MamaTux

David & Gitte 14.07.07

704 indlæg i dette emne

Yes nu har jeg studeret jeres andres tråde og jeg tror alligevel det er en god idé at samle tankerne lidt og danne sig et overblik.

David og jeg skal giftes 14.07.07 kl 11.03 i Rødovre Kirke. Oprindeligt ville vi ikke have et kirkebryllup, men det er åbenbart meget besværligt at planlægge et bryllup i god tid hvis ikke man vil giftes i en kirke, så vi er hoppet på det mere traditionelle hvad det angår.

(Jeg har flyttet resten af indlægget til en ny tråd for at gøre plads til et index og min huskeliste)

Index

Huskeliste

Frieriet

Kirken

Kjolen

Smykker - sko og taske

Frisure

Monogram

Invitationerne (Blærerækken)

Selskabslokaler (og billeder)

Bordkort

Fotograf

Talen

Bryllupsrejse

Redigeret af MamaTux
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen så vil jeg være den første der siger velkommen til :boohoo:

Men husk på, det er et stærkt vanedannende forum du har valgt :cheerleader3:

- kom til at tænke på, hvorfor I har valgt at holde fest i Haslev, er nogen er jer her fra? Bor nemlig selv i Haslev og har været i villa Gallina flere gange...Og for øvrigt skal TheShe have taget deres billeder på broen ved Villa Gallina - pudsigt :boohoo:

- glæder mig til at følge planlægningen

:boohoo: Mia

0

Del dette indlæg

:cheerleader3: Velkommen til og held og lykke med planlægningen. :boohoo:

Kanon fed invitation. Den er rigtig moderne, speciel og anderledes på den vildt gode måde.

Smuk kjole - lidt ærgeligt billedet er lidt sløret, så vi ikke rigtig kan se den... :boohoo:

Kram

Melanie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Gitte og David

Velkommen her på BK. Det er som andre allerede har nævnt - stækt vanedaneden. Ja jeg spekulerer på hvad jeg lavede før jeg fandt denne side.. Måske jeg bare sad i sofaen og så kedeligt tv, For ofte er jeg ved computeren og her på BK.

Men ja, velkommen - og ret anderledes indbydelser - men det er jeg kun tilhænger af. Kan lide folk som tør gøre tingene på en anden måde en "plejer".

Velkommen :boohoo::boohoo::boohoo::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jamen så vil jeg være den første der siger velkommen til :boohoo:

Men husk på, det er et stærkt vanedannende forum du har valgt :cheerleader3:

- kom til at tænke på, hvorfor I har valgt at holde fest i Haslev, er nogen er jer her fra? Bor nemlig selv i Haslev og har været i villa Gallina flere gange...Og for øvrigt skal TheShe have taget deres billeder på broen ved Villa Gallina - pudsigt :boohoo:

- glæder mig til at følge planlægningen

:boohoo: Mia

Hej Mia,

Mange tak! Har luret lidt rundt herinde så kan jo godt se det er en dejlig vane ;)

Nå hvorfor Villa Gallina. Jo oprindeligt ville vi jo ha været viet ved en sø (eller andet naturskønt sted) og der er søen ved Villa Gallina jo bare perfekt! Nu har vi så rykket rundt på tingene af praktiske årsager men altså holdt fast i Villa Gallina (og det har vi bestemt ikke fortrudt). Vi var dernede igår for lige at verificere vores reservation og de er bare SÅ søde og dejlige at snakke med.

- Gitte

0

Del dette indlæg

:cheerleader3: Velkommen til og held og lykke med planlægningen. :boohoo:

Kanon fed invitation. Den er rigtig moderne, speciel og anderledes på den vildt gode måde.

Smuk kjole - lidt ærgeligt billedet er lidt sløret, så vi ikke rigtig kan se den... :boohoo:

Kram

Melanie

Hej Melanie,

Jep invitationerne er nok ikke lige så "standard" men da der skulle meget tekst i (6 sider) så virkede det som en god løsning :boohoo:

Og jeg ELSKER dem (og det tror jeg også David gør for det er ham der har lavet dem).

Til jers held (og mit! :boohoo: ) skal jeg ind og prøve kjolen igen imorgen - så skal jeg nok sørge for bedre billeder :boohoo:

- Gitte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmmm jeg burde vel egentlig lige smide kjole-alternativ 1 herind. Stadig en model fra Lucca Bride som jeg måske-måske ikke hælder til (graaaah hvorfor pokker skal det være så svært?!?!)

Forfra:

Postet billede

Og bagfra:

Postet billede

Og tag jeg ikke af at jeg ligner ... well sådan en på billedet. Blev vist ret overrasket over at der blev taget billeder :cheerleader3:

What to do, what to do .... nå kan være jeg må prøve dem begge to igen imorgen (er jeg ret sikker på jeg godt må).

- Gitte

0

Del dette indlæg

Hej Gitte... Velkommen'

:cheerleader3::boohoo: Jubiiiiiiiii,- endnu en 14 juli brud :boohoo::boohoo:

Glæder mig til at følge din tråd,- vi kan følges hele vejen, da jeg skal gifts samme dato...

Bliver spændende at høre om din kjoleprøvning i morgen :boohoo:

Silottte

:boohoo:

Hej Silotte,

Jep jeg har skam læst med i din planlægningstråd. Blev så trist over at høre det med din bror, at jeg slet ikke vidste hvad jeg skulle skrive. :boohoo: til dig og familien!

Ja det er faktisk lidt rart at have fundet en anden at dele nerverne med den samme sag :boohoo:

- Gitte

0

Del dette indlæg

Hmmm jeg burde vel egentlig lige smide kjole-alternativ 1 herind. Stadig en model fra Lucca Bride som jeg måske-måske ikke hælder til (graaaah hvorfor pokker skal det være så svært?!?!)

Forfra:

Postet billede

Og bagfra:

Postet billede

Og tag jeg ikke af at jeg ligner ... well sådan en på billedet. Blev vist ret overrasket over at der blev taget billeder :boohoo:

What to do, what to do .... nå kan være jeg må prøve dem begge to igen imorgen (er jeg ret sikker på jeg godt må).

- Gitte

Hej Gitte

Allerførst,- du ser super flot ud i begge kjoler. :cheerleader3::boohoo: Du får en utrolig flot figur,- du bliver fremhævet de rigtige steder. Wauuu :boohoo::boohoo:

Kjolerne minder meget om hinanden,- set herfra... Jeg forstår godt din tvivl. Der er ikke andet at gøre end at ud og prøve igen, dem begge 2.

Silotte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores ringe! Vigtigt vigtigt vigtigt (især da vi jo har biiiilleder af dem!)

Postet billede

De er fantastiske. Har snart siddet på vores fingre i et år og vi elsker dem. Davids er helt mat titanium og min har fået tilføjet 5 brillianter der sidder som Cassiopeia (yndlings-stjernebilledet).

Sgu da rimelig romantisk at kæresten lige pegede på de ringe og sagde "Dem der!" og det så lige var mutters stjerner der var på :cheerleader3:

Hmmm hvad pokker mangler der ellers billeder af?

0

Del dette indlæg

Hej Gitte

Allerførst,- du ser super flot ud i begge kjoler. :cheerleader3::boohoo: Du får en utrolig flot figur,- du bliver fremhævet de rigtige steder. Wauuu :boohoo::boohoo:

Kjolerne minder meget om hinanden,- set herfra... Jeg forstår godt din tvivl. Der er ikke andet at gøre end at ud og prøve igen, dem begge 2.

Silotte

Hej Silotte,

Jo de er skam meget smukke begge to - og sidder fantastisk.

Kjole nr 1 så jeg helt tilfældigt i deres vindue da vi var på vej ned til Nicolai og kigge (min veninde og jeg på kjole-vandring i København) og jeg sagde til hende "Fuuuuck hvem der bare kunne have sådan en sag på!!!!". Nu har jeg 2 unger og man kan altså godt se at min krop har været igennem 2 x gravididitet, et kejsersnit, mælke-junger i babs og nutte og alt det der du jo selv kender. Så regner man ikke med at man lige kan skrue sig ned i sådan en model. MEN! Det kunne jeg! Og uden BH og alt muligt! :boohoo: Altså - kan man så andet end blive mega-meget forelsket i sådan en kjole?

Kjole nr 2 blev jeg rigtig glad for da damen kom med en str 36 (og jeg er kun lige gået fra str 42 til 38 sååå) og den bare gled på som var den syet til mig. Nu er tøj str ikke alt men dem der næsten lige har født vil vide hvor glad man bliver :boohoo:

Så den skal prøves igen - for jeg skal lige mærke om det var størrelsen der gav mig sommerfugle i maven eller om den er en seriøs kandidat.

- Gitte

0

Del dette indlæg

Hovsa - havde da helt glemt at jeg shoppede sko på messen i weekenden. Messalina havde nogle rester med og der var lige et par jeg kunne passe og i den stil jeg går efter (har et par næsten magen til i sort og dem kan jeg have på i dagevis uden problemer så er jo ude efter noget i samme stil).

Jeg synes de er magen til de her:

Postet billede

men skal nok lige få taget et billede ved lejlighed

- Gitte

0

Del dette indlæg

Hej Gitte

Allerførst,- du ser super flot ud i begge kjoler. :cheerleader3::boohoo: Du får en utrolig flot figur,- du bliver fremhævet de rigtige steder. Wauuu :boohoo::(

Silotte

Hej Silotte,

Jo de er skam meget smukke begge to - og sidder fantastisk.

Kjole nr 1 så jeg helt tilfældigt i deres vindue da vi var på vej ned til Nicolai og kigge (min veninde og jeg på kjole-vandring i København) og jeg sagde til hende "Fuuuuck hvem der bare kunne have sådan en sag på!!!!". Nu har jeg 2 unger og man kan altså godt se at min krop har været igennem 2 x gravididitet, et kejsersnit, mælke-junger i babs og nutte og alt det der du jo selv kender. Så regner man ikke med at man lige kan skrue sig ned i sådan en model. MEN! Det kunne jeg! Og uden BH og alt muligt! :boohoo: Altså - kan man så andet end blive mega-meget forelsket i sådan en kjole?

:pokey: Kender alt til at det hele har forrykket sig efter graviditet. Jeg har selv født 3 piger. Og vi må jo nok indse at det kommer ikke til at sidde som det sad før :biggrin:

Det er super flot at du er rykket ned i en str. 36. :boohoo: Kan godt forstå at du er ellevild i en brudekjole :boohoo::boohoo:

Silotte

Kjole nr 2 blev jeg rigtig glad for da damen kom med en str 36 (og jeg er kun lige gået fra str 42 til 38 sååå) og den bare gled på som var den syet til mig. Nu er tøj str ikke alt men dem der næsten lige har født vil vide hvor glad man bliver :angry:

Så den skal prøves igen - for jeg skal lige mærke om det var størrelsen der gav mig sommerfugle i maven eller om den er en seriøs kandidat.

- Gitte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Må sgisme lige blære mig. Ja altså - er rimelig stolt af mine kreative evner som indtil idag har været ikke eksisterende.

Vi havde jo sådan en glas-sliber-graverings dims og David synes den skulle bruges til et eller andet.

Så havde vi nogle lysestager stående fra IKEA som koster næsten gratis - og så måtte jeg jo lige være krea.

Resultatet er blevet:

som helhed:

Postet billede

og vores monogram

Postet billede

og navn på gæsten og datoen

Postet billede

Sgu da møghamrende lækre bordkort der! (Tager også kun omkring 60-90 minutter at lave ET!)

Nå skal vi vædde på jeg hader dem om en uges tid? :cheerleader3:

Redigeret af MamaTux
0

Del dette indlæg

Aj, nu bliver jeg lige nødt til at skrive et par ting til dig...

Velkommen til! :cheerleader3::boohoo:

Og så: Det er da nogle utrolig flotte lysestager!!!! De er simpelthen for fede! Et dejligt alternativ til de normale bordkort.

Og sikken en flot kjole! Er vild med snøreryggen og det lange slæb!

Mange hilsener

Anita

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

KÆFT nogle lækre bordkort!!! Føj hvor er du dygtig! :thumbsupsmileyanim: Ville være råddent-stolt, hvis det var mig, der havde været så kreativ!!!

:loveflag:

Hej Rikke,

Jeg ER råddent-stolt faktisk :thumbsupsmileyanim: Nok lidt grænsende til det ubehagelige at være i nærheden af lige nu ;)

Især fordi jeg aldrig har været krea til NOGET som helst (og i betragtning af at man som forælder forventes at kunne alt-muligt med ler og tuscher og ting så er det sgu skidt).

Nå men jeg har bare sat mig for at det SKAL være de der bordkort. Røde til madammer - hvide til mænnerne. 7,75 per styks i IKEA. Og der skal "kun" produceres 51 af slagsen men har produceret 1(!!) af de rigtige her til aften .... 50 to go!.

0

Del dette indlæg

Så - nu har jeg satme købt KJOLEN!

Min veninde og jeg var lige inde og prøve kjole hos Lucca igen idag - og altså selvom der var 2 "runners up" behøvede jeg kun kravle i den 1. en gang til og så var jeg bare SIKKER! Det er KJOLEN!

Altså vi kan lige starte bagfra - med bagpartiet ;)

Postet billede

Wauv sir' jeg bare!

Og så den knapt så fotogene brud lidt fra siden:

Postet billede

Så putter vi lige et slør på hende:

Postet billede

Og her bagfra som det vil se ud med det rigtige enkeltlags-slør:

Postet billede

Mmmmm jeg glæder mig nu ENDNU mere til 14/7 - og ikke mindst til at vise "skruddet" frem :thumbsupsmileyanim:

- Gitte

Update: Billeder fra første og eneste prøvning:

post-24869-1178051472.jpg

Jeg bliver så SMUK!

Og så lige med de fancy sko:

post-24869-1178051484.jpg

Redigeret af MamaTux
0

Del dette indlæg

Hov glemte jo helt det næsten vigtigste:

Min fantastiske kjole kræver ingen BH indenunder - det er man pænt stolt over efter 2 x amning!

Min fantastiske kjole skal slet ikke rettes til - den passer bare (måske skal den lægges en smule op men det mente damen ikke var sikkert).

Gad vide hvilke fantastiske ting jeg kan få lov at købe for alle de penge jeg har sparet på sko og undertøj .. hmmm :thumbsupsmileyanim:

- Gitte

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer