MamaTux

David & Gitte 14.07.07

704 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Det bliver så først i næste uge. Min brudepige har dag-vagter hele denne uge - ævæv. Tilgengæld har hun inviteret mig til Danser med Drenge koncert på fredag uden mand og børn - JUBII :)

- Gitte

Det lyder skisme da fedt - sådan en rigtig tøsetur med pop fra de unge dage :cheerleader3:

Glæder mig til at se nye billeder med dig i kjolen - mon den ser meget anderledes ud med alle de kilo du har smidt? Men det er sikkert ikke noget, som en habil skrædder ikke kan klare med nål og tråd :loveboard:

0

Del dette indlæg

Ja jeg er sgu også spændt - på den lidt ængstelige måde. Vi har holdt fødselsdag for familie og venner hele weekenden og tror jeg har fået de første 20 kommentarer om hvor tynd jeg ser ud :cheerleader3:

Synes altså ikke selv det er så slemt, men det er det vel hvis folk lægger mærke til det.

Nå - der er jo læææænge til endnu :)

- Gitte

0

Del dette indlæg

Ja jeg er sgu også spændt - på den lidt ængstelige måde. Vi har holdt fødselsdag for familie og venner hele weekenden og tror jeg har fået de første 20 kommentarer om hvor tynd jeg ser ud :loveflag:

Synes altså ikke selv det er så slemt, men det er det vel hvis folk lægger mærke til det.

Nå - der er jo læææænge til endnu :loveboard:

- Gitte

Nu er du jo ikke stor i forvejen, og så ses 2-3 kg - og ikke mindst 10 jo lettere. Jeg har tabt 6-7 kilo siden sidste sommer, og folk jeg omgås til daglig har bemærket det, selv om det er sket løbende over nogle måneder. Tror ikke der er grund til panik.

Nå gamle jas - nu vil jeg labbe i seng, så jeg kan blive frisk til at tøsesludre med jer BK-Zillaer i morgen :)

Sov godt - hvis du da har planer om at skulle i seng - eller skal du opdateres på BK hele natten :cheerleader3:

Ringer til dig i morgen, hvis jeg mødes med den anden Gitte inden Zillaerne stimler sammen på Zirup

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

JAAAAAAAAA idag kom så det længe ventede telefonopkald fra Lucca Bride - kjolen er landet!!!!!

De vil gerne se mig til 1. prøvning allerede i ugen der kommer, så skrædderen kan komme igang så hurtigt som muligt! Nu skal jeg lige have fat i min brudepige der skal med ind og lære at putte den på mig og så skal der laves en aftale.

NØJ hvor jeg glæder mig til at gense vidunderet!

(og ENDELIG skete der noget bryllups-relatereret :cheerleader3:)

- Gitte

Hvor fedt!!!

:):loveboard::loveflag::balloon::balloons:

Knus Nanna

0

Del dette indlæg

Jaaa jeg sidder her omgivet af snotklude og suppe - skal vi dele?

Kæresten har dog lige serveret en irish coffee så lidt caféstemning er her da.

Blev rigtig trist over at måtte melde afbud men altså - jeg er super forkølet og ville helst ikke smitte kommende brude.

Håber I hyggede (dumt spørgsmål - det véd jeg at I gjorde).

- Gitte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, på mærkværdigste vis præsterede vi sgu at hygge os helt uden dig Gitte :) Ej, du var naturligvis savnet - meget!

Rigtig god bedring herfra - håber kæresten nusser rigtig godt om dig, så hurtigt er tilbage på toppen!

0

Del dette indlæg

Øvvvvvvvvvvvvvvvvvv....................... Gitte, du kom jo ikke igår! Det er sgu for dårligt :super: , syg eller ikke syg, så kan man da ikke udeblive fra et Zilla-møde. Nu må du lige lære at prioritere lidt bedre :cheerleader3: Her kom jeg kun for din skyld, og så kom du ikke! Nej spøg til side, håber du har det bedre idag. det var da smadder ærgeligt at du blev syg, men det kan jo ske.

Håber så tilgengæld at se dig til brunch samme med Mette T d. 20/5?

God bedring, dit lille skrog :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mamatux (MamaTUD?) - håber du har fået det bedre. Virusnissen har også plantet en rusten tudse i min hals, så mon ikke det bare er et spørgsmål om tid før jeg lægger mig på langs også? Jeg skal jo have et par dages ferie i forbindelse med weekenden, så det skal da lige passe :)

Håber du snart kommer i bedring, så din tryne bliver mindre og normalstørrelse igen :super:

PS! Savnede dig jo i går :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

SÅ tøser - nu er det ganske vist. Jeg var idag til 1. "tilretning" af kjolen - dvs. den skulle prøves med sko og det hele og så skulle vi se hvad der skulle fixes. Og ved I hvad? Det ENESTE der skal gøres er at der skal sys brystindlæg i - og det gør den søde gut når jeg henter kjolen. Den har fået lov at hænge i butikken til d. 6/7 - så har min veninde og jeg lige en uge at lege bind-pæn-sløjfe legen. Det er altså bare skønt at den sad lige i øjet - og dejligt at have den på igen.

Billeder siger I? NAAARJ det gider I da slet ikke se?! :cheerleader3:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/grin.gif :cheerleader3::rolleyes::cheerleader3:

Så skidt pyt da!

post-24869-1178051214.jpg

Så pæn kan jeg altså se ud :cheerleader3:

post-24869-1178051308.jpg

Og de fiiiine sko skulle da også lige fotograferes!

- Gitte

0

Del dette indlæg

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif :cheerleader3::cheerleader3: WOW FOR EN PRINSESSE I DEN HELT VIDUNDERLIGE KJOLE!!!!! :rolleyes::cheerleader3::rolleyes:

Der er ingen tvivl om at det er DIN kjole!! Den er bre helt fantastisk til dig!!!!! Stort tillykke med den :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Redigeret af Skuggi
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

MMmm den føles også bare RIGTIG dejlig at have på. Og så var jeg lige den store tur igennem med at sidde på knæ, sidde ned, danse lidt og alt muligt - og den var stadig dejlig. Manden spurgte også om jeg nu var HELT sikker på at det var KJOLEN ellers havde de jo andre ... han kender vist bridezillaer http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Men ja - jeg er 1000% sikker og nu glæder jeg mig bare til David skal se mig i den.

- Gitte

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer