MamaTux

David & Gitte 14.07.07

704 indlæg i dette emne

Så i øvrigt din tidligere debat med Jessie om et andet forum, hvor I begge er blevet bandlyst.... har du set at de lukrerer på BK? Hvis du ved en fejl kommer til at skrive brylupsklar med et enkelt L når du skriver webadressen... gæt hvor du så kommer hen?! Det er i hvert fald ikke Bryllupsklar!! :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

David tager kontakt til det oprindelige sted på mandag. Vi har ingen skreven aftale med dem - kun en email hvor de remser det op vi har snakket med dem om. Og har ikke betalt noget depositum (men vil jo gerne kunne sætte vores ben dernede igen da det er et super-prima sted).

Jeg skal nok rive fat i dig hvis vi ikke finder nogen DJ de første par dage i næste uge - lige nu har jeg snøren ude efter Diskobil da det lige var det første navn der poppede op i mit hoved. Så må vi jo se om de har en ledig pladevender den dag -HAHA-

Ang. det der unævnelige site (husk du lige skal tage backup af dine ting inden du nævner dem herinde :lol: ) så burde man måske lige smide et par ord til Ki om det hvis de da ikke allerede er klar over det. Jeg synes jo personligt sådan noget er alt alt for groft ...

- Gitte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sådan Gitte!!!!!!! :lol:

Er virkelig lettede på jeres vegne, for puha ingen sted af være så tæt på :bearhug: Men det ser da vildt godt ud - optimalt til både reception og fest, da der er adskilte rum.

Med hensyn til at bede gæster om at gå, så er det jo bare at skrive det i invitationen, at det slutter kl. 17.00. Går da udfra at folk kan forstå, at I skal holde festen bagefter.

Var lige inde og checke deres hjemmeside, og det ser virkelig godt ud. Og billigt. Tror lige jeg gemmer dette link, for Bjørn og jeg bliver begge 30 næste år, og Bjørn bliver færdig med sin uddannelse, så dette kunne da være et muligt sted at holde et brag af fest.

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Hej Gitte,

Flotte smykker du har fået købt, og vild flot taske, den er da overfed!!!!!! :lol:

Kagestativet er også rigtig pænt, skal I selv lave Jeres bryllupskage??

Stort tillykke med, at I har fundet et sted til både fest og reception, og så til billige penge -HAHA-:bearhug:

Knuzzer Micha

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

David tager kontakt til det oprindelige sted på mandag. Vi har ingen skreven aftale med dem - kun en email hvor de remser det op vi har snakket med dem om. Og har ikke betalt noget depositum (men vil jo gerne kunne sætte vores ben dernede igen da det er et super-prima sted).

Jeg skal nok rive fat i dig hvis vi ikke finder nogen DJ de første par dage i næste uge - lige nu har jeg snøren ude efter Diskobil da det lige var det første navn der poppede op i mit hoved. Så må vi jo se om de har en ledig pladevender den dag :hug:

Ang. det der unævnelige site (husk du lige skal tage backup af dine ting inden du nævner dem herinde :bearhug: ) så burde man måske lige smide et par ord til Ki om det hvis de da ikke allerede er klar over det. Jeg synes jo personligt sådan noget er alt alt for groft ...

- Gitte

Som jurist må jeg jo lige pointere at en mundtlig aftale også er bindende, men da du er forbruger er der videre beskyttelsesregler (ok - temmelig nørdet... bare sig til hvis I får problemer med at komme ud af aftalen, så skal jeg nok forklare :lol: )

Jeg har ikke rigtig nået at lave noget som helt på det unævnelige sted - blev hooked på BK med det samme, men jeg har da en profil det andet sted... måske jeg skulle forsøge om den stadig virker :hug:

Ki ved det godt... der er en anden, der har gjort opmærksom på det, og jeg har nævnt for dem, at det stadig forholder sig sådan. Og ja, det er ikke bare groft, men også strengt ulovligt at snylte på andres domæne på den måde... ophavsrettigheder, varemærke/navnebeskyttelse etc... igen juranørderi :hug:

Det ser i øvrigt rigtig godt ud jeres nye sted -HAHA-

0

Del dette indlæg

Hej Anja,

Jeg er godt klar over at en aftale er en aftale (hvad end den er mundtlig eller skriftlig) men nu tager vi kontakt til dem og så ser vi hvad de siger. Vi vil jo også gerne kunne sætte vores fødder dernede igen. Det er brandærgerligt men jeg kan mærke inde i min mave at det er det rigtige at gøre.

Ang det der domæne, så har DIFO noget der hedder Klagenævnet for Domænenavne. Der er flere sager af denne art der danner præcedens for hvem der ville ende op med navnet. Men det skal nok være snart hvis det skal være.

Nå nu må det være på tide med at lege budget-legen :lol:

- Gitte

0

Del dette indlæg

Hej Gitte,

Flotte smykker du har fået købt, og vild flot taske, den er da overfed!!!!!! :lol:

Kagestativet er også rigtig pænt, skal I selv lave Jeres bryllupskage??

Stort tillykke med, at I har fundet et sted til både fest og reception, og så til billige penge -HAHA-:bearhug:

Knuzzer Micha

Hey Micha,

Jeps vi skal selv bage kagen - og nu kommer den endda til receptionen også :hug: Vi skal holde fødselsdag her om et par uger, og så kommer der prøvekage til gæsterne (og billeder til jer tøser!)

Tak for de fine ord :hug:

- Gitte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror jeg var for hurtigt fremme i skoene da jeg sagde at det nok blev billigere for budgettet er vist skredet bare en lillebitte smule :-)

Nu ved jeg ikke hvad folk skal have for at servere og sådan noget så det har vi måske sat lidt højt. Men så kom der også lige et par bartendere på listen og en DJ og ... og ... og ...

Det er ikke sikkert vi rent faktisk får de her ting men altså - det ville da bare være megaskønt!

Nu skal vi snart på jagt efter god, billig vin.

- Gitte

0

Del dette indlæg

:lol:Hej!!

Virkelig en flot tråd du har fået dig her... Jeg har været her inde før, men har åbenbart ikke lige fået skrevet noget :bearhug:

De røde sko og den røde taske, er bare for fede... Lige noget for mig - jeg ææææææællllllssssssskkkkkkeeeeeeerrrrr rødt...

Flot sted I har fundet jer :hug:

Med hensyn til den anden bryllupsside - tja - så hører jeg heller ikke under katagorien accepteret der, jeg er sq også blevet slettet...

-HAHA- Jeanet

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:bearhug: Nu er jeg sg* også blevet slettet fra det unævnelige bryllupsdomæne!!!! Det ender da med at de slet ikke har flere brugere tilbage, sådan som de sletter os alle sammen! :lol:

-HAHA- Tilbage på handelsskolebænken med ejeren - han har vist ikke helt forstået hvordan man driver god business!!

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Super lækkert sted, og hvor dejlig I ikke skal køre så langt til festen :lol:

Hvor skal I overnatte, derhjemme eller???

:bearhug:

Ja det er skønt at vi lige har minimeret transporttiden -HAHA-

Jeg ved faktisk ikke hvor vi skal overnatte henne - det er David der styrer det :hug: Så glæder mig til at se det

:hug:

0

Del dette indlæg

:hug: Nu er jeg sg* også blevet slettet fra det unævnelige bryllupsdomæne!!!! Det ender da med at de slet ikke har flere brugere tilbage, sådan som de sletter os alle sammen! :lol:

:bearhug: Tilbage på handelsskolebænken med ejeren - han har vist ikke helt forstået hvordan man driver god business!!

-HAHA- Det er jo forrykt :hug:

Nå men det kan være det er forbandelsen der kommer over dem der skriver i min tråd :hug:-HAHA- -HAHA-

-HAHA- Gitte

0

Del dette indlæg

JUBIIIII!!!!! HVOR ER DET FEDT!!!!!

-HAHA-:hug:-HAHA- :carrot: -HAHA-:lol:

Lyder som et lækkert sted I har fundet der Gitte!!! :bearhug: Fed fed bar område!!! Den er da super!! Og middags stedet ser sku også fedt ud, de har da en flot opdækning og nogle lækre stole osv...ser flot ud!! Ja, det gør det hele faktisk...så bare lige lidt blomster osv så er den hjemme!!!!!

Hmmm...det bliver spændende at høre hvad prisen ender på...for som du siger, med løn til tjenerne oven i og leje af lokale osv...ja, det løber hurtigt op i 500,- pr. couvert... :hug: altså med vin osv.... -HAHA-

Vi skal holde det i et forsamlingshus som er tilknyttet boligforeningen...ikke noget videre fancy men det ligger 150 meter herfra...og så kommer en kok og tjenere osv fra "Skipperkroen" (meget velkendt og anerkendt spisested i nærheden...lækkert lækkert mad!!!!) med maden (catering) og de dækker op med blomster og alt andet undtagen borde, glas og stole....og DET er simpelthen for fedt!!! Vi skal give 115,- for opdækningen (m. service, blomster, duge, servietter osv.), tjenerne, en kok til anretning (ikke for maden) og det er uanset tidsrum osv...uanset hvor lang tid det tager.... ;)

Så er der maden tilbage (betiller vi hos dem) Dog vil vin, sodavand, øl, sprut, bryllupskage, guf til kaffen...være noget vi selv sørger for..

Vedr. vin, har I ikke et vin lagersalg i nærheden??? Det har vi i Slagelse og dem har jeg tænkt mig at kontakte...når vi ved hvad mad vi skal have....hvis altså ikke dem der laver maden har et godt tilbud...det er jo værd at spørge ad....

Nå, nu vil jeg smutte i bilka og købe sodavand...coca cola (mange forskellige slags) til 50,- for en kasse...det er 6,66 pr. liter og det billigste der har været siden December md. :hug: Perfekt timing....har nu også gået og ventet på tilbuddet....

Knus herfra, Nanna :hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Aaaarh så kom yndlingsskoene hjem (har den vildeste svaghed for sko så selvfølgelige er jeg ude i at have købt flere par til den store dag).

Nyeste skud på sko-stammen er nogle voldsomt flotte røde sko som egentlig var sorteret fra i 1. runde da jeg var bange for at blive højere end David. Men med dem på så ryger jeg lige ned under ham og det er okay. Det bedste er næste at de totalt matcher min taske :lol:

Fantastisk fotokunst:

post-24869-1175529791.jpg

- Gitte

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer