AnjaSL

Sankt Hans Brudens opdatering - Anja & Lasse (LasAnja;o)

2,649 indlæg i dette emne

Hej Anja.

Der var jo igen sket så meget herinde, så skulle lige finde ordentligt tid til rigtig at kunne tygge igennem det hele. :)

Først så glæder det mig at høre, at din polterabend gik så godt. Dejligt med sådan nogle veinder, der helt forstår at ramme din person, og det du ønskede. Lyder som nogle super veninder og familie, du har. Det var en rigtig dejlig tanke, at du sådan sendte en mail ud til dem, så de følte det de havde gjort for dig, var værdsat. Det lyder altså bare så sjovt med de der kajak´er - det vil jeg også prøve!!!!!!!!!!!!!!!! Da min veninde havde polterabend for 2 år siden, var vi også ude at fægte - faktisk samme sted - og det ret sjovt. Har selv gået til fægtning under min uddannelse, men måtte desværre stoppe, da jeg blev færdig, da jeg ikke kunne få det til at hænge sammen med mine arbejdstider. Men det kan varmt anbefales!

Hvor ser det bare hyggeligt ud på Guldsmedegården. Hold da op 6 timer, det lyder af lang tid, men det føltes sikkert ikke så langt, eftersom I selv lavede noget. Hvor er jeres ringe bare blevet flotte! :ilovebryllupsklar: Sidder og bliver helt misundelig. Det er nok meget godt at vores ikke er færdige endnu, for ville sikkert ikke kunne lade være med at gå og prøve dem hele tiden. Kan i hvert fald godt forstå, at I er glade for resulatet.

Mange tak for billederne af kirken i min tråd

Ja, der sker noget, når man er væk nogle dage ;)

Polterabenden var som du kan læse fantastisk... men det med kajakpolo - det kan vi da bare arrangere en dag til sommer i havnen ved Islands Brygge - Lasse har en kammerat, som er med i Kajakhotellet, så derigennem kan vi sikkert leje noget udstyr og få sat en kamp op :denmarkflag: Men ellers må du jo fortælle din søster m.fl. om at du har hørt om kajakpolo..... ;)

De 6 timer på gården fløj afsted. Tak for roserne om ringene - ja, der er svært at holde snitterne fra dem - vil bare gå og "blinke" på mine fingre http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/laugh.gif

Velbekommen med billederne.....

Hej Anja!

Ja, så er jeg lige inde og kigge igen... Jeg kan jo slet ikke følge med i din tråd, men jeg har da fået set ringene - WAAAUUUWWW -De er flotte :) og hvor ser det hyggeligt ud :toot:

Og sikken en polterabend - Den lyder bare helt perfekt :pokey: Håber min blir ligeså god... Men det blir nok først efter VM... Jeg er nok i ret dårlig drikkeform ;)

Jeg tror vi gør det sammen mht. stoleopsætning i kirken - Sådan har jeg altid set det for mig og jeg synes det er lidt trist at sidde med ryggen til alle...

Sikke en huskeliste du har - Fik lige et par gode idéer - fx andendags tøj - Det er da god idé...

Mange -HAHA- Anette

:heart: Anette - man skal ikke være væk mere end et par dage før det nærmest er uoverskueligt at følge med :)

Tak for roserne om ringene.......... Og jeg kan kun blive ved med at gentage - det var en fantastisk polterabend. Mon ikke din bliver lige så god? Du kan jo næsten udelukke og regne frem til hvornår din bliver, med VM, eksamenslæsning og flytning, som optager jeres weekender..........

Har skrevet i din tråd om stolene i kirken - det bliver 2x2 stole - brudebænkene i brudens side og de 2 wener stole med ryglæn i gommens side - men det ser nu fint nok ud - og så får vi opstillingen som vi vil have den :super:

Den med andendagstøjet synes jeg også er genial - 2 af mine veninder har gjort det, netop fordi de også gerne ville have en lækker kjole på dagen efter, når der var fælles brunch - og det er jo en kjole man kan bruge flere gange :pokey:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Godmorgen Anja :pokey:

Det er sørme godt nok nogle flotte ringe i har fået lavet.. Vores ringe er også fra Gildsmedegården. men vi har bare ikke lavet dem selv. De er fra en lille gulssmed oppe ved Thisted og er bare superflotte.. Og de var heller ikke just billige.. Men som jeg har vi den holdning at det er ringe vi skal gå med resten af livet og så må de koste det de koster

Knuz Mia :denmarkflag:

Godmorgen til dig også, Mia

PRÆCIS :ilovebryllupsklar: Sætter du ikke et billede ind af jeres ringe?

Min forældre blev forlovet i en alder af 19 år - og med meget tynde fingre :super: Min mor bruger derfor min fars ring, og min far har ingen ring :pokey: Det er min far faktisk lidt ked af, og han har foreslået min mor, at de får lavet nogle nye ringe (de har lige haft 38 års bryllupsdag i marts). Efter de har været på Guldsmedegården (de hentede vores toastmasterklokke for os) er de begyndt at lege med tanken om at smelte deres egne ringe om, samt at smelte min farmors og min mormors vielsesringe med ind i deres nye ringe - det synes jeg er en super idé, da de 4 ringe ellers bare vil komme til at ligge i et smykkeskrin i stedet for at blive brugt..... håber de får gjort noget ved det....

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Hej igen Anja

Har i også købt de der fede toastmasterklokker de har? Vi har købt to af dem og de kan seriøst larme igennem. Der er billeder af vores ringe i min tråd, men jeg kan da godt sætte et af dem ind her også

post-19003-1178611306.jpg

Knuz Mia :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg

Hej igen Anja

Har i også købt de der fede toastmasterklokker de har? Vi har købt to af dem og de kan seriøst larme igennem. Der er billeder af vores ringe i min tråd, men jeg kan da godt sætte et af dem ind her også

post-19003-1178611306.jpg

Knuz Mia :)

Det er altså også nogle fine ringe :cheerleader3: Og jeps - vi har købt deres flotte forsølvede toastmasterklokker og fået indgraveret vores toastmasters navn og vores dato på klokken. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Søøøøøde Anja kan du trylle mig et billede af jeres klokke samt en live-størrelse og en pris?

Vi er på udkig efter en klokke der er på størrelse med - en klokke. Ikke de der små tøse-nogen :)

- Gitte

:bask: jeg kan desværre ikke smølfe dig et billede, da vi glemte at tage et!!!!!! :bask:

MEN - klokken koster 75 kr. uden indgravering og er forsølvet. Den er ca. 12-15 cm høj og meget smuk. Har fundet et billede på nettet af en anden klokke, som kan minde lidt om den.... Inkl. indgravering (som omfatter jeres navne, jeres bryllupsdato og "toastmaster") koster klokken 175 kr. (mener jeg) Vi gav 299 i alt for klokken, da vi også ville have indgraveret toastmasterens navn - det er vist 11 kr. pr. bogstav.

Lidt à la denne fra En-Lys-Idé

post-20924-1178625691.jpg

Ellers kan du prøve at ringe over til dem... forbandet at vi ikke lige fik talt om det inden vi tog derover - så kunne jeg jo bare have købt klokker med for jer :cheerleader3:

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Par-quiz..... :smolf: :cheerleader3:

Hvor godt kender I hinanden?

Her er en lille test, som kan være med til at løfte sløret for, hvor godt I egentlig kender hinanden. (snuppet fra en anden tråd!)

Snup en god flaske vin, put jer under tæppet i sofaen og se hvor mange spørgsmål I kan svare på. God fornøjelse!

*Hvem er mine to bedste venner?

*Hvad havde jeg på, første gang vi mødtes?

*Hvilke problemer slås jeg med lige nu?

*Fortæl mig om, hvad jeg har lavet i dag - eller hvad jeg lavede i går.

*Hvornår har jeg fødselsdag?

*Hvilken dato er det vores bryllupsdag/forlovelsesdag/ dagen vi mødte hinanden første gang ?

*Er der nogen i familien, jeg særlig godt kan lide?

*Har jeg en hemmelig drøm?

*Hvad frygter jeg mest af alt?

*Hvornår har jeg mest lyst til sex?

*Hvad får mig for alvor til at føle, at jeg er flink og rar?

*Hvad tænder jeg på seksuelt?

*Hvad er min livret?

*Hvordan ser en perfekt aften ud for mig?

*Kender du min yndlingsfarve?

*Har jeg lyst til at ændre mit liv?

*Er der nogle sider ved mig selv, som jeg gerne vil arbejde med / forbedre?

*Hvilken slags gaver vil jeg helst have?

*Beskriv en af mine lykkeligste barndomsoplevelser

*Hvordan kan man bedst trøste mig?

*Hvilken idræt / motion kan jeg bedst lide?

*Hvad vil jeg helst lave i min fritid?

*Nævn mig titlen på min favoritfilm?

*Hvad hed min barndoms bedste ven/veninde?

*Hvilket magasin/ugeblad/avis vil jeg helst læse?

*Nævn én af mine værste konkurrenter?

*Hvad kan gøre mig nervøs?

*Hvad gør mig ked af det?

*Beskriv to af de proffessionelle mål, jeg har?

*Hvad er min fremtidsdrøm?

*Hvad kan gøre mig rigtig sur ?

*Hvad farve har min tandbørste ?

*Hvad str. Bruger jeg i tøj og sko ?

*Hvad hedder min ynglingsparfume / Aftershave ?

*Hvor ville jeg helst rejse hen i hele verdenen ?

*Hvad er min ynglingsblomst ?

*Hvilken bil ville jeg helst have, hvis jeg havde råd ?

0

Del dette indlæg

Rigtig god parquiz, den gemmer jeg lige, tror den skal bruges til min fars kæreste's polter :)

Så fik alle svaret, det var da altid noget, men ærgeligt med de mange afbud, på den anden side er en fotograf også noget jeg tror I bliver rigtig glade for :)

Hvad blev det til med din veninde, ville de kunne få et lift over alligevel eller har de stadig meldt fra???

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Postet billedePostet billedePostet billedePostet billede

WOOOOOOHHHHHOOOOO

Anja det er altså nogle total mega kodyle super deluxe seje gennemtænke lexe RINGE!!!!!

Ih det ville jeg altså bare så mega gerne, tror lige at der må ligges lidt i tankeboxen. Skal lige have Prinsen til at læse din historie, og tjekke dine/jeres billeder. Kan altså temmelig gerne lide, dine BLINGERPostet billede Tror lige jeg ønsker mig et par stykker bling, måske i fødselsdag en månd før bryllupet :cheerleader3:

Karin

0

Del dette indlæg

:bask: jeg kan desværre ikke smølfe dig et billede, da vi glemte at tage et!!!!!! :bask:

MEN - klokken koster 75 kr. uden indgravering og er forsølvet. Den er ca. 12-15 cm høj og meget smuk. Har fundet et billede på nettet af en anden klokke, som kan minde lidt om den.... Inkl. indgravering (som omfatter jeres navne, jeres bryllupsdato og "toastmaster") koster klokken 175 kr. (mener jeg) Vi gav 299 i alt for klokken, da vi også ville have indgraveret toastmasterens navn - det er vist 11 kr. pr. bogstav.

Ellers kan du prøve at ringe over til dem... forbandet at vi ikke lige fik talt om det inden vi tog derover - så kunne jeg jo bare have købt klokker med for jer :)

Jamen - du er vel frisk på lige at suse forbi dem til skt. hans? :) Gad vide om du ikke skal noget andet den dag .. kan ikke huske ... åh hvad er det nu? Nå det kommer nok :cheerleader3:

Nå manden synes heldigvis også det er en flot klokke. Nu skal vi have 2 x toastmaster så tror vi dropper at få navn på (de får lov at dele klokke) men smuk - det er den.

Jeg må vist lige høre om de ikke sender med Pest DK.

:)

0

Del dette indlæg

Rigtig god parquiz, den gemmer jeg lige, tror den skal bruges til min fars kæreste's polter :)

Så fik alle svaret, det var da altid noget, men ærgeligt med de mange afbud, på den anden side er en fotograf også noget jeg tror I bliver rigtig glade for :)

Hvad blev det til med din veninde, ville de kunne få et lift over alligevel eller har de stadig meldt fra???

:cheerleader3:

Ja det er en super quiz - og jeg syntes også det var rigtig sjovt at se hvor meget jeg kunne svare rigtigt på at spørgsmålene ;)

Min veninde har ikke meldt tilbage til mig, om de vil køre med - men hun nævnte faktisk noget om på min polterabend, at de har problemer med mailen på hendes arbejde, så det kunne være jeg skulel give hende et ring en af dagene.

Tager uanmeldt hjem til min potentielt ammende veninde i eftermiddag og på ny fortæller hende at amning altså ikke er et problem.... orker ikke snakken i telefonen - der kan ting så nemt misforstås fordi man ikke kan se ansigtsudtryk :)

0

Del dette indlæg

WOOOOOOHHHHHOOOOO

Anja det er altså nogle total mega kodyle super deluxe seje gennemtænke lexe RINGE!!!!!

Ih det ville jeg altså bare så mega gerne, tror lige at der må ligges lidt i tankeboxen. Skal lige have Prinsen til at læse din historie, og tjekke dine/jeres billeder. Kan altså temmelig gerne lide, dine BLINGERPostet billede Tror lige jeg ønsker mig et par stykker bling, måske i fødselsdag en månd før bryllupet :cheerleader3:

Karin

BLING ER GODT - MEGET BLING ER MEGET GODT :)

Hvis du kopierer ringen 100% vil jeg have et design-tillæg :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ellers kan du prøve at ringe over til dem... forbandet at vi ikke lige fik talt om det inden vi tog derover - så kunne jeg jo bare have købt klokker med for jer :)

Jamen - du er vel frisk på lige at suse forbi dem til skt. hans? :) Gad vide om du ikke skal noget andet den dag .. kan ikke huske ... åh hvad er det nu? Nå det kommer nok :cheerleader3:

Nå manden synes heldigvis også det er en flot klokke. Nu skal vi have 2 x toastmaster så tror vi dropper at få navn på (de får lov at dele klokke) men smuk - det er den.

Jeg må vist lige høre om de ikke sender med Pest DK.

:)

Jamen jeg suser da bare lige forbi Tudved - det kan jeg vel nå inden brylluppet :)

Han sender vist helst ikke med PestDK - netop fordi de har mistet så meget, når der står Guldsmedegården undenpå - men han kan vel sende den anbefalet, så I er sikre på den kommer frem? Prøv at ringe til dem.

0

Del dette indlæg

Om 45 dage skal vi giftes - men om 16 dage skal jeg til eksamen, så jeg bliver nok en begrænset gæst de kommende par uger :cheerleader3: Men kigger nok ind i ny og næ....

....og nu vil jeg gå ind og spørge min chef om ikke det er på sin plads at jeg afspadserer nogle af mine mange overarbejdstimer så jeg kan holde læsefri.... har en stor stressknude i maven, ingen appetit og kvalme.... er ikke gravid - det er typisk eksamensstress..... hvorfor meldte jeg mig dog til en ekstra eksamen på firmaets regning :bask:

0

Del dette indlæg

Nyt på gæstefronten!!! :loveboard:

Min veninde har skrevet tilbage, at de nu er gået i tænkeboks mht om de kan få det til at løbe rundt, hvis de får et lift - selvom de ikke har lyst til at tage imod almisser. Alternativt kommer hun måske alene - bedre med en end ingen :cheerleader3: Holder fortsat fingrene krydset....

Min veninde - den potentielle ammer - kørte jeg hjem til efter arbejde. Jeg sagde til hende, at det der med amningen altså ikke var et problem - hvis han stadig ammes tager de ham med... det var gået direkte gennem hendes amme-hjerne som hun selv sagde - hun kan ikke huske nogle af de 4-5 gange det har været oppe og vende, så de takkede ja med det samme :loveboard: Min veninde sagde i øvrigt at hendes amme-hjerne er meget veludviklet, og at hun glemmer ALT :loveboard: OG så sagde hun, at de vil fortsætte træningen med sutteflaske og mos, for de vil helst med til festen UDEN barnet ;)

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

WOOOOOOHHHHHOOOOO

Karin

BLING ER GODT - MEGET BLING ER MEGET GODT :loveboard:

Hvis du kopierer ringen 100% vil jeg have et design-tillæg :loveboard:

Har du husket at søge patent på den???? Ellers er jeg ikke sikker på du kan gøre krav på det der tillægPostet billede

0

Del dette indlæg

Min veninde har skrevet tilbage, at de nu er gået i tænkeboks mht om de kan få det til at løbe rundt, hvis de får et lift - selvom de ikke har lyst til at tage imod almisser. Alternativt kommer hun måske alene - bedre med en end ingen :cheerleader3: Holder fortsat fingrene krydset....

Min veninde - den potentielle ammer - kørte jeg hjem til efter arbejde. Jeg sagde til hende, at det der med amningen altså ikke var et problem - hvis han stadig ammes tager de ham med... det var gået direkte gennem hendes amme-hjerne som hun selv sagde - hun kan ikke huske nogle af de 4-5 gange det har været oppe og vende, så de takkede ja med det samme :loveboard: Min veninde sagde i øvrigt at hendes amme-hjerne er meget veludviklet, og at hun glemmer ALT ()() OG så sagde hun, at de vil fortsætte træningen med sutteflaske og mos, for de vil helst med til festen UDEN barnet ;)

Ej hvor fedt, så ser det alligevel ud til at se mest ærgelige frameldinger bliver lavet om :loveboard:

Et lift er bestemt ikke almisser, det er en hjælp, og bedre for miljøet :loveboard: Men det er da fedt at hun i hvert fald kommer, det ville selvfølgelig have været bedst om de begge kom, men en er bedre end ingen :bearhug:

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Min veninde - den potentielle ammer - kørte jeg hjem til efter arbejde. Jeg sagde til hende, at det der med amningen altså ikke var et problem - hvis han stadig ammes tager de ham med... det var gået direkte gennem hendes amme-hjerne som hun selv sagde - hun kan ikke huske nogle af de 4-5 gange det har været oppe og vende, så de takkede ja med det samme :loveboard: Min veninde sagde i øvrigt at hendes amme-hjerne er meget veludviklet, og at hun glemmer ALT ()() OG så sagde hun, at de vil fortsætte træningen med sutteflaske og mos, for de vil helst med til festen UDEN barnet ;)

Ej hvor fedt, så ser det alligevel ud til at se mest ærgelige frameldinger bliver lavet om :loveboard:

Et lift er bestemt ikke almisser, det er en hjælp, og bedre for miljøet :loveboard: Men det er da fedt at hun i hvert fald kommer, det ville selvfølgelig have været bedst om de begge kom, men en er bedre end ingen :bearhug:

:bearhug:

Hun har ikke sagt ja endnu... der er jo stadig økonomi omkring leje af værelse, men nu er hun gået tilbage i tænkeboksen... og ligger sågar og drømmer om det om natten - stakkel. Håber håber håber.... at hun kommer..... Har givet hende særfrist til 23. maj, hvor værelserne senest skal bookes - men jeg hører lige kromutter ad, om enkelte kan melde til i sidste øjeblik - også på værelsesfronten..... det er jo mest af alt fordi han just er startet med sit eget firma, og de ikke aner hvordan deres økonomi ser ud om en måned.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min veninde - den potentielle ammer - kørte jeg hjem til efter arbejde. Jeg sagde til hende, at det der med amningen altså ikke var et problem - hvis han stadig ammes tager de ham med... det var gået direkte gennem hendes amme-hjerne som hun selv sagde - hun kan ikke huske nogle af de 4-5 gange det har været oppe og vende, så de takkede ja med det samme :loveboard: Min veninde sagde i øvrigt at hendes amme-hjerne er meget veludviklet, og at hun glemmer ALT :loveboard: OG så sagde hun, at de vil fortsætte træningen med sutteflaske og mos, for de vil helst med til festen UDEN barnet ;)

Se så går det alt sammen! Man skal bare huske at snakke sammen. Skidegodt gået Anja :loveboard:
0

Del dette indlæg

Om 45 dage skal vi giftes - men om 16 dage skal jeg til eksamen, så jeg bliver nok en begrænset gæst de kommende par uger :loveboard: Men kigger nok ind i ny og næ....

....og nu vil jeg gå ind og spørge min chef om ikke det er på sin plads at jeg afspadserer nogle af mine mange overarbejdstimer så jeg kan holde læsefri.... har en stor stressknude i maven, ingen appetit og kvalme.... er ikke gravid - det er typisk eksamensstress..... hvorfor meldte jeg mig dog til en ekstra eksamen på firmaets regning :bask:

Det lyder jo ligesom mig - du må have held og lykke med eksamenslæsningen og eksamen :loveboard:

Det er bare svært at lade være med at kigge herind, selvom man burde sidde og læse :loveboard:

Men nu kan jeg jo ligefrem regne med at kunne følge med på din tråd... uden at være fuldstændig bagefter når jeg klikker ind ;)

Håber din chef giver dig lidt fri så du ikke blir alt for stresset.

Hvor er der dejligt at det ser ud til at flaske sig med gæsterne :loveboard:

Forresten har jeg fundet ud af hvad du kan hjælpe med - Hvis jeg må stjæle din fine huskeliste med grønt, orange og rød vil jeg være meget taknemmelig :bearhug:

:cheerleader3: Anette

0

Del dette indlæg

Så flasker det sig

Anja jeg blev bare så glad, da jeg læst at jeres gæste liste der bliver større og større. Det må da helt klar få smil frem hos det kommende brudepar, hvor er det altså bare dejligt for jer begge :cheerleader3:

Ja, det er super dejlige - nu er hun godt nok inde på at ville medbringe sine forældre som barnepiger - ligesom min svigerinde vil medbringe sin mor.... må lige finde ud af hvad vi gør der, for det virker liiidt voldsomt at der skal sidde 3 voksne mennesker og passe på 2 barnevognsbørn.... kan godt se det smarte i en barnepige, der lige tager toppen af urolighederne, så forældrene ikke skal rende frem og tilbage, men.... i sidste ende er det jo os, der skal betale for deres mad, da der ikke er restaurantsalg den dag - og personalet skal jo i så fald servicere de voksne.... åh suk - endnu et "problem" at tage sig af. Må ringe til kroen og høre hvad de plejer at gøre - det kan ikke være første gang de er ude for det her..... måske kan vi hyre en af gymnasieppigerne, der også passer kromor og krofars børn..... hmmm... tænker tænker.....

WOOOOOOHHHHHOOOOO

Ih det ville jeg altså bare så mega gerne, tror lige at der må ligges lidt i tankeboxen. Skal lige have Prinsen til at læse din historie, og tjekke dine/jeres billeder. Kan altså temmelig gerne lide, dine BLINGERPostet billede Tror lige jeg ønsker mig et par stykker bling, måske i fødselsdag en månd før bryllupet :loveboard:

Karin

BLING ER GODT - MEGET BLING ER MEGET GODT :loveboard:

Hvis du kopierer ringen 100% vil jeg have et design-tillæg :loveboard:

Har du husket at søge patent på den???? Ellers er jeg ikke sikker på du kan gøre krav på det der tillægPostet billede

jo jo.... jeg kan jo bevise at det er mit design - patenter er noget helt andet end designbeskyttelsen ;)

0

Del dette indlæg

Så ser det jo alligevel ud til at det flasker sig!! Hvor er jeg glad på dine vejne

Se så går det alt sammen! Man skal bare huske at snakke sammen. Skidegodt gået Anja

Nemlig - men det er ikke altid let at tage samtalen før man har fået det snakket igennem med en masse andre.... vil jo gerne være forberedt på alle svarmulighederne, så man ikke ender med at reagere overilet :(

Det lyder jo ligesom mig - du må have held og lykke med eksamenslæsningen og eksamen

Det er bare svært at lade være med at kigge herind, selvom man burde sidde og læse

Men nu kan jeg jo ligefrem regne med at kunne følge med på din tråd... uden at være fuldstændig bagefter når jeg klikker ind

Håber din chef giver dig lidt fri så du ikke blir alt for stresset.

Hvor er der dejligt at det ser ud til at flaske sig med gæsterne

Forresten har jeg fundet ud af hvad du kan hjælpe med - Hvis jeg må stjæle din fine huskeliste med grønt, orange og rød vil jeg være meget taknemmelig

:loveboard: Anette

Tak i lige måde - og pøj pøj med VM. :loveboard:

Har lige fået lov at flexe, så fra på lørdag er det fuldtidslæsning - puha - det gør altså knuden i maven en bitte lille smule mindre....

Forsøger at indlægge BK-pauser - må have min daglige dosis BK :bearhug: MEN.... det bliver jo svært at følge med i alle de andres tråde - men mon ikke det går??? :loveboard:

Du snupper den bare.... jeg har selv snuppet den andetsteds og tilføjet lidt hist og pist :cheerleader3:

Årh det varmer at høre, søde! Typisk de der ammehjerner, hva? :bearhug:

Vi er nu nede på at skulle fjerne en enkelt stol om bordet i forhold til antal inviterede - det skal NOK blive sjovt :hug:

:loveboard:

Jepper - typisk ammehjerne - er glad for at det bare var det og ikke et eller andet fjollet som "jeg kan ikke passe min kjole" eller andet åndsvagt bitter-mogen ()()

Et enkelt afbud... det var ikke meget. Dejligt. Hvordan er svar-status ellers?? Har din farmor svaret?

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer