MamaTux

David & Gitte 14.07.07

704 indlæg i dette emne

Annonce ♥

:lol::loveboard: :loveboard: :loveboard: :loveboard: :loveboard:

:toot: 50 dage til MamaTux og PapaTux blir Hr. og Fru Pingvin ()()

May the force be with you.....

PS! Og kun 8 dage til der er 42 dage til...... :thumbsupsmileyanim:

:loveboard: :loveboard: :loveboard: :loveboard: :loveboard: :loveboard:

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

HAHAHAHA hvor er du sød, Anja :thumbsupsmileyanim:

The force er ikke super meget med mig for tiden, men sådan kan det jo gå for selv den sødeste bridezilla. Har lige gang i en personlig de-tour, men jeg holder snuden oven vande og har en kæmpe støtte i David så jeg er 100% overbevist om at jeg nok skal klare mig igennem.

0

Del dette indlæg

Arh en mindre update hører sig til!

Vores prøvelsesattest er kommet, så nu har vi kommunens ord for at vi godt må indgå ægteskab - jubiii.

David har lavet den helt forkromede todo-liste med deadlines for ca det hele, så overblikket er der faktisk styr på.

Jeg mangler 40 lysestager, men min gravørstift er ikke skarp mere, og Pest DK har smidt dem væk jeg har bestilt så det bliver nok ikke i denne weekend der bliver lavet flere.

Vine er vi ved at have sporet os ind på - håber på at kunne bestille tirsdag.

Og så er der boblerne til velkomstdrink - de skal prøvesmages i weekenden (hvor begge unger er udlånt til min mormor og morfar) :thumbsupsmileyanim:

Nåh ja - servietterne burde blive bestilt tirsdag også. Har haft gang i den vilde korrespondance med Calligraphen da vi jo skal have vores monogram på, og så datoen. Og efter adskillige serviet-farveprøver tror jeg vi er blevet enige om farven på kluden :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HAHAHAHA hvor er du sød, Anja :thumbsupsmileyanim:

The force er ikke super meget med mig for tiden, men sådan kan det jo gå for selv den sødeste bridezilla. Har lige gang i en personlig de-tour, men jeg holder snuden oven vande og har en kæmpe støtte i David så jeg er 100% overbevist om at jeg nok skal klare mig igennem.

Åh nej sweetie.... håber du er ok - og jeg sender god FORCE til dig ;)

Sidder selv lige med lidt panik-hjertebanken - har lige været sammen med familien i pinsen og er ca. 1 mia. gange blevet gjort opmærksom på hvor kort tid der er igen.... og jeg mangler overblik tror jeg.... og Lasse kan ikke rigtig hjælpe så meget, for han skal læse til eksamen.... argh... må lave en liste forfra og gennemgå dagen - alt hvad der skal ske, så jeg kan se hvor langt jeg er med..... stressbumserne pibler frem på hage og næse... ikke optimalt!!! :wacko:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Halløj mutti-tuxi

God bedring med krateret efter din intelligens-bisse :wacko:

Det lader da til, at du trods alt blev dopet nok til at kunne tage til øl og kage i Vanløse :thumbsupsmileyanim:

3 dage til der er mega god karma i pingvinhjemmet... og svaret på alt.... ;)

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Tak for igår, Gitte, det var jo som sædvanlig rigtig hyggeligt, det var godt du kom, for det ville bare ikke være helt det samme uden vores mamatuxi ;)

Håber tanden har det lidt bedre, ellers havde du jo masser af drugs til at kunne falde i søvnn på :ilovebryllupsklar:

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Gitte.

Håber det går bedre med bisserne idag. Er stadig imponeret over, at du holdte ud så længe igår! Rigtig dejligt at se dig igen - håber vi ses igen til brunch d. 17/6.

Og det med billeder af kjolen, som skulle være hentet idag, blive du nød til at vente med til i weekenden, for var desværre oppe imod nogle dødsyge syersker (skriver om dette i min tråd - er rasende).

0

Del dette indlæg

Hmmm bisserne har det okay - måtte hoppe på youghurten idag og lige nu gør det faktisk mere ondt end tidligere. Meget mystisk :)

Nå men idag var jo DAGEN hvor det er et år siden David friede - og vi har været kærester i 2 år :super::lol::hug:

Dagen er blevet fejret med rugbrødsmadder og tv-steneri på sofaen :(

Sådan er det med små unger i huset - vi tager revanche i weekenden med en gang oprydning og bryllupsforberedelser ;)

Pssssst tøser? JEG SKAL SNART GIFTES!!! (Damn har små sommerbobler inde i maven der bobler løs)

TAK for alle jeres dejlige hilsner - de varmer :shooter:

0

Del dette indlæg

Hmmm bisserne har det okay - måtte hoppe på youghurten idag og lige nu gør det faktisk mere ondt end tidligere. Meget mystisk :)

Nå men idag var jo DAGEN hvor det er et år siden David friede - og vi har været kærester i 2 år :super::lol::hug:

Dagen er blevet fejret med rugbrødsmadder og tv-steneri på sofaen :kiss:

Sådan er det med små unger i huset - vi tager revanche i weekenden med en gang oprydning og bryllupsforberedelser ;)

Pssssst tøser? JEG SKAL SNART GIFTES!!! (Damn har små sommerbobler inde i maven der bobler løs)

Tillykke med 2 års dagen. Sofa hygge lyder nu ikke værst. Og er der noget mere romantisk end oprydning -HAHA- Men bryllupsplanlægning er jo, i hvert fald på sin vis, viiiiiiiiiildt romantisk - man planlægger jo sin (forhbentlig) mest romantiske og fantastiske dag ever ever :biggrin:

JA du skal giftes, og det er MEGA stort at skulle giftes. Og så er det enda næsten snart :( Tillykke;)

God bedring med bisserne, det lyder ikke rart. Jeg har en visdomstand der er på vej ud og den kan mærkes, men jeg kan da stadig spise. Men avav stakkels dine bisser, et lille :hug: til dem, så kan det være de får det bedre;)

Tillykke med de to år

:)

Mona

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmmm bisserne har det okay - måtte hoppe på youghurten idag og lige nu gør det faktisk mere ondt end tidligere. Meget mystisk :biggrin:

Dagen er blevet fejret med rugbrødsmadder og tv-steneri på sofaen :)

Nej, der er godt nok ikke længe til nu! :(

Det der med sommerboblerne i maven kender jeg alt for godt!

Tillykke med jeres to årsdag! Rugbrødsmadder og tvhygge skal man nu heller ikke kimse af.

Tjek i øvrigt lige hvad min Søren havde med hjem fra Ubuntukonference Sevilla. Andalucien har åbentbart deres egen udgave af Ubuntu der hedder guadalinex, og de har så denne Tux-maskot. Jeg kom til at tænke på din miniTux derhjemme -HAHA-

post-23120-1180577390.jpg

0

Del dette indlæg

:lol::hug::hug::):(:) :) :sm::biggrin::(-HAHA-:lol::kiss:

Tillykke med 1 års dagen for forlovelsen, 2 års dagen for kæresteriet.... og dam-da-da-daaaaaa.... i overmorgen er der 42 (to-og-fyrre) dage til pingvinerne får hianden.... :shooter::super:

God bedring med bisserne - det er faktisk meget normalt at det bliver lidt værre på 3. dagen efter en tandudtrækning - sådan har det i hvert fald været alle 4 gange jeg har fået fjernet visdomstænder - godt der "KUN" er 4 styks....

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Tillykke med 2 års dagen igår :shooter::super:

Kan næsten fornemme at du har bisse problemer,- god bedring!!! Det er ikke sådan at jeg skal sende en ny overmund med posten,- eller?? :(:)

Rigtig god råhygge med gemalen her i weekenden :lol:

:hug:

Silotte

Tak for dine altid søde beskeder i min tråd!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er der

42 dage

til vi skal giftes :cheerleader3::toot::)

Det er så vildt - er for første gang rigtig ramt af bryllupsfeber!

Og denne weekend står virkelig i brylluppets tegn. Lejligheden skal gennem ryddes op og vi skal ud og shoppe drikkevarer til den store guldmedalje.

0

Del dette indlæg

Så er der

42 dage

til vi skal giftes :cheerleader3::toot::)

Det er så vildt - er for første gang rigtig ramt af bryllupsfeber!

Og denne weekend står virkelig i brylluppets tegn. Lejligheden skal gennem ryddes op og vi skal ud og shoppe drikkevarer til den store guldmedalje.

Ja, og I ska' ud og gøre gamle tasker forargede! :)

:)

0

Del dette indlæg

Stort tillykke med de 42 dage!!!

Det er jo en mærkedag i sig selv. En dag, I har set næsten ligeså meget frem til som bryllupsdagen... (Ja, altså kun næsten...) God fornøjelse med dagens bryllupsrelaterede projekter!

42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42 42

0

Del dette indlæg

Nå - dagen idag er rent faktisk blevet brugt effektivt på et vaskeægte Bilka raid. Min forældre og David og mig (og Sebastian hehe) udstyret med 4 stk indkøbsvogne. Og et par timer senere var der anbragt intet mindre end 16 kasser Carlsberg/Tuborg, 30 flasker Asti Martini, 40 1.5 liters Coca-Cola og 54 flasker lækker Amarone vino i "42" :):cheerleader3:

Så nu er 75% af drikkevarerne i hus - der mangler bare juice, 40 flasker anden sodavand end cola, og så hvidvin. Vinen til receptionen blev vi enige om at tømme lageret herhjemme - vi har simpelthen SÅ meget vin. Nåh ja - så mangler der også noget sprut, men der skal jeg lige have styr på vores eget lager.

Jeg må sige Bilka virkelig havde nogle billige øl og sodavand idag - 64,95 for en kasse øl og 75,- for 8 sodavand. Indtil videre holder vi os LANGT under vores oprindelige drikkevare-budget (omkring 10.000,- :toot:)

Nå - dagen imorgen står på hus-kiggeri, oprydning og bordkorts-produktion!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer