MamaTux

David & Gitte 14.07.07

704 indlæg i dette emne

Nå - dagen idag er rent faktisk blevet brugt effektivt på et vaskeægte Bilka raid. Min forældre og David og mig (og Sebastian hehe) udstyret med 4 stk indkøbsvogne. Og et par timer senere var der anbragt intet mindre end 16 kasser Carlsberg/Tuborg, 30 flasker Asti Martini, 40 1.5 liters Coca-Cola og 54 flasker lækker Amarone vino i "42" :):cheerleader3:

Så nu er 75% af drikkevarerne i hus - der mangler bare juice, 40 flasker anden sodavand end cola, og så hvidvin. Vinen til receptionen blev vi enige om at tømme lageret herhjemme - vi har simpelthen SÅ meget vin. Nåh ja - så mangler der også noget sprut, men der skal jeg lige have styr på vores eget lager.

Jeg må sige Bilka virkelig havde nogle billige øl og sodavand idag - 64,95 for en kasse øl og 75,- for 8 sodavand. Indtil videre holder vi os LANGT under vores oprindelige drikkevare-budget (omkring 10.000,- :toot:)

Nå - dagen imorgen står på hus-kiggeri, oprydning og bordkorts-produktion!

Sådan.!!!!!!

Vi har også været på sprut indkøb og shit der er meget :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå - dagen idag er rent faktisk blevet brugt effektivt på et vaskeægte Bilka raid. Min forældre og David og mig (og Sebastian hehe) udstyret med 4 stk indkøbsvogne. Og et par timer senere var der anbragt intet mindre end 16 kasser Carlsberg/Tuborg, 30 flasker Asti Martini, 40 1.5 liters Coca-Cola og 54 flasker lækker Amarone vino i "42" :):cheerleader3:

Så nu er 75% af drikkevarerne i hus - der mangler bare juice, 40 flasker anden sodavand end cola, og så hvidvin. Vinen til receptionen blev vi enige om at tømme lageret herhjemme - vi har simpelthen SÅ meget vin. Nåh ja - så mangler der også noget sprut, men der skal jeg lige have styr på vores eget lager.

Jeg må sige Bilka virkelig havde nogle billige øl og sodavand idag - 64,95 for en kasse øl og 75,- for 8 sodavand. Indtil videre holder vi os LANGT under vores oprindelige drikkevare-budget (omkring 10.000,- :toot:)

Nå - dagen imorgen står på hus-kiggeri, oprydning og bordkorts-produktion!

I kan vist glæde jer over at have sat adskillige poster højt på det budget, hva? Men det er dejligt at have nogle ting på plads, ikke? Jeg har bare efterhånden ikke plads i lejligheden mere - og er så småt begyndt at fylde svigerfars kælder op også...

Hvad er det for et hus I skal kigge på i dag? Må vi kigge med?...

0

Del dette indlæg

Selvfølgelig må I kigge med :toot:

Faktisk er det 3 huse vi skal ud og kigge på og vi skal være det første sted lige om lidt :cheerleader3:

I får dem lige i kronologisk rækkefølge ...

Murstensvilla i Ballerup

MEGET håndværkertilbud i Ballerup

Okay villa i Rødovre

Nu må vi se - det er egentlig bare for at komme igang med at kigge på "noget". Jeg opdaterer senere :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihh hvor spændende! Umiddelbart ville vi aldrig få hus ud af det der håndværkertilbud, så jeg ville være meget mere på sådan et som det sidste :cheerleader3:

Glæder mig til at høre, hvad i finder ud af :toot:

0

Del dette indlæg

Well det ser sgu ud som om vi bliver husejere :cheerleader3::toot::)

Det der hus i Rødovre var bare LIGE i øjet. Der er fuld kælder under hytten, hvilket gør at der er næsten 200 kvm bolig. Kælderen er lækker og tør. Køkkenet er ikke så stort, men væggen ind til stuen bliver banket ned og så er der straks mere plads. Manden kan få sin hjemmebio i kælderen og haven er bare lækker!

Det eneste minus er at der er en masse finish i hytten der ikke er i orden, men det er noget vi kan lave selv. Der er nyt tag på og ingen voldsomme ting på tilstandsrapporten (kun nogle K1'ere).

Så nu må vi se - skal snakke med mægleren imorgen men har sagt til ejeren at vi gerne vil købe det :)

Er bare møghamrende lykkelig lige nu (og nej - det er ikke kun pillernes skyld :))

0

Del dette indlæg

Nåh ja mindre detalje. Vi fandt vores vin i SuperBest idag til nærmest halvdelen af prisen per flaske. Så der sparede vi lige 3000,- - så gider man jo godt køre i Bilka imorgen og aflevere de 54 andre flasker vin vi købte :toot:

NU kører det sgu for det røde hold :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Well det ser sgu ud som om vi bliver husejere :cheerleader3::toot::)

Det der hus i Rødovre var bare LIGE i øjet. Der er fuld kælder under hytten, hvilket gør at der er næsten 200 kvm bolig. Kælderen er lækker og tør. Køkkenet er ikke så stort, men væggen ind til stuen bliver banket ned og så er der straks mere plads. Manden kan få sin hjemmebio i kælderen og haven er bare lækker!

Det eneste minus er at der er en masse finish i hytten der ikke er i orden, men det er noget vi kan lave selv. Der er nyt tag på og ingen voldsomme ting på tilstandsrapporten (kun nogle K1'ere).

Så nu må vi se - skal snakke med mægleren imorgen men har sagt til ejeren at vi gerne vil købe det :)

Er bare møghamrende lykkelig lige nu (og nej - det er ikke kun pillernes skyld :))

NICE!!!! Hvad kosteren?

0

Del dette indlæg

JAmen som det kører!!! Tillykke med måske huset - det vil da være lækkert, om I kan komme ud af det i Søborg, hva? Hvornår kan i overtage det?

Og så kan jeg jo kun sige god tur i Bilka i morgen! :cheerleader3:

:toot::):):):bearhug::sm::)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super fedt med muligt huskøb. Krydser fingrene for at det lykkes.

Og fedt med jeres super drikkevareindkøb... så kan du købe flere sko :cheerleader3:

Men jeg forstår ikke helt - skal I selv have vinen med til restauranten???

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Tillykke med huset, når I får det altså ;)

Det ser rigtig lækkert ud indvendigt, og dejlig stor have :cheerlaeder3:

Hvornår får I svar????

Det er rigtig godt, så kommer I også lidt nærmere Greve :cheerleader3:

Men tættest på HVIDOVRE.... Greve er hermed udkonkurreret!!! - he he he post-23814-1180893646.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og fedt med jeres super drikkevareindkøb... så kan du købe flere sko :cheerleader3:

Tror ikke manden er med på flere sko lige foreløbig ;)

Jep vi må selv medbringe drikkevarer på restauranten (som jo er selskabslokaler) så det er bare superfedt :toot: (Og MEGET billigere)

Hvornår får I svar????

Det er rigtig godt, så kommer I også lidt nærmere Greve :)

Jamen jeg håber jo på at mægleren vender tilbage imorgen og så skal vi have finansieringen på plads (har INGEN anelse om hvordan faen man ordner den slags).

Jeg skal nok opdatere jer :bearhug:

Men tættest på HVIDOVRE.... Greve er hermed udkonkurreret!!! - he he he post-23814-1180893646.gif

:) hvor er I søde.

Jeg lover at vi inviterer til BK griller i haven når vi er flyttet ind - weberen har vi jo allerede.

Og huset kan vi overtage når vi vil, så det bliver sikkert 2. august når vi returnerer fra Ægypten :)

0

Del dette indlæg

Hvornår får I svar????

Det er rigtig godt, så kommer I også lidt nærmere Greve :bearhug:

Det er da også ret tæt på Vanløse - faktisk lige om hjørnet (næsten) :cheerleader3:

:sm: hvor er I søde.

Jeg lover at vi inviterer til BK griller i haven når vi er flyttet ind - weberen har vi jo allerede.

Og huset kan vi overtage når vi vil, så det bliver sikkert 2. august når vi returnerer fra Ægypten :)

Jeg er frisk! Men det kommer vel ikke som den store overraskelse :) Tager også gerne øl med :toot:

Jamen vi skal da til Sharm El Sheik og bo på Hyatt Regency :)

Über luksus i en hel uge - GLÆDER MIG :)

- Uden børn ikke mindst... Synes ofte det er en af de ting, som trækker ved småbørnsforældres bryllupsrejser! Det bliver nu lækkert, hva?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og fedt med jeres super drikkevareindkøb... så kan du købe flere sko :rolleyes:

Tror ikke manden er med på flere sko lige foreløbig ;)

Jep vi må selv medbringe drikkevarer på restauranten (som jo er selskabslokaler) så det er bare superfedt -HAHA- (Og MEGET billigere)

Hvornår får I svar????

Det er rigtig godt, så kommer I også lidt nærmere Greve :blush:

Jamen jeg håber jo på at mægleren vender tilbage imorgen og så skal vi have finansieringen på plads (har INGEN anelse om hvordan faen man ordner den slags).

Jeg skal nok opdatere jer :heart:

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif hvor er I søde.

Det er jo ligsom os.... den 1/8... officielt...nu må vi se om damen i huset vil lade os få nøglerne lidt før tis, det ville dælme være rart!

Glæder mig til at få dig tættere på... det bliver da bare FOR godt!

- Mette

0

Del dette indlæg

Hvornår får I svar????

Det er rigtig godt, så kommer I også lidt nærmere Greve :heart:

Det er da også ret tæt på Vanløse - faktisk lige om hjørnet (næsten) :rolleyes:DET ER OVERHOVEDET IKKE TÆT PÅ VANLØSE.... øøøøh nåh jo det er det jo - men ikke ligeså tæt som Hvidovre...post-23814-1180957587.gif

:) hvor er I søde.

Og huset kan vi overtage når vi vil, så det bliver sikkert 2. august når vi returnerer fra Ægypten :blush:

Jeg er frisk! Men det kommer vel ikke som den store overraskelse :) Tager også gerne øl med -HAHA- HVorfor er jeg ikke overrasket??? Men du er også hyggeligt selskab... så jeg kommer også! post-23814-1180957627.gif

Jamen vi skal da til Sharm El Sheik og bo på Hyatt Regency :)

Über luksus i en hel uge - GLÆDER MIG http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif

- Uden børn ikke mindst... Synes ofte det er en af de ting, som trækker ved småbørnsforældres bryllupsrejser! Det bliver nu lækkert, hva? Ja det er fordelen ved at have børn... man lærer at sætte pris på tiden alene...

0

Del dette indlæg

Jeg er frisk! Men det kommer vel ikke som den store overraskelse http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif Tager også gerne øl med :rolleyes:

Jamen vi skal da til Sharm El Sheik og bo på Hyatt Regency -HAHA-

Über luksus i en hel uge - GLÆDER MIG :)

- Uden børn ikke mindst... Synes ofte det er en af de ting, som trækker ved småbørnsforældres bryllupsrejser! Det bliver nu lækkert, hva?

YESH! Ferie uden børn det bliver altså skønt. Og det er ikke fordi jeg ikke kan li' mine poder. Vi trænger bare lige til en uge uden børn ;)

Det er jo ligsom os.... den 1/8... officielt...nu må vi se om damen i huset vil lade os få nøglerne lidt før tis, det ville dælme være rart!

Glæder mig til at få dig tættere på... det bliver da bare FOR godt!

- Mette

Jah nu skal vi ud og se huset igen imorgen med en murer (Davids onkel). Og jeg har fået fat på bank og realkredit halløjsaer idag, så finanseringen er vi også ved at have gang i. Så skal vi bare l

lige finde pengene til at bygge "lidt" om for :blush:

Hvis vi overtager når vi kommer hjem fra Sharm, har vi 11 dage at pakke lejligheden ned i. Puha. Nå men det skal jo nok gå - det plejer den slags jo, ik?

- Uden børn ikke mindst... Synes ofte det er en af de ting, som trækker ved småbørnsforældres bryllupsrejser! Det bliver nu lækkert, hva? Ja det er fordelen ved at have børn... man lærer at sætte pris på tiden alene...

Jaaaa forældretid er også vigtig!

0

Del dette indlæg

Nah huset er lige til at flytte ind i. Der er 3 K1'ere på tilstandsrapporten så det er jo nada :rolleyes:

Men altså ... vi vil gerne have stuen større. Og have revet en væg ned (der er bærende - ups). Og have rykket et par andre vægge - og have fikset begge badeværelser. Nåh ja - og køkkenet. Men altså det er ikke noget der SKAL laves nu det er bare mig der bliver til en villa-zilla snart tror jeg -HAHA-

Nå imorgen skal huset inspiceres sammen med mureren så må vi se - jeg er stadig positiv!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer