MamaTux

David & Gitte 14.07.07

704 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

STORT tillykke med huset! Glæder mig til at få the grand tour :bearhug:

Men hov - er det bare mig, eller mangler der billeder af Tuxi-hår? Tog du ingen billieder?

Hehe Louise - du skal være velkommen til en grand tour fra d. 1/7 med en mukkert i hånden (har jo liiige nogle vægge der skal ned og ksse gulvet :bestwishes:)

Næh jeg nåede slet ikke at tage nogle billeder før hårnålene var ude igen - men jeg lover at det bliver supergodt (og du kommer jo selv og ser det :bearhug: )

0

Del dette indlæg

Men hov - er det bare mig, eller mangler der billeder af Tuxi-hår? Tog du ingen billieder?

Hehe Louise - du skal være velkommen til en grand tour fra d. 1/7 med en mukkert i hånden (har jo liiige nogle vægge der skal ned og ksse gulvet :bestwishes:)

Næh jeg nåede slet ikke at tage nogle billeder før hårnålene var ude igen - men jeg lover at det bliver supergodt (og du kommer jo selv og ser det :bearhug: )

Jamen jeg er frisk - jeg er rigtig god til at ødelægge ting :bearhug:

Og ja, du kan tro jeg nok skal komme og kigge på Tuxi-wedding :huh: Der kan jeg jo ikke undskylde mig med polter mere - håber jeg da ikke...

Dvs. du ikke skal poltes på lørdag eller hvad? Ved du noget? Jeg er selv ved at være helt forvirret - jeg aner INTET!

0

Del dette indlæg

Jamen jeg er frisk - jeg er rigtig god til at ødelægge ting :bearhug:

Og ja, du kan tro jeg nok skal komme og kigge på Tuxi-wedding :huh: Der kan jeg jo ikke undskylde mig med polter mere - håber jeg da ikke...

Dvs. du ikke skal poltes på lørdag eller hvad? Ved du noget? Jeg er selv ved at være helt forvirret - jeg aner INTET!

Jeg ved jo kun hvornår manden skal poltes - og jeg tror altså ikke jeg bliver poltet lørdag, for min veninde der står for den er frivillig på Åh Abe koncerterne så der skal hun jo ud ... iiih vil så gerne vide hvornår de alle kommer væltende!

Det er meget underligt det med at tælle i dage ... lige om lidt er der 29 dage tilbage. Jeg får sgu lidt koldsved ved tanken :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:bestwishes: Tillykke, tillykke, tillykke med huset Gitte!!! Computeren derhjemme går hele tiden i sort og derfor har jeg ikke svaret i din tråd i 100 år :bearhug:

Hvor flytter I hen? Jeg troede ellers ikke, I hvade boet så længe i det nye byggeri? Vi skal også flytte d. 30 Juni...til Bagsværd...glæder mig rigtig meget. det er ikke et hus, men en stue lejlighed med egen terrasse og have,- lækkert!

Huha hvor er der ikke længe til nu, hva???

:bearhug::bearhug:

Redigeret af Louise L
0

Del dette indlæg

Tillykke med huset Frk. (snart fru) Tux-husejer :bestwishes:

Glæder mig til at se dig på søndag (håber du kommer)

Og lækker frits - kan godt forestille mig, at den vil være mega lex på dig :bearhug: Glæder mig til at se den live in action på dagen ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:bearhug: flot frisure. Glæder mig meget til at se den i reel life på dig til glo-bryllup :bestwishes:

Endnu en gang tillykke med huset - nu er det jo rigtig officielt med underskrift og økonomi. Det bliver da så spændende - og måske en anelse presset, men den klare I jo nok.

Glæder mig til at se dig i morgen - med mindre du har været på polter, og har det meget skidt.

0

Del dette indlæg

Ingen polter til mig - tilgengæld er 10 styks drenge lige forsvundet med min dejlige kæreste. For at være ekstra "onde" blev han "klædt ud" i Microsoft tøj: Skjorte, t-shirt og et fint (stort!) ID kort. :bestwishes: han så SÅ sjov ud i hovedet :bearhug:

Seb er blevet afsat i nat til mine forældre så jeg med god samvittighed kan daffe til zilla-brunch imorgen. Nu venter jeg bare i spænding på at manden vender hjem igen :bearhug:

Tak for alle jeres søde ord. Jeg glæder mig SÅ meget til vi får nøglerne om 2 uger! (Og nu er der jo kun 4 uger tilbage til jeg blir fru Olrik)

0

Del dette indlæg

Hej Mama Tux

Som altid super hyggeligt - tak for endnu en dejlig Zillabrunch.

Lasse har lige sagt, at han har opmagasineringsplaner med flyttekasserne, så jeg kan nok alligevel desværre ikke hjælp med kasser - sorry - var lige lidt for hurtigt ude.... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Tak for i hyggeligt selskab endnu engang :thumbsupsmileyanim: Og jeg XXXXXXX lige fingre for et potentielt lejlighedssalg under opsejling...

Jeg stikker lige i kælderen ved lejlighed, men jeg tror faktisk ikke, vi har så mange 'rigtige' flyttekasser. Mere sådan alm. papkasser - hvis det har interesse... De har i hvert fald flyttet for os et par gange (eller hvad det nu hedder :blush: )

I øvrigt bør du nok ændre din overskrift på tråden, man undrer sig jo over om han endnu ikke er kommer hjem :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Louiseh79
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Mama Tux

Som altid super hyggeligt - tak for endnu en dejlig Zillabrunch.

Lasse har lige sagt, at han har opmagasineringsplaner med flyttekasserne, så jeg kan nok alligevel desværre ikke hjælp med kasser - sorry - var lige lidt for hurtigt ude.... :thumbsupsmileyanim:

Jepski det var som altid en udsøgt fornøjelse!

Det er bare iorden med kasserne - ville jo også bare have været en udsøgt luksus :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Tak for i hyggeligt selskab endnu engang :thumbsupsmileyanim: Og jeg XXXXXXX lige fingre for et potentielt lejlighedssalg under opsejling...

Jeg stikker lige i kælderen ved lejlighed, men jeg tror faktisk ikke, vi har så mange 'rigtige' flyttekasser. Mere sådan alm. papkasser - hvis det har interesse... De har i hvert fald flyttet for os et par gange (eller hvad det nu hedder :toot: )

I øvrigt bør du nok ændre din overskrift på tråden, man undrer sig jo over om han endnu ikke er kommer hjem :thumbsupsmileyanim:

Nu er de potentielle købere lige gået og så må vi se hvad der sker. Vi skal lige have sendt regnskabet til dem imorgen, men de virkede nu okay positive.

Du kan jo lige kigge hvad I har i kælderen. Ville være lækkert at få pakket bare en smule ned (jeg får lidt sved på panden når jeg tænker på de projekter vi har gang i lige for tiden).

Puh inden jeg klikkede besvar kom jeg lige til at se på min tæller. 27 dage?!?!? Hvor filan blev tiden af??? Jeg har 31 bordkort jeg skal nå at lave - for dylan!

Nu blir jeg for alvor stresset :blush:

0

Del dette indlæg

Ja, det er altså lige om lidt med det der bryllupshalløj!

Og underligt nok er der 21 dage til mit bryllup ifølge min ticker... Mon det er fordi der er 21 dage til mit bryllup i Singapore, hvor tickeren er hentet? Det er i hvert fald ikke smart - tænk hvis jeg kommer en dag for sent til mit eget bryllup? Like that's ever gonna happen...

0

Del dette indlæg

Og underligt nok er der 21 dage til mit bryllup ifølge min ticker... Mon det er fordi der er 21 dage til mit bryllup i Singapore, hvor tickeren er hentet? Det er i hvert fald ikke smart - tænk hvis jeg kommer en dag for sent til mit eget bryllup? Like that's ever gonna happen...

:thumbsupsmileyanim: har faktisk lige skrevet det i zillahygge tråden

Så i virkeligheden søde Louise - så er der kun 20 DAGE til du skal giftes!!!

(Jeg skiftede min tæller til en herfra af samme grund at jeg synes den lavede rod i dagene)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:blush: har faktisk lige skrevet det i zillahygge tråden

Så i virkeligheden søde Louise - så er der kun 20 DAGE til du skal giftes!!!

(Jeg skiftede min tæller til en herfra af samme grund at jeg synes den lavede rod i dagene)

Ja, jeg havde to på et tidspunkt - denne som talte måneder og dage og en anden, som kun talte dage. Men da de kom til at kun tælle dage, talte de forskelligt, så jeg slettede den, der havde færrest dage :thumbsupsmileyanim: Så har jeg jo bedre tid :thumbsupsmileyanim:

Men nu må jeg hellere lave den om...

0

Del dette indlæg

Ja, jeg havde to på et tidspunkt - denne som talte måneder og dage og en anden, som kun talte dage. Men da de kom til at kun tælle dage, talte de forskelligt, så jeg slettede den, der havde færrest dage :thumbsupsmileyanim: Så har jeg jo bedre tid :toot:

Men nu må jeg hellere lave den om...

-HAHA-:blush::kiss:

Du er dælme for sjov! "Bum bum ... ej jeg blir stresset af det der. Napper den med flest dage!" ;)

Men nu er du busted! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Puh inden jeg klikkede besvar kom jeg lige til at se på min tæller. 27 dage?!?!? Hvor filan blev tiden af??? Jeg har 31 bordkort jeg skal nå at lave - for dylan!

:thumbsupsmileyanim: der er 6 dage til vores og jeg har ikke lavet et eneste bordkort endnu :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim: der er 6 dage til vores og jeg har ikke lavet et eneste bordkort endnu :thumbsupsmileyanim:

Så håber jeg da ikke for dig du skal igang med gravør-maskinen ;)

Er kommet ned på at kunne lave en stage på omkring 45 minutter - det er faktisk meget godt gået.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer