shirley81

1. september 2007

370 indlæg i dette emne

Så er det vidst tid til at jeg også kommer med en lille update.

Først vil jeg lige sige til Camilla at det er da en vidunderlig smuk kjole du har fundet dig, den klæder dig bare rigtig godt. :cheerleader3:

Og så vil jeg da også byde Heidi og Iben hjertelig velkommen i denne her skønne tråd.

Og nu til mig selv.

Vi er nået lidt længere herhjemme nu.

Først og fremmest har vi endelig fundet et nyt sted at holde reception fordi det andet sted lukker en måned før vores bryllup, så receptionen er faldet helt på plads både med mad og det hele.

Alle svarene til selve festen er kommet og der var kun 2 der ikke kunne komme, men de kommer stadig til receptionen. S.U. dato til receptionen er 1. Juli.

For et par dag siden fik jeg 10 engangskamera ind ad døren så de skal bare dekoreres.

Igår var vi ude på feststedet og vælge menu og farver på servietter og blomster osv, så nu er det også på plads. Det er bare så dejligt når det hele begynder at hænge sammen og falde på plads med de sidste detaljer. Vi skal have en prøvemiddag den 7. Juli.

Nu er gaveposerne også lavet, de skal bare lige printes ud, jeg ventede kun på menuen før jeg kunne lave dem færdige, de bruges nemlig både til bordkort og menukort.

Bordplanen er jeg også færdig med.

Jeg regner med at ringe til en skrædder idag så jeg snart kan få syet min kjole til. Så kan i også se mig i den.

På lørdag skal jeg med min mor ud og købe hendes kjole til brylluppet. Det bliver hyggeligt.

Jeg regner også med at ringe til en danseskole idag så vi kan få en tid til at lære brudevalsen.

Jeg synes godt nok at tiden nærmer sig nu, bliver næsten helt stresset.

Hvordan ser jeres økonomi ud nu, mangler i meget eller lidt lidt budgettet? Vi mangler ca 15000 kr resten er batalt eller lagt til side, men de 15000 kr kan vi godt nå at lægge til side inden brylluppet.

Vi har forresten også sendt ægteskabserklæringen afsted.

Håber i nyder varmen.

:denmarkflag:

Redigeret af shirley81
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej med jer 1. September tøser

Puh, synes godt nok tiden begynder at nærme sig...

Vi mangler stadig følgende:

- Gommens tøj skal købes - han har været ude og prøve...

- Kagen skal bestilles

- Der skal endelig styr op overnatning

- Vi skal have besluttet os for menuen med feststedet

- jeg skal lave bordkort - venter dog til alle gæster har meldt tilbage her senest 1. juli, så der er lidt tid og løbe på endnu

- og så er der jo bordplanen - den er jeg godt nok spændt på at få til at falde på plads, men den er jo nødt til at vente, til alle gæster har meldt tilbage.

Og hvorfor er det i øvrigt at mange af gæsterne opfatter SU som at man ikke behøver at svare før den dato... Er det bare mig :ilovebryllupsklar:

Hvordan med budevalsen i øvrigt - har I andre styr på den????? Vi er altså ikke startet endnu, men skal jo nok snart til at i gang?

Nina-Pigen

Nej ikke spor styr på brudevalsen... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/huh.gif Jeg ved ikke hvornår vi går igang, men jeg er mest fokuseret på at finde mig et par sko først - for så kan man jo danse dem til...

Ellers mangler: kagen, sko (som sagt), en taske, bestille mad til receptionen, samtale med præsten, bordkort, bordplan, blomster - det er vist det lige nu, men der dukker sikkert meget mere op...!

-Kirstine

0

Del dette indlæg

Så er det vidst tid til at jeg også kommer med en lille update.

Først vil jeg lige sige til Camilla at det er da en vidunderlig smuk kjole du har fundet dig, den klæder dig bare rigtig godt. :ilovebryllupsklar:

Og så vil jeg da også byde Heidi og Iben hjertelig velkommen i denne her skønne tråd.

Og nu til mig selv.

Vi er nået lidt længere herhjemme nu.

Først og fremmest har vi endelig fundet et nyt sted at holde reception fordi det andet sted lukker en måned før vores bryllup, så receptionen er faldet helt på plads både med mad og det hele.

Alle svarene til selve festen er kommet og der var kun 2 der ikke kunne komme, men de kommer stadig til receptionen. S.U. dato til receptionen er 1. Juli.

For et par dag siden fik jeg 10 engangskamera ind ad døren så de skal bare dekoreres.

Igår var vi ude på feststedet og vælge menu og farver på servietter og blomster osv, så nu er det også på plads. Det er bare så dejligt når det hele begynder at hænge sammen og falde på plads med de sidste detaljer. Vi skal have en prøvemiddag den 7. Juli.

Nu er gaveposerne også lavet, de skal bare lige printes ud, jeg ventede kun på menuen før jeg kunne lave dem færdige, de bruges nemlig både til bordkort og menukort.

Bordplanen er jeg også færdig med.

Jeg regner med at ringe til en skrædder idag så jeg snart kan få syet min kjole til. Så kan i også se mig i den.

På lørdag skal jeg med min mor ud og købe hendes kjole til brylluppet. Det bliver hyggeligt.

Jeg regner også med at ringe til en danseskole idag så vi kan få en tid til at lære brudevalsen.

Jeg synes godt nok at tiden nærmer sig nu, bliver næsten helt stresset.

Hvordan ser jeres økonomi ud nu, mangler i meget eller lidt lidt budgettet? Vi mangler ca 15000 kr resten er batalt eller lagt til side, men de 15000 kr kan vi godt nå at lægge til side inden brylluppet.

Vi har forresten også sendt ægteskabserklæringen afsted.

Håber i nyder varmen.

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

Nå, ja, ægteskabserklæringen - den mangler vi også at sende ind.

Mht til budget - jeg har skrevet beløbene ned på en liste, men jeg tør ikke regne dem sammen :biggrin:

Tror, at vi overskrider med 5000,- ca. Ialt bliver det nok 50.000.

Glæder mig til at se dig i kjolen - det er lidt noget andet end alle de modelbilleder. Jeg smutter nok også snart ind til Lilly for at få mig et billede af mig selv... ;)

Mvh Kirstine

0

Del dette indlæg

Jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Er altså lige nødt til at dele min begejstring med jer - i går var jeg hos skrædderen og få tilrettet kjole - det var første gang jeg så og prøvede kjolen siden januar, hvor jeg købte den :thumbsupsmileyanim::bearhug::bearhug:

Altså hvor var det stort... Det var som om, at det nu for alvor blev virkeligt.... Da jeg købte den og prøvede den tilbage i januar var der jo stadig en menneskealder til til brylluppet men i går var der pludselig ikke så lang tid til og det MIN kjole jeg stod og prøvede - den helt rigtige kjole, som skal på til en store dag :bearhug:

Det var altså stort.

Ellers er der ikke sket det helt stor siden sidst - har dog lige bestilt hotelovernatning til bryllupsnatten i dag - det glæder jeg mig til. Vi har bestil på SAS Royal, hvor der er mulighed for sen tjek-ud - først kl. 15 for så er der tid til at nyde det og slappe af dagen derpå - ellers får vi jo slet ikke glæde af værelset - ih... det bliver skønt :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej 1 september brude :bearhug:

Jeg er først lige blevet medlem :thumbsupsmileyanim:

Vi har styr på det meste

• Kirke
  • sted - Restaurant Tronborg i Randers
  • Kjole
  • Tøj til gom, det er valgt men ikke købt
  • Bryllupskagen bager svigermor
  • Gavelister ved Inspiration og imerco (man får gavekort fra Imerco på 5% af det samlede gavekøb)
  • Invitationerne er lavet og sendt ud
  • bordpynt og duge osv sørger restauranten for ;o)
  • Brudebuketten er ikke bestilt, men har givet mange hints... hehe
Vi har ikke sørget for transport, da vi skal fotograferes i parken ved siden af kirken :bearhug:

Men fotograften er også booked og musik til festen...

Ved ikke om jeg har glemt noget - det har jeg sikkert :bearhug: hihi

Mange hilsner

Tine den kommende fru. Lykke

0

Del dette indlæg

Hej 1 september brude :)

Jeg er først lige blevet medlem :thumbsupsmileyanim:

Vi har styr på det meste

• Kirke
  • sted - Restaurant Tronborg i Randers
  • Kjole
  • Tøj til gom, det er valgt men ikke købt
  • Bryllupskagen bager svigermor
  • Gavelister ved Inspiration og imerco (man får gavekort fra Imerco på 5% af det samlede gavekøb)
  • Invitationerne er lavet og sendt ud
  • bordpynt og duge osv sørger restauranten for ;o)
  • Brudebuketten er ikke bestilt, men har givet mange hints... hehe
Vi har ikke sørget for transport, da vi skal fotograferes i parken ved siden af kirken :huh:

Men fotograften er også booked og musik til festen...

Ved ikke om jeg har glemt noget - det har jeg sikkert :) hihi

Mange hilsner

Tine den kommende fru. Lykke

Hej Tine

Velkommen til tråden for 1. september-brude :)

Det ser jo rigtig nok ud som om, at I har styr på det meste....

hi, det med hints til brudebukken det kender jeg godt - så kan vi jo bare håbe, at de også retter sig efter det :o

Nina-pigen

0

Del dette indlæg

Ja, velkommen til Tine!

Jeg er nok mere "bridezilla" end jer :thumbsupsmileyanim: ....-for jeg har simpelthen afleveret et billede til ham og sagt den skal se sådan ud! :)

Mona

0

Del dette indlæg

Ja, velkommen til Tine!

Jeg er nok mere "bridezilla" end jer :thumbsupsmileyanim: ....-for jeg har simpelthen afleveret et billede til ham og sagt den skal se sådan ud! :)

Mona

Me too! me too! :huh:

Opfatter ellers ikke mig selv som bridezilla, men da solsikken er mit (undskyld; VORES) tema, så ville jeg godt nok blive frygtelig skuffet, hvis ikke der var minimum én solsikke i buketten!!! Og blomster - det rager ham altså en papfis, så han har virkelig brug for min kyndige og grundige vejledning...

-Kirstine

P.s.Velkommen til, Tine!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, velkommen til Tine!

Jeg er nok mere "bridezilla" end jer :thumbsupsmileyanim: ....-for jeg har simpelthen afleveret et billede til ham og sagt den skal se sådan ud! :huh:

Mona

Me too! me too! :)

Opfatter ellers ikke mig selv som bridezilla, men da solsikken er mit (undskyld; VORES) tema, så ville jeg godt nok blive frygtelig skuffet, hvis ikke der var minimum én solsikke i buketten!!! Og blomster - det rager ham altså en papfis, så han har virkelig brug for min kyndige og grundige vejledning...

-Kirstine

P.s.Velkommen til, Tine!

Ha, ha, skal måske heller ikke lyde mere frelst en jeg egentlig er - har virkelig mange gange "tilfældigt" nævnt at jeg MÆÆÆÆÆGTIG gerne vil ha' cremefarvede og lyserøde roser i min buket :)

0

Del dette indlæg

Ja, velkommen til Tine!

Jeg er nok mere "bridezilla" end jer :) ....-for jeg har simpelthen afleveret et billede til ham og sagt den skal se sådan ud! :)

Mona

Me too! me too! :)

-Kirstine

P.s.Velkommen til, Tine!

Ha, ha, skal måske heller ikke lyde mere frelst en jeg egentlig er - har virkelig mange gange "tilfældigt" nævnt at jeg MÆÆÆÆÆGTIG gerne vil ha' cremefarvede og lyserøde roser i min buket :huh:

He he, I er overhovedet ikke bedre, end jeg er. Jeg har også kommet med hints til farve på blomsterne, så de kommer til at matche kjolen. Heldigvis er han meget lydhør :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Ja, velkommen til Tine!

Jeg er nok mere "bridezilla" end jer :thumbsupsmileyanim: ....-for jeg har simpelthen afleveret et billede til ham og sagt den skal se sådan ud! :iloveyou:

Mona

Me too! me too! :bearhug:

-Kirstine

P.s.Velkommen til, Tine!

Ha, ha, skal måske heller ikke lyde mere frelst en jeg egentlig er - har virkelig mange gange "tilfældigt" nævnt at jeg MÆÆÆÆÆGTIG gerne vil ha' cremefarvede og lyserøde roser i min buket :cheerleader3:

He he, I er overhovedet ikke bedre, end jeg er. Jeg har også kommet med hints til farve på blomsterne, så de kommer til at matche kjolen. Heldigvis er han meget lydhør :thumbsupsmileyanim:

Jeg har mailet billeder til ham og skrevet at jeg gerne vil ha callaer i - er der nogen der ved om de kan fåes d. 1 september?? :blush:
0

Del dette indlæg

Hej Tine.

Jeg tænkte, at jeg så lige ville hjælpe dig, med de der callaer, så jeg fandt denne liste på nettet, men ØØØVVVV callaer står selvfølgelig ikke på...

Forår

Ranunkler

Tulipaner

Syrener

Perlehyacinter

Hyacinter

Stedmoderblomster

Forårsgrene

Magnolier

Sommer

Korn

Kornblomster

Valmuer

Liljekonvaller

Haveroser

Pæoner (bonderoser)

Latyrus (ærteblomst)

Brudeslør

Efterår

Vinterastas

Lyng

Hortensia

Georginer

Roser

Solsikker

Bær (hyben, brombær, rønnebær m.v.)

Grene og blade

Vinter

Amaryllis

Tulipaner

Snebær

Franske anemoner

Juleroser

Julestjerner

Gran

-Kirstine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til alle jer nye, ´jeg glæder mig til at følge jeres planlægning

Imorgen skal vi til prøvespisning på vores feststed. Og vi glæder os.

I søndags var min bedre halvdel meget nysgerrig omkring min kjole og alle de andre detaljer. Jeg har bildt ham ind at jeg skal have hat på, og han lignede et kæmpe ?. Hi Hi tænk at jeg kunne holde masken.

Vi mangler stadig en del tilbagemeldinger på invitationen, og ved af omveje at der er nogle gæster som ikke har lyst til at deltage. Hvorfor f..... melder de så ikke bare ud. Det drejer sig om min mors side af familien, der åbenbart ikke kan tåle synet af min far. Trods det de har været skilt i 100 år og en sommer. Sådan nogle fjolser.

Nå, det blev lidt blandet.

Knus

Jannie

0

Del dette indlæg

Hej.

Vi mangler svar fra tre par: Toastmasteren og hans kæreste, så de kommer helt sikkert. Min faster og onkel - de har nok bare glemt at svare, men der er også tre uger endnu. Og min morbror og hans kone - de kommer nok ikke, og det skal jeg da ikke begræde...

Skal til eksamen imorgen, så brylluppet er lige sat på standby...

-Kirstine

0

Del dette indlæg

Om en uge får min kæreste ferie, og så er der godt nok rigtig mange ting, som vi skal have styr på... Vi har haft så travlt med arbejde, speciale-skrivning og ombygning af vores hus, så vi har slet ikke haft tid til bryllupsplanlægningen, og nu nærmer dagen sig jo, så vi er nødt til at få fart på, da vi mangler rigtig meget endnu...og vi har ikke en gang styr på, hvad vi mangler...så vi må vist lige lave en liste, så det er lettere at overskue det hele.

God weekend til jer alle.

Knus Birgitte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi var til prøvespisning af vores menu i onsdags og det var bare vildt lækkert. Ikke én ting var vi i tvivl om.

Vi skal have følgende:

Forret:

Fiskesymfoni; Dampet laks rullet ind i rødspættefilet. Rejer vendt i dild og lime, samt hele asparges rullet ind i kold røget laks med hjemmelavet dressing og flutes

Hovedret:

Rosastegt krondyr med kartofler stegt i hasselnøddeflager, gulerødder stegt i honning, bønner i svøb, rødløgskompot og vildtsauce.

Dessert:

Nøddekurv med rørt is, hindbærmousse, creme boulé, æblemost og friske frugter.

Natmad:

Boller med forskelligt pålæg

Uhm bliver helt sulten af at skrive menuen.

Imorgen er der dømt total tøsetur i Århus. Jeg skal ha købt de sidste småting, og så er vi eller retter jeg helt klar til vores store dag.

God weekend til jer alle

Knus

Jannie

0

Del dette indlæg

Mums, Jannie!!!

Bare ordet "Rosastegt krondyr" - kan det blive meget bedre???

Vores menu er lige røget sig en tur - vi havde egentlig valgt kalvemørbrad, men... Pludselig finder gemalen ud af, at det kan han forresten ikke lide... :fløjt:

"Øh, nå!" Så den menu, som jeg troede var på plads, er ikke på plads mere... :toot:

Derudover mangler vi bestilling af blomster, øve os på brudevals, valg af salmer, receptionsmaden skal lige bestilles, hunden passes, bryllupskagen er SLET ikke på plads. Hvordan bordpynten til receptionen skal se ud - der er jeg gået helt i stå.

Måske I kan komme med ideer?

Jeg har købt en masse høje vaser med plads til en enkelt solsikke i hver - og så har jeg købt en bunke tyl i orange, gul og hvid.

Jeg aner bare ikke lige, hvad jeg egentlig skal bruge tyllet til :) - men en eller anden slags pynt skal der jo være på bordene... :carrot:

-Kirstine

0

Del dette indlæg

Så er jeg ved at vågne lidt op efter en total god lørdag i venindernes selskab.

Jeg fik bestilt tid til hairextension, til den nette sum af 1500,- købt undertøj og lidt ekstra make up. Så det eneste jeg mangler er evt.strømper og en lidt mere lækker natkjole, da det undertøj jeg kunne få ikke er det mest sexede.

Så nu mangler vi KUN at få bordplanen helt på plads, men alle har ikke svaret endnu, det skal de senest 1. august, salmer, tale med min lækre mand og en kombineret fødselsdagsgave og morgengave til ham. Han har nemlig fødselsdag dagen efter.

Håber i alle har haft en god weekend, trods lidt kedeligt vejr.

Knus

Jannie

Redigeret af JannieD
0

Del dette indlæg

Så nærmer vi os årets største bryllupsdag 07-07-07... Godt det ikke er mig!!!

Jeg er slet ikke klar.

Men jeg har dog lige snakket med den konditor, som skal lave vores kage, og den bliver fantastisk, tror jeg!

Hindbær- og chokolade-fromage og med marcipanovertræk. Glæder mig meget til at sætte tænderne i den - og så håber jeg, at vi har bestilt nok! For der skulle gerne være lidt, som jeg kan sidde og rigtig nyde dagen efter!!!

Har i bestilt kage og hvad skal der i?

Nu mangler vi faktisk bare at bestille blomster og mad til receptionen. Og at øve os på brudevalsen, selvfølgelig - hvornår starter I på det???

(Men det var en god idé med natkjolen, for mit undertøj er også bare helt enkelt og almindeligt.... Tak for tippet; så mangler jeg dog også lige den.)

-Kirstine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja godt det heller ikke er mig! Jeg har fået en hjernerystelse efter vi blev påkørt for lidt over 1½ uge siden, som jeg har lidt svært ved at komme over... Så kunne slet ikke magte hvis det var nu!

Derimod skal jeg ud og synge til en vielse imorgen, hvis jeg er frisk nok til det, og det er i "vores" kirke, så det er lidt spændende... :td:

Vi er SLET ikke klar til den store dag heller, mangler f.eks. at sy brudepigekjole og cape til mig selv, købe undertøj (og nu også natkjole efter jeres gode ide), vælge bryllupskage, lave kirkehæfter, hæfter med menu, bordplan osv, folde æsker til bordkort (tager en KRIG, jeg har kun nået 7 ud af 66!) og tusind andre ting... Så jeg er ved at få stress på efterhånden!!! :huh:

Jeg skal have taget boudoir-fotos til morgengave, og havde tænkt at jeg skal have undertøjet fra brylluppet på der, men mine store planer om at tabe mig går ikke helt som planlagt (specielt ikke nu hvor jeg bare skal holde mig i ro og er sygemeldt), så natkjolen lyder som en fantastisk ide, da den kan dække "mave-dellerne" :rolleyes:

Pyh, jeg håber vi når det hele allesammen!!

Mona

0

Del dette indlæg

Bare rolig I skal nok nå det :rolleyes: Idag satser vi på at købe Sørens sko og evt. tøj. Han kan ikke helt finde ud af om han skal have nyt.

I torsdags fik jeg bestilt brudebuket til pigerne og jeg. Plus 3 knaphulsblomster.

Ellers mangler vi at sætte bånd på gelélysene, lave bordplan og bordhæfter. Og så skal vores døtre ha nye sko, men det venter jeg lige med en måned tid endnu, de skulle jo gerne kunne passe dem på dagen. Og natkjolen har jeg ikke kigget så meget efter endnu. Det kan da ikke passe at jeg ikke mangler mere. Nå jo, talen til min elskede. Jeg kan ikke rigtig komme igang med den, ved ikke hvor jeg skal starte og slutte. Har i nogen ideér?

Brudevalsen har vi øvet, da vi har gået til dans sammen, måske lige en finpudsning.

Knus

Jannie

Redigeret af JannieD
0

Del dette indlæg

Skal også giftes 1 september uha glæder mig helt vildt :cheerleader3:

det er nok nemmere og skrive hvad vi mangler!

Mangler:

Bryllupslagkagen

gommens tøj og sko

meny og bordkort(skal vi selv lave)

finde stofservietter til bordene

sy bordpynten (det er stofhjerter som skal ligge under terlerknen som en dækserviet hvor vores bogstaver er strøget på og så med perler det er i stedet for en dug. )

lave natmad (den skal jeg selv lave)

at få sten i min ring

at få tilpasset kjolen. (har tid den 28-7-07 til det)

bestille brudebuket men det er heldigvis manden der skal stå for det

kirkehæfter

nærmere samtale med præsten

nærmere samtale med fotografen

valg af salmer

+alt det løse!!!!!!! :iloveyou:

uha synes stadig listen er lang og der er faktisk ikke ret lang tid til at den dag vi har planlagt i lang tid er ovre! tænker nogen gange på at det er helt vildt hvad man bruger af tid og penge på EN dag i sit liv!! så håbre at jeg kan huske den resten af mine dage.

0

Del dette indlæg

Velkommen til dig B&H07 - velkommen til den mest glødende tråd på BK!!!

Har I set, allesammen, hvor ekstremt aktive vi er i vores tråd sammenlignet med alle andre???

Nå, men nu skrev jeg jo ikke særlig meget sidst på vores "mangler"-liste, men det er selvfølgelig ikke helt det rigtige billede, for jeg mangler jo alle de ting, som I også mangler:

Tilretning af kjolen: jeg HAR en tid, så det punkt er streget på min liste.

Samtale med præsten: vi HAR tid, så den er også streget.

Prøvehår: Har også tid til det, så den er også streget.

Kirkehæfter (nødt til at vente til efter samtale med præsten)

Bordkort, bordpynt, menukort - det bliver ren hygge at lave det i sommerferien!!! :iloveyou:

Samtale med fotografen: den må også vente til han kommer hjem fra USA midt i august.

Natkjolen: det nye punkt.

Blomsterne, ja, det ER jo hans opgave, men jeg må vist hellere lige holde et ekstra øje med det punkt!

Ringene: er betalt - de skal bare laves, men vores guldsmed er også lige taget et smut til USA...

Bestilling af mad til receptionen

Øve brudevals

Nå, jeg har været til bryllup her i går - hvad med jer???

Det endte jo heldigvis med at blive udmærket vejr - vi fik kun to mindre byger hen ad eftermiddagen, så det var et vellykket havebryllup.

God søndag.

-Kirstine

0

Del dette indlæg

Velkommen B&H07

Søren fik købt tøj i lørdags, men ingen sko. Det kom nok lidt bag på mig at han ville ha smoking, men det har vi altså købt, med alt hvad der tilhører.

I vores lille by, var der ikke nogle sko som var de helt rigtige, så vi må nok en tur til Kolding. Ja, det er altså en stor by for os herud på bøhlandet :cheerleader3:

Lækkert med en søndag i tørvejr. Vi pakkede bilen og kørte en tur til Givskud løvepark, og har lige puttet to meget trætte piger i seng.

Angående bryllupstilmeldinger mangler vi stadig at høre fra 51 og der er stadig kun 2 afbud :iloveyou:

Knus

Jannie

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer