MamaTux

David & Gitte 14.07.07

704 indlæg i dette emne

Og nu er der så kun

100 DAGE TILBAGE

Det er helt vildt. Jeg synes allerede der er bittesmå sommerfugle inde i min mave. Hvordan skal det så ikke blive på dagen?!

- Gitte

Ja, det går hurtigt...prøv at tænk...nu er der kun 99 dage tilbage!!!!!!!!!!!!

:smilie_oster05: :thumbsupsmileyanim::boohoo::thanks::biggrin:

Knus herfra, Nanna

Redigeret af fjorbak
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Gitte

Hvor lyder det dejligt som det hele bare flasker sig for jer. :) Og det må bestemt give en god fornemmelse i maven, med alle de positive tilbagemeldinger :super:

Men pyha,- det har da bestemt oss være lidt af en gyser inden....

Tak for alle dine varme ord i min tråd da det hele var ved at vælte http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/icon_hug.gif Glæder mig til at møde dig på lørdag hos Gitte. For du kommer da,- ikk???

:bearhug: Silottte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Gitte!!!

Tusind tak for de billeder!!!! :denmarkflag:-HAHA-

Hvis jeg skal have den sko, bliver det helt klart en str. 7, altså str. 40. :denmarkflag: Uden tvivl, det er jeg blevet sikker på efter billederne...men det afhænger af farven jeg kan få fat i og så skal jeg måle mig i forhold til Flemming her til aften...hmmm..han er jo ikke så høj...vi får se...

Håber du finder ud af det med str. på dine sko. Udfra billederne vil jeg mene du skal have en str. større.. :bearhug: .tror nemlig at varmen kommer til at hæve fødderne en smule mere og så bliver de nok for små...tror jeg...men hvor er det dog noget øv!!! :toot: :bask:

Det bedste ved de sko, er at de kun koster 200,- inkl. forsendelse...simpelthen for fedt!!! :blush::pokey:

Knus herfra, Nanna :bestwishes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Gitte

Tak for sidst. DEt var rigtig hyggeligt at møde dig. Og dine flotte røde sko gør sig bestemt oss i virkeligheden :denmarkflag::denmarkflag:

Håber i havde en god tur til sverige i søndags,- og blev inspireret :toot: Glæder mig til at høre nyt!!!

:bestwishes: Silotte

Uh Silotte vi er simpelthen SÅ meget i tvivl. Huset var MEGA lækkert (det ene vi har kigget på), og stedet er helt perfekt. Men det er et stort skridt når man har børn og sådan noget ...

Nå vi behøver heldigvis ikke bestemme os idag :blush:

Og ja - det var megasuperhyggeligt at møde alle de skønne BK tøser nede hos Gitte

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Hej Gitte...

Tak for sidst søde du - det var da vildt hyggeligt hjemme hos Gitte ikke? Jeg kan desværre ikke komme på tirsdag, men jeg gøre hvad jeg kan for at deltage næste gang!

Har I tænkt mere over Malmø og det at krydse sundet??? - det lyder rigtig spændende og noget jeg godt kunne tænke mig at turde...men jeg er SÅ'N kylling! post-23814-1176926039.gif

Vi tales ved - Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jaaaa jeg kommer på tirsdag! Glæder mig SÅ meget for I er bare sådan nogle hyggelige tøser.

Hvad angår Malmö ... tjaaa vi tænker så det knager. Det hus vi havde forelsket os i er lige blevet solgt idag :bearhug: - men der er jo mange andre og også potentielle kandidater. Det er bare svært for jeg er møghamrende bange for at miste Alexander fordi hans far måske ikke synes det er fedt at han flytter med. Og jeg vil jo helst ikke skille drengene ad så ... der tænkes!

På bryllupsfronten står det lidt stille i disse dage - måske vi snart skulle få gjort et eller andet :heart:

- Gitte

0

Del dette indlæg

Ville bare lige sige tak for tippet med hullemaskinen til invitationerne (til at binde båndet igennem) det virkede perfekt og hullet var jo slet ikke så stort, knuden på sløjfen dækker det perfekt :heart:

Så jeg får ikke brug for at låne din papirhuller alligevel :heart:

Ps. Ærgeligt med huset, I må ud og kigge lidt mere. Sverige er jo ikke så langt væk, så jeg håber da at det hele kan lykkedes, for han kan da ikke bare flytte hjem til sin far, tænk på alt den stilhed, du ville jo ikke vie hvad du skulle stille op :heart:

0

Del dette indlæg

Hej Smukke:)

Er lige ved at skimme din tråd - når det nok ikke lige helt mens jeg er på job (trods alt..hehe)...men jeg vil lige sige:

Du er såååå smuk i din kjole...(sikke en talje..."grøn i hovedet af misundelses-smiley") Den sidder fantastisk på dig!

Og dine skoooooooo!!! Kan du ikke sende et link til ebayforretningen - kan ikke finde den!!! Hvor er de bare frække og flotte og HALLO!!!!!

Jeg glæder mig til at læse videre:)

KNUS - (og tak fordi du er sååå sød:)!

0

Del dette indlæg

Hej søde Gitte..

Det lyder rigtig spændende det med sverig,- men jeg kan godt forstå dine overvejelser.

Og heldigvis er ikke ikke under et tidspres,- men til gengæld masser af tid,- husk det!! :heart:

:bearhug: Silotte

Er du ved at vænne dig til hverdagene på jobbet???

Tak for dine søde beskeder i min tråd

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Gitte.

Så fik jeg også læst din tråd igennem :heart:

Og ja,- det hele ser jo super dejligt ud og de sko dér.............. Hold da helt fast hvor er de lækre og sexede :bearhug::heart::heart:

Og 1000 tak fordi du og din kommende vil hjælpe mig med mit slideshow!!! Det er jeg super taknemmelig for....men din mail adresse....må jeg please få den?

:heart:

0

Del dette indlæg

Hej Smukke:)

Er lige ved at skimme din tråd - når det nok ikke lige helt mens jeg er på job (trods alt..hehe)...men jeg vil lige sige:

Du er såååå smuk i din kjole...(sikke en talje..."grøn i hovedet af misundelses-smiley") Den sidder fantastisk på dig!

Og dine skoooooooo!!! Kan du ikke sende et link til ebayforretningen - kan ikke finde den!!! Hvor er de bare frække og flotte og HALLO!!!!!

Jeg glæder mig til at læse videre:)

KNUS - (og tak fordi du er sååå sød:)!

Mange tak for de søde ord :bearhug:

Mine sko er købt hos justclickshoes - de har en Ebay shop så det er super nemt. Og så har de pænt inddelt deres ting i kategorier (var lidt træt da jeg skulle finde sko til Josefin så jeg sad og gloede alle 4000 sko igennem :heart:)

Mine større sko er lige kommet idag, men jeg er simpelthen for træt til at tage dem på :heart:

:heart: Gitte

0

Del dette indlæg

Hej søde Gitte..

Det lyder rigtig spændende det med sverig,- men jeg kan godt forstå dine overvejelser.

Og heldigvis er ikke ikke under et tidspres,- men til gengæld masser af tid,- husk det!! :heart:

:bearhug: Silotte

Er du ved at vænne dig til hverdagene på jobbet???

Tak for dine søde beskeder i min tråd

Hej Silotte! :heart:

Vi tænker som en gal - skal vi flytte skal det være mens det er sommer for så er alting lidt lettere at overskue. Men det er svært - og ja der er heldigvis ingen stress! (Ikke over det i hvert fald, men over alt muligt andet).

Jeg er så træt om aftenen af man skulle tro det var løgn. De første 2 uger tilbage gik fint men der lallede jeg jo også bare lidt rundt og prøvede at hitte ud af det hele. Nu er jeg TILBAGE og giver mig 100% og så må jeg nok tilstå jeg er pænt ristet i hovedet. Sebastian tager tilgengæld vuggestue start med ophøjet ro - men pædagogerne har vist indset at vejen til hans hjerte går gennem hans mavesæk :heart:

Nu håber jeg snart at kunne skrive noget bryllups-relateret i min tråd :heart:

0

Del dette indlæg

Hej Gitte.

Så fik jeg også læst din tråd igennem :heart:

Og ja,- det hele ser jo super dejligt ud og de sko dér.............. Hold da helt fast hvor er de lækre og sexede :bearhug::heart::heart:

Og 1000 tak fordi du og din kommende vil hjælpe mig med mit slideshow!!! Det er jeg super taknemmelig for....men din mail adresse....må jeg please få den?

Hej Louise,

Jeg er bare glad for at kunne hjælpe - er normalt ikke den krea type der kan hjælpe andre, så når chancen byder sig bliver jeg vildt glad:) Jeg har sendt min mailadresse og telefonnummer til dig i en PM!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

JAAAAAAAAA idag kom så det længe ventede telefonopkald fra Lucca Bride - kjolen er landet!!!!!

De vil gerne se mig til 1. prøvning allerede i ugen der kommer, så skrædderen kan komme igang så hurtigt som muligt! Nu skal jeg lige have fat i min brudepige der skal med ind og lære at putte den på mig og så skal der laves en aftale.

NØJ hvor jeg glæder mig til at gense vidunderet!

(og ENDELIG skete der noget bryllups-relatereret :rolleyes:)

- Gitte

0

Del dette indlæg

JAAAAAAAAA idag kom så det længe ventede telefonopkald fra Lucca Bride - kjolen er landet!!!!!

De vil gerne se mig til 1. prøvning allerede i ugen der kommer, så skrædderen kan komme igang så hurtigt som muligt! Nu skal jeg lige have fat i min brudepige der skal med ind og lære at putte den på mig og så skal der laves en aftale.

NØJ hvor jeg glæder mig til at gense vidunderet!

(og ENDELIG skete der noget bryllups-relatereret :))

- Gitte

FEDT! Glæder mig til at se det hele!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer