Stellah

Jeg mangler noget lånt..

22 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg har lånt min svigerfamilies diadem - et over 100 år gammelt arvestykke fra Norge, som alle kvinderne i familien bærer til deres bryllup.

Men jeg låner også en halskæde og en hvid minkstola af min brudepige.

Men ellers kan du måske låne en taske, skoene, strømper, strømpebånd, hårnåle, makeuppen (den blir selvfølgeli svær at tilbagelevere ;) ), en stola, en jakke... af en eller anden??? Eller måske har du en veninde du kan låne et fint slør eller underskørtet af?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Jeg mangler noget gammelt :cheerleader3:

Har lånt strømpebånd med blåt bånd, mine smykker og tiara er nye og det er sko, kjole, skørt, slør og undertøj også..

Min svigermor er ved at kniple et lommetørklæde til mig, så det er jo heller ikke gammelt...

Lotte

0

Del dette indlæg

Jeg har tænkt mig at låne min mors gamle salmebog, som jeg også lånte til min konfirmation!!! Kan den så os gøre det ud for noget gammelt??? Jeg ved nemlig ikke hvad jag skal ha' på som gammelt!!! ;)

Gammelt er vel en relativ betegnelse, så hvis du synes den er gammel, så er den gammel.

Jeg regner med at bruge min egen salmebog fra min konfirmation og så få graveret vores bryllupsdato på.

Jeg har fundet mit gamle/lånte: Jeg låner en gammel 5-øre af min mor og syr den ind i skørtet.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Man kunne jo også bare låne et par nylonstrømper. Jeg er selv i den situation, at jeg ikke helt ved, hvad jeg skal have på af lånt.

Og det med ringe går desværre ikke, for jeg har for små, tynde fingre. Min mor har ellers en med en blå sten, og så ville det jo være to fluer med et smæk :smilie_oster03:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Man kunne jo også bare låne et par nylonstrømper. Jeg er selv i den situation, at jeg ikke helt ved, hvad jeg skal have på af lånt.

Og det med ringe går desværre ikke, for jeg har for små, tynde fingre. Min mor har ellers en med en blå sten, og så ville det jo være to fluer med et smæk :smilie_oster03:

Den kan du jo sy i skørtet?

0

Del dette indlæg

Jeg låner min lykkelige gifte venindes bryllupstaske. Som det gamle skal jeg have min afdøde mormors fine hvide sjal, og det blå er en fin blå blomst der er broderet ind på indersiden af kjolen foran.

Og det nye..... ja det er der vist nok af :thumbsupsmileyanim: Det må de fleste vel have fundet. :smilie_oster05:

0

Del dette indlæg

Hm - ja, det er ikke sådan med alle de ting der skal opfyldes

Jeg tror mit ser nogenlunde sådan her ud:

Noget NYT: Kjole, skørt, sko, undertøj, øreringe

Noget GAMMELT og LÅNT....går nok på det samme: regner med at låne et af min (stadig lykkelig gift) mormors fine gamle hvide lommetørklæder

Noget BLÅT: Jeg regner med at have min sølvkæde med krystaller og lyseblå sten på (har fået den af min kommende kort før vores søns fødsel) - og samtidig er vores vielsesring godt nok af guld - og dertil har jeg også en guldring med safirer i (som jeg fik af mine forældre i 30 års fødselsdagsgave)

Hilsen Sarah

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lånt min svigerfamilies diadem - et over 100 år gammelt arvestykke fra Norge, som alle kvinderne i familien bærer til deres bryllup.

Men jeg låner også en halskæde og en hvid minkstola af min brudepige.

Men ellers kan du måske låne en taske, skoene, strømper, strømpebånd, hårnåle, makeuppen (den blir selvfølgeli svær at tilbagelevere ;) ), en stola, en jakke... af en eller anden??? Eller måske har du en veninde du kan låne et fint slør eller underskørtet af?

Jeg tror ikke at det er smart at låne skoene... Der er en regle som hedder: pas godt på dine brudesko, går de i stykker, vil dit ægteskab ende.

Så don't do that!

Jeg har mit

Gammelt: Min samlebog fra konfirmationen

Nyt: Kjole, sko, undertøj

Lånt: Forhåbentlig min mormors perlekæde, jeg skal lige se hendes smykkeskin igennem...

Blåt: Mit strømpebånd, håber jeg kan finde noget mere interessant, det er sgu så almindeligt, kunne godt lige idéen om den broderede blomst, tror måske jeg hapser den :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:respekt: Hej!!

Jeg LÅNER en perlekæde af min svigermor, men den er ikke gammel..

Jeg får et par af min mormors GAMLE øreringe, af min mor..

Jeg har købt et NYT strømpebånd med BLÅT i, og resten af udstyret er jo også NYT :respekt: ..

Så skulle jeg vel også være dækket ind..

:respekt: Jeanet

0

Del dette indlæg

Blåt: sko

Lånt: evt. en lille taske...?!

Gammelt: et stykke blonde fra min tipoldemor, der bliver bundet rundt om min buket som håndtag, eller i underskørtet!

Nyt: kjolen, sko, slør mm.

Har I nogle forslag til det lånte, udover mit eget forslag om en lille taske?! (Jeg vil ikke låne flere smykker)

Redigeret af Miss-Mette
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer