MamaTux

David & Gitte 14.07.07

704 indlæg i dette emne

Kære søde Gitte. TILLYKKE med brylluppet på lørdag. Må I få en helt fantastisk dag. Jeg skal nok komme og heppe på at han siger ja ;)

Årh Katja det er jeg bare glad for at høre. Og husk nu! Ikke noget med at luske af uden at have givet mig en krammer! :toot:

IIIIIIIH Jeg glæder mig :bearhug: :bearhug: :bearhug::biggrin::blush::(:super:

Bare rolig! Jeg skal sørge for at din kjole bliver krøllet og du får læbestift på sløret :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Til jer, der skal til Tux-globryllup

Jeg kører i bil på lørdag, så jeg kan godt have 4 styks med fra kirken til Østerbro (evt. også på ruten fra Lorteøen til Rødovre - gider dog ikke at køre alle mulige omveje;) .... send mig en PM hvis det har interesse ;)

Jeg retter dette indlæg så snart bilen er fyldt op ;)

Så er der 3 pladser tilbage - Katja har snupset den ene plads.....

0

Del dette indlæg

Skal vi lige lave en update over hvem der kommer på lørdag, så vi kan finde hinanden? Nogle af jer, har jeg jo ikke set før, så I må love at holde udkik efter mig :thumbsupsmileyanim:

Så vidt jeg kan se bliver vi:

Louiseh79

Mettetejlmann

AnjaSL

Marina29

Og undertegnede.

Hvem ellers?

Søde LouiseSwee og hendes Christian kommer også :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Torsdag

Nu nærmer DAGEN sig jo godtnok med hastige skridt. Idag har vi haft travlt - travlt - travlt.

Vi lagde ud med at møde præsten til den obligatoriske samtale. Han er en rigtig hyggelig fætter som synes det er vores dag, så vi skal få det som vi vil ha det :thumbsupsmileyanim: Jep - der er overraskelser i kirkeprogrammet :-)

Efter præste-mødet, skiltes David og jeg. Han skulle have trimmet skæg og jeg skulle have rettet bryn. Av av av! siger jeg bare. Nå men jeg overlevede og vendte snuden sydover. Jeg skulle nemlig ned til søde Vibeke (badutski) og have shinet mine negle op. De er bare blevet SÅ flotte!! Og der er endda kommet bling på ringefingeren og nogle hjerter :bearhug:

Aftenen blev tilbragt hos min mormor og morfar der bød på mad. David var ude for at hente Seb og efter vi havde mad i maverne kørte mine 2 dejlige drenge hjem. NU kunne jeg få gjort det sidste ved morgengaven samt få testet at min fine foto-montage virkede og at min far kan finde ud af at starte den.

Vel hjemme igen kl 21 er vi gået igang med at printe kirkeprogrammer og samle menukort. Det tager vel 4 minutter at printe 1 kirkeprogram - puha tror ikke vi bliver færdige inden vi skal i seng, men der skal jo også være lidt at lave imorgen :bearhug:

Min tale er jeg blevet færdig med - mangler bare at printe den ud og skære den.

Gæstebogen er der kommet et fint lille vers i.

Hmmm ... kan faktisk ikke huske alle de andre ting vi har fået styr på idag :bearhug:

NÅ! Men dagen imorgen byder på flytning af alle vores ting ind i lokalerne - og så skal jeg lave kartoffelsalat og handle de allersidste småting :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Søde Gitte

Vil bare sige held og lykke i morgen, håber I for Verdens Dejligst dag, som bare er helt Jeres egen. Vejrguderne ser jo ud til at være vendt til en GOD og flot lørdag. Havde faktisk overvejet at komme forbi kirken i RØdovre - men nu skal jeg jo selv til bryllup.

NYD NU DAGEN, den er alt for hurtigt ovre - og det bliver helt fantastisk.

Knus

Vibeke (Badutski)

0

Del dette indlæg

:hug::blush::bearhug::hug::(:bearhug:

Kære sødeste MamaTuxie

Stort tillykke til dig og David i morgen. Jeg glæder mig til at stortude når du kommer ind i kirken - har købt nye forsyninger af vandfast mascara :thumbsupsmileyanim:

I får den dejligste dag ever, og uanset om vejrguderne alligevel vælger at give jer regn, så er det ikke noget, der kan ødelægge dagen - solen skinner på jer hele dagen og dagen efter også ;)

Jeg håber, at I får lige præcis den dag I havde drømt om og mere til - for man er ikke selv herre over alt hvad der sker på dagen - og godt for det.... for overraskelserne og de uforudsete ting er med til at gøre dagen ganske særlig.

Jeg glæder mig til masse af hvidvin og tøseri når også du er blevet en gift Fru Tux.

Er super glad for at have lært dig at kende.

Kærlig hilsen

Anja

:kiss:

:td::super::bearhug::):toot::biggrin:

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Tillykke med imorgen, bare rolig jeg skal nok sige det i morgen også :bearhug:

Jeg håber I får en næsten perfekt dag, for ingen dag er helt fuldendt uden et lille uheld der kan minde om at det er en perfekt dag :bearhug:

Jeg kommer i hvert fald, i god tid denne gang, og er klar til at heppe eller spænde ben hvis han prøver at løbe ud af kirken som Mette's mand (den glade brud) ;)

Glæder mig virkelig meget til at se dig i morgen :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af marina29
0

Del dette indlæg

Da jeg nok ikke lige kommer til computeren i morgen, må jeg hellere lige skrive til dig nu...

:bearhug::biggrin::blush:

:thumbsupsmileyanim: Et stort tillykke med din store dag i morgen! :bearhug:

:(:super::toot:

Jeg håber, at dit bryllup bliver, som du har drømt om - altså en fantastisk og uforglemmelig dag!

Det har været spændende at følge din planlægning! Jeg glæder mig til at læse om din store dag senere!

:bearhug: Anita

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fredag

Puha tøser - dagbogen for idag får I allerede nu, for om en time sidder jeg i Hansens Familiehave og spiser middag med min elskede, hans forlover og min brudepige :thumbsupsmileyanim:

Dagen idag har været mega stresset, men vi har nået det vi ville. Alting er på plads i lokalerne og det vi ikke når fra nu af er bare ærgerligt - der er jo ikke nogen der ved hvad vi har haft i tankerne alligevel.

Det har været helt fantastisk at være herinde og dele glæder og sorger med jer! Jeg lover jer at I får en beretning LIGE så snart jeg har fotografens billeder.

Nu tror jeg så heller ikke der bliver tid til mere BK for mit vedkommende før jeg er blevet en gift frue :bearhug:

0

Del dette indlæg

Fredag

Puha tøser - dagbogen for idag får I allerede nu, for om en time sidder jeg i Hansens Familiehave og spiser middag med min elskede, hans forlover og min brudepige :bearhug:

Dagen idag har været mega stresset, men vi har nået det vi ville. Alting er på plads i lokalerne og det vi ikke når fra nu af er bare ærgerligt - der er jo ikke nogen der ved hvad vi har haft i tankerne alligevel.

Det har været helt fantastisk at være herinde og dele glæder og sorger med jer! Jeg lover jer at I får en beretning LIGE så snart jeg har fotografens billeder.

Nu tror jeg så heller ikke der bliver tid til mere BK for mit vedkommende før jeg er blevet en gift frue :bearhug:

:bearhug::biggrin::blush::(:super::toot::kiss:

IMORGEN PÅ DENNE TID HAR DU VÆRET EN GIFT FRUE I CA 6½ TIMER :thumbsupsmileyanim:

HYG DIG I HAVERNE OG STRESS/GEAR NED SVESKE, SÅ DU ER HELT PÅ TOPPEN I MORGEN. HILS DAVID OG KRAMS TIL JER. VI SES I MORGEN - KLEENEX OG KAMERA ER PAKKET :hug:

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Sødeste Gitte,

Netop hjemvendt fra et par fantastiske dage på Bornholm vil jeg da lige ønske storttillykke med imorgen! Glæder mig til at se 'seancen' - og håber, du nyder det ligeså meget som jeg gjorde!

Jeg kører i bil på lørdag, så jeg kan godt have 4 styks med fra kirken til Østerbro (evt. også på ruten fra Lorteøen til Rødovre - gider dog ikke at køre alle mulige omveje;) .... send mig en PM hvis det har interesse ;)

William og jeg vil gerne køre med... Vi kan godt finde fra Vanløse til Rødovre - med mindre du da liiiige kører forbi :thumbsupsmileyanim: Men turen fra Rødovre til ØSterbro er vi i hvert fald meget med på!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sødeste Gitte,

Netop hjemvendt fra et par fantastiske dage på Bornholm vil jeg da lige ønske storttillykke med imorgen! Glæder mig til at se 'seancen' - og håber, du nyder det ligeså meget som jeg gjorde!

William og jeg vil gerne køre med... Vi kan godt finde fra Vanløse til Rødovre - med mindre du da liiiige kører forbi :bestwishes: Men turen fra Rødovre til ØSterbro er vi i hvert fald meget med på!

Det er en deal - jeg henter jer og bringer jer til Eastbronx efter kirken :bestwishes:

Der er stadig 2 pladser - Katja finder selv til kirken og receptionen ;)

0

Del dette indlæg

Kære Gitte

Også et stort tillykke med i morgen fra mig!

Jeg glæder mig til at se billeder og høre mere om dagen! Jeg er sikker på, at I får en fantastisk dag uanset hvordan vejret arter sig!

:bestwishes: Anne

0

Del dette indlæg

Det er en deal - jeg henter jer og bringer jer til Eastbronx efter kirken :bestwishes:

Der er stadig 2 pladser - Katja finder selv til kirken og receptionen ;)

Og det sjove er at Katja kender Søren som skal med til vores bryllup - og som vi har boet hos en kort periode mens vores lejlighed blev bygget færdig! :bestwishes:

Fandme en lille verden ...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer