MamaTux

David & Gitte 14.07.07

704 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej Gitte,

Du har godt nok styr på tingene :cheerleader3:

Jeg kan ikke andet end at sige.

Sikken nogle flotte lysestager :bearhug: , smuk smuk kjole :blush: , flotte smykker :hug: (er de som du havde forventet? jeg er lidt nervøs for at bestille ting og sager over nette som jeg ikke har set før :hug: ), og puha....sikken en tale, der bliver jo ikke et øje tørt. :hug:

Mht. bryllupsrejsen kan jeg desværre ikke hjælpe, kender ikke rigtig til nogle af stederne.

Hov fik da aldrig svaret på denneher :bask:

Ja tingene er faltisk helt som forventet. Den halskæde vi allesammen blev enig om ville være for stor, er slet ikke så stor i virkeligheden. Men jeg tror nu jeg holder fast på den der minder om diademmet.

Jeg tror imorgen er store billede-dag - så putter jeg lidt ind I kan boltre jer med :hug:

- Gitte

0

Del dette indlæg

Jeg har været i Ægypten, men ikke Sharm-El Sheik, min veninde og jeg var på et nilkrydstogt (rundrejse) i 1 uge og derefter en tur til Hurghada i en uge med total afslapning, det var fantastisk, og vi to 18 årige danske piger, var meget populære, så vi var "forlovet" med en fyr derhjemme, havde endda ringe med :cheerleader3:

Det var nu meget sjovt i starten, sådan at blive tilbudt kameler osv. men til sidst var det bare for meget :hug:

I skal rigtig glæde jer, et lille råd, husk mavepiller...

Jeg fik "turistmave" på 2-3. dagen og kunne kun klare udflugter på max to timer inden jeg måtte spurte på toilettet :blush:

Det lykkedes mig at tabe ca 5-7 kilo på 2 uger, og jeg havde ikke så meget energi, så jeg lå bare og sov ved poolen hele dagen, jeg har aldrig været så brun i hele mit liv :bearhug:

Redigeret af marina29
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uh Gitte kanon råd. Mavepiller? :blush: Nu er jeg ikke så velbevandret i den farmaceutiske verden, men et besøg på apoteket skal nok oplyse mig er jeg sikker på.

Lyder ellers som et hit at ligge ved en pool og dase :cheerleader3:

Min mor var ikke så glad for rejsemålet. Hun tror både der er krig og mega beskidt (af bakterier). Så måtte jo forsikre hende mange gange om at det er det überste luksushotel vi skal bo på og der sikkert er styr på sagerne :hug:

:bearhug: Gitte

0

Del dette indlæg

Det med mavepiller kan jeg da hjælpe dig med! ... I grunden ret trist, at det er sådan noget kedeligt noget, jeg ved noget om, men hva pokker - jeg deler gerne ud alligevel :cheerleader3:

"Idoform" er de mildeste mavepiller, som også er gode til forebyggelse. "Propiden" er mellem-stærke, og er også rigtig gode, hvis du har fået "ferie-mave". Hvis det er rigtig slemt, så er der "Imodium", som jeg gerne kalder cementpiller, for tager du sådan en, så skal du ikke på toilettet mere de næste par dage. Det stopper alt!

Håber det var lidt hjælp :cheerleader3:

:thumbsupsmileyanim: Camilla.

0

Del dette indlæg

Uh Gitte kanon råd. Mavepiller? :cheerleader3: Nu er jeg ikke så velbevandret i den farmaceutiske verden, men et besøg på apoteket skal nok oplyse mig er jeg sikker på.

Lyder ellers som et hit at ligge ved en pool og dase :thumbsupsmileyanim:

Min mor var ikke så glad for rejsemålet. Hun tror både der er krig og mega beskidt (af bakterier). Så måtte jo forsikre hende mange gange om at det er det überste luksushotel vi skal bo på og der sikkert er styr på sagerne :cheerleader3:

:cheerleader3: Gitte

Altså man skal stadig sørge for at vaske hænderne flere gange om dagen, for pengene er godt nussede dernede, men ellers burde I kunne overleve :cheerleader3:

Vi morede os nu meget godt med mine små spurter til toilettet, og det samme gjorde tjenerne på krydstogtet, det var ikke første gang de havde set en dum turist med vag mave, men tilgengæld var de rigtig søde til at tilbyde mig suppe osv :cheerleader3:

I skal rigtig glæde jer :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi glæder os også rigtig rigtig meget (næsten mere end til brylluppet nogen gange) :cheerleader3:

Men min mave er godtnok dum. Den er rigtig dårlig til krydderier og stærk mad, så jeg tør ikke lige tage afsted uden mavsepiller. Nå men det går nok også.

Vi var inde og betale vores depositum idag, og ham manden inde hos Atlantis Rejser var bare rigtig rigtig sød. Han kunne ikke love os hotelværelse lige ud til stranden, men det er dernede af (er også helt fint for os). Og så fik vi også en brochure med gode råd når man rejser til Ægypten (sådan noget med at de børn der tigger ved seværdighederne, ikke er de fattigste børn, at vaske hænder ofte etc). Så det skal skam nok gå :thumbsupsmileyanim:

Hold da op .... jeg synes godtnok vi er gået i stå i planlægningen. Vi er sådan midt imellem? Ved ikke rigtigt hvad jeg skal kaste mig over (på trods af der vel mangler omkring 48 bordkort der skal graveres, menukort og sådan noget). Skal også have planlagt kagen, for vi holder fødseldag for David kombineret med navnedag for Sebastian her i april og der havde jeg planer om at lave bryllupskagen og så kunne vi smage den.

Nå sommerfuglene er ved at få overtaget i maven kan jeg mærke - skal nok bare trække vejret dybt et par gange.

- Gitte

0

Del dette indlæg

Holder I navnedag???

Hvor hyggeligt, det er ellers ikke en tradition jeg hører så meget til herhjemme :thumbsupsmileyanim:

Min veninde er polak, og de gange jeg har været med hende i Polen, har jeg oplevet det, derovre er det næsten større fest på navnedagen end det er på en fødselsdag :cheerleader3:

Jeg synes det er en super sød tradition, gad vide hvornår jeg har navnedag, en undskyldning for kager og gaver kan man vel altid bruge ;)

0

Del dette indlæg

Hej Gitte

Fin planlægning du har fået lavet dig. :thumbsupsmileyanim:

Din kjole passer bare rigtig godt til dig og jeg er ret vild med den taske du har fundet.

Flotte invitationer, din kæreste er da ret kreativ.

Din tale er rigtig god, den skal nok få nogle tårer til at falde. :cheerleader3:

Vh. Christina :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Arh - nej nej ikke navnedag på den måde. Tror også man kalder det navngivningsdag - sårn en "kom og se vores baby når nu vi ikke synes han skal døbes"-dag. Holdes egentligt mest fordi halvdelen af vores omgangskreds havde købt dåbsgave til ham og ikke troede på at vi ikke ville have ham døbt (nå men så hør dog efter hvad vi siger!!!).

Men jeg kunne godt finde på at holde noget på mine ungers navnedage - hvis altså jeg vidste hvornår det var. For det synes jeg da identificerer dem mere end f.eks. en dåbsdag.

- Gitte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Gitte

Fin planlægning du har fået lavet dig. :thumbsupsmileyanim:

Din kjole passer bare rigtig godt til dig og jeg er ret vild med den taske du har fundet.

Flotte invitationer, din kæreste er da ret kreativ.

Din tale er rigtig god, den skal nok få nogle tårer til at falde. :cheerleader3:

Vh. Christina :cheerleader3:

Hej Christina,

Jeg smider lige nogle billeder ind af taske, smykker og alt sådan noget når jeg finder vores kamera (det er blevet væk :cheerleader3:)

Tasken har ikke kostet mere end 200,- inkl transport fra Taiwan (tror jeg det var) og der er vist flere af dem på Ebay. Jeg blev i hvert fald positivt overrasket.

- Gitte

0

Del dette indlæg

Hej Gitte

Sikke et lækkert sted at tilbringe sammen med sin elskede :bearhug:GP:thumbsupsmileyanim: Waaauuu!!

Jeg kan godt forstå at det må være et problem at det ikke overskygger glæder ved selve brylluppet. Men tænk sig,- så to store ting skal ske SNART!!!

Dejligt for dig Gitte :bearhug:

Tak for din søde besked,- det varmer :biggrin:

:balloons: Silotte

0

Del dette indlæg

Hej Gitte!!

Min søster var ved samme rejsemål for ca. 5 år siden...hun synes der var utrolig flot og lækkert, men lidt kedeligt for dem da de var afsted uden børn og det ligger lidt afsides..lidt langt fra de store seværdigheder...ikke en af de største byer, men det synes jeg da kun er fedt...men mon ikke der er blevet bygget lidt mere siden dengang... :balloons:

Desuden findes der nok ikke meget bedre dykkevand end der...og det er da for fedt, hvis du spørger mig!!! Ser forresten død romantisk og lækkert ud... :bearhug:GP:bearhug: Meget luksuriøst!!!!! :biggrin: Må man spørge hvad det koster?

Ang. mavepillerne osv..ja, så ville jeg da også tage dem med..og så kun drikke vand af flasker... :thumbsupsmileyanim:

Knus herfra, Nanna

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Godmorgen kære navne- og bysøster :boohoo:

Jeg har lige et spørgsmål til dine invitationer, for jeg har utroligt nok lavet mine om IGEN :cheerleader3:

Dine invitationer er samlet i hjørnet, ik?

Hvordan er de "hæftet" sammen???

Jeg har lavet postkortstørrelses invitationer, der skal hæftes i hjørnet, og en clips er måske ikke lige det mest charmerende ;)

0

Del dette indlæg

Hej Gitte!!

Min søster var ved samme rejsemål for ca. 5 år siden...hun synes der var utrolig flot og lækkert, men lidt kedeligt for dem da de var afsted uden børn og det ligger lidt afsides..lidt langt fra de store seværdigheder...ikke en af de største byer, men det synes jeg da kun er fedt...men mon ikke der er blevet bygget lidt mere siden dengang... ()()

Desuden findes der nok ikke meget bedre dykkevand end der...og det er da for fedt, hvis du spørger mig!!! Ser forresten død romantisk og lækkert ud... :):thanks:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/00000858.gif Meget luksuriøst!!!!! :) Må man spørge hvad det koster?

Ang. mavepillerne osv..ja, så ville jeg da også tage dem med..og så kun drikke vand af flasker... :boohoo:

Knus herfra, Nanna

Det er ret bevidst at det ligger sådan lidt afsides og ikke er så meget en lad-os-se-alle-seværdigheder-i-byen agtigt. Så bliver der jo meget mere tid til http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/iloveyou.gif og :(:)

Det er super luksuriøst. Hotellet er der hvor deres præsident bor når han er i byen, så jeg forventer da intet mindre end præsidentsuiten http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/grin.gif Og prisen - tjaa den er endt på 15.000 inkl rejseforsikring, afbestillingsforsikring, ekstra benplads i flyet og morgenmad på hotellet. For en uge. Min mor synes det er MEGET dyrt, men hun er vist vant til rejser til Bulgarien på 3-stjernet hotel og der ender prisen vist på noget andet (ikke at der er noget galt i de ture - men synes ikke lige man kan sammenligne det). Vi synes det er en fin pris - i betragtning af at det varer 15 år før vi kan komme afsted igen uden børn :cheerleader3:

Vand fra flasker, vaske fingre en milliard gange om dagen, have vådservietter med i tasken og alt sådan noget, er gode råd der er skrevet ned bag øret. (Jep jeg har verdens største ører med laaange lister bagpå).

:) Gitte

0

Del dette indlæg

Godmorgen kære navne- og bysøster :cheerleader3:

Jeg har lige et spørgsmål til dine invitationer, for jeg har utroligt nok lavet mine om IGEN http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blush.gif

Dine invitationer er samlet i hjørnet, ik?

Hvordan er de "hæftet" sammen???

Jeg har lavet postkortstørrelses invitationer, der skal hæftes i hjørnet, og en clips er måske ikke lige det mest charmerende ;)

Godmorgen til dig også :thanks:

Samlet i hjørnet? Nej ikke rigtigt. De er samlet bagpå "på langs" med lim hele vejen ned. Tror lige man kan ane kanten på billedet. (Hvis det altså er omslaget du tænker på). Indlægget er bare bundet sammen med båndet.

Kan du ikke lime dem i hjørnet?

Ellers tag dem med på søndag - er sikker på hele bridezilla styrken har en god idé :boohoo:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer