shirley81

1. september 2007

370 indlæg i dette emne

Hej

I snakker alle om "dyre" kager. Da vi blev borgerligt viet for 2 år siden, betalte vi "kun" 35.- pr. kuvert. Men denne gang har jeg en idé om selv at bage den, da vi invitere 112 personer inkl. os selv. Det kan man jo ikke betale sig fra. Den bliver sikkert ikke lige så køn, som dem I har kig på, men bare den smager bedre end den ser ud. :thumbsupsmileyanim:

Knus

JannieD

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa.

Nej, du skal da ikke gå i panik endnu :thumbsupsmileyanim: Fotograf og musik, kan det dog være smart få på plads snarest...

Jeg vedhæfter lige en huskeliste, der kan være en hjælp i planlægningen, så man ikke glemmer noget i farten!

Hilsner fra Mona

0

Del dette indlæg

Hejsa.

Nej, du skal da ikke gå i panik endnu :thumbsupsmileyanim: Fotograf og musik, kan det dog være smart få på plads snarest...

Jeg vedhæfter lige en huskeliste, der kan være en hjælp i planlægningen, så man ikke glemmer noget i farten!

Hilsner fra Mona

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa.

Hilsner fra Mona

BRUDEPARRETS_HUSKELISTE.doc

0

Del dette indlæg

Jeg må også hellere lige smide et billede herind af mit brudeslør..

Det er lige kommet med posten idag.. :thumbsupsmileyanim:

post-17065-1171479984.jpg

Og et billede af vores invitationer som endelig er færdige.

post-17065-1171480034.jpg

De er bare så superflotte - begge dele.. Sidder lige nu og stykker en mail sammen, om hvordan mit slør skal se ud.. Spændende om hun er med på den ;)

Jessie

0

Del dette indlæg

Jeg må også hellere lige smide et billede herind af mit brudeslør..

Det er lige kommet med posten idag.. :thumbsupsmileyanim:

post-17065-1171479984.jpg

Og et billede af vores invitationer som endelig er færdige.

post-17065-1171480034.jpg

De er bare så superflotte - begge dele.. Sidder lige nu og stykker en mail sammen, om hvordan mit slør skal se ud.. Spændende om hun er med på den ;)

Jessie

Hvis det er noget hun kan.. så skal hun nok være med på den..

Det bliver spændende.. Du må lige sige når du har fået svar..

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

STRESS!!!!!!!!!!!!! :wacko:

Vi skal også giftes d. 1/9-07 - Men er slet ikke nået så langt som mange af jer andre.

Vi har styr på:

- Kirke

- Feststed

- DJ

- Min kjole, slør og sko (som jo egentlig også er det vigtigeste... :thumbsupsmileyanim: )

Invitationerne ved jeg godt hvordan skal se ud, men vi mangler lige få nogle af de sidste materialer.

Så skal de også snart ud.

Min kommende mands tøj bliver sikkert købt weekenden før, hvis jeg kender ham ret. :smash:

Derudover skal jeg have fundet tøj til brudepigerne - Men regner med at jeg går i Monsoon og finder nogle fine kjoler. Synes de har rigtig meget flot til små tøser. :loveflag:

Fotografen er vi ved at undersøge.

Vi har også en idé omkring transport, men det er vi heller ikke nået så meget længere med... Sløve padder er vi vist :thumbsupsmileyanim:

Og så er der sikkert en million ting, vi har glemt at tænke på..... :wacko:

0

Del dette indlæg

Velkommen til.

Bare rolig du skal nok nå det.

Hvor gamle er dine brudepiger. Mine er 3 og 2 år, og jeg fandt søde små hvide kjoler med brunt bånd på www.ellos.dk til 279,- stykket. Ikke galt synes jeg.

Knus

JannieD

0

Del dette indlæg

Hejsa

Skønt at se, at der også er andre end os, som skal giftes d. 1. september 2007 :thumbsupsmileyanim:

Vi er ikke så langt i planlægningen endnu, men det skal vi nok nå. Jeg skal bare lige være færdig med mit speciale på universitet...jeg håber på at kunne aflevere til maj, og så er der jo to måneders ventetid på karakteren, så til den tid får jeg meget bedre tid. Og så er min kommende mand forhåbentlig også færdig med ombygningen af første sal i vores hus :thumbsupsmileyanim:

Vi har tjek på:

- Kirke (Testrup Kirke)

- Feststed (Hotel Hvide Kro)

- Musik (Petrols - en trio)

- Frisør og make up

- Fotograf

- Gæsteliste (vi er i hvert fald næsten færdige med den, der er lige et par "måske'er")

- Toastmaster (min dejlige storebror)

- Bryllupsrejse (Aruba i 10 dage)

- Vi er næsten sikre på, hvilke ringe vi vil købe

Og så mangler vi jo "bare" alt det andet ;)

Transport fra kirken og pyntning i kirken står familien for - det er der tradition for i vores familier.

Knus Birgitte

PS. Jeg vil da også lige fortælle jer, at vi har bestilt godt vejr til os alle sammen ;)

Redigeret af B&B
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil også gerne være med, må dog indrømme at vi nok er den del bagefter, men det er faktisk også først i dag at vi har 100 % besluttet os til at det skulle være den 1. september at vi skulle giftes. Vi har nemlig haft en del problemer med at finde et sted at holde festen, men det er endelig lykkedes :thumbsupsmileyanim:

En anden ting som også gør at vi er lidt bagefter, er at jeg er gravid og har termin om 5 uger, så derfor har jeg overhovedet ikke kigget på brudekjole endnu (heldigvis har jeg slet ikke taget noget på under graviditeten så jeg har ikke en masse kilo som jeg skal kæmpe med bagefter...udover dem jeg har for meget i forvejen :thumbsupsmileyanim: )

Men vi har da styr på lidt:

Kirken: Esbønderup Kirke

Feststed: Fyrkroen i Gilleleje

Transport: Min kæreste arbejder i et bilfirma, så har har fået den opgave og der skulle vist være styr på både bil og chauffør.

Toastmaster, gavekoordinator og forlover er også på plads.

Reception: vi arrangerer nok lidt i vores egen have, vi bor nemlig 300 m fra kirken så det ville være det nemmeste.

Musik: vi kender en dj som vi regner med at bruge.

Invitationer: jeg har lavet en demo så nu skal de bare laves.

Hvornår sender I invitationer ud ???

Knus Camilla

0

Del dette indlæg

Velkommen til.

Bare rolig du skal nok nå det.

Hvor gamle er dine brudepiger. Mine er 3 og 2 år, og jeg fandt søde små hvide kjoler med brunt bånd på www.ellos.dk til 279,- stykket. Ikke galt synes jeg.

Knus

JannieD

De er på det tidspunkt 3 og knap 4 år - derudover skal vores egen datter på 1½ måske også være brudepige. Men vi skal nok ikke regne med at hun lige kan finde ud af det... og i det hele taget gider det :thumbsupsmileyanim:

Jeg prøver at tjekke ellos.dk - tak for tippet!

0

Del dette indlæg

Jeps det er lige præcis den.

Det er vores døtre der skal være brudepiger, tror heller ikke selv på at det kommer til at gå helt smertefrit for sig, derfor har jeg uden min mands viden, hyret deres ynglings tanter til at følges med dem. Den "store" bliver fortiden total genert når der er mange fremmede mennesker. Og jeg ved jo ikke om det fortsætter.

Knus

JannieD

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil også gerne være med, må dog indrømme at vi nok er den del bagefter, men det er faktisk også først i dag at vi har 100 % besluttet os til at det skulle være den 1. september at vi skulle giftes. Vi har nemlig haft en del problemer med at finde et sted at holde festen, men det er endelig lykkedes :cheerleader3:

En anden ting som også gør at vi er lidt bagefter, er at jeg er gravid og har termin om 5 uger, så derfor har jeg overhovedet ikke kigget på brudekjole endnu (heldigvis har jeg slet ikke taget noget på under graviditeten så jeg har ikke en masse kilo som jeg skal kæmpe med bagefter...udover dem jeg har for meget i forvejen :hug: )

Transport: Min kæreste arbejder i et bilfirma, så har har fået den opgave og der skulle vist være styr på både bil og chauffør.

Reception: vi arrangerer nok lidt i vores egen have, vi bor nemlig 300 m fra kirken så det ville være det nemmeste.

Knus Camilla

Vi sender vores ud, ca 1. maj. De fleste af vores gæster ved de skal til bryllup den dag. Jeg har lige læst mig frem til at det er ok, at sende dem ud 1 - 4 måneder før. Du kan evt. låne den bog på biblioteket, den hedder romantiske bryllupper, der findes dog også mange andre.

Knus

JannieD

0

Del dette indlæg

Jeg vil også gerne være med, må dog indrømme at vi nok er den del bagefter, men det er faktisk også først i dag at vi har 100 % besluttet os til at det skulle være den 1. september at vi skulle giftes. Vi har nemlig haft en del problemer med at finde et sted at holde festen, men det er endelig lykkedes :cheerleader3:

En anden ting som også gør at vi er lidt bagefter, er at jeg er gravid og har termin om 5 uger, så derfor har jeg overhovedet ikke kigget på brudekjole endnu (heldigvis har jeg slet ikke taget noget på under graviditeten så jeg har ikke en masse kilo som jeg skal kæmpe med bagefter...udover dem jeg har for meget i forvejen :hug: )

Knus Camilla

Vi sender vores ud, ca 1. maj. De fleste af vores gæster ved de skal til bryllup den dag. Jeg har lige læst mig frem til at det er ok, at sende dem ud 1 - 4 måneder før. Du kan evt. låne den bog på biblioteket, den hedder romantiske bryllupper, der findes dog også mange andre.

Knus

JannieD

Vi sender også vores ud 1.maj

:hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Jeg er åbenbart langt bagefter til at skulle giftes 1. september...

Vi har styr på:

Kirken

Feststedet

gæsteliste

en ide om menu

en ide om gommens tøj

en ide om kagen

en ide om bilen

en ide om musikken

og ellers mangler jeg alt det andet...

Er det nu jeg skal gå i panik???

kh Katrine

Hejsa.. Og velkommen til :thumbsupsmileyanim:

Jeg vil nu heller ikke mene i er bagud.. De 2 vigtigste ting er jo på plads..

Jeg vil bare også anbefale at i får booket en fotograf hurtigt, dem er der nemlig også rift om. Så hvis i skal bruge sådan en, er det en god ide at kontakte nogle og få et tilbud..

Og som Jessie siger, så er det også en god ide at kigge lidt på kjoler allerede nu.

Glæder mig til at følge din planlægning.

:thumbsupsmileyanim: Sorcha

Hej

Fotografen dropper vi, da vi regner med at få en bekendt til at tage billeder af os i vores egen have. Musikken er vi ikke helt sikre på... Overvejer at leje en jukebox for at undgå at for mange af vennerne lige mener, de også skal give et nummer.. Hvad gør I andre?

Jeg har slet ikke kigget på kjoler endnu. Min søster er ude og rejse, og min bedste veninde har lige født, så ved ikke lige hvem jeg skal tage med.

Ellers skal vi til at flytte, så der er nok af andre ting at tænke på lige nu.

kh Katrine

0

Del dette indlæg

Hej

Jeg er åbenbart langt bagefter til at skulle giftes 1. september...

Vi har styr på:

Kirken

Feststedet

gæsteliste

en ide om menu

en ide om gommens tøj

en ide om kagen

en ide om bilen

en ide om musikken

og ellers mangler jeg alt det andet...

Er det nu jeg skal gå i panik???

kh Katrine

Hejsa.. Og velkommen til :thumbsupsmileyanim:

Jeg vil nu heller ikke mene i er bagud.. De 2 vigtigste ting er jo på plads..

Jeg vil bare også anbefale at i får booket en fotograf hurtigt, dem er der nemlig også rift om. Så hvis i skal bruge sådan en, er det en god ide at kontakte nogle og få et tilbud..

Og som Jessie siger, så er det også en god ide at kigge lidt på kjoler allerede nu.

Glæder mig til at følge din planlægning.

:thumbsupsmileyanim: Sorcha

Hej

Fotografen dropper vi, da vi regner med at få en bekendt til at tage billeder af os i vores egen have. Musikken er vi ikke helt sikre på... Overvejer at leje en jukebox for at undgå at for mange af vennerne lige mener, de også skal give et nummer.. Hvad gør I andre?

Jeg har slet ikke kigget på kjoler endnu. Min søster er ude og rejse, og min bedste veninde har lige født, så ved ikke lige hvem jeg skal tage med.

Ellers skal vi til at flytte, så der er nok af andre ting at tænke på lige nu.

kh Katrine

Med hensyn til musik, så har vi bestilt et 3-mands band.

Den ene af dem spiller klaver under maden og så støder de 2 andre til senere. Jeg har ikke lige overvejet om familien kunne finde på at give et nummer på scenen.. Det må tiden vise.. :respekt:

Hvis din søster ikke er ude og rejse i flere måneder, så kan hun vel godt tage med dig ud og se på kjoler.. Ellers er der også nogle der tager sin mor med..

Du skal nok nå det hele.. Der er stadig et halvt års tid endnu.. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Vågnede i morges, total badet i sved! Marreridt!!!! Jeg drømte at alt gik galt til brylluppet. Bordpynten var ikke som jeg ville ha det, musikeren kom ikke og kjolen var blevet farvet af hærværksmænd i løbet af natten.

Hvordan bliver de sidste 6 måneder, hvis jeg allerede nu sover dårligt!!! :thumbsupsmileyanim:

Det er lidt en trøst, at vide, at jeg er planlægningsfreak, så skaderne bliver ikke så store.

Knus

JannieD

0

Del dette indlæg

Nå... Så rykker det lige lidt i mit (bryllups-)liv igen...

Fotografen er fundet.. YAHOOO (Se evt min tråd for uddybende detaljer... De er GOOODE ;))

Jeg har været hjemme hos svigerne i weekenden sammen med ungerne. Da vi alligevel skulle vente lidt på toget i weekenden, kunne jeg jo ligeså godt liiiige kigge lidt på sko... :whistle:

JEG FANDT DEM....!! Skal bare lige se dem sammen med kjolen :thumbsupsmileyanim:

Et par næsten ballerina-agtige sko. Rå-creme-agtige... Med GULD-glimmer i.. Snuden som er "flad", som om man har sparket på noget er helt guld, og det samme er hælen... Der er absolut ingen hæl på (jeg er 180, og går altid med HELT rank ryg), og jeg kommer så let til at se meget højere ud end alle andre.. OG der er gummisål på ;) - Så slipper vi for at se Jessie (også kaldet Goofy af hendes kommende) Lave ryg-crawl på kirkegulvet :thumbsupsmileyanim:

Jessie

0

Del dette indlæg

Vågnede i morges, total badet i sved! Marreridt!!!! Jeg drømte at alt gik galt til brylluppet. Bordpynten var ikke som jeg ville ha det, musikeren kom ikke og kjolen var blevet farvet af hærværksmænd i løbet af natten.

Hvordan bliver de sidste 6 måneder, hvis jeg allerede nu sover dårligt!!! :thumbsupsmileyanim:

Det er lidt en trøst, at vide, at jeg er planlægningsfreak, så skaderne bliver ikke så store.

Knus

JannieD

Puha for en drøm... Vi må da ikke håbe det fortsætter helt frem til brylluppet...

Jeg har heldigvis ikke oplevet det endnu.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer