shirley81

1. september 2007

370 indlæg i dette emne

Også et velkommen til jer nye herfra! :cheerleader3:

Vi mangler at finpudse teksten til invitationer, så det kommer nok også til at tage noget tid at printe, klippe og klistre! Men vores kommer ud når engang vi er færdige ;) Vi har sendt "reserver-datoen-kort" i oktober sidste år, så vi er ikke så bekymrede for at nå det....

Mona

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes da vores tråd er ved at gå i glemmebogen. Frem med den. :denmarkflag:

Selvfølgelig gider alle jo ikke sidde og hamre i tastaturet i det dejlig vejr. :denmarkflag:

Håber I alle har nydt weekenden, og nu er klar til endnu en ny og spændende uge.

Knus

Jannie

0

Del dette indlæg

God ide at få tråden lidt frem i rækken igen :denmarkflag:

Jeg har lige et spørgsmål til jer... Jeg snakkede for første gang med den præst, der skal vi os, i lørdags.

Men først må jeg nok hellere lige forklare "præste-situationen": Vi skal giftes i en meget lille kirke, men fra oktober og indtil april havde sognet ingen præst, da den tidligere var gået på efterlån/pension og der var ikke fundet en ny til jobbet. Derfor bestilte vi en tid i kirken hos meninghedsrådsformanden, der så kontaktede en præst i et nabosogn, som stod for at føre kirkebog mm indtil, der blev ansat en ny præst i "vores" sogn. Jeg har desuden talt med præsten fra nabosognet, der ville give vores oplysninger videre til den nye præst. Nu er præsten så blevet ansat, så det er rigtig dejligt - det skal nok lige nævnes, at hun er præst i hele sognet, der består af 3 mindre/små kirker.

I lørdags ringede den ny præst så til mig. Hun ville gerne lave en aftale om et tidspunkt for vielsen, da et andet par også har bestilt tid til vielse 1. sept. i en af de andre kirker. Dette par ønsker at blive viet kl 14.30, og det er jo samme tid som os. Så der skal indgåes et kompromis. Præsten startede med at forslå, at vi skal giftes kl 12.30, men det, synes vi, er alt for tidligt, for så er der meget langt tid til, vi skal til bordet (kl 18). Så vi endte med at blive enige om, at vi skal giftes kl 13.30 - og så kører præsten videre til den anden kirke, hvor det andet par skal giftes kl 15, og det giver også præsten et lidt presset program... Det andet par har også sagt god for denne løsning, men jeg tænker stadig lidt på, om det er for tidligt... Hvad synes I, er der for lang tid fra vielsen (kl13.30) til middagen (kl 18)? Men vi kan jo egentlig ikke gøre så meget ved det... Vi har planlagt, at vi skal fotograferes efter vielsen, mens vores gæster kører til hotellet (ca 5 minutter), hvor der bliver serveret sodavand, øl og snacks samt kaffe - og når vi kommer fra fotografering, skal vi have bryllupskage, og vi pakker vores gaver ud (det vil vi gerne nå inden middagen). Vi håber på rigtig godt vejr, så vores gæster også kan benytte den spanske gårdhave på hotellet.

Og så til mit andet spørgsmål...Præsten sagde, at vi først skal mødes med hende til en snak 1-1½uge før brylluppet... Og det er kun den ene gang, at vi skal mødes. Er det normalt...? Vi havde regnet med at skulle have en snak med hende inden så længe og så igen en uge eller evt to før brylluppet. Hvordan er det for I andre?

Puha, jeg håber, der er nogen af jer, som har orket at læse min lange smøre - den blev længere en først tænkt.

Knus Birgitte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Birgitte..

Det er da noget rod at der er et andet par som vil giftes samtidig med jer. Kan i evt rykke middagen så den måske starter en halv time før.. Det hjælper måske lidt på ventetiden.. Ellers må i bare prøve at gøre ventetiden så hyggelig som muligt sammen med gæsterne. Det er jo heller ikke sikkert at der er så meget ventetid hvis i også pakker gaver op før middagen for det kan jo godt tage lang tid.

Vi skal vies kl 14.00 og middagen starter med velkomstdrinks kl 17.30. I tidsrummet imellem skal vi have taget billeder og holde reception hvor vi skærer bryllupskagen. Jeg tror det kommer til at passe meget godt tidsmæssigt så mon ikke også det kommer til at passe hos jer.. I hvert fald hvis i kan starte middagen lidt før.

Med hensyn til samtalen med præsten så ved jeg faktisk ikke lige helt hvad der er normalt.. for jeg har ikke snakket med vores præst endnu, men det var planen at jeg ville ringe til ham snart og finde ud af hvordan det hele skal foregå.. Vi skal jo også vælge salmer og sådan noget.

Jeg håber du kunne bruge mit indlæg her til noget.. :cheerleader3:

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Så har jeg sørme også fået købt undertøj...

Det blev til den "berømte corsage" jeg har prøvet den og den sidder rigtig godt.. føler mig bare så lækker i den.. Jeg glæder mig til at vise Morten den.

Nu mangler jeg bare at købe strømperne og nogle nye trusser.. De trusser der følger med synes jeg er lidt kedelige.

Postet billede

Postet billede

0

Del dette indlæg

God ide at få tråden lidt frem i rækken igen :cheerleader3:

Jeg har lige et spørgsmål til jer... Jeg snakkede for første gang med den præst, der skal vi os, i lørdags.

Men først må jeg nok hellere lige forklare "præste-situationen": Vi skal giftes i en meget lille kirke, men fra oktober og indtil april havde sognet ingen præst, da den tidligere var gået på efterlån/pension og der var ikke fundet en ny til jobbet. Derfor bestilte vi en tid i kirken hos meninghedsrådsformanden, der så kontaktede en præst i et nabosogn, som stod for at føre kirkebog mm indtil, der blev ansat en ny præst i "vores" sogn. Jeg har desuden talt med præsten fra nabosognet, der ville give vores oplysninger videre til den nye præst. Nu er præsten så blevet ansat, så det er rigtig dejligt - det skal nok lige nævnes, at hun er præst i hele sognet, der består af 3 mindre/små kirker.

I lørdags ringede den ny præst så til mig. Hun ville gerne lave en aftale om et tidspunkt for vielsen, da et andet par også har bestilt tid til vielse 1. sept. i en af de andre kirker. Dette par ønsker at blive viet kl 14.30, og det er jo samme tid som os. Så der skal indgåes et kompromis. Præsten startede med at forslå, at vi skal giftes kl 12.30, men det, synes vi, er alt for tidligt, for så er der meget langt tid til, vi skal til bordet (kl 18). Så vi endte med at blive enige om, at vi skal giftes kl 13.30 - og så kører præsten videre til den anden kirke, hvor det andet par skal giftes kl 15, og det giver også præsten et lidt presset program... Det andet par har også sagt god for denne løsning, men jeg tænker stadig lidt på, om det er for tidligt... Hvad synes I, er der for lang tid fra vielsen (kl13.30) til middagen (kl 18)? Men vi kan jo egentlig ikke gøre så meget ved det... Vi har planlagt, at vi skal fotograferes efter vielsen, mens vores gæster kører til hotellet (ca 5 minutter), hvor der bliver serveret sodavand, øl og snacks samt kaffe - og når vi kommer fra fotografering, skal vi have bryllupskage, og vi pakker vores gaver ud (det vil vi gerne nå inden middagen). Vi håber på rigtig godt vejr, så vores gæster også kan benytte den spanske gårdhave på hotellet.

Og så til mit andet spørgsmål...Præsten sagde, at vi først skal mødes med hende til en snak 1-1½uge før brylluppet... Og det er kun den ene gang, at vi skal mødes. Er det normalt...? Vi havde regnet med at skulle have en snak med hende inden så længe og så igen en uge eller evt to før brylluppet. Hvordan er det for I andre?

Puha, jeg håber, der er nogen af jer, som har orket at læse min lange smøre - den blev længere en først tænkt.

Knus Birgitte

Dejligt! Jeg kunne ikke finde vores tråd...

Mht. præsten, så spurgte jeg min præst, hvornår vi skulle have den samtale og hun også "bare et par uger før", men jeg syntes, at det ville være rart at gøre det lidt tidligere, så jeg foreslog fem uger før, for der har vi ferie. Og det var bare helt fint med hende... Så det kan man vist mere eller mindre selv bestemme. Men selvfølgelig skal præsten også kunne huske hvem man er, og man skal selv kunne huske, hvordan man skal gå og stå på dagen, så jeg tror at de fleste synes at to-tre uger før er meget almindeligt... I kan måske finde en mellemting.

Mht til tidspunktet... Hvad er du så nervøs for??? Jeg tænker: det er da perfekt! Jeg vil gerne have så lang en dag som overhovedet muligt, så jeg rigtig kan nyde den og nå at tale med folk og nå at nyde min kjole, og håret og min kæreste/mand i lækkert tøj osv osv. SÅ: vi skal giftes kl 12!!! :carrot: OG jeg glæder mig til at have god tid.

Vi serverer så lidt pølsebord og brylupskage til reception efter vielsen. Og går til bords kl seks eller halv syv.

Håber at du kunne bruge mit svar...

-Kirstine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

God ide at få tråden lidt frem i rækken igen :cheerleader3:

Knus Birgitte

Dejligt! Jeg kunne ikke finde vores tråd...

Mht. præsten, så spurgte jeg min præst, hvornår vi skulle have den samtale og hun også "bare et par uger før", men jeg syntes, at det ville være rart at gøre det lidt tidligere, så jeg foreslog fem uger før, for der har vi ferie. Og det var bare helt fint med hende... Så det kan man vist mere eller mindre selv bestemme. Men selvfølgelig skal præsten også kunne huske hvem man er, og man skal selv kunne huske, hvordan man skal gå og stå på dagen, så jeg tror at de fleste synes at to-tre uger før er meget almindeligt... I kan måske finde en mellemting.

Mht til tidspunktet... Hvad er du så nervøs for??? Jeg tænker: det er da perfekt! Jeg vil gerne have så lang en dag som overhovedet muligt, så jeg rigtig kan nyde den og nå at tale med folk og nå at nyde min kjole, og håret og min kæreste/mand i lækkert tøj osv osv. SÅ: vi skal giftes kl 12!!! :carrot: OG jeg glæder mig til at have god tid.

Vi serverer så lidt pølsebord og brylupskage til reception efter vielsen. Og går til bords kl seks eller halv syv.

Håber at du kunne bruge mit svar...

-Kirstine

Pu ha. Hvem der bare fik så god tid på sin bryllupsdag. :cheerleader3:

Vores lille kirke ligger ca 45 minutters kørsel fra hvor vi skal holde festen, og vi skal først velsignes kl. 14.00 og gæsterne er inviteret til feststedet kl 17.30.

Det er muligt at køre hjem til os i mellemtiden og få lidt til ganen, men programmet bliver lidt presset, synes vi, og det kan desværre ikke ændres.

Det er efterhånden laaaaang tid siden vi reserverede kirken, og efter din beretning, Birgitte, ringer jeg lige og tjekker, idag, at der ikke er kommet noget i vejen. Men dengang sagde han at vi skal ringe sammen i slutningen af Juli. Han kender os selvfølgelig, da vi bor i et MEGET lille lokalsamfund og han har døbt begge vores piger. Men for at få ro i sindet ringer jeg alligevel til ham.

Knus

Jannie

0

Del dette indlæg

Så har jeg sørme også fået købt undertøj...

Det blev til den "berømte corsage" jeg har prøvet den og den sidder rigtig godt.. føler mig bare så lækker i den.. Jeg glæder mig til at vise Morten den.

Nu mangler jeg bare at købe strømperne og nogle nye trusser.. De trusser der følger med synes jeg er lidt kedelige.

Postet billede

Postet billede

Det er virkelig en super flot corsage. Er bare så meget i tvivl om hvad jeg skal have på. Har hørt en masse søde piger sige, at

hvis der er stiver i kjolen og man har corsage på kan de to komme til at "køre" meget rundt på hinanden.

Må hellere lige kontakte butikken, så de lige kan fortælle mig, om der er stivere i overdelen. Kan simpelhen ikke huske det, kjolen blev jo købt i januar.

Nu er jeg ved at nå det punkt hvor det kun er pigernes kjoler, mit undertøj og de sidste detaljer til bordpynten mangler. Dejligt at være lidt på forkant med mange ting. Føler mig slet ikke presset, endnu. Det kommer sikkert nok :cheerleader3:

Knus

Jannie

0

Del dette indlæg

Tusind tak for jeres svar.

Jeg er blevet meget mere "rolig" omkring tidsplanen - for jeg satte mig nemlig og lavede sådan en i går, da jeg holdt en halv fridag fra speciale-skrivningen (jeg er ved at skrive speciale på Danmarks Pædagogiske Universitet).

Vores foreløbige tidsplan (det er altså bare et udkast...vi har allerede talt om en ændring eller to...):

Kl. 13.00: Brudgom og forlover ankommer til kirken

Kl. 13.25: Alle gæster er ankommet i kirken

Kl. 13.30: Bruden og hendes far ankommer til kirken

Kl. 14.15: Lykønskninger foran kirken

Kl. 14.45: Brudeparret kører til fotografering

Kl. 14.45: Reception på Hotel Hvide Kro

Kl. 16.30: Brudeparret ankommer til reception, der serveres bryllupskage og pakkes gaver ud

Kl. 17.45: Velkomstdrink

Kl. 18.00: Bryllupsmiddag på Hotel Hvide Kro

Derefter danses brudevals, og bandet spiller op til dans, hvorefter der serveres natmad.

Søndag fra kl. 10.00 serveres der brunch på XXX for alle, der har lyst til at deltage.

Jeg brugte desuden dagen til at lave et par eksempler på invitationer sammen med min kreative mor - så nu skal Lars og jeg "bare" vælge en og finde frem til de eventuelle ændringer... Det var så dejligt at få en hyggedag uden studierne:-)

Så det skal nok blive rigtig godt :cheerleader3:

Vi synes jo også selv, at det er dejligt med en så lang dag, da vi så ikke skal stresse afsted. Og vi vil jo gerne have mulighed for at nyde vores store dag.

Knus Birgitte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej igen 1. september-brude

Har været væk et stykke tid på grund af travlhed på arbejde osv., men nu er jeg tilbage...

Spændende at læse hvad der er sket hos jer i mellemtiden :bearhug:

Siden sidst har jeg fået "puslet" med følgende:

- Mit tillæg til invitationerne med praktiske oplysninger - det er næsten færdigt - mangler lige lidt dekoration

- Skrevet navne osv. på invitationerne, så de er klar til udsendelse ultimo april el. primo maj

- Har fået talt og koordineret lidt med toastmasteren

- Har fået talt med frisør og makeupartist (min fætter) og vi har gjort de første overvejelser om hår osv. - Ih, det er spændende

- I påsken fik vi også talt med begge vores hold forældre samlelt om dagens forløb og hvilke forestillinger vi hver i sær havde gjort os - det skal jo også lige gøres

- fået kigget på bordpynt og strømpebånd, lommetørklæde osv. Min kære farmor har fuld gang i kniplebrættet og har allerede kniplet det fineste strømpebånd, bånd til budebuketten, lommetørklæde og er i gang med at kniple små hestesko, som skal bruges til dekoration på bordene.

Så tror jeg heller ikke, at der er sket så meget mere siden sidst :heart:

Knus fra Nina-pigen

0

Del dette indlæg

Har været væk et stykke tid på grund af travlhed på arbejde osv., men nu er jeg tilbage...

Spændende at læse hvad der er sket hos jer i mellemtiden :heart:

- Mit tillæg til invitationerne med praktiske oplysninger - det er næsten færdigt - mangler lige lidt dekoration

- Skrevet navne osv. på invitationerne, så de er klar til udsendelse ultimo april el. primo maj

- Har fået talt med frisør og makeupartist (min fætter) og vi har gjort de første overvejelser om hår osv. - Ih, det er spændende

- I påsken fik vi også talt med begge vores hold forældre samlelt om dagens forløb og hvilke forestillinger vi hver i sær havde gjort os - det skal jo også lige gøres

- fået kigget på bordpynt og strømpebånd, lommetørklæde osv. Min kære farmor har fuld gang i kniplebrættet og har allerede kniplet det fineste strømpebånd, bånd til budebuketten, lommetørklæde og er i gang med at kniple små hestesko, som skal bruges til dekoration på bordene.

Så tror jeg heller ikke, at der er sket så meget mere siden sidst :heart:

Knus fra Nina-pigen

Dejlig at høre fra dig :bearhug:

Du har da få lavet meget.

Specielt vil jeg da lige fremhæve, din farmor store arbejde. Der er ikke noget så sødt som kniplinger, og det er en god måde at inddrage den ældre generation på.

Da vi blev borgerligt viet var det min farmor der bandt min brudebuket. Dengang var det 18 år siden hun sidst havde gjort sådan noget. Men hun gik op i det med liv og sjæl.

Knus

Jannie

0

Del dette indlæg

Godt at høre at der stadig er gang i forberedelserne rundt omkring :rolleyes:

Vi har fået vores invitationer ud - og så er jeg så småt gået i krig med bordkortene.

I kan da lige få et par billeder http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Jeg er lidt i tvivl med bordkortene - Jeg regner med at jeg vil lave en lille perlekæde, så kortet kan hænge på vinglasset.... Men ved ikke rigtigt endnu.

post-23546-1177069293.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og her er så borkortene - Tag jer ikke af de slørede billeder - Der må ha' været noget galt med kameraet den dag ;)

Det var da en rigtig god ide til bordkort. Måske kommer jeg til at låne lidt fra din idé - er det ok? Vi har nemlig næsten bestemt os for nogle lidt manillamærke-inspirerede invitationer, som jeg har lavet som en af mine demo-typer.

Knus Birgitte :respekt:

0

Del dette indlæg

Hej Piger!

Hvordan går jeres planlægning?

Jeg har haft et kjoletraume, som nogen af jer måske har set - skal lige et smut i Lilly og overbevises om, at det er den rigtige, jeg har købt.

Men bortset fra det: har lige været til møde på feststedet - en skide sød mand, som har prøvet det mange gange før. Han havde en hel masse forslag til menu - dejligt, for det havde vi ikke... :)

Vi køber en færdig pakke med blomster og det hele. Så behøver vi ikke tænke mere over det...

Mht. farverne: Han foreslog en hvid og en orange serviet sammen - vi har solsikker som tema. Jeg tror egentlig ikke det er så dårligt, selvom jeg havde forventet gul, men han mente at det blev FOR påske-agtigt.

Hvad tror I? Måske gul og orange? Så skal brudebuketten bare også have noget orange i.

Nå, der er pludselig mere at tænke på - der er hele tiden noget nyt, der dukker op, synes jeg.

-Kirstine

0

Del dette indlæg

Og her er så borkortene - Tag jer ikke af de slørede billeder - Der må ha' været noget galt med kameraet den dag ;)

Det var da en rigtig god ide til bordkort. Måske kommer jeg til at låne lidt fra din idé - er det ok? Vi har nemlig næsten bestemt os for nogle lidt manillamærke-inspirerede invitationer, som jeg har lavet som en af mine demo-typer.

Knus Birgitte :)

Du låner bare løs, Birgitte!!!

Jeg har selv tyv-stjålet idéen i det kreative forum herinde :cheerleader3:

Så jeg kan desværre ikke sige, at det er egen opfindelse.

Kh Louise

0

Del dette indlæg

Louise:

Hvor har du da fundet de søde sommerfugle henne? Vi har godt nok ikke sommerfugle-tema, men dem er jeg bare vild med...

Kirstine:

Jeg synes det lyder som en god idé med den orange og hvide serviet sammen... og hvis den orange går igen i borddekorationerne, synes jeg ikke nødvendigvis den bør være i buketten også?

Knus fra Mona

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Spændende at læse hvad der er sket hos jer i mellemtiden :cheerleader3:

Så tror jeg heller ikke, at der er sket så meget mere siden sidst :griner:-

Knus fra Nina-pigen

Dejlig at høre fra dig :)

Du har da få lavet meget.

Specielt vil jeg da lige fremhæve, din farmor store arbejde. Der er ikke noget så sødt som kniplinger, og det er en god måde at inddrage den ældre generation på.

Da vi blev borgerligt viet var det min farmor der bandt min brudebuket. Dengang var det 18 år siden hun sidst havde gjort sådan noget. Men hun gik op i det med liv og sjæl.

Knus

Jannie

Det har du helt ret i - det er dejligt at kunne inddrage flere generationer - og min farmor er så super glad for at hendes hjælp kan bruges - og ja - det lyder som med din farmor - hun går op i det med liv og sjæl :super:

0

Del dette indlæg

Åh nej!!!

I sidste øjeblik er vi blevet enige om at stryge eftermiddagskaffen herhjemme. Istedet kan folk køre direkte fra kirken og til feststedet, som vil stå klar med en forfriskning.

Det betyder at jeg nu skal lave samtlige invitationer om, hele 64 stk. Pu ha, og så her lige før deadline. Godt døgnet har 24 timer, skal vist arbejde til langt ud på natten.

Knus

Jannie

0

Del dette indlæg

Louise:

Hvor har du da fundet de søde sommerfugle henne? Vi har godt nok ikke sommerfugle-tema, men dem er jeg bare vild med...

Kirstine:

Jeg synes det lyder som en god idé med den orange og hvide serviet sammen... og hvis den orange går igen i borddekorationerne, synes jeg ikke nødvendigvis den bør være i buketten også?

Knus fra Mona

Hej Mona,

Ja, jeg er også helt vild med dem - Har vist lidt en sommerfugle-fetisch :)

De er såmænd fra Panduro - Og fra det der hedder Karen-Marie Klip.

Der er rigtig mange søde ting til invitationer, bordkort osv. Og ikke mindst de her ark med forskellige motiver, du kan bruge til dekoration. (hjemmeside)

Kh Louise

0

Del dette indlæg

Åh nej!!!

I sidste øjeblik er vi blevet enige om at stryge eftermiddagskaffen herhjemme. Istedet kan folk køre direkte fra kirken og til feststedet, som vil stå klar med en forfriskning.

Det betyder at jeg nu skal lave samtlige invitationer om, hele 64 stk. Pu ha, og så her lige før deadline. Godt døgnet har 24 timer, skal vist arbejde til langt ud på natten.

Knus

Jannie

Puha....

Det var ikke så lidt at gå i gang med nu, men det går jo nok.

Vi har ikke lige fået lavet invitationer endnu - skal lige have sådan nogle kort fra Ønskebasen.dk, som skal lægges ved, og det kræver at min kommende gemal er enig med mig i, hvad vi ønsker os...

Designet af invitationerne er på plads - ikke noget fint - bare hvidt karton med et monogram og et billede af nogle solsikker...

De skal bare lige kopieres og pakkes og, nå ja, jeg skal selvfølgelig lige have anskaffet adresser på alle gæsterne...

Hov, det lader til at jeg har travlt... :super:

Håber at jeg når det.... og at du når det... :) God fornøjelse!

0

Del dette indlæg

Åh nej!!!

Knus

Jannie

Puha....

Det var ikke så lidt at gå i gang med nu, men det går jo nok.

Vi har ikke lige fået lavet invitationer endnu - skal lige have sådan nogle kort fra Ønskebasen.dk, som skal lægges ved, og det kræver at min kommende gemal er enig med mig i, hvad vi ønsker os...

Designet af invitationerne er på plads - ikke noget fint - bare hvidt karton med et monogram og et billede af nogle solsikker...

De skal bare lige kopieres og pakkes og, nå ja, jeg skal selvfølgelig lige have anskaffet adresser på alle gæsterne...

Hov, det lader til at jeg har travlt... :cheerleader3:

Håber at jeg når det.... og at du når det... :) God fornøjelse!

Sikke et arbejde du skal i gang med - men det var da godt, at I fandt ud af det inden, I sendte invitationerne ud.

Vi har slet ikke lavet vores invitationer endnu, men vi har næsten valgt, hvilken af de tre modeller (som jeg har lavet sammen med min kreative mor) vi vil have. Så nu skal de sidste ændringer bare laves og noteres, og så går min søde kreative mor i gang med at producere dem - jeg har desværre ikke selv tid pga speciale-skrivning. Vi regner med at sende dem ud midt i maj. De fleste af vores gæster ved allerede godt, at de skal til vores bryllup d. 1. september.

Mht. ønskeseddel, så har vi valgt ikke at vedlægge den i invitationerne, da vi slet ikke er færdige med den. I stedet har vi skrevet, at den kan rekvireres hos vores mødre.

God fornøjelse med ændringerne - og god fornøjelse med ønskesedlen :super:

Knus Birgitte

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer