MamaTux

David & Gitte 14.07.07

704 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg er lidt i panik ... og kan ikke helt putte fingeren på hvad det helt præcist er. Men jeg føler bare SLET ikke at jeg har overblik over det her bryllup.

Det er meget sjældent der bliver streget noget på todo listen :cheerleader3:

Måske er det bare nerver men nu rykker det VIRKELIG tæt på. Der er mindre end 3 uger til den store dag og jeg synes der er projekter nok til flere måneder :ilovebryllupsklar:

Når jeg læser om folk der er ved at lave deres kirkehæfter, tænker jeg bare på at vi endnu ikke er kommet i kontakt med vores præst?! Brev til vores toastmasters hvor vi kort ridser vores forventninger, regler, retningslinier og dagens program op er vi heller ikke kommet igang med. Bordkort får jeg lavet lidt af men mangler vel stadig halvdelen.

Måske jeg skulle starte med at opdatere todo listen og så lige få lavet en plan for alle projekterne. Mon ikke det hele går alligevel?

0

Del dette indlæg

Er stadig lidt i panik men synes dog alligevel jeg har nået en hel del igår og idag:

Davids morgengave er der nu HELT tjek på!

Jeg har bestilt tid hos MAC i Magasin til sådan et makeup kursus.

Jeg har fået købt mig en Lisbeth Dahl paraply der matcher kjolen.

Jeg har fået bestilt tid til plukning af bryn.

Præsten fik jeg fat i i formiddags! Vi skal mødes med ham d. 12. (og først bestemme salmer der - crap!). Og Nicole måtte GERNE komme og synge i kirken - nu håber jeg bare hun stadig har tid.

Kirketjeneren har jeg fået fat i mht blomster ved kirkebænkene. 23 buketter med max 3-4 stilke i hver - 18 cm høje.

Toastmaster klokke er bestilt hos Guldsmedegården.

Så nu rykker det da lidt. Tilgengæld ligner vores lejlighed en slagmark da vi er ved at skille reoler ad og pakke ned. Nå - vi skal nok nå det hele. Der skal nok komme styr på det. Jeg skal bare lige huske at trække vejret :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg

Så roooooolig nu! Træk vejret, som du selv siger. Selvfølgelig når du det hele og ja jeres lejlighed ligner sikkert jerusalems ødelæggelse men sådan er det nu engang når man flytter.

Opdater jeres to do liste, lav evt. en ny. Måske ligefrem strege nogle punkter som ikke er så vigtige? Som vi snakkede om i går, så ER der jo rent faktisk salmebøger i kirken ;)

Men du når det hele, det er jeg HELT sikker på! Bare pas på dig selv i processen så du ikke stresser for meget.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ok, jeres design er helt sikkert for lækkert til ikke at blive genbrugt!

´Jeg har så valgt det 'traditionelle' billede af kirken til forsiden og så derudaf... Ville faktisk heller ikke have lavet kirkehæfter, men eftersom den ene sang ikke står i salmebogen, var vi jo nædt til det... Og det tager jo ikke sååå lang tid :loveboard: Det der tog længst tid var faktisk at printe dem på det fineste og dyreste papir i hele firmaet :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ok, jeres design er helt sikkert for lækkert til ikke at blive genbrugt!

´Jeg har så valgt det 'traditionelle' billede af kirken til forsiden og så derudaf... Ville faktisk heller ikke have lavet kirkehæfter, men eftersom den ene sang ikke står i salmebogen, var vi jo nædt til det... Og det tager jo ikke sååå lang tid :loveflag: Det der tog længst tid var faktisk at printe dem på det fineste og dyreste papir i hele firmaet :loveflag:

Uhm jeg tør ikke tænke papir-priser lige nu. For selvfølgelig skal kirkehæfterne printes på det samme hvide karton som invitationerne. Og selvfølgelig er det fra Panduro og koster i omegnen af 4,- stk. Og selvfølgelig skal der printes 130 ... *suk*

HVORFOR får jeg de der idéer???

Nå - man skal jo kun giftes en gang ;)

Rigtig seje kirkehæfter!!! :thumbsupsmileyanim:

:loveboard:

Maja

Tusind tak Maja. Jeg er også ret stolt af kreationen der er blevet lavet mens David har rendt rundt og pakket i kasser. Nu er der jo heller ikke SÅ lang tid til igen :iloveyou:

:loveboard:

0

Del dette indlæg

POLTERABEND

Puha - selvom jeg ikke troede det, blev jeg poltet igår!

Da kl. var blevet 10 havde jeg lidt opgivet at tøserne skulle komme og hente mig, så jeg lagde mig op for at tage en lur så jeg var frisk til Lisette og Sophies bryllup. Så bliver jeg vækket omkring 11.30 af min fantastiske veninde, der kan fortælle mig at jeg ikke skal til bryllup alligevel. Vi skal dog heller ikke afsted lige med det samme - hun er bare udsendt for at sikre sig jeg ikke kom for sent hjem. Hehe.

Arrangementet startede så kl. 15 hvor vi mødtes med resten af tøserne i Kongens Have - vi blev 6 ialt. Her var vi på latterkursus - meget spændende oplevelse som gjorde at man var godt "varm" til resten af dagen. Herefter stod den på ølsmagnings-konkurrence på Club Aroma i Boltens Gård. Jeg lagde hårdt ud med at være den eneste der kunne smage forskel på Carlsberg og Tuborg. Men så gik det gevaldigt ned af bakke for mig og det endte med at være min søde brudepige der arrangerede det hele, der vandt: En omgang Gajol shots til hele banden :(

Så var det blevet spisetid og vi endte op på Ad-libitum på Rådhuspladsen. Nu kender jeg ikke priserne dernede, men det kan virkelig godt anbefales! Lækker buffet og noget for enhver smag. Der var en anden pige på polterabend dernede - hendes veninder havde klædt hende ud i pink slør og tylskørt og så skulle hun sælge kys til en femmer. Og jep - jeg måtte jo lige købe et kys :bearhug:

Humøret ved vores bord var i hvert fald højt selvom vi kun var 6 tøser :loveboard:

Efter middagen tog vi på Minibar på Enghavevej og fik champagne. Og så fortalte hver enkelt af tøserne om deres første møde med mig. Det var helt vildt hyggeligt lige at sidde og slappe af en times tid. Så sagde de at vi skulle med bussen, men nej nej - vi endte SELVFØLGELIG på Café Høeg's (min gode gamle stamcafé). Der var godtnok booket plads til en del flere end vi var, men der var jo en del tøser der havde meldt fra i sidste øjeblik så det bad jeg ikke lige mærke i. Men pludselig dukkede en af mine gode venner Loke op. Og så Søren. Og så min super-kollega Uffe. Og til sidst min dejlige ven Peter som kom kom HELT fra Samsø. Og også den anden del af toastmaster-duoen troppede op. NØØØØØJ hvor blev jeg GLAD! For faen - ALLE de bedste venner samlet til min polterabend! Jeg var lige ved at tude af glæde. Sprut kom på bordet og så gik det ellers stødt derud af. Kl. 5 blev vi smidt ud da Høeg's lukkede - så Jacob (toastmaster) og mig endte med at crashe en privatfest et sted på Vesterbro. Vi gik forbi nede på gaden og der var høj musik ud af vinduerne, så vi ringede lige på. Men festen var sgu lidt tam i det, så vi gik hurtigt igen. Hen på Guldregn og nappe en enkelt Tuborg og kl 6 kunne jeg ikke mere.

Jeg har MEGAstenet hele dagen idag og er fuldstændig brugt. Men nøj hvor er jeg også bare glad for min super polterabend!!

0

Del dette indlæg

OVERRASKELSE TIL DAVID

Langt om længe fik jeg jo fat i vores præstemand og kunne spørge ham om Nicola måtte komme i kirken og synge for os. Og det må hun gerne!

Mig få fat i Søren og høre om det stadig kunne lade sig gøre - og det kan det heldigvis godt! JUBIIIII

Så nu kommer Nicole og synger "Your song" for min dejlige kæreste!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder bare som en helt og aldeles fantastisk eftermiddag/aften!

Og SUPER med Nicole i kirken... Får helt selv trang til at undersøge mulighederne for at få hende ud på lørdag, men det er nok liiiige optimistisk nok at finde en sangerinde en uge før til årets travleste bryllupsdag :bearhug: Hmm...

0

Del dette indlæg

Og SUPER med Nicole i kirken... Får helt selv trang til at undersøge mulighederne for at få hende ud på lørdag, men det er nok liiiige optimistisk nok at finde en sangerinde en uge før til årets travleste bryllupsdag :bearhug: Hmm...

Det kommer jo lidt an på hvad tid :-)

Søren

Kl 13 i Brønshøj - alternativt om aftenen i Vig....

0

Del dette indlæg

Det kommer jo lidt an på hvad tid :-)

Søren

Kl 13 i Brønshøj - alternativt om aftenen i Vig....

Oki....

kl. 13:00 er ikke mulig, men aftenen er fri til Vig - ha, ha......

Søren

Ok - tænker lige lidt over det. Og vender muligvis tilbage (udenfor Gittes tråd :( )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså jeg har været inde og kigge på dine kirkehæfter, men hjernen har vist ikke helt været med, for jeg har vist ikke kommenteret dem :bask: Men jeg elsker det design, det er såå flot, så jeg kan godt forstå at det lige måtte bruges endnu engang, det skal nok tage kegler hos gæsterne :bearhug:

Og så må jeg nok lige indrømme at jeg er totalt misundelig på din polterabend, det lyder såå hyggeligt :loveboard: Sådan en vil jeg også have :( Mon det er for sent at lave et kup mod mit polterudvalg og planlægge den selv ;)

Og sidst men ikke mindst, så er det ret fedt at du får Nicole til at synge i kirken, synes altid det tager kegler med en sanger i kirken, for det er jo gerne en sang der betyder utrolig med for parret, så det kan godt være du lige skal inkludere et lommetørklæde eller to med kirkehæfterne ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puh - nu er jeg så nede på at mangle 6 bordkort. Der er stadig en chance for at jeg når det jeg skal :oops:

Prøver lige at lave mig en lille liste over hvad vi skal fra nu af og indtil næste lørdag :thumbsupsmileyanim:

Imorgen:

Lave de sidste bordkort færdige.

Opdatere indkøbslisten

Fredag:

Hente kjolen kl 15

Hente nøgler til huset kl 15.30

Aflevere kjolen hos min veninde hvor den skal bo indtil på lørdag

Lørdag:

Til Louises bryllup :cheerleader3:

Søndag:

Blank indtil videre

Mandag:

Blank indtil videre

Tirsdag:

Til møde (uuuh det er hemmeligt!)

Onsdag:

Makeup-kursus hos MAC i Magasin

Torsdag:

Samtale med præsten

Retning af bryn

Have lavet gele-negle hos badutski :denmarkflag:

Fredag:

Hente lejebil

Køre ind i lokalerne med drikkevarer (og alle de andre ting der skal læsses af derinde).

Spise middag med min veninde, min dejlige kæreste og hans forlover

Lørdag:

Puha ja hvad var det nu jeg skulle der? :pokey:

Orv og så fik vi hentet vores ringe idag og indgraveringen er bare slet ikke som vi havde forestillet os :)

Så nu skal de laves om efter brylluppet :kiss:

0

Del dette indlæg

Du har da kæmpe meget styr på det hele! Way to go! Dog lidt nysgerrig på det hemmelige møde, men kommer tid kommer råd...

Glæder mig såå meget til at se dig på lørdag! Har også på fornemmeren, at der kommer et par stykker herinde fra og glor... SKØNT!!! Svigerfar er bare stadigvæk panisk over havd nu hvis det regner... Men det tager vis om det kommer - det ser godt ud nu!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer