Theshe

TheShes Bryllupsplanlægning - Vores lesbiske bryllup 30.06.07

3,819 indlæg i dette emne

det lyder rigtig godt sophie... for hvis han låner en bil, så er det også ham der skal køre den, sådan af hensyn til forsikringer med mere... hehe...

det kunne faktisk være sjovt at vide hvor mange der kommer... men mon ikke hele BK kommer ;)

Det ville da være skønt!!!!!

-Sophie

håber det er en stor kirke så :heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

det lyder rigtig godt sophie... for hvis han låner en bil, så er det også ham der skal køre den, sådan af hensyn til forsikringer med mere... hehe...

det kunne faktisk være sjovt at vide hvor mange der kommer... men mon ikke hele BK kommer ;)

Det ville da være skønt!!!!!

-Sophie

håber det er en stor kirke så :heart:

Det er det ikke, men hvor der er hjerterum...

-Sophie

0

Del dette indlæg

Det værste af det værste er sket...

Det jeg havde frygtet ville ske, sker nok...Se selv her og bedøm:

Æv ÆV ÆV!

Er det for stedet, hvor I skal giftes, eller er det (forhåbentligt...) for hele landet?

Ellers må jeg lige krydse fingre for, at det ikke regner, når I er udenfor :heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Æv ÆV ÆV!

Er det for stedet, hvor I skal giftes, eller er det (forhåbentligt...) for hele landet?

Ellers må jeg lige krydse fingre for, at det ikke regner, når I er udenfor :heart:

Det er i området for, hvor vi skal giftes...Eller...Vi skal giftes på Midtsjælland, så denne vejrudsigt var den, der var tættest på!

Arghhhhh!

-Sophie

0

Del dette indlæg

Æv ÆV ÆV!

Ellers må jeg lige krydse fingre for, at det ikke regner, når I er udenfor :bearhug:

Det er i området for, hvor vi skal giftes...Eller...Vi skal giftes på Midtsjælland, så denne vejrudsigt var den, der var tættest på!

Arghhhhh!

-Sophie

Så er det ekstra ÆV...

Måske det ændrer sig hen ad ugen... Lidt færre skyer og lidt mere sol på de rigtige tidspunkter... :heart:

0

Del dette indlæg

Æv ÆV ÆV!

Ellers må jeg lige krydse fingre for, at det ikke regner, når I er udenfor :bearhug:

Arghhhhh!

-Sophie

Så er det ekstra ÆV...

Måske det ændrer sig hen ad ugen... Lidt færre skyer og lidt mere sol på de rigtige tidspunkter... :heart:

Åh jeg håber det. Alle de billeder vi har planlagt at tage er udendørsbilleder. Jeg kender slet ikke til nogle fede fotolocations i omegnen af Køge, som er indendørs :bearhug:

-Sophie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

De har jo kun lovet byger, ser det ud til... Og jeg kan love at hvis jeg ikke boede så langt väk så var jeg kommet til globryllup! :heart:

Lad os håbe det bare holder tørt, mens vi skal have taget billeder ;)

-Sophie

0

Del dette indlæg

0,3 mm er ikke særlig meget. det svarer til en meget lille byge med lidt mere end støvregn :heart:

Er det sandt??? Lidt støvregn kan vi godt overleve...

Tak søde Josefin. Det gjorde mig lidt fortrøstningsfuld!

-Sophie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det skal nok holde tørt!!

Solen kan da ikke andet ebnd at skinne på jer herlige tøser.

Det krydser jeg fingre for. :heart:

Taaaaaak. Er sikre på de krydsede fingre nok skal jage regnen bort!

-Sophie

0

Del dette indlæg

0,3 mm er ikke særlig meget. det svarer til en meget lille byge med lidt mere end støvregn :bearhug:

-Sophie

Jep det er sandt :heart: Det skal nok gå det hele. Jeg glæder mig så meget til at høre om jeres vidunderlige bryllup :bearhug:

0

Del dette indlæg

0,3 mm er ikke særlig meget. det svarer til en meget lille byge med lidt mere end støvregn :bearhug:

-Sophie

Jep det er sandt :heart: Det skal nok gå det hele. Jeg glæder mig så meget til at høre om jeres vidunderlige bryllup :bearhug:

Super....

Ja brylluppet er godt nok lige om lidt...Føler godt nok jeg mangler meget!

-Sophie

0

Del dette indlæg

Hej skønne tøser

Mht. globryllup: jeg er stadig på "måske-listen". Det ER jo lang vej her fra Nordjylland, men jeg vil bare SÅ gerne se jer. Hvis det ikke lykkes, så må I i hvert fald huske, at alle mine gode tanker er med jer :bearhug:

Nu vil jeg lige tjekke jeres første sider i tråden og se om jeg kan finde eksakte tidspunkter om tid og sted, så jeg kan lave en plan (sammen med Krak). I kan se at jeg virkelig prøver :heart:

Mht til vejret: skide da være med et par byger. Når det kun er byger, så vil langt det meste af tiden være uden regn. Så kan I jo få taget jeres billeder. Og så ser jeg forøvrigt et SKØNT syn for mig: Bryllupsbilleder af Lisette og Sophie i regnvejr. Med vådt hår og vand i ansigterne og de lykkeligste smil i verden. Smil fordi de nu er gift med hinanden og smil fordi det er den største dag i deres liv.

K.h.

Tine

Redigeret af Tumling
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej skønne tøser

Mht. globryllup: jeg er stadig på "måske-listen". Det ER jo lang vej her fra Nordjylland, men jeg vil bare SÅ gerne se jer. Hvis det ikke lykkes, så må I i hvert fald huske, at alle mine gode tanker er med jer :bearhug:

Nu vil jeg lige tjekke jeres første sider i tråden og se om jeg kan finde eksakte tidspunkter om tid og sted, så jeg kan lave en plan (sammen med Krak). I kan se at jeg virkelig prøver :heart:

Mht til vejret: skide da være med et par byger. Når det kun er byger, så vil langt det meste af tiden være uden regn. Så kan I jo få taget jeres billeder. Og så ser jeg forøvrigt et SKØNT syn for mig: Bryllupsbilleder af Lisette og Sophie i regnvejr. Med vådt hår og vand i ansigterne og de lykkeligste smil i verden. Smil fordi de nu er gift med hinanden og smil fordi det er den største dag i deres liv.

K.h.

Tine

Tak skal du have. Håber at se dig, men der er godt nok laaaaaaaaaaaaaaaaaaang vej :bearhug:

Det bliver holdt klokken 13 i Lidemark Kirke, Lidemarkvej nogenafhalvfjerds (kan ikke lige huske nummeret), 4632 Bjæverskov :bearhug:

-Sophie

0

Del dette indlæg

OK, tak for oplysningerne. Jeg var ved at gå helt i panik over at jeg ikke ku finde tidspunktet.

Nu holder vi et lille møde. Mig og punto'en og krak. Og ser hvad vi kan finde ud af. Fredag skal jeg ha' besøg af en hel klasse studenter i hestevogn (eller den nutidige udgave: en bus), men de er her kun i 20 (!!!) min., så jeg sku jo nok være klar til at køre til Sjælland på lørdag.

Kh

Tine

0

Del dette indlæg

OK, tak for oplysningerne. Jeg var ved at gå helt i panik over at jeg ikke ku finde tidspunktet.

Nu holder vi et lille møde. Mig og punto'en og krak. Og ser hvad vi kan finde ud af. Fredag skal jeg ha' besøg af en hel klasse studenter i hestevogn (eller den nutidige udgave: en bus), men de er her kun i 20 (!!!) min., så jeg sku jo nok være klar til at køre til Sjælland på lørdag.

Kh

Tine

Det er lidt vildt at du overhovedet OVERVEJER at køre så lang en tur, men hvor ville det være super, hvis du kom!

-Sophie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vejret kan de kære meterologer sagtens nå at lave om mange gange inden lørdag...

X´er fingre for at vejret er med jer.... Selv om festen helt sikkert ikke bliver dårligere af den grund! ;)

:heart: Eva

Uhh vi krydser alt hvad vi kan! Selv Storebæltsbroen!!!

-Sophie det håbende kryds

0

Del dette indlæg

Nogen der ved, hvor man kan købe en hvid paraply i en fart???

-Sophie, som helst ville have Lisbeth Dahl paraplyen, men som satsede på ingen regn på dagen

0

Del dette indlæg

Nogen der ved, hvor man kan købe en hvid paraply i en fart???

-Sophie, som helst ville have Lisbeth Dahl paraplyen, men som satsede på ingen regn på dagen

Hvis du kommer forbi Nørrebro og LOVER at passe på den, så kan du låne min. Den er stort set magen til Lisbeth Dahl paraplyen, bare købt på e-bay.

0

Del dette indlæg

Sødeste venner, jeg ville også frygtelig gerne med til globryllup....men det er lidt for langt...desværre, tager sgu hatten af for at Tine tager turen fra Nordjylland - hvad er min undskydning så...hmm

Det blir fantastisk godt vejr på lørdag, tvivl ikke, når i træder ud af kirken sender Han alle skyer bort og lader solstrålerne skinne ned på jer!!

Ughh brudevalsen, det glæder jeg mig til at høre, hvordan det gik!!

Kram

Melanie

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer