MamaTux

David & Gitte 14.07.07

704 indlæg i dette emne

Nå men idag indledte jeg så (David er syg :)) jagten på bryllupsKAGEN! Vi er jo gået væk fra det der bage-selv noget da jeg sikkert dør af stress inden brylluppet alligevel - behøver ikke flere udfordringer :)

Så nu er der booket tid til prøvesmagning hos Konditori Arlington på søndag (tak Louise for din fine anbefaling). Problemet består lidt i at vi stadig gerne vil servere kagen til receptionen og så er vi bare ude i noget der ligner kage til 120 personer. Og så tæller man jo $$. Nå - vi har afsat 6000,- til kage og så må vi se hvor meget dét budget skrider.

Jeg har prøvet at finde ud af kage i Føtex/Bilka men uden noget rigtig held desværre.

Nogen andre steder man bør kigge?

Altså vores age fra Arlington til 55 personer koster 2600 kroner - og så er den købt til at skulle bruges til dessert. Det er godt nok med noget messerabat, men det er da ret ok... Ellers kan i prøve at snakke med La Baguette herude i Ordrup - som du sikkert kender - ham talte jeg også med, og han er faktisk slet ikke så dyr igen... Det er jo noget tættere på for jer...

Og jeg har bestilt toastmaster klokke hos Guldsmedegården. Vi har en god ven (faktisk vores "afbuds"-ven) som tit kommer forbi (han kender deres nabo??) så han drejer lige ind om dem når klokken er klar og tager den med herover til brylluppet. Håber godtnok han sender et par billeder af den inden :thumbsupsmileyanim:

Spændende!

Og så har vi også bestilt servietter hos Calligraphen. De bliver trykt med vores fine monogram og datoen. Dét er jeg godtnok spændt på! De sender heldigvis en prøve-serviet inden de sender det hele i trykken. Bare så vi lige kan verificere at det ser nogenlunde ordentligt ud.

SUPER spændende! Er det dyrt?

Måske jeg burde opdatere vores todo-liste :thumbsupsmileyanim:

I know the feeling....

:) til alle jer skønne tøser!

Jeg skal i øvrgit også lave fotomontage - men det fandt jeg altså på længe inden Louise satte mode i deet :griner:- Så det til min venindes bryllup i 2005 - og det var lige noget for mig, så nu har jeg sat sviger mor i sving med at finde billeder, ligesom jeg selv roder rundt i gemmerne :loveboard: Men det bliver nok enormt svært at vælge en sang - for vi har sgu mange...

KAn man bruge det der Iphoto på pc? Ellers skal jeg jo lave det på jobbet - og det holder jo ikke... Mon ikke der findes et eller andet progrm? Tænkte på powerpoint, men vil gerne have en mulighed for at justere og lege lidt mere end det....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå men idag indledte jeg så (David er syg :)) jagten på bryllupsKAGEN! Vi er jo gået væk fra det der bage-selv noget da jeg sikkert dør af stress inden brylluppet alligevel - behøver ikke flere udfordringer :thumbsupsmileyanim:

Så nu er der booket tid til prøvesmagning hos Konditori Arlington på søndag (tak Louise for din fine anbefaling). Problemet består lidt i at vi stadig gerne vil servere kagen til receptionen og så er vi bare ude i noget der ligner kage til 120 personer. Og så tæller man jo $$. Nå - vi har afsat 6000,- til kage og så må vi se hvor meget dét budget skrider.

Jeg har prøvet at finde ud af kage i Føtex/Bilka men uden noget rigtig held desværre.

Nogen andre steder man bør kigge?

Altså vores age fra Arlington til 55 personer koster 2600 kroner - og så er den købt til at skulle bruges til dessert. Det er godt nok med noget messerabat, men det er da ret ok... Ellers kan i prøve at snakke med La Baguette herude i Ordrup - som du sikkert kender - ham talte jeg også med, og han er faktisk slet ikke så dyr igen... Det er jo noget tættere på for jer...

Arh ja - La Baguette. Nu ser vi hvad de siger hos Arlington på søndag. Om ikke andet, så får vi da smagt på sagerne :loveboard:

Og jeg har bestilt toastmaster klokke hos Guldsmedegården. Vi har en god ven (faktisk vores "afbuds"-ven) som tit kommer forbi (han kender deres nabo??) så han drejer lige ind om dem når klokken er klar og tager den med herover til brylluppet. Håber godtnok han sender et par billeder af den inden :griner:-

Spændende!

Og så har vi også bestilt servietter hos Calligraphen. De bliver trykt med vores fine monogram og datoen. Dét er jeg godtnok spændt på! De sender heldigvis en prøve-serviet inden de sender det hele i trykken. Bare så vi lige kan verificere at det ser nogenlunde ordentligt ud.

SUPER spændende! Er det dyrt?

Uhm - ja. I hvert fald i forhold til at gå i Metro eller lign. og købe samme mængde servietter. Vi skal af med lidt over 1000,- for 60 servietter til middagen og 250 servietter til reception og kaffen. Mange penge, men det er vist den eneste gang i mit liv at jeg har en anledning der kræver monogram på servietterne (og når nu David har været krea og lavet det selv ...)

Måske jeg burde opdatere vores todo-liste :shooter:

I know the feeling....

:) til alle jer skønne tøser!

Jeg skal i øvrgit også lave fotomontage - men det fandt jeg altså på længe inden Louise satte mode i deet -HAHA- Så det til min venindes bryllup i 2005 - og det var lige noget for mig, så nu har jeg sat sviger mor i sving med at finde billeder, ligesom jeg selv roder rundt i gemmerne :heart: Men det bliver nok enormt svært at vælge en sang - for vi har sgu mange...

KAn man bruge det der Iphoto på pc? Ellers skal jeg jo lave det på jobbet - og det holder jo ikke... Mon ikke der findes et eller andet progrm? Tænkte på powerpoint, men vil gerne have en mulighed for at justere og lege lidt mere end det....

Jaja mode og mode. Det er tanken der tæller! (Og så alle de våde øjne jeg er sikker på de montager hver især bringer til vores fester). Planen er at min montage også ryger med ud på den efterfølgende takke-dvd. Der er mange bedsteforældre og den slags der sætter pris på sådan noget lir :angry:

David snakkede om et eller andet program til Windows. Nu kan jeg jo i sagens natur ikke spørge ham direkte for så aner han bare uråd, men jeg prøver lige at fritte ham lidt i aften :pokey:

iPhoto og iMovie er kun til Mac - så du må bare ud og ha dig sådan en :thumbsupsmileyanim: ("Det OKAY skat - det er jo til brylluppet!!!" :))

0

Del dette indlæg

Nå men så var det jo jeg for nogle uger siden prøvede at hjælpe søde Louise med hendes foto-montage - og så fik jeg jo blod på tanden selv. Så nu er jeg ved at indsamle billeder af vores (relativt korte) liv sammen - og også lidt fra tiden før. (Manden er LIDT nysgerrig for hvorfor jeg sidder og glor hans iPhoto igennem igen og igen :)). Jeg lover selvfølgelig at I tøser bliver de første der får lov at nyde resultatet!

Nå men det jeg lige går og funderer over er baggrundsmusikken. Jeg har jo denneher skumle plan om at få ***IKKE TILLADT***(tror jeg det staves) til at komme og synge Your Song i kirken. Det er bare SÅ meget vores sang - men jeg kan ikke få fat på præstemanden så det er jo lidt svært at booke hende.

Samtidig så kunne jeg godt tænke mig at bruge Your Song som baggrunds-støj på foto-montagen, men vil det blive for meget?

Skal også have fundet ud af at lave rulletekster, for selvfølgelig skal fotomontagen starte i bedste Star Wars stil!

- Gitte

En mulighed kunne være at bruge musikken fra Your Song som baggruns-støj (altså uden vokal)

Hvis du spørger pænt, kunne det måske være at jeg havde en lille mulighed for at finde en MP3 version :-)

Søren

Finten er netop at det faktisk er teksten der betyder enormt meget for i hvert fald David - så den skal HELT klart være der :)

Jeg arbejder iøvrigt stadig på ham præstemanden, men det kan vi lige nappe over mail. Har overvejet at lægge en såkaldt præstefælde ud en søndag omkring gudstjeneste-tid :)

Gitte

0

Del dette indlæg

Nå jeg har lavet introen om så den nu er rigtig Star Wars agtig. Og der er kommet nogle andre billeder i, men slutningen er jeg ikke rigtig tilfreds med, så den bliver nok lavet om (ikke superfedt at slutte af med et billede af en gravsten).

Og så skal 42 flettes ind i på en eller anden måde ... hmm hmm hmm ...

- Gitte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Gitte

Jeg bliver altså mere og mere overbevist om at jeg skal bruge din hjælp til også at lave en fotomontage - har bare ikke rigtig tid til det før efter eksamnen... hmm... det må vi lige tales ved om :hug:

Synes det ser rigtig fint ud. Hvem er det, der er død? Det rammer ret hårdt i montagen, men jeg kan fornemme, at det er en meget betydningsfuld person for jer, og det virker ret stærkt. Flot at du tager det med.

Er også ret vild med starwars introen - den er jo kendt af mange... måske kan du i teksten spinde lidt mere i samme dur som i filmene.... sprogmæssigt mener jeg... bruge nogle af deres ord... så vil den være 100% i (det gennemførte) skabet :cheerleader3:

PS! Har i øvrigt kraftigt overvejet at komme og glo til brylluppet - kommer jo hjem fra Mexico 4 dage før :hug:

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Gitte

Jeg bliver altså mere og mere overbevist om at jeg skal bruge din hjælp til også at lave en fotomontage - har bare ikke rigtig tid til det før efter eksamnen... hmm... det må vi lige tales ved om :o

Det har taget mig 5 timer at lave den første udgave. Og så et par timer til at rette den til. Så det er bestemt overskueligt at klare over et par aftener. Jeg er stadig frisk når du har tid :bearhug: (Kender SÅ mange der er til eksamen i disse tider, og jeg har en aftale med dem allesammen om at lave ting når de er færdige. Jeg får sgu da ikke engang tid til polterabend i juni :hug:)

Synes det ser rigtig fint ud. Hvem er det, der er død? Det rammer ret hårdt i montagen, men jeg kan fornemme, at det er en meget betydningsfuld person for jer, og det virker ret stærkt. Flot at du tager det med.

Jamen det er jo Simon. Min aller aller bedste ven i hele verden - og Davids rigtig gode ven - som var "skyld i" at vi mødtes og blev kærester. Han druknede 6 dage senere så det var noget af en start vi fik på dét forhold. Det har præget os meget og gør at vi sætter pris på livet på en helt særlig måde. Jeg er ret meget i tvivl om billederne skal med, men det virker forkert at udelukke ham bare fordi han står for noget dårligt (død).

Er også ret vild med starwars introen - den er jo kendt af mange... måske kan du i teksten spinde lidt mere i samme dur som i filmene.... sprogmæssigt mener jeg... bruge nogle af deres ord... så vil den være 100% i (det gennemførte) skabet :cheerleader3:

Jep du har helt ret - intro teksten skal rettes mere til. Og jeg går og koger oveni roen over hvad der skal stå.

Nu er problemet lige det med at få set introen fra filmene. Manden er jo hjemme og han bliver sgu nok lidt mistænkelig hvis jeg lige glor i 10 minutter på hver film :blush:

Men tror bare jeg nakker dem med på arbejde under påskud af at nogen skal låne dem :oops:

PS! Har i øvrigt kraftigt overvejet at komme og glo til brylluppet - kommer jo hjem fra Mexico 4 dage før :oops:

Du skal være mere end velkommen! Også til kolde øl/vand og mad og bryllupskage på Østerbro bagefter!

:hug:

0

Del dette indlæg

Se nu er jeg hverken vild med den sang eller en tudetøs, men hold op hvor passer fotomontagens og den sang bare godt sammen, jeg sad og småsnøftede hele vejen igennem, det er så flot lavet Gitte :cheerleader3:

Jeg sidder her og ønsker lidt at Søren og jeg havde været sammen længere tid, så vi havde nogle flere minder og billeder sammen, så jeg kunne prøve at lave noget der bare var i nærheden af dette. Wow, jeg er dybt imponeret :hug:

0

Del dette indlæg

Se nu er jeg hverken vild med den sang eller en tudetøs, men hold op hvor passer fotomontagens og den sang bare godt sammen, jeg sad og småsnøftede hele vejen igennem, det er så flot lavet Gitte :cheerleader3:

Jeg sidder her og ønsker lidt at Søren og jeg havde været sammen længere tid, så vi havde nogle flere minder og billeder sammen, så jeg kunne prøve at lave noget der bare var i nærheden af dette. Wow, jeg er dybt imponeret :o

Mange tak - bliver altså helt forlegen.

Nu er det ikke fordi vi har været sammen i SÅ lang tid (selvom det føles som om vi har kendt hinanden altid). 2 år den 30. maj :bearhug: Vi havde åbenbart bare travlt :blush:

:hug: og tak for de søde ord du altid smider på min vej :oops:

0

Del dette indlæg

SÅ fik vi dælme bestilt bryllupskage! Det blir vildt - og kæmpe!

Kagen står Konditori Arlington for - de er godtnok nogle søde piger :o

Første punkt på dagsordenen var jo fyldet - man får en fin bakke med 20 (tror jeg det var) udvalgte slags fyld. Puh - bliver lidt vammelt i længden.

Men valget faldt på hindbær-fromage lavet med lidt æg og ikke lun fløde, så den bliver knapt så vammel.

Og en creme af hvid og mørk chokolade med hindbær i - Dôme de chocolat framboise kalder de den.

Og så er der jo udseendet. Vi var jo vilde efter at få pingviner på - og det får vi! Brudeparret på toppen bliver 2 pingviner og deres laptops ;)

Og så kommer der en baby-kravlepingvin på - og en lidt større drenge-pingvin på :cheerleader3:

Vi har taget udgangspunkt i denne kage dog ligner den overhovedet ikke :blush:

Selve kagen bliver rød i samme farve som vores servietter, invitationer og mine sko/taske.

Pynten bliver knækket hvid/creme - ligesom alle andre ting :bearhug:

Der kommer lidt marcipan blomster på - det bliver creme-hvide callaer :hug:

Og resten af kagen har de fået frie hænder med :oops:

Størrelsesmæssigt er vi ude i 5 etager - til 120 personer (så er der nok) - og pris inkl levering, opsætning og det hele er 6.800,- Det synes jeg ikke er så galt igen :hug:

UH jeg glæder mig!

Redigeret af MamaTux
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og så er 1. etape af morgengaven i hus!!!

post-24869-1179082290.jpg

Et fantastisk maleri i retro-stil (popart) af vores allesammens Yoda! (Nu er Star Wars et "tema" i vores forhold så - hvorfor ikke).

Det vil passe perfekt hen over vores ene sofa.

Nu håber jeg bare at manden bliver glad for det.

0

Del dette indlæg

Ja for nu har jeg lige lavet slutningen om - igen igen :kiss:

Godt der er lang tid til den skal bruges ... gad vide hvordan pokker jeg får dem fremvist i lokalet?

- Gitte

Til min svigerfars fødselsdag havde min kæreste og hans bror lavet en fotoserie og tale. Billederne var lagt ind i powerpoint. De havde min kærestes computer med, og så blev den sat til stedets projektor. Du skal vel i så fald bare have et dvd drev i computeren og stedet have en projektor - ellers må man da kunne leje sådan en. Måske på arbejdet????

0

Del dette indlæg

Hej Gitte

Jeg bliver altså mere og mere overbevist om at jeg skal bruge din hjælp til også at lave en fotomontage - har bare ikke rigtig tid til det før efter eksamnen... hmm... det må vi lige tales ved om -HAHA-

Det har taget mig 5 timer at lave den første udgave. Og så et par timer til at rette den til. Så det er bestemt overskueligt at klare over et par aftener. Jeg er stadig frisk når du har tid :huh: (Kender SÅ mange der er til eksamen i disse tider, og jeg har en aftale med dem allesammen om at lave ting når de er færdige. Jeg får sgu da ikke engang tid til polterabend i juni :cheerleader3:)

Jamen det er jo Simon. Min aller aller bedste ven i hele verden - og Davids rigtig gode ven - som var "skyld i" at vi mødtes og blev kærester. Han druknede 6 dage senere så det var noget af en start vi fik på dét forhold. Det har præget os meget og gør at vi sætter pris på livet på en helt særlig måde. Jeg er ret meget i tvivl om billederne skal med, men det virker forkert at udelukke ham bare fordi han står for noget dårligt (død).

Er også ret vild med starwars introen - den er jo kendt af mange... måske kan du i teksten spinde lidt mere i samme dur som i filmene.... sprogmæssigt mener jeg... bruge nogle af deres ord... så vil den være 100% i (det gennemførte) skabet :kiss:

Jep du har helt ret - intro teksten skal rettes mere til. Og jeg går og koger oveni roen over hvad der skal stå.

Nu er problemet lige det med at få set introen fra filmene. Manden er jo hjemme og han bliver sgu nok lidt mistænkelig hvis jeg lige glor i 10 minutter på hver film http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif

Men tror bare jeg nakker dem med på arbejde under påskud af at nogen skal låne dem :)

PS! Har i øvrigt kraftigt overvejet at komme og glo til brylluppet - kommer jo hjem fra Mexico 4 dage før :)

Du skal være mere end velkommen! Også til kolde øl/vand og mad og bryllupskage på Østerbro bagefter!

:thumbsupsmileyanim:

Jeg synes ikke du skal klippe Simon ud af montagen - slet ikke når han betyder så meget for jer begge 2... og det ved de fleste af jeres gæster sikkert også, så jeg synes det virker meget rigtigt at have ham med... specielt når han ikke kunne være der selv. Lyder voldsomt med en drukneulykke..

Jeg giver lige lyd fra mig, hvis det bliver aktuelt med den montage... summer lige lidt over det.... det bliver jo sandsynligvis nok primært en montage med dykkerbilleder, os i gallatøj og i druklag :smolf: :lol:

Ja, du må tage filmene med på arbejde - men mon ikke der også findes en fanside, hvor teksterne står anført?? Ellers må du lige skrive din tekst herinde - så må vi jo lige hjælpes af med at rette dem ind :cheerleader3:

Skriver jer ind i kalenderen den 14. juli - mine forældre bor jo på Østerbro, så jeg ved lige præcis hvor I skal holde festen - har faktisk delt post ud fast i et par år på den rute hver lørdag.... for 2-4 etablisementer siden :lol: JEPS - jeg har været en del af PestDanmark - men det er efterhånden mange mange år siden ;)

0

Del dette indlæg

Så er jeg her igen......

Lyder alt for lækkert med den kage..... MUMS!

Og fed idé med billedet - det er jo også lidt en gave til dig selv :cheerleader3: Leder stadig med lys og lygte efter gaven til Lasse... men i første omgang er det jo om at komme på selve idéen før man kan finde gaven :kiss:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes ikke du skal klippe Simon ud af montagen - slet ikke når han betyder så meget for jer begge 2... og det ved de fleste af jeres gæster sikkert også, så jeg synes det virker meget rigtigt at have ham med... specielt når han ikke kunne være der selv. Lyder voldsomt med en drukneulykke..

Jeg giver lige lyd fra mig, hvis det bliver aktuelt med den montage... summer lige lidt over det.... det bliver jo sandsynligvis nok primært en montage med dykkerbilleder, os i gallatøj og i druklag :smolf: :cheerleader3:

Ja, du må tage filmene med på arbejde - men mon ikke der også findes en fanside, hvor teksterne står anført?? Ellers må du lige skrive din tekst herinde - så må vi jo lige hjælpes af med at rette dem ind :kiss:

Skriver jer ind i kalenderen den 14. juli - mine forældre bor jo på Østerbro, så jeg ved lige præcis hvor I skal holde festen - har faktisk delt post ud fast i et par år på den rute hver lørdag.... for 2-4 etablisementer siden :lol: JEPS - jeg har været en del af PestDanmark - men det er efterhånden mange mange år siden ;)

Ja drukne kan jeg ikke anbefale - man dør af det pis. Problemet med de billeder er lidt at Simon jo også betød rigtig meget for mange af vores gæster. Så jeg frygter lidt det ender i store-tude seance. På den anden side - det er snart 2 år siden og vi kan jo ikke gemme billeder væk af ham for altid. Nok derfor jeg synes det er meget smart ikke at slutte af med de billeder, men i stedet lige køre en gang happy-happy mere :huh:

Jeg er lidt bange for min chef snart tror jeg er blevet sindsyg. Sidder og kigger Star Wars i smug og får sendt malerier af Yoya ind på kontoret http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif

Uh er lidt glad for vi ikke skal have leveret nogle af vores ting til brylluppet via PestDK på selve dagen - det ville da gå helt galt. "Desværre ... din brud er blevet væk i pakkesorteringen" :lol::thumbsupsmileyanim:-HAHA-

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg vil også gerne komme til globryllup - hvis jeg altsså orker det efter bryllupsrejsen til Bornholm -vi kommer jo hjem om fredagen :kiss:

Øhm, undskyld med jeg er lige nødt til at spørge... Ham der Simon, omkom han i udlandet? Har nemlig en veninde som kærestede lidt med en fyr, som så pludselig forsvandt på en ferie i udlandet... Tænkte om det var den samme fyr - mener nemlig også han hed Simon, og det er også ca. 2 år siden...

I øvrigt er jeg vild med fotomontagen! Min canadiske veninde brugte også star wars introen - og gjorde den meget Star Wars dramatisk i det... Hvis du har brug for en hånd, så giver journalisten da gerne gdoe råd med på vejen :cheerleader3:

Redigeret af Louiseh79
0

Del dette indlæg

Jeg vil også gerne komme til globryllup - hvis jeg altsså orker det efter bryllupsrejsen til Bornholm -vi kommer jo hjem om fredagen :cheerleader3:

Øhm, undskyld med jeg er lige nødt til at spørge... Ham der Simon, omkom han i udlandet? Har nemlig en veninde som kærestede lidt med en fyr, som så pludselig forsvandt på en ferie i udlandet... Tænkte om det var den samme fyr - mener nemlig også han hed Simon, og det er også ca. 2 år siden...

I øvrigt er jeg vild med fotomontagen! Min canadiske veninde brugte også star wars introen - og gjorde den meget Star Wars dramatisk i det... Hvis du har brug for en hånd, så giver journalisten da gerne gdoe råd med på vejen :thumbsupsmileyanim:

Jeg håber I orker - kunne være sååå skønt med nogle med-bridezillaer :cheerleader3:

Nå men Simon - nej han omkom på Fyn. Nærmere betegnet i Lama-søen ved Andebølle Ungdomshøjskole. Han ville ud og bade om natten med en af tøserne dernedefra - og søen er sådan en grusgravs sø. Ikke super tanke i juni måned når den ikke er gennemvarm. Der er ingen 100% forklaring på hvad der skete men en masse gisninger. (Nu er Fyn jo en slags udland, men næppe så meget udland :kiss:)

Jeg siger til hvis jeg skal have lidt journalistisk tilretning på den montage. Kan ikke helt se for mig hvordan man kan gøre den star wars dramatisk så hvis du har en idé eller to der kan få min fantasi lidt på gled er du mere end velkommen til at komme med dem http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

0

Del dette indlæg

Jeg blev lige nødt til at vise manden din fotomontage igår, og han er enig med mig, den er utrolig flot lavet, og jeg sad og snøftede endnu en gang :kiss:

Morgengaven del 1. er bare for sej, især når man elsker starwars, er det en du har bestilt eller lavet selv og så printet ud???

Jeg er også på til globryllup, det kan jeg da ikke gå glip af, man må jo prøve at nå så mange som muligt ;)

:thumbsupsmileyanim:

Ps. så lige kagen, det er rigtig flot, især når den bliver i rød :cheerleader3:

Skal du også have rødt strømpebånd???

Redigeret af marina29
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for de søde ord. Men Louise og Anja har ret - den må og skal blive mere Star Wars agtig for at den (for mig) er lige i øjet (jeg er ret sikker på at ikke mange af de andre gæster udover film nørderne vil bemærke det, og manden selv er sikkert helt rørt så han er nok ligeglad meeeen).

Jeg har overvejet at sende manden ud af huset en dag for at få ro til at lave det - det der med at sidde oppe den halve nat holder ikke.

Nej nej morgengaven er et billede jeg har købt på Ebay - faktisk et maleri (står der). Nu må vi se. Det har kostet 400,- inkl forsendelse fordi jeg blev nødt til at byde over en anden :kiss: Men det er klart billigere end at købe det i en butik herhjemme.

Nej - strømpebåndet er hvidt med blå sløjfe og skrift (mit det blå) og på det står der David's :thumbsupsmileyanim:

Og så må I lige huske at glo-bryllup også inkluderer kage og sådan noget (hvis man lyster at køre med til Østerbro). Søde tøser er i hvert fald ALTID velkomne!

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Må lige endnu en gang rose din fotomontage! :kiss: Hvilket program bruger du til det? Jeg synes billedet med gravsten helt klart skal med! Det betyder jo så meget for jeres historie!

Ville så gerne komme og se jer kirken - må lige se hvor træt jeg er, for vi lander kl 7.55 i Cph lufthavn fra Singapore den dag. Men må nok lige stramme mig lidt an, og kigge forbi!

0

Del dette indlæg

Jeg har bare brugt iMovie - følger med iLife til mac'en.

Louise spurgte om jeg kendte noget til programmer til Windows og her snakkede David noget om Adobe Premier (men det er jo lidt mere avanceret).

Måske jeg bare skulle leje den mac-laptop vi har i overskud derhjemme :cheerleader3::kiss:

Altså jeg kom jo gerne til glo-bryllup i Sønderjylland (der man kan endda nappe 4 på stribe jo) men der er alligevel en bid vej.

0

Del dette indlæg

Altså hvis du lejer computeren med medfølgende computermand/dame, så bider jeg på :kiss:

Du skal være så velkommen i sønderjylland - tænk på alle de receptioner, du kan komme med til efterfølgende! Med al den kage, må det da kunne betale sig med en lille smuttur til det sønderjyske. Og med alle de afbud, som vi pludselig har fået, ja så kan du godt få en plads i selskabet efterfølgende :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Altså hvis du lejer computeren med medfølgende computermand/dame, så bider jeg på :thumbsupsmileyanim:

Du skal være så velkommen i sønderjylland - tænk på alle de receptioner, du kan komme med til efterfølgende! Med al den kage, må det da kunne betale sig med en lille smuttur til det sønderjyske. Og med alle de afbud, som vi pludselig har fået, ja så kan du godt få en plads i selskabet efterfølgende :cheerleader3:

Gitte 4 bryllupper.... og INGEN begravelser... det er da noget at køre efter :kiss:

Og så kan du også få al den kage du lyster på 4 forskellige locations.... Og plads om bordet i det Hyrzkovske - tænkt lige lidt over den du :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer