MamaTux

David & Gitte 14.07.07

704 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

David har idag været ude og købe sit tøj til brylluppet. Da han gerne vil overraske mig - og jeg gerne vil overraskes - var jeg ikke med og jeg aner ikke hvad det er endt op med. Det eneste jeg ved er hvad det kostede (og jeg laver stadig åndedrætsøvelser): 8.200 kr (inkl sko) men puha. Jeg kom til at spørge hvor mange sæt han havde købt :cheerleader3:

Jeg er sikker på han bliver flot - det er han jo i forvejen :cheerleader3:

Og så er dagen imorgen vist dedikeret til lidt bryllups-planlægning. Føler vi har 1000 løse tråde der gerne skulle være lidt mere styr på. Så kan vi nemlig få skrevet til restauranten hvad vi gerne vil have af mad til receptionen og sådan noget.

- Gitte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

David har idag været ude og købe sit tøj til brylluppet. Da han gerne vil overraske mig - og jeg gerne vil overraskes - var jeg ikke med og jeg aner ikke hvad det er endt op med. Det eneste jeg ved er hvad det kostede (og jeg laver stadig åndedrætsøvelser): 8.200 kr (inkl sko) men puha. Jeg kom til at spørge hvor mange sæt han havde købt :cheerleader3:

Og så er dagen imorgen vist dedikeret til lidt bryllups-planlægning. Føler vi har 1000 løse tråde der gerne skulle være lidt mere styr på. Så kan vi nemlig få skrevet til restauranten hvad vi gerne vil have af mad til receptionen og sådan noget.

- Gitte

Hold da op!!! Jeg har også åndenød nu! Så er det da betalt!!!

0

Del dette indlæg

SÅ tøser - nu er det ganske vist. Jeg var idag til 1. "tilretning" af kjolen - dvs. den skulle prøves med sko og det hele og så skulle vi se hvad der skulle fixes. Og ved I hvad? Det ENESTE der skal gøres er at der skal sys brystindlæg i - og det gør den søde gut når jeg henter kjolen. Den har fået lov at hænge i butikken til d. 6/7 - så har min veninde og jeg lige en uge at lege bind-pæn-sløjfe legen. Det er altså bare skønt at den sad lige i øjet - og dejligt at have den på igen.

Billeder siger I? NAAARJ det gider I da slet ikke se?! :cheerleader3: :cheerleader3: :rolleyes::cheerleader3::heart:

1

Så skidt pyt da!

post-24869-1178051214.jpg

Så pæn kan jeg altså se ud :super:

post-24869-1178051308.jpg

Og de fiiiine sko skulle da også lige fotograferes!

- Gitte

Og bliver lige nødt til at sige igen!!! *fløjt* *fløjt* TOTALT fed detalje med de røde sko der!!

Redigeret af katjamo
0

Del dette indlæg

David har idag været ude og købe sit tøj til brylluppet. Da han gerne vil overraske mig - og jeg gerne vil overraskes - var jeg ikke med og jeg aner ikke hvad det er endt op med. Det eneste jeg ved er hvad det kostede (og jeg laver stadig åndedrætsøvelser): 8.200 kr (inkl sko) men puha. Jeg kom til at spørge hvor mange sæt han havde købt :hug:

Jeg er sikker på han bliver flot - det er han jo i forvejen :heart:

- Gitte

Dævsan i det da..... Kan godt forstå du spurgte hvor mange sæt han havde købt!! :super:

Han må da bare blive helt vildt flot....... Bliver altså bare så spændende at se billeder :cheerleader3: Du bliver jo intet mindre end fantastisk, så altså.... jeg mener..... :cheerleader3::cheerleader3:

Håber I får styr på bare nogle af alle de mange 1000 løse ender i dag! Husk nu også at nyde det skønne vejr de har lovet i dag!! :rolleyes::hug:

0

Del dette indlæg

David har idag været ude og købe sit tøj til brylluppet. Da han gerne vil overraske mig - og jeg gerne vil overraskes - var jeg ikke med og jeg aner ikke hvad det er endt op med. Det eneste jeg ved er hvad det kostede (og jeg laver stadig åndedrætsøvelser): 8.200 kr (inkl sko) men puha. Jeg kom til at spørge hvor mange sæt han havde købt :rolleyes:

- Gitte

De kære mænd, de kære mænd......... Ja de er ikke sådan at slippe løs på shopping, de er efterhånden lige så dyre i drift som os kvinder :heart: Bjørn har også lige været ude at købe tøj - og må heller ikke se - 6500kr for et jakkesæt, og så kommer sko og diverse ting til. PUHA hvor jeg også lige måtte synke en gang ekstra :cheerleader3: Men vi skal nok ikke råbe for højt, Gitte. For vores kjoler har jo ikke ligefrem kostet 500kr heller, så når alt kommer til alt, så det vel fair nok - og de kan i det mindste bruge deres igen. Jeg regner nok ikke lige med, at min kjole bliver hevet så meget frem efterfølgende :cheerleader3:
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja Pernille, du har så evigt ret. De må jo også godt lige slå til Sørens pengepung når det er de skal købe tøj. Men jeg er ikke vant til at David slår SÅ meget til Søren når han shopper tøj, så blev temmelig overrasket :rolleyes:

Jeg har en fornemmelse af at det er det helt store kjole og hvidt han har købt, men sikker er man jo aldrig. Nu har vi vel også færre muligheder at skulle gætte imellem, hvis vi skal gætte hvad de har på :cheerleader3:

Nå men han bliver lækker ... og med laksko :cheerleader3:

Og I må desværre vente 2 måneder endnu med at se billeder :cheerleader3:

- Gitte

0

Del dette indlæg

Ja Pernille, du har så evigt ret. De må jo også godt lige slå til Sørens pengepung når det er de skal købe tøj. Men jeg er ikke vant til at David slår SÅ meget til Søren når han shopper tøj, så blev temmelig overrasket :super:

Jeg har en fornemmelse af at det er det helt store kjole og hvidt han har købt, men sikker er man jo aldrig. Nu har vi vel også færre muligheder at skulle gætte imellem, hvis vi skal gætte hvad de har på :rolleyes:

Nå men han bliver lækker ... og med laksko :cheerleader3:

Og I må desværre vente 2 måneder endnu med at se billeder :cheerleader3:

- Gitte

Må du se skoene? Det må jeg sgu ikke en gang :cheerleader3: Alt hvad Bjørn købte er kørt direkte til Hillerød, hvor det bliver opbevaret til den store dag - for her hjemme kan jeg jo ikke lade med at kigge i poserne :heart:

Spændende at se, om det så bliver kjole og hvidt?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå men Pernille, manden kunne ikke dy sig (og jeg kunne jo ikke lade være med at spørge om jeg ikke måtte se hans tøj) så jeg HAR faktisk set det. Han kom valsende ned af trappen i det store skrud - og WAUV! Hvis jeg ikke allerede VAR nyforelsket så blev jeg det da godtnok! Hugo Boss smoking og Hugo Boss laksko - er lidt glad for jeg ikke først så ham i kirken for så ville jeg da slet ikke vide hvor jeg skulle gøre af mig selv. Og så fik vi jo lige testet om det passer med hans sko og mine sko så jeg ikke bliver højere end ham, og det går liiiige :thumbsupsmileyanim:

Tak for de rosende ord om kjolen, jeg er også selv helt forelsket i den og vil helst bare have den på hele tiden. Nok en rigtig god ting at den hænger inde i butikken ;)

Og så har vi fået udfyldt ægteskabserklæring og navneforandringspapirer, så nu hedder hele familien dælme snart det samme :cheerleader3::bearhug:

- Gitte

0

Del dette indlæg

Nå min morfars onkel har så lige taget sin sidste vejrtrækning her for et par timer siden og er sovet stille ind. Der var ingen drama og min mors lillebror sad og holdt ham i hånden de sidste 3 kvarter. Det er sådan lidt underligt når man både er lettet og ked af det på samme tid. Men nu har manden i hvert fald fået fred.

Men så bliver mutti her jo alligevel lidt ego-agtig. For kunne han ikke liiiige ha ventet 3 måneder med det? Ville SÅ gerne have haft ham med til vored bryllup da han er en af de få til brylluppet der bare altid har været i mit liv. Nåh - man må jo ikke tænke sådan.

Nu med en gæst mindre at skulle mingle på plads - æv!

- Gitte

0

Del dette indlæg

Nå min morfars onkel har så lige taget sin sidste vejrtrækning her for et par timer siden og er sovet stille ind. Der var ingen drama og min mors lillebror sad og holdt ham i hånden de sidste 3 kvarter. Det er sådan lidt underligt når man både er lettet og ked af det på samme tid. Men nu har manden i hvert fald fået fred.

Men så bliver mutti her jo alligevel lidt ego-agtig. For kunne han ikke liiiige ha ventet 3 måneder med det? Ville SÅ gerne have haft ham med til vored bryllup da han er en af de få til brylluppet der bare altid har været i mit liv. Nåh - man må jo ikke tænke sådan.

- Gitte

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3::bearhug:

Kan godt følge dig at det er en lidt ambivalent følelse..... På den ene side er det ok, når gamle mennesker som har levet et langt og godt liv, lige så stille får fred, men på den anden side vil vi jo også helst ha' at de bliver i vores liv..... Trods alt er det da dejligt at tænke på, når nu det skulle være, at han sov lige så stille ind..... Det må da være den rareste måde at komme her fra på......

Masser af dem her :super::toot::lol: og varme tanker til dig og din familie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

- Gitte

Forstår godt din ærgelse, og det er altid 'nemt' at sige 'Det var godt, han fik fred'. Selvfølgelig var det det, men det er også ok, at tænke som du gør. Det er jo helst ikke på den måde, man vil begrænse antallet af gæster vel?

Du får lige et par :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::bearhug::super::toot::lol::)

0

Del dette indlæg

Ja Pernille, du har så evigt ret. De må jo også godt lige slå til Sørens pengepung når det er de skal købe tøj. Men jeg er ikke vant til at David slår SÅ meget til Søren når han shopper tøj, så blev temmelig overrasket :boohoo:

Jeg har en fornemmelse af at det er det helt store kjole og hvidt han har købt, men sikker er man jo aldrig. Nu har vi vel også færre muligheder at skulle gætte imellem, hvis vi skal gætte hvad de har på :)

Nå men han bliver lækker ... og med laksko :thumbsupsmileyanim:

Og I må desværre vente 2 måneder endnu med at se billeder :lol:

- Gitte

Hey hey hey, man må ikke slå til Søren, han bryder sig nemlig ikke om det :bearhug:

Men tillykke med gommens tøj, jeg er sikker på at han bliver lækker lækker lækker ;)

- Gitte

Åh hvor er det bare ærgeligt :boohoo:

:cheerleader3::bearhug::super::toot:

0

Del dette indlæg

Først en kæmper :bearhug: til dig. ØV ØV ØV... det er aldrig sjovt at blive ladt tilbage uanset at den, der forlader livet får fred.

Og dernæst - GO DAVID.... kan se at Pernille har taget mine vise ord om mændenes fråds til sig og viderebragt dem til dig :cheerleader3: David kommer i det mindste med stor sandsynlighed til at flashe sit lækre Hugo-tøj igen - han bliver den mest stillige James Bond wannabe til kommende nytårsfester :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer