MamaTux

David & Gitte 14.07.07

704 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

TILLYKKE GITTE OG DAVID

I var så dejlige at se på, og sikke et vejr!! Rigtig smukt!

Undskyld billedkvaliteten, men mit telefon tager ikke de bedste billeder. Katja (Katjamo), Louise (Louise79)og Anja (AnjaSL) tog en milliard billeder!

post-18292-1184416506.jpg

post-18292-1184416522.jpg

Redigeret af LouiseSwee
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Hr. og Fru David

1000 tak for en dejlig dag. Tak for kiggeriet i kirken og spiseriet til jeres reception.... jeg har taget omkring 80 billeder, som jeg brænder på en cd - den kan afhentes til en omgang grill og kold hvidvin på altanen... ser lige om jeg kan få lagt lidt billeder herind til de øvrige hungrende zillaer, som ikke var i kirken i dag.

TUX.... DU SÅ BLÆNDENDE UD..... DU ER DEN NÆSTSMUKKESTE BRUD JEG NOGENSINDE HAR SET ;) :bestwishes:

(til de uindviede.... se tidligere indlæg :bestwishes: )

Til Katjamo, Mettetejlmann, Louiseh79 (og W), Marina29 og LouiseSweee..... hyggeligt at ses :bestwishes:

0

Del dette indlæg

Kære Hr. og Fru David

1000 tak for en dejlig dag. Tak for kiggeriet i kirken og spiseriet til jeres reception.... jeg har taget omkring 80 billeder, som jeg brænder på en cd - den kan afhentes til en omgang grill og kold hvidvin på altanen... ser lige om jeg kan få lagt lidt billeder herind til de øvrige hungrende zillaer, som ikke var i kirken i dag.

TUX.... DU SÅ BLÆNDENDE UD..... DU ER DEN NÆSTSMUKKESTE BRUD JEG NOGENSINDE HAR SET ;) :bestwishes:

(til de uindviede.... se tidligere indlæg :bestwishes: )

Til Katjamo, Mettetejlmann, Louiseh79 (og W), Marina29 og LouiseSweee..... hyggeligt at ses :bestwishes:

Jeg tror også, jeg har et par hundrede billeder, dem skal jeg også nok lige brænde ned til jer!

Håber I får en skøøøn aften og nat! omgivelserne og selskabet var i hvert fald til det!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Har lige vist Lasse alle 101 billeder.... Han var især vild med jeres espallier og jeres kage.... og syntes i øvrigt at du er en smuk brud Tux ;)

Tillader mig at lægge lidt ind på din tråd, så de andre tøser kan få stillet deres fotosult :bestwishes:

BKs udsendte paparazzi....

post-20924-1184423742.jpg

post-20924-1184423752.jpg

David venter på sin brud...

post-20924-1184423769.jpg

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Har lige vist Lasse alle 101 billeder.... Han var især vild med jeres espallier og jeres kage.... og syntes i øvrigt at du er en smuk brud Tux ;)

Tillader mig at lægge lidt ind på din tråd, så de andre tøser kan få stillet deres fotosult :bestwishes:

BKs udsendte paparazzi....

post-20924-1184423742.jpg

post-20924-1184423752.jpg

Den smukke brud og hendes far....

post-20924-1184423769.jpg

Anja altså!!! :bestwishes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer