MamaTux

David & Gitte 14.07.07

704 indlæg i dette emne

Vi skal hente nøglerne til hytten imorgen - eller jeg skal. Efter jeg har hentet kjolen. Og så har vi ikke rigtigt lavet en plan for nedrivning af vægge endnu men det SKAL være gjort inden vi flytter møblerne ind d. 24!

Ja programmet ser som sådan nemt nok ud - men det hele er jo slet ikke med endnu så jeg skal vel nok nå at kokse lidt oveni hovedet.

Glemte jeg at sige vi selv står for natmad da vi ikke kan li' suppe? Så jeg skal lige igang med 6 kg frikadeller og kartoffelsalat (for jeg kan jo heller ikke li' dem man køber færdige :thumbsupsmileyanim:)

Nå - vi når det siger manden :cheerleader3:

Ang. det "hemmelige møde" så vil jeg rigtig gerne fortælle om det men Google kigger jo altså forbi ind imellem og jeg har ikke lige lyst til at det skal dukke op hvis folk tilfældig skulle falde over det :denmarkflag:

Redigeret af MamaTux
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

SÅ er nøglerne i hus! :td:

Vi var nede og vise min mormor og morfar huset her til aften - og hold k*ft hvor har de ladet meget stå tilbage :huh:

Der er ikke lige nogen der mangler 2 lædersofaer og et spisebord med 6 stole? :rolleyes:

Nå der skal laves en MASSE men jeg tror hellere vi må koncentrere os om bryllup i første omgang.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med nøglerne, Gitte! :iloveyou:

Surt, at de har ladet så meget stå!

Det ville godt nok krible i mine fingre for at komme i gang med at rode i huset, men flot at du kan tage det en ting af gangen!

Jeg glæder mig til at høre hvad det er for et hemmeligt møde :cheerleader3:

:cheerleader3: Anne

0

Del dette indlæg

Natmad

Er I klar over meget fars fylder når det er lavet af 8 kg kød???? :cheerleader3:

Det var GODTNOK længe inden jeg laver frikadeller igen - og så er vi ikke engang færdige med at stege det :cheerleader3:

Vi fandt ud af at der ikke var natmad med til vores fest, og kokken er kun til suppe (og det er vi ikke) så vi blev enige om at frikadeller og kartoffelsalat kan man altid spise. Men jeg kan slet ikke lide de der færdig-nogen (hverken af den ene eller den anden slags) så vi er gået igang med at kreere det selv :iloveyou:

Heldigvis kan man lave frikadellerne i forvejen og fryse dem ned :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Nåh ja - vi har fået luget lidt ud i tingene i huset. David ringede til sine forældre og spurgte om vi ikke måtte låne deres trailer. Jo jo men de ville da godt lige se huset! Så da de kørte derfra var det med alt muligt skrammel fra kælderen samt 2 sofaer bag på trailerne. Hjælpe dem med at smide det ud? Nej nej det skulle de nok klare selv.

Damn jeg elsker mine svigerforældre! :iloveyou:

0

Del dette indlæg

Nåh ja - vi har fået luget lidt ud i tingene i huset. David ringede til sine forældre og spurgte om vi ikke måtte låne deres trailer. Jo jo men de ville da godt lige se huset! Så da de kørte derfra var det med alt muligt skrammel fra kælderen samt 2 sofaer bag på trailerne. Hjælpe dem med at smide det ud? Nej nej det skulle de nok klare selv.

Damn jeg elsker mine svigerforældre! :iloveyou:

De lyder også helt fantastiske!!!

Mht. topfiguren: Nå ja, det vidste jeg jo egentlig godt :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

SÅ er nøglerne i hus! :cheerleader3:

Vi var nede og vise min mormor og morfar huset her til aften - og hold k*ft hvor har de ladet meget stå tilbage :cheerleader3:

Der er ikke lige nogen der mangler 2 lædersofaer og et spisebord med 6 stole? :cheerleader3:

Nå der skal laves en MASSE men jeg tror hellere vi må koncentrere os om bryllup i første omgang.

Tillykke til de nye husejere!

Men må de gamle ejere egentlig godt lade ting stå tilbage når de overdrager huset til de nye ejere??

Og nu er der UNDER EN UGE tilbage til brylluppet står :iloveyou:

0

Del dette indlæg

Hey Gitte

Hyggeligt lige at se dig igår, og endelig få mødt David, selvom vi ikke lige nåede at være der så længe :cheerleader3:

Lækkert I kom af med alle de efterladte møbler, men han burde egentligt have accepteret en lavere pris, når nu han overlod flytningen af møbler til jer ;)

Nu i er så godt i gang med frikadellerne, kan I så ikke lige lave en omgang små frikadeller til os, jeg tror gerne Søren vil slippe nemlig :cheerleader3:

:iloveyou:

0

Del dette indlæg

SÅ er nøglerne i hus! :cheerleader3:

Vi var nede og vise min mormor og morfar huset her til aften - og hold k*ft hvor har de ladet meget stå tilbage :cheerleader3:

Der er ikke lige nogen der mangler 2 lædersofaer og et spisebord med 6 stole? :iloveyou:

Hej Gitte!

Tillykke med huset!!

De må da ikke bare lade møbler stå uden at have aftalt det med jer, må de? Det mener jeg altså ikke ... Det må de da selv sørge for at komme af med.

:cheerleader3:

Maja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå, nu er der jo under en uge til det næste store brag af et bryllup, så hvad tid er det lige jeg skal være i kirken??? Og jeg skal nok komme til tiden denne gang ;)

:cheerleader3: søde :cheerleader3:

Jamen jeg skrider ind af døren kl 11.03 så allersenesr kl. 11 er det nok et hit at du er på plads på bænken :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Nå, nu er der jo under en uge til det næste store brag af et bryllup, så hvad tid er det lige jeg skal være i kirken??? Og jeg skal nok komme til tiden denne gang ;)

:cheerleader3: søde :cheerleader3:

Jamen jeg skrider ind af døren kl 11.03 så allersenesr kl. 11 er det nok et hit at du er på plads på bænken :cheerleader3:

Det er bare ne aftale, jeg skal nok være der :cheerleader3:

Vi får gæster kl 12.00 men så må de bare vente på at jeg kommer, eller også må de komme kl 13.00 ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Man må MEGET gerne komme hvis man har lyst :cheerleader3:

Vi skal som sagt vies i Rødovre Kirke kl. 11 og herefter er der reception med lidt til gane og hals (og den fantastiske bryllupskage som der skulle være rigeligt af).

Receptionen bliver holdt i Ego Selskabslokaler på Østerbro :cheerleader3:

Og du skal være MERE end velkommen søde Katja :iloveyou:

0

Del dette indlæg

Man må MEGET gerne komme hvis man har lyst :cheerleader3:

Vi skal som sagt vies i Rødovre Kirke kl. 11 og herefter er der reception med lidt til gane og hals (og den fantastiske bryllupskage som der skulle være rigeligt af).

Receptionen bliver holdt i Ego Selskabslokaler på Østerbro :cheerleader3:

Og du skal være MERE end velkommen søde Katja :iloveyou:

Så tror jeg sgu jeg kommer! Skal jo se pingvinerne ;)

0

Del dette indlæg

Bordkort

Ja jeg troede aldrig dagen skulle oprande - mend et gjorde den! :iloveyou:

Jeg er nu færdig med de berømte bordkort!

Vores kamera er desværre ikke hjemme idag så billeder af blærerækken må komme imorgen. Men indtil da kan jeg da lige sætte et preview ind af prototypen

Navn og dato:

bordkort3.png

Monogrammet:

bordkort2.png

PUH det varer godtnok længe før jeg skal gravere noget igen!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa Gitte! :loveflag:

Øj man! Kan du lige klar 70 til 16. august næste år? Hvor er det bare et kæmpe arbejde du har haft gang i! -og resultatet er jo fantastisk.... :biggrin::):loveboard:

Nøj, hvor må det være spændende at være så tæt på! Jeg glæder mig til at høre ALT om jeres dag. Vi håber da selvfølglig på super godt vejr. :thumbsupsmileyanim:

:kiss: , AnnaBritta

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer