Guest Gika

Gitte Og Karsten, 11/8-2007

354 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Så er jo ved at få det hele på plads :rolleyes:

Tillykke med et fint eksame resultat - ikke dårligt i det fag ...!

Din mand bliver meget meget rørt når han ser dig i kjolen, i øvrigt flot slæb, synes det har en passende længde (siger jeg som normalt ikke er til slæb;) - har ændring mening efter jeg er kommet på BK)

0

Del dette indlæg

Hej Gitte

Hvor er du smuk i din kjole! Jeg synes også at sløret passer rigtig fint dertil.

Også tillykke med at du nu har ferie og kan koncentrere dig om brylluppet! Det har jeg også nydt i et par dage nu :cheerleader3:

:iloveyou: Anne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

og så for at gøre dagen helt perfekt, ringede det på døren lige før, det var vores kære pakke postbud, der havde en lille pakke med til os...

se hvad den indeholdt:

Ihh sikke nogle fine ting!

0

Del dette indlæg

ARGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGH

Og så for det ikke skal være løgn var jeg nede og forsøge mig med at gøre noget ved min hvide hud den anden dag, jeg hoppede glad ind i det lokale solarie, kom ud igen og syns for engangs skyld ikke jeg var blevet rød.... :fløjt: samme aften opdager jeg så at jeg er blevet grillet i stor stil på forsiden af kroppen, hele brystkassen, mave og forsiden af benene er mega røde... det gør bare ikke godt :super: men det mærkelige er at jeg stadig er lige hvid på bagsiden, tænker på om der har været noget galt med den sol jeg brugte... nåede jo selvfølgelig ikke at forhøre mig dernede, eftersom jeg ikke så der var noget galt inden jeg gik dernede fra...

ÅH, det er bare så surt at ligne en kogt krebs! Heldigvis er det ikke lige dagen før dit bryllup! Men en ting er selvfølgelig at have fået en postkasse-rød farve - en anden ting er, at det jo gør sk*** ondt! Du må i gang med aftersun og aloe vera cremen!

Hvorfor prøver du i øvrigt ikke en spray-tan eller selvbruner? Det bliver du hverken rød af eller får hudkræft af senere i livet! Begynd at eksperimentere allerede nu, så kan du have rutinen optil brylluppet. Du kan jo både bruge bodylotion med farve eller deciderede selvbrunere. Jeg har en god bodylotion med farve fra natusan (vælg den lyseste farve), som jeg kan bruge ligesom almindelig creme. Den er MEGET nem og giver ikke kanter, men bygger farven op stille og roligt. Først indenfor det sidste ½ år har jeg prøvet selvbruner / creme med farve og jeg må sige, at det virker sgu!

:) Maiken

Redigeret af MaikenHolm
0

Del dette indlæg

Nej hvor ubehageligt.

På dr.dk står dette.

"Farlig røg fra flamingofabrik i Holbæk

13. jul. 2007 00.27 Udland

En brand i en flamingofabrik i Holbæk udvikler farlig røg. Beboere i området nord for Munkholmvej fra Sofiesminde Alle til Havnevej skal gå indendøre.

Samtidig skal alle døre og vinduer lukkes og al ventilation skal slukkes.

Danmarks Radio holder dig underrettet via P4. Via luftantenne kan P4 i Holbækområdet høres på 92,0 MHz."

Så det er altså derfor.

:thumbsupsmileyanim:

Annika.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ellers kanon polter, ender i mareridt... ja sådan har jeg det lidt nu, er lige kommet hjem fra Rom, hvor min mor og søster valgte at hive mig med på min polter, de havde planlagt en weekend i Rom med en shoppingtur...

den korte historie, skal nok komme med en egentlig beretning, er at vi idag lander i Kastrup, og da vi står og venter på bagagen dukker der alt muligt andet op end min kuffert!!! vi står derinde og venter i næsten 3 timer, den kommer bare ikke... den er efterlyst

er grædefærdig lige nu, mor siger kufferten nok skal dukke op, men det er bare en røvdårlig afslutning på en ellers ganske dejlig polter... havde bare lige brug for at få luft...

Ajjj hvor lyder det vildt med en polter i Rom :boohoo:

Øv med din kuffert. Håber den snart dukker op :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er du blevet fin :loveboard:

Så er du bare klar til den store dag :denmarkflag:

tak skal du have Louise, for katten jeg er også godt tilfreds med resultatet... du skulle næsten have set karsten i hovedet da jeg kom hjem, det var sgu lige før øjnene trillede ud af hovedet på ham :ilovebryllupsklar:

:ilovebryllupsklar:

Hvor føler man sig bare smuk og dejlig når manden kigger sådan på en ik :denmarkflag:

Nå, kan du begynde og mærke sommerfuglene??

0

Del dette indlæg

Hej Gitte

Sikke en overraskelse det må ha været :pokey:

Og sikke en dejlig mor du har,- 2500 til begge af pigerne. :biggrin:

Det glæder mig at du bare har haft det super og har slappet af,- for det har du bestemt fortjent.... Alt det du har værett igennem det sidste halveår,- og bryllupet på sidelinien. Du er en slider Gitte,- :unsure: til dig

Super flotte billeder :thumbsupsmileyanim:

Håber du er vedd at ha tjek på det meste, - sørg for at det kun lige er det mest nødvendige til sidst,- så får du nemlig oss tid til at nyde tiden op til. Bare et godt råd.

Knus fra mig

Silotte :bestwishes:

0

Del dette indlæg

Kæreste Gitte!!

Sikken da en vidunderlig overraskelse!!! Hvor er det bare sødt af dine forældre..... Og hvor skønt med sådan en rigtig tøse-shoppe-tur!!!! -Hvor ser der bare ud til at være smukt i Rom!

Nu er der bare ikke længe til hva' .... Glæder mig sådan til at følge dig det sidste stykke vej og til at se billeder og læse beretning fra Jeres store dag!!!!

Ha' en helt vidunderlig dag!!

:denmarkflag: Anne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

har lige set på dmi... :angry1: hvad er nu det for noget rod? det skulle jo blive godt vejr på lørdag... ikke regn :biggrin:

Ajjjjjjjjjjjjjjj hvor kan vejrguderne ikke være det bekendt :balloon:

Men det kan jo heldigvis nå at ændre sig endnu

det kan det jo, men det har det allerede gjort fra igår til idag, igår lovede de kun 1 mm regn (skal lige siges det er lokaludsigten for vestsjælland) så nu følger jeg spændt med i vejrudsigten... og kryds så lige fingre for at det bliver høj sol og sommer på lørdag :denmarkflag:

:loveboard:

Jeg krydser helt klart alt hvad jeg kan for dig :iloveyou:

0

Del dette indlæg

det hjælper åbenbart at brokke sig.... :)

se den nye verudsigt, for vestsjællands amt...

juhuuuuuu :denmarkflag: dejligt at vejret ændre sig til dt bedre :balloon: Men intet er desværre ikke sikkert før dagen før og på dagen. Håer virkelig at solen skinner for jer -HAHA-

Vi har været oppe og snake med præsten i dag. Hun er bare så sød -HAHA-

0

Del dette indlæg

Hej Gitte :)

Det er ikke den ting lidt brok fra os Zillaere ikke kan ændre på.. Dejligt at vejret arter til godt igen.

Jeg har lige læst om din poltertur til Ros, sikke da en fantastisk overraskelse.. Det kunne jeg godt se det sjove i, men jeg skal nok ikke sætte næsen op efter det siden jeg ved hvornår jeg skal poltes.

Er sommerfuglene ved at have bosat sig i maven? For der er godt nok ikke længe til mere.. Det bliver spændende at følge med de sidste dage

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer