MamaTux

David & Gitte 14.07.07

704 indlæg i dette emne

Så så man lige mig sidde og lege tudeprinsesse!!! :bunny_4::griner:-:lol: For pokker hvor er I smukke! Stilen er bare så gennemført! Og dit HÅR, Gitte... Det er så smukt i farven og så flot sat op...

Stort tillykke igen til jer begge to! :bestwishes:

Tak for billederne tøser :bestwishes:

:bestwishes::bestwishes::balloons::balloons::balloons::balloons:

Redigeret af Rikke F
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Altså TØSER!!!

Først tårer i den ene tråd og nu igen her! :thumbsupsmileyanim:

Og tusind tusind tak for jeres gaver! Det var alt for meget ....

Skulle hilse fra David og sige at han også bare er vild med BK og jer tøser og jeres hjælpsomhed. I er dælme bare de bedste.

NU tror jeg vist hellere jeg må få kigget på den gæstebog sammen med manden og imorgen skal jeg nok begynde min beretning (har jo omkring en 2000 billedr at gøre godt med).

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jamen sweetiepie.... så lægger jeg lidt mere ind, som du kan tude over.... de minder godt nok lidt om nogle der ligger her allerede, men det gør vel ikke noget ;)

ESPALIER

post-20924-1184530989.jpg

LINUX

post-20924-1184531007.jpg

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Og jeg kan se Nicole også lurer med herinde, så her er et par billeder af sangen :thumbsupsmileyanim:

Sad desværre ikke i fotoposition til at fotografere Davids rørte tårer ;)

post-20924-1184532264.jpg

post-20924-1184532291.jpg

post-20924-1184532306.jpg

Nice picture - dem sender jeg videre til Nicole.

Vi skulle være til et andet bryllup syd for Næstved kl.13:00

Derfor måtte vi desværre smutte lige efter sangen :-)

Søren

Gør endelig det;)

0

Del dette indlæg

Og jeg kan se Nicole også lurer med herinde, så her er et par billeder af sangen :thumbsupsmileyanim:

Sad desværre ikke i fotoposition til at fotografere Davids rørte tårer ;)

Nice picture - dem sender jeg videre til Nicole.

Vi skulle være til et andet bryllup syd for Næstved kl.13:00

Derfor måtte vi desværre smutte lige efter sangen :-)

Søren

Kære Nicole & Søren,

Altså den sang var sgu ALT værd. For FILAN David han tudede! Og Nicole blev simpelthen rost til skyerne af ALLE vores gæster.

Jeg sender jer lige lidt billeder og en mail når nu vi kommer lidt ovenpå.

Men TAK!!!

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Sødeste Gitte.

Et stort tillykke med at være blevet frue! Jeg håber, I havde en fantastisk dag. Jeg ville gerne være kommet i kirken, men kunne desvære slet ikke overskue det (vi var først hjemme kl 9.30 - og havde sovet ad h til i flyveren), men glæder mig meget til at se billeder, når vi ses næste gang.

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Halløj Mamatux...fisker dig lige op fra side 5 :ilovebryllupsklar:

Håber I nyder Egypten og hinanden. Tak for din SMS - er glad for at 3 snorkelture har omvendt din skepsis for dykkere :ilovebryllupsklar: og at I nu skal tage prøvedyk i morgen - glæder mig SÅ meget til at høre hvordan I syntes det var.... Lasse og jeg er meget begejstrede for, at I er blevet begejstrede for det store akvarium - og Egypten har altså noget at det smukkeste marineliv - både i farvestrålende fisk og andre dyr samt koreller.

Fortsat god bryllupsrejse

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Halløj Mamatux...fisker dig lige op fra side 5 :thumbsupsmileyanim:

Håber I nyder Egypten og hinanden. Tak for din SMS - er glad for at 3 snorkelture har omvendt din skepsis for dykkere :blush: og at I nu skal tage prøvedyk i morgen - glæder mig SÅ meget til at høre hvordan I syntes det var.... Lasse og jeg er meget begejstrede for, at I er blevet begejstrede for det store akvarium - og Egypten har altså noget at det smukkeste marineliv - både i farvestrålende fisk og andre dyr samt koreller.

Fortsat god bryllupsrejse

Tark sweetie!

Nu er vi jo vel hjemme igen. Overlevede det fantastiske prøvedyk og alt muligt. Synes dog godt DMI kunne ha sørget for bedre vejr herhjemme.

Nå men jeg lover der kommer en update snarest - lige nu er jeg ved at falde om af træthed.

I har været savnet!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer