shirley81

1. september 2007

370 indlæg i dette emne

Nå... Så rykker det lige lidt i mit (bryllups-)liv igen...

Fotografen er fundet.. YAHOOO (Se evt min tråd for uddybende detaljer... De er GOOODE ;))

Jeg har været hjemme hos svigerne i weekenden sammen med ungerne. Da vi alligevel skulle vente lidt på toget i weekenden, kunne jeg jo ligeså godt liiiige kigge lidt på sko... :whistle:

JEG FANDT DEM....!! Skal bare lige se dem sammen med kjolen :thumbsupsmileyanim:

Et par næsten ballerina-agtige sko. Rå-creme-agtige... Med GULD-glimmer i.. Snuden som er "flad", som om man har sparket på noget er helt guld, og det samme er hælen... Der er absolut ingen hæl på (jeg er 180, og går altid med HELT rank ryg), og jeg kommer så let til at se meget højere ud end alle andre.. OG der er gummisål på ;) - Så slipper vi for at se Jessie (også kaldet Goofy af hendes kommende) Lave ryg-crawl på kirkegulvet :cheerleader3:

Jessie

Iiihhh hvor lyder det godt.. det er så dejligt når der kommer et lille ryk i planlægningen.. man kan godt føle at det står lidt stille engang imellem..

Jeg er også så småt gået igang med ønskelisten.. Det skal jo gøres, men jeg synes det er svært at finde på noget.

Jeg må lige ind og lure i din tråd :thumbsupsmileyanim:

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vågnede i morges, total badet i sved! Marreridt!!!! Jeg drømte at alt gik galt til brylluppet. Bordpynten var ikke som jeg ville ha det, musikeren kom ikke og kjolen var blevet farvet af hærværksmænd i løbet af natten.

Hvordan bliver de sidste 6 måneder, hvis jeg allerede nu sover dårligt!!! :cheerleader3:

Det er lidt en trøst, at vide, at jeg er planlægningsfreak, så skaderne bliver ikke så store. :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Knus

JannieD

Hi, Hi, hi, Der har jeg også allerede været - ved det første bryllupsmarreridt.... :thumbsupsmileyanim: Det er nok et bar uger siden. Det hele var en forvirret blanding af virkelighed og rod. Vi skal holde festen på Frederiksberg, men alligevel foregik det hele i min drøm ude i en skov så alle bilerne sad fast i mudder, for det regnede selvfølgelig helt vildt, hele feststedet var kaos - mit hår var faldet sammen da vi skulle fotograferes og gæsterne ville ikke overholde en bordplan vi havde lavet... Min kæreste styrtede rundt og kom slet ikke hen og sad ved siden af mig... Så jeg blev også bange for, hvisdet skulle fortsætte på den måde næste halve år, men så galt er det nu indtil nu ikke gået... Håber du også er kommet over din drøm

0

Del dette indlæg

Vågnede i morges, total badet i sved! Marreridt!!!! Jeg drømte at alt gik galt til brylluppet. Bordpynten var ikke som jeg ville ha det, musikeren kom ikke og kjolen var blevet farvet af hærværksmænd i løbet af natten.

Hvordan bliver de sidste 6 måneder, hvis jeg allerede nu sover dårligt!!! :bunny_4:

Det er lidt en trøst, at vide, at jeg er planlægningsfreak, så skaderne bliver ikke så store. :thumbsupsmileyanim::bearhug:

Knus

JannieD

Hi, Hi, hi, Der har jeg også allerede været - ved det første bryllupsmarreridt.... :cheerleader3: Det er nok et bar uger siden. Det hele var en forvirret blanding af virkelighed og rod. Vi skal holde festen på Frederiksberg, men alligevel foregik det hele i min drøm ude i en skov så alle bilerne sad fast i mudder, for det regnede selvfølgelig helt vildt, hele feststedet var kaos - mit hår var faldet sammen da vi skulle fotograferes og gæsterne ville ikke overholde en bordplan vi havde lavet... Min kæreste styrtede rundt og kom slet ikke hen og sad ved siden af mig... Så jeg blev også bange for, hvisdet skulle fortsætte på den måde næste halve år, men så galt er det nu indtil nu ikke gået... Håber du også er kommet over din drøm

Pu ha var lige ved at tro jeg var den eneste. Jo tak jeg har ikke drømt noget lignende siden. HELDIGVIS, for så bliver de næste 193 nætter lange.

Sys dog stadig jeg mangler en forfærdelig masse småting, da alt til bordet skal være færdigt, inden foråret kommer. Vi har mange hængeparier ude.

Knus

JannieD

0

Del dette indlæg

Nu må i ikke allesammen gå hen og få mareridt.. det kan jo være det smitter :thumbsupsmileyanim:

Jeg er nu også blevet færdig med invitationerne til receptionene.. Jeg har lavet forskellige til dem der skal med til festen og dem der skal med til receptionen.

Det er godt nok dejligt at være helt færdig med invitationer.

Hvad synes i?

post-17065-1171991434.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er den bare flot, vores er også så småt helt færdige. Vil gerne vise jer dem, men jeg kan ikke hitte ud af at sætte billeder ind.

Nogen der kan hjælpe?

Knus

JannieD

0

Del dette indlæg

Hvor er den bare flot, vores er også så småt helt færdige. Vil gerne vise jer dem, men jeg kan ikke hitte ud af at sætte billeder ind.

Nogen der kan hjælpe?

Knus

JannieD

Når du skal vedhæfte et billede klikker du på gennemse. Så finder du filen, og trykker vedhæft.

Hvis det ikke virker er filen sikkert for stor. Hvis ikke du selv kan gøre det mindre, kan du sende det til mig, så skal jeg gøre det for dig ;)

Jessie

(maryaarhus1977@hotmail.com)

0

Del dette indlæg

Ja vi er først ved at "forfatte" teksten til indbydelser.... :bearhug: Men regner med at vi er ret effektive i produktionen, når vi først kommer igang :thumbsupsmileyanim:

Og vi sender dem nok ud når vi er færdige med dem tror jeg? Vi har nemlig ændret kirke og feststed, hvor vi vil overraske gæsterne i indbydelsen, og kan snart ikke holde mund mere, hihi :cheerleader3:

Til shirley81: Flot indbydelse!! Er det silkepapir der er på?

Mona

0

Del dette indlæg

Ja vi er først ved at "forfatte" teksten til indbydelser.... :cheerleader3: Men regner med at vi er ret effektive i produktionen, når vi først kommer igang :bearhug:

Og vi sender dem nok ud når vi er færdige med dem tror jeg? Vi har nemlig ændret kirke og feststed, hvor vi vil overraske gæsterne i indbydelsen, og kan snart ikke holde mund mere, hihi :bunny_4:

Til shirley81: Flot indbydelse!! Er det silkepapir der er på?

Mona

Tak.. Nej det er ikke silkepapir.. det er noget der hedder mulberry papir fra panduro hobby

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nogen der kan hjælpe?

Knus

JannieD

Jeg glæder mig til at se jeres invitationer..

Du skal bare gøre som Jessie siger, det er meget nemt.

0

Del dette indlæg

Så er vi kommet et lille skridt videre i vores planlægning :carrot:

- Fotografen er på plads :yeah:

- Frisør er også booket - Hun skal ordne både mit og min søsters hår og ligge make-up.

Så vi har lige booket hele hendes lørdag :kiss:

Hun er super dygtig :pokey: og så god til at vide, hvad man gerne vil ha'.

Hun satte også min søsters hår, da hun skulle giftes for 5 år siden.

Vi skal snart igang med de invitationer - så vidt jeg kan læse hos andre brude herinde på BK, der skal giftes før os, så er invitationerne ude... Det gi'r mig sgu lidt stress :wacko:

Men vi afventer papiret til invitationerne - og det l... vejr gør det ikke ligefrem nemmere, for posten at få dem frem :shooter:

Så kan jeg jo altid skyde skylden på vejret og PostDK at vi ikke kan få dem ud :balloons:

Skal I andre ha' ordnet negle?

Jeg ved bare at så klodset jeg kan være og med en lille datter, så får jeg dem sikkert ødelagt inden dagen.

Måske skulle jeg få dem lavet om fredag... Så har jeg da mindre tid i at ødelægge dem :kiss:

0

Del dette indlæg

Skal I andre ha' ordnet negle?

Jeg ved bare at så klodset jeg kan være og med en lille datter, så får jeg dem sikkert ødelagt inden dagen.

Måske skulle jeg få dem lavet om fredag... Så har jeg da mindre tid i at ødelægge dem :balloons:

Det var først planen at jeg ville have lavet negle til brylluppet, men nu er jeg i tvivl. Jeg er ikke sikker på at jeg kan holde ud at have de lange negle når jeg ikke er vandt til det. Jeg prøvede at have nogle på en hel dag og jeg følte mig virkelig handicappet og kunne dårligt nok skifte ble på min datter.

Så hvis jeg beslutter ig for at få lavet negle skal de i hvert fald ikke være særligt lange.

0

Del dette indlæg

Jeg overvejer kraftigt at få lavet negle... Havde først tænkt, at jeg ville have lavet dem en uges tid i forvejen, så jeg kunne vænne mig til dem... Men jeg synes alligevel også, at det er en del af dresset - og vil derfor gerne vente.

De skal i hvert fald ikke laves lørdag, men fredag ville måske være meget smart. Så får man også dagen til at gå med noget andet (pynter lokalet 3 dage før).

Min negle skal ikke være superlange... Men måske i stil med mine egne, når de bliver "lange" - De flækker sq altid inden de får en pæn længde...

Jessie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg overvejer kraftigt at få lavet negle... Havde først tænkt, at jeg ville have lavet dem en uges tid i forvejen, så jeg kunne vænne mig til dem... Men jeg synes alligevel også, at det er en del af dresset - og vil derfor gerne vente.

De skal i hvert fald ikke laves lørdag, men fredag ville måske være meget smart. Så får man også dagen til at gå med noget andet (pynter lokalet 3 dage før).

Min negle skal ikke være superlange... Men måske i stil med mine egne, når de bliver "lange" - De flækker sq altid inden de får en pæn længde...

Jessie

Jeg startede for 1 måned siden med at spise selica til hår hud og negle. Det hjælper på flækkede negle. Du kan stadig nå det.

Knus

JannieD

0

Del dette indlæg

Jessie

Jeg startede for 1 måned siden med at spise selica til hår hud og negle. Det hjælper på flækkede negle. Du kan stadig nå det.

Knus

JannieD

God ide... Hvis det altså virker... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jessie

Knus

JannieD

God ide... Hvis det altså virker... :thumbsupsmileyanim:

Det har det ihvertfald gjort ved mig. Har nemlig selv problemer med at de knækker . Og tror ikke jeg kan holde kunstige negle ud, da jeg jo også har små børn

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg gir shirley81 ret. Det er da noget så fedt :thumbsupsmileyanim: Jeg bliver nød til at vente med kjoler til pigerne, da de sikkert ikke kan passe dem, hvis jeg køber dem nu. Men jeg ved hvad de skal ha på. Undertøjet skal jeg nok finde, men jeg er kræsen men sko.

Gid jeg ikke var

Knus

JannieD

0

Del dette indlæg

Nøj hvor er de fine de brudepigekjoler! :thumbsupsmileyanim:

Hvor har du fundet dem henne??

Takker alle for de dejlige komplimenter... Kjolen er købt hos accesorize i Bruuns Galleri.. Til 225 kr på udsalg... :balloons:

Den er lidt for stor til hende... Men jeg har med vilje købt den en størrelse større, så jeg er sikker på den ikke er for lille.. Min stedmor er syerske, så jeg får bare hende til at sy den ind ;)

Jessie

0

Del dette indlæg

Hej 1. september-tøser

Jeg er kommet ud i et mindre problem i forbindelse med, at vi er gået i gang med at lave invitationer...

En del af vores gæster kommer fra Jylland - vi skal giftes på Frederiksberg - og det er derfor nødvendigt med en masse praktiske informationer som vejvisninger til kirken og videre til feststedet og forslag til overnatningsmuligheder for nogle af gæsterne. Umiddelbart vil jeg jo helst holde alt det udenfor selve den fine invitaiton - og derfor mit spørgsmål... Kan man lave et bilag til invitaitonen med alle disse praktiske oplysninger og så evt. kun sende det med til dem, som har brug for det??? Hvad gør I mht. praktiske inforkmationer. Et kort bliver jo ikke helt så festligt, hvis det skal skrives til med alverdens vejvisninger osv. :thumbsupsmileyanim:

Nina-pigen

0

Del dette indlæg

Hej 1. september-tøser

Jeg er kommet ud i et mindre problem i forbindelse med, at vi er gået i gang med at lave invitationer...

En del af vores gæster kommer fra Jylland - vi skal giftes på Frederiksberg - og det er derfor nødvendigt med en masse praktiske informationer som vejvisninger til kirken og videre til feststedet og forslag til overnatningsmuligheder for nogle af gæsterne. Umiddelbart vil jeg jo helst holde alt det udenfor selve den fine invitaiton - og derfor mit spørgsmål... Kan man lave et bilag til invitaitonen med alle disse praktiske oplysninger og så evt. kun sende det med til dem, som har brug for det??? Hvad gør I mht. praktiske inforkmationer. Et kort bliver jo ikke helt så festligt, hvis det skal skrives til med alverdens vejvisninger osv. :loveboard:

Nina-pigen

Jeg synes da sagtens, du kan lægge et kort ved invitationen. Vi har valgt at lave en hjemmeside med diverse praktiske informationer... Den er ikke færdig endnu, men I må da gerne se den, som den er indtil videre..

Jessica

Vores hjemmeside

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer