shirley81

1. september 2007

370 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Og lige lidt flere - Nu går jeg helt amok :cheerleader3:

Den var for lille så den kunne ikke lukkes helt i ryggen - Så derfor sidder den heller ikke helt perfekt ved brystet.

Næ hvor er den fin, sidder da rigtig godt på dig. Det ser ud som om den er tofarvet, passer det? Er helt vild med det tynde stof der er ud over selve kjolen.

Den kan du godt være stolt af :thumbsupsmileyanim:

Knus

JannieD

0

Del dette indlæg

Ups lagde lige mærke til, at på det billed hvor du vender ryggen til kan man alligevel se dit ansigt i spejlet. Bare så nysgerrige sjæle ikke ser for meget før tiden. :thumbsupsmileyanim:

Knus

JannieD

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa Lousiesr

Din kjole er virkelig smuk, og den sidder jo flot på dig :lol:

Må jeg spørge om, du vil skrive lidt info om den...? (du ved mærke, butik, pris osv.) Det er nemlig også lidt den stil, som jeg kigger på...eller rettere sagt, som jeg vil kigge på, når jeg får tid til det.

Knus Birgitte

0

Del dette indlæg

1.septemberbrude er intil videre:

Shirley81(mig)

Nina-pigen

Jessie-Mary

JannieD

Den utålmodige

KatrineogEsben

Louisesr

B&B

Cala79

Hejsa 1. september brude..

Er det ikke på tide vi får startet en tråd.. Jeg synes i hvert fald det kunne være rart at høre hvor langt i er nået..

Jeg synes selv jeg er nået et godt stykke..

Vi har helt styr på:

-Kirken

-Reception stedet

-Fest stedet

-Brudekjolen

-Gommens tøj

-Fotograf

-Toastmaster

-gavekoordinator

-Frisør

-Musik

-Sanger i kirken

-Bryllupskage

-invitationer

-udkast til gaveposer

-Transport til og fra kirke

-Risposer

-gæstebog

-gæsteliste

Vi mangler ting som

-Menu

-Ønskeliste

-brudepigetøj

-blomster

Vi skal på bryllupsmesse i københavn på lørdag og der håber vi da på at få styr på lidt mere (evt transport og blomster) og få lidt inspiration.

Jeg glæder mig til at høre fra jer andre.

Jeg opdatere i denne besvarelse hver gang vi har fået styr på noget mere

:lol:

[/quote

Jeg er også på d. 1. sept.

Har styr på:

Gæsteliste/indbydelser (er sendt ud)

Kirke

Feststed

Kjole

Frisør/make up

Fotograf (skal dog beslutte os for album)

Forlover

Toastmaster

Gavekoordinator

Musik (mangler dog én til at spille ved musikindslag under middagen. Klarer os ellers med et anlæg ved maden og band efterfølgende).

Sted for reception

Kørsel til/fra kirken

Mangler:

Gommens tøj (han mener, jeg skal med ud og købe. Jeg mener, det må han gøre med sine venner)

Gaveliste

Brudebuket (det må kæresten jo sørge for)

Bryllupskage (har fundet konditor, er dog ikke bestilt)

Gæstebog

Hårpynt (slør/diadem/ingenting???)

Hvem, der skal følge mig op ad gulvet

Bordkort/menukort

Blomster (det sørger restauranten for, men vi skal vælge stil)

Hilsen Mhar

Redigeret af mhar
0

Del dette indlæg

Og lige lidt flere - Nu går jeg helt amok :(

Den var for lille så den kunne ikke lukkes helt i ryggen - Så derfor sidder den heller ikke helt perfekt ved brystet.

Ih, din kjole er også rigtig fin :lol: Der er altså så mange flotte brudekjoler - man bliver helt rundtosset - men på den fede måde :bearhug:

Nina-pigen

0

Del dette indlæg

Hejsa Lousiesr

Din kjole er virkelig smuk, og den sidder jo flot på dig :lol:

Må jeg spørge om, du vil skrive lidt info om den...? (du ved mærke, butik, pris osv.) Det er nemlig også lidt den stil, som jeg kigger på...eller rettere sagt, som jeg vil kigge på, når jeg får tid til det.

Knus Birgitte

Tak tak - Den er købt hos Casa Lezar i Kbh.Den er fra Rembo Styling og jeg mener, at den hedder "Helena".

Den kostede 9600 kr. Sløret fik jeg med i købet.

Jeg synes at der er mange lækre kjoler i samme stil fra Rembo Styling, hvis det er det du er ude efter.

Ellers kan du også kigge på Linea Raffelli - De er også lidt i samme stil.

God kjolejagt :bearhug:

Knus Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ups lagde lige mærke til, at på det billed hvor du vender ryggen til kan man alligevel se dit ansigt i spejlet. Bare så nysgerrige sjæle ikke ser for meget før tiden. :lol:

Knus

JannieD

Nå ja - men faktisk tror jeg ikke, kæresten lige smutter forbi BK og tager et kig :bearhug:

Men tak for tippet!

0

Del dette indlæg

Puha - sidder og bliver helt svedt... Jeg vil også melde mig på banen som 1. september brud. Efter at have talt om at nu skulle det være MEGET satte vi sidste år datoen 1. september. Vi har styr på nogle ting - men jeg synes bestemt også der mangler MEGET..

Vi har styr på følgende:

Kirken (Aaby Kirke)

Receptionssted - hos mine svigerforældre

Feststed - Scheelsminde i Aalborg

Fotograf - www.fotografernevesterbro.dk - overvejer om vi skal "booke" en af min brors kammerater til at tage billeder af alle gæsterne ved ankomsten til festen

Musik

Frisør

Gæsteliste til både fest og reception

Mangler

KJOLEN

Tøj til min kommende mand

invitationer - materialer er købt til at lave prototyper... men de kreative evner er meget langt væk

makeup - har fået en prøvemake up, skal bare beslutte mig for om jeg var helt tilfreds..

bordplan

Transport

Monogram - hvis vi skal have det - har forslag, skal bare være enige

Ønskeliste - er så småt gået igang

Brudevalsen!!!

Ringene

og meget mere...

0

Del dette indlæg

Puha - sidder og bliver helt svedt... Jeg vil også melde mig på banen som 1. september brud. Efter at have talt om at nu skulle det være MEGET satte vi sidste år datoen 1. september. Vi har styr på nogle ting - men jeg synes bestemt også der mangler MEGET..

Vi har styr på følgende:

Kirken (Aaby Kirke)

Nu fik jeg liiiige øje på at der stod Aaby kirke, som jeg går ud fra, er den i Aabybro? Så er jeg jo nødt til at vide hvem du er (hvis det da er dig og ikke din kommende mand, der er fra egnen), det kunne jo være det var en man kendte???? ;) Undskyld min nysgerrighed, kan ik' gøre for det :lol:

Mona

0

Del dette indlæg

Vi har styr på følgende:

Kirken (Aaby Kirke)

Nu fik jeg liiiige øje på at der stod Aaby kirke, som jeg går ud fra, er den i Aabybro? Så er jeg jo nødt til at vide hvem du er (hvis det da er dig og ikke din kommende mand, der er fra egnen), det kunne jo være det var en man kendte???? ;) Undskyld min nysgerrighed, kan ik' gøre for det :lol:

Mona

Det er mig der kommer fra Aabybro, har næsten boet der altid... Kommer du også fra Aabybro??

Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er opvokset lige udenfor Birkelse, men har gået på det der dengang hed Aabyskolen i 8. og 9. klasse + det meste af min familie bor i Aaby ;) Hvilken årgang er du?

0

Del dette indlæg

Jeg er opvokset lige udenfor Birkelse, men har gået på det der dengang hed Aabyskolen i 8. og 9. klasse + det meste af min familie bor i Aaby ;) Hvilken årgang er du?

'79 - jeg gik på Kærvejskolen - men spillede håndbold med mange fra Aabyskolen. Hvilken årgang er du??

0

Del dette indlæg

Jeg er 81'er... Gik i klasse med nogle som spillede håndbold, bla. Stine og Rikke?? Det kan jo godt være jeg kan genkende dig, men er lidt svært når man ikke kan sætte et ansigt på :lol: Sender lige PM istedet, så alle andre ikke skal bruge tid på at læse det her, hihi....

Redigeret af Den utålmodige
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja de er helt vildt fine dine sko, Nina.

Jeg har nu også fået købt sko, hvilket jeg ellers troede ville blive det absolut sidste, da jeg er KRÆSEN. Ellers er der i går blevet lavet 56 risposer, og en mulig bordplan. Den tog godt nok lang tid, så det var vist godt at gemalen mente vi lige så godt kunne begynde at kigge på den nu. Men der skal jo også mikses 112 mennesker, hvis alle kommer.

Så nu mangler jeg/vi kun: 56 gelelys, menu,undertøj, hans tøj, sko og renovering af udenomsarealer.

Svigermor vil da også gerne blande sig, og mente ikke at invitationerne skal sendes ud omkring 1. maj, "folk glemmer det bare". Men Søren at han kan jo ikke gøre ved hvis nogen lider af hukommelsestab! Så kommenterede hun ikke mere.

Troede vi havde styr på bordpynten, men den vi gerne ville have koster 300,- pr. stk og vi skal bruge 12 det synes vi er alt for dyrt, så nu kigger vi forfra.

Knus

JannieD

0

Del dette indlæg

Ja de er helt vildt fine dine sko, Nina.

Jeg har nu også fået købt sko, hvilket jeg ellers troede ville blive det absolut sidste, da jeg er KRÆSEN. Ellers er der i går blevet lavet 56 risposer, og en mulig bordplan. Den tog godt nok lang tid, så det var vist godt at gemalen mente vi lige så godt kunne begynde at kigge på den nu. Men der skal jo også mikses 112 mennesker, hvis alle kommer.

Så nu mangler jeg/vi kun: 56 gelelys, menu,undertøj, hans tøj, sko og renovering af udenomsarealer.

Svigermor vil da også gerne blande sig, og mente ikke at invitationerne skal sendes ud omkring 1. maj, "folk glemmer det bare". Men Søren at han kan jo ikke gøre ved hvis nogen lider af hukommelsestab! Så kommenterede hun ikke mere.

Troede vi havde styr på bordpynten, men den vi gerne ville have koster 300,- pr. stk og vi skal bruge 12 det synes vi er alt for dyrt, så nu kigger vi forfra.

Knus

JannieD

Hold da op - bordplan - så langt er jeg ikke rigtig nået endnu - der er også et par stykker af vores gæster, som er ret usikre, da de bor i Norge og i USA - så ved ikke om de kommer - og desværre er min kærestes første valg som forlover nu desværre også tvivsom - de venter barn med termin den 9 september. Det er super dejligt, men også ærgerligt for min kæreste, hvis ikke de kan komme... Nå, så derfor venter bordplanen lige lidt endnu. Vi regner med at sende invitationerne ultimo april og har sat SU senest 1. juli.

Jannie, må vi ikke også se billeder af dine sko??

Nina-pigen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Som lovet har jeg også fået taget nogle billeder af mine sko og takse, så de kommer her.

Hej Nina!

Det er nogle rigtig fine sko, og jeg tror, de kommer til at passe godt til kjolen! Tak for dit svar mht. kjole og sko i den anden tråd. :bearhug:

:blush:

Maja

Hej Maja

Tak for rosen for skoene - håber du kunne bruge mit råd :cheerleader3:

Nina-pigen

0

Del dette indlæg

Sikke en masse du har udrettet i ugens løb. Jeg har intet fået lavet, da både Søren og pigerne er syge.

Det er da en helt vild sød taske og spænder du har fået købt, rigtig prinsesse-agtig. :boohoo: Anna bliver helt klart en stor konkurrent til dig :cheerleader3:

Knus

Jannie

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer