shirley81

1. september 2007

370 indlæg i dette emne

Ih hvor er jeg træt af at bo i Aalborg lige nu!! Er parat til at kassere den jeg er igang med at sy, for at få den der! Tror du måske man kan være heldig at finde den i str. 4 år??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det er et godt spørgsmål, jeg har lige snakket med Carina (brors kæreste) og i deres butik har de kun 1 tilbage i str. 12- 18 mdr. Men hun siger at du kan prøve at ringe rundt og høre i andre "Monsoon Accessorize" butikker og høre dem, der ligger også nogle i jylland. Kjolen hedder Ava rosebud og farven er Ivory. Hun siger godt nok at babytøjet går fra 0-3 år og pigetøjet fra 3 år men jeg ved ikke om de har lavet kjolen både i baby og pige str.

Hvis du finder en i en butik herovre så vil jeg gerne hente den og sende den til dig.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er sørme da en butik i Aalborg også! Jeg ser hvad jeg kan finde....

Ja det må du gøre, de har så meget fint tøj, men det er dyrt så det skal købes på udsalg. Du kan gå ned i butikken og spørge og så kan du bede dem ringe rundt og høre.

0

Del dette indlæg

Øv bøv, den i Aalborg har slet ingen børnetøj og de andre jeg ringede til mente at det næsten var umuligt at babytøj også laves i pige str. :bestwishes:

Så må jeg jo igang med symaskinen igen... Troede ellers jeg lige havde sparet en masse timers arbejde der!

Tak for hjælpen ellers! :bestwishes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har fundet masser af søde kjoler, men problemet er at jeg gerne vil have det lille ærme på og næsten alle pigekjolerne er uden ærmer!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Til Shirley81: Det var da mystisk, for den var der kun en gang, da jeg kiggede igår! Hmm, men nu har jeg slettet de 2 igen ;)

Septemberbrud: Det er vel nok en flot natkjole! Tror desværre det er sværere at finde noget her i Aalborg end i Kbh... Og jeg ELSKER rødt!

Mona

Redigeret af Den utålmodige
0

Del dette indlæg

Tja, Mona, nu kender jeg desværre ikke Aalborg særlig godt - eller rettere; slet ikke, tror aldrig at jeg har været der.

Men har I ikke sådan nogle sidegader med de lidt specielle butikker - du ved, de der små butikker, som tør købe lidt anderledes?

Prøv lykken!

0

Del dette indlæg

Jeg tror jeg kender de fleste butikker her... og det kan da også være jeg kan være heldig et sted, men undertøj/nattøj/lingeri er ikke det butikkerne her køber mest ind af :-( Salling er nok det bedste bud vil jeg tro, så jeg må derind snarest, da jeg skal fotograferes 1/8! Skal nok skrive herinde om jeg er heldig ;)

Mona

0

Del dette indlæg

Så har vi været til samtale med præsten. Det var vældig hyggeligt - hun er SÅ sød!

Vi snakkede kun om alt det praktiske, og der må vi stort set bestemme alt selv. Hvad side af min far jeg skal gå på, hvor vi vil gå ud og ind (der er tre-fire udgange - det er en ret moderne kirke), hvor gæsterne skal sidde og salmerne naturligvis. Alt det er helt op til os selv: jeg ÆÆÆÆLSKER min præst!!!

Nu skal jeg bare have lavet kirkehæfter.

Hun spurgte stort set slet ikke ind til noget personligt, men hun sagde, at hun allerede har en god idé om, hvad hun skal sige. Nu kender hun os også i forvejen sådan lidt, så det skal nok blive godt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så piger! Så er der gang i valsetrinene hjemme hos os!

Jeg sagde lige i går aftes; "Nu er der 5 min til flutene skal ud af ovnen, så kan vi jo lige se hvor dårlige vi er til det der brudevals!"

Vi satte musikken på og så gik det bare derudaf. Han kan sagtens finde ud af trinene - det gik nærmest så godt, at jeg er bange for, at han ikke synes at vi behøver at øve os. Jeg synes bare at det er et problem, at jeg skal viske "et to tre", fordi min kæreste er fuldstændig rytmeforladt!!!

Nå, men vi er heldigvis ikke helt fortabt.

Pyha.

-Kirstine

Redigeret af septemberbrud
0

Del dette indlæg

Dejligt at i har fået øvet. Vi har gået til dans hele vinteren, men skal nok lige finpudse stilen sidst i august..

Vi mangler stadig at høre fra 30 gæster, og s.u datoen er lige om lidt.

Knus

Jannie

0

Del dette indlæg

Ja, vi er ikke nået så langt som til at øve brudvals endnu, men har dog bestilt en lektion til 19/8, så mon ikke det går? Jeg har fået købt undertøj + natkjole, så jeg mangler lige at prøve undertøjet sammen med brudekjolen, for at se om det "passer sammen"... :cheerleader3: Ellers går det stærkt herhjemme (så stærkt som det nu kan, når jeg stadig er sygemeldt), da 1/9 betyder både nyt job, nyt hus og bryllup!! :blink: Puha, det er næsten mere end man kan overkomme på en gang, men vi tager en dag af gangen... :blink:

Mona

0

Del dette indlæg

Sidder her fredag eftermiddag og bladrer lidt på BK - godt jeg har jer, for min tilkommende er på polterabend med vennerne. Jeg har ikke lukket et øje hele natten, for det var lidt vigtigt, at jeg stod op før ham og lukkede dem ind.

Jeg har heldigvis fået en grundig beskrivelse af, hvad der skal ske - ikke noget farligt og ingen stripper...

Jeg håber bare, at han kan stå på benene i morgen, og jeg ikke skal hente ham i nat på skadestuen!!!!

Så... nu kan jeg jo bare vente på, at det bliver min tur...

-Kirstine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidder her fredag eftermiddag og bladrer lidt på BK - godt jeg har jer, for min tilkommende er på polterabend med vennerne. Jeg har ikke lukket et øje hele natten, for det var lidt vigtigt, at jeg stod op før ham og lukkede dem ind.

Jeg har heldigvis fået en grundig beskrivelse af, hvad der skal ske - ikke noget farligt og ingen stripper...

Jeg håber bare, at han kan stå på benene i morgen, og jeg ikke skal hente ham i nat på skadestuen!!!!

Så... nu kan jeg jo bare vente på, at det bliver min tur...

-Kirstine

Pu ha det kan da gå hen og blive en rigtig lang dag.

Håber han får en super dag og at du ikke har grund til at bekymre dig

Jeg ved også hvornår min bedre halvdel skal afsted, og det siger så sig selv at jeg også skal afsted den dag. Er dog helt rolig m.h.t hvad vennerne finder på. Pigerne ved at jeg hader at udstille mig selv, og er der noget jeg ikke har lyst til kan de lige så godt opgive projektet med det samme. Tror på at jeg skal på noget wellness af en eller anden art. Derudover god mad og masser af rødvin :cheerleader3:

Knus

Jannie

0

Del dette indlæg

Ja, vi er ikke nået så langt som til at øve brudvals endnu, men har dog bestilt en lektion til 19/8, så mon ikke det går? Jeg har fået købt undertøj + natkjole, så jeg mangler lige at prøve undertøjet sammen med brudekjolen, for at se om det "passer sammen"... :cheerleader3: Ellers går det stærkt herhjemme (så stærkt som det nu kan, når jeg stadig er sygemeldt), da 1/9 betyder både nyt job, nyt hus og bryllup!! :blink: Puha, det er næsten mere end man kan overkomme på en gang, men vi tager en dag af gangen... :blink:

Mona

TILLYKKE med huset :blink: Det bliver da total dejligt for jer, også selvom det hele falder sammen på samme tid.

Knus

Jannie

0

Del dette indlæg

Ja, vi er ikke nået så langt som til at øve brudvals endnu, men har dog bestilt en lektion til 19/8, så mon ikke det går? Jeg har fået købt undertøj + natkjole, så jeg mangler lige at prøve undertøjet sammen med brudekjolen, for at se om det "passer sammen"... :cheerleader3: Ellers går det stærkt herhjemme (så stærkt som det nu kan, når jeg stadig er sygemeldt), da 1/9 betyder både nyt job, nyt hus og bryllup!! :bearhug: Puha, det er næsten mere end man kan overkomme på en gang, men vi tager en dag af gangen... :heart:

Mona

TILLYKKE med huset :blink: Det bliver da total dejligt for jer, også selvom det hele falder sammen på samme tid.

Knus

Jannie

Tak :blink: Jeg glæder mig også helt vildt!!! Selvom vi skal knokle med at sætte hus i stand både før og efter bryllup, bliver det skønt at få sin egen have! Ih, hvor skal jeg ligge og slikke sol næste sommer... :blink:

0

Del dette indlæg

Først; tillykke med huset, Mona.

Og så skete det: Jeg blev poltet lørdag!

I kan se lidt om dagen under "Polterabend" (den med håndjernene) - jeg ved ikke hvordan man linker til et andet emne???

Men jeg havde en superdag. :ilovebryllupsklar:

Mht kærestens polter; tja, jeg skulle ikke hente ham på skadestuen, men hans mor kørte ham til gengæld på skadestuen næste morgen, mens jeg var på polterabend. Da han kom hjem om natten, havde han sindsygt ondt i sin ene fod (de havde spillet fodbold det meste af dagen og han kommer ALTID til skade, når han spiller fodbold!) og det var ikke gået væk næste morgen, så jeg beordrede ham af sted.

- Jeg er naturligvis lidt nervøs for brudevalsen - måske er det helt ligemeget at øve sig, hvis han skal have den i gips på vores bryllupsdag!!! :ilovebryllupsklar:

Men røntgenbillederne var for dårlige til at de kunne sige noget, så vi venter bare på at det forhåbentlig går i sig selv igen...

Er træt men har det fint idag. Vi drak ikke så meget, så ingen tømmermænd i dag; skønt!

-Kirstine

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer