er så overvældet ;)

Men jeg kan godt huske at jeg tænkte kondolere, hvad er der nu gået galt :)

Hehe, det tænkte jeg også ...

Hvor er det dejligt at se Louises billeder fra kirken! Jeres kirke er utrolig smuk, men hold op hvor er den upraktisk i forhold til at kunne se brudeparret!!

:bearhug:

Maja

0

Del dette indlæg

Det er du da ikke den eneste, der gjorde!! :thumbsupsmileyanim:

Men jeg kan godt huske at jeg tænkte kondolere, hvad er der nu gået galt :)

Hehe, det tænkte jeg også ...

Hvor er det dejligt at se Louises billeder fra kirken! Jeres kirke er utrolig smuk, men hold op hvor er den upraktisk i forhold til at kunne se brudeparret!!

:bearhug:

Maja

Ja, Søren fik også skæld ud af min tante og fars kone bagefter, for hvis han ville lave sådan nogle overraskelser, så kunne han godt advare inden, for de havde ikke vandfast mascara på ;)

Jeg elsker den kirke, men nej praktisk er den ikke, og den er også for lille, der var flere gæster der måtte tage hjem, fordi der ikke var plads :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh hvor er du bare smuk. Hvor ser det fantastisk ud og tænk han havde den overraskelse til dig! Kan han ikke snakke lidt med min kæreste? ;)

Os min!

Og med Christian!! :thumbsupsmileyanim:

Jeg viste ham dog billederne i går, da vi brændte cd'en med billederne til jer, og der fortalte jeg om Sørens overraskelse. Så må vi se, om han selv gør noget i den stil. Umiddelbart lød han dog afvisende :bask:

:)

Maja

0

Del dette indlæg

Gitte - smukke smukke brud. Hvor er jeg ked af, at jeg ikke kunne komme og se dig og Søren live - men godt vi så har de udsendte hofrapportere, som er leveringsdygtige i fantastiske stemningsbilleder :thumbsupsmileyanim:

Endte du med at sætte håret selv? :)

PS! Har du nogle billeder af min bror IN ACTION? :bearhug:

0

Del dette indlæg

Gitte - smukke smukke brud. Hvor er jeg ked af, at jeg ikke kunne komme og se dig og Søren live - men godt vi så har de udsendte hofrapportere, som er leveringsdygtige i fantastiske stemningsbilleder :thumbsupsmileyanim:

PS! Har du nogle billeder af min bror IN ACTION? :rolleyes:

Jeg fandt et enkelt, jeg ved der er flere, men orkede ikke lige at kigge små 2000 billeder igennem :cheerleader3:

Og ja, jeg satte håret selv :bearhug:

Min veninde Nanna har lige underholdt med en sang, og beder alle være med på en alternativ skåle-sang :bearhug:

post-21950-1188470465.jpg

Redigeret af marina29
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

PS! Har du nogle billeder af min bror IN ACTION? :bearhug:

De ville jo ikke tages billeer af! Ham den anden flygtede nærmest skrigende, når jeg kom med kameraet - ligesom kokkene gjorde det...

0

Del dette indlæg

Ja, Søren fik også skæld ud af min tante og fars kone bagefter, for hvis han ville lave sådan nogle overraskelser, så kunne han godt advare inden, for de havde ikke vandfast mascara på ;)

Jeg elsker den kirke, men nej praktisk er den ikke, og den er også for lille, der var flere gæster der måtte tage hjem, fordi der ikke var plads :thumbsupsmileyanim:

Jamen så var det jo godt at Der var plads til Zillaerne, de andre kan jo altid se jer :)

Og så synes jeg nu nok der lige var varmt nok i kirken... Og blev ikke mindre varmt da vi også lev og så Hønse... Men der fandt Silla termostaten og kom vidst nok til at dreje den ned på 15 :bearhug: Tilgengæld var der salmehæfter og der fandt vi jo den sande mening med at lave salmehæfter... Det er ikke så meget for at kunne synge med som for at kunne "vifte" sig :bearhug: Det var der vidst flere der fandt ud af :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jamen så var det jo godt at Der var plads til Zillaerne, de andre kan jo altid se jer :thumbsupsmileyanim:

Og så synes jeg nu nok der lige var varmt nok i kirken... Og blev ikke mindre varmt da vi også lev og så Hønse... Men der fandt Silla termostaten og kom vidst nok til at dreje den ned på 15 :) Tilgengæld var der salmehæfter og der fandt vi jo den sande mening med at lave salmehæfter... Det er ikke så meget for at kunne synge med som for at kunne "vifte" sig :bearhug: Det var der vidst flere der fandt ud af :bearhug:

Shh... Det var hemligt!

Opdagede dog til vielse nr. 4 at den var helt nede på 5 grader der. Men der var stadig ualmindelig varmt!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære søde smukke Gitte (og Søren)!

MANGE GANGE TILLYKKE med jeres smukke bryllup!!!!!!!! Jeg har været fraværende i nogle dage, og derfor har jeg slet ikke fået sagt tillykke!!!!! :thumbsupsmileyanim:

Du var så smuk (Sikken en smuk frisure!!) og Søren så virkelig lækker ud:)!!

Tillykke søde pige!!!!!

Redigeret af Den glade Brud
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer