tudetøsen

29 September 2007, septembers sidste brude!!!!

215 indlæg i dette emne

Endelig fik vi fundet en dato :cheerleader3:

I går aftes var vi ude at prøve at spise et af de steder vi havde i kikkerten, og vi blev så begejstrede at vi bare MÅTTE holde vores fest der. Derfor er datoen nu sat, efter hvornår stedet havde plads til os.

Jeg kan desværre ikke fortælle hvor endnu, da det er hemmeligt end til vi har sendt inbydelserne ud ( og min søster: SMUKBERG er med på en kigger her inde....)

Men nu kan jeg for alvor komme igang med at planlægge, og det glæder jeg mig til :thumbsupsmileyanim: Og i morgen er det store kjole-kigge-købe-dag, og hviiii jeg glæder mig.

Mangler fif til hvad vi kan skrive i vores indbydelser, nogen der kan hjælpe????

Redigeret af tudetøsen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Hej!

Det ser ud til vi også gifter os den dato. Det er så lige lidt senere på måneden end vi havde håbet, men det kan bare ikke være anderledes pga forældres ferie, fødsler i nærmeste familie om sommeren, feststederne, kirken osv. Vi ved vi ikke er i super god tid og har da overvejet at vente til foråret, men helt ærligt så er det jo kun pga vejret vi tænker sådan - og det kan man jo altså bare ikke stole på i DK...

Mia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HVIIIIII

Var ude for at se på brudekjole i går, sammen med min søster og min mor. Og hviii fandt kjolen over alle kjoler, er noget vild med den :lol: Jeg kan bare ikke ligge billede her ind, da prinsen er med på en kigger -HAHA-

Nu må det gerne være nu, for jeg glæder mig i vildskab til at vise ham KJOLEN!!!!

0

Del dette indlæg

hej jeg skal gå op ad kirkegulvet samme dag som dig troede jeg var den eneste da det er ude for sæson.... ja det sgade præsten da jeg ringede han grinte lidt af mig og sagde du er i god tid det er jo udenfor sæson jeg ringede 6mdr før det er vel ikke så tidligt at bestille kirke er det? nå men tillykke til dig... :boohoo:

hilsen sanni. :denmarkflag:

ps. hvad angår vejret har jeg købt den meget populære lisbeth dahl paraply den fårs bla hos madamtut.dk vidste ikke det med at det faktisk var godt med lidt regn.

Redigeret af sanni anne-marie
0

Del dette indlæg

Hej tøser..

Jeg skal også giftes den 29-09-07.. Dejlig dato - og da selvfølgelig sommer endnu til den tid, krydser i hvert fald fingre..

Datoen er også valgt ud fra hvad der passede bedst med kirke og feststed..

Hvor langt er I?

Har bestilt kirke, feststed, musik, fotograf, købt kjole og er i fuld sving med indbydelser, det ydre af menukort samt har i aften fundet ud af hvordan bordkort skal se ud. Er nok tidligt ude, men elsker at lave sådan noget og så har jeg tid til at få det præcis som jeg ønsker det.. + slappe af til sidst :denmarkflag:

Knus Gurli

0

Del dette indlæg

:boohoo: Kirken er på plads, det er svigermor der skal vie os

:boohoo: Kjolen er købt, giver mig muller i maven når jeg tænker på den

:) Feststed er booket, det afgjorde datoen.....

:heart: musikken er bestilt, efter god omtale her inde

:heart: Har bestilt matrialer til indbydelserne, kommer fra England, sååå jeg er temmelig spændt på at det live

:pokey: frisør og make up-dame er bestilt, meget vigtigt at det er en der kender mit hår, da det er MEGET tyndt og kan være svært at sætte, så det bare ligner lidt

:toot: Fotografen håber jeg der kan komme på plads i næste uge

-kan ikke lige finde ud af om der er noget vigtigt jeg har glemt :hug: er lutter øre hvis det er tilfældet.

Tryk på næsen fra

Karin :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg er lige så langt som jer elsker også alt dette planlægning.... jeg mangler dog lige at printe indbydelserne og finde nogle kuverter der passer men det bliver gjort på mandag sender indbydelserne så de er i hænde den 30april. da det hotel gæsterne kan tjekke ind på ofte bliver overbooked længe inden (vi holder ikke festen på kroen/hotellet) jeg har ordnet bordkort+menü men de er ikke printet endnu. hvad angår mit udstyr bliver det hele netalt den 30april.

jeg ved ikke nu hvad jeg dog skal finde på kan vel begynde at kigge efter pynt til bordene og sådan.

0

Del dette indlæg

Var lige ude og handle i går..

Faldt næsten over tøjet til min dreng der skal være brudesvend (9 år til den tid), sorte bukser og vest, + skjorte der (næsten matcher farven i min kjole) .. Han fandt også de lækreste boksershorts han vil have på den dag, postkasserøde og med teksten 'slemme drenge' på røven...

Gad vide om man kan få ham lokket op og vise boksershorts sammen med gommen :denmarkflag:

Knus..

post-25116-1176838790.jpg

Redigeret af vibe26
0

Del dette indlæg

hvad tager i på udover jeres kjole??? det kan jo godt være ret køligt den 29 september jeg har selv tænkt på en sølvræv men hvad gør i??? har også lige købt en paraply den berømte Lisbeth Dahl alle snart har men skidt den er bare så fin, hvad med jer?

0

Del dette indlæg

Uha det har jeg også spekuleret på.. Min kjole er corsagemodel så jeg kommer til at rende rundt med bare arme hele dagen, men ved ikke hvad jeg skal finde på.. Man er jo egentlig kun ude ret kort tid.. Lige efter kirke, og til fotografering.. Men hvis det er koldt nok kan det selvfølgelig også være længe.. Følger lige med og får lidt inspiration..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nøjjjj hvor er sønnike delux, han bliver dagens flotteste fyr. ham kan du godt være stolt af :cheerleader3:

Mht vejret på dagen, satser jeg på sol fra en skyklar himmel :bunny_4: der er ikke andet at gøre..... Har faktisk slet slet ikke tænkt på det, HJÆLPPPP :cheerleader3: følger lige med og ser om der kommer noget man kan bruge.

0

Del dette indlæg

Ja da... Helt klart sol fra skyfri himmel... :bearhug:

Ja han er nu dejlig den bette, var nødt til at have et billede af ham da han prøvede det den anden dag, og han kigger bare på mig og ruller øjne - 'ja ja, mødre' tænkte han nok... Han glæder sig til at skulle være brudesvend og øver allerede på at skulle gå langsomt.. Er spændt på om han mister modet når døren ind til kirken åbnes og han ser alle kigger på ham (så bliver jeg nødt til at skubbe ham hele vejen, puha ;) )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor træls med musikken... I må bare i gang med at ringe rundt, har i fundet noget?? .. Hvad var hans undskyldning for at melde fra - hvis i har en aftale så er det da noget lusket noget... :respekt:

Vi fandt vores musik som noget af det første, desværre ikke en vi kender, så er lidt spændt på det.. Ham min forlovede kendte (havde spillet til deres forældres sølvbryllup) var selvfølgelig optaget, så snakkede han med en arbejdskollega der kendte en - han var selvfølgelig også optaget. Han kendte så også en, og han var fri, men er lidt nervøs over ikke at vide så meget. Og det var Selvfølgelig Lars der snakkede med ham i telefonen så jeg havde ikke rigtig mulighed for at udspørge ham, men Lars lød positiv... Og han plejer at sige at maden er 50% og musikken den anden 50%, så hvis han synes det lød ok, så stoler jeg på det :respekt:

Redigeret af vibe26
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej piger.

Jeg kommer lige med på banen igen her.. har nemlig endelig født vores lille guldklump, og skal nu igang med den videre planlægning! :respekt:

Vi har booket kirke, feststed (som afgjorde datoen), kanalbåd, receptionssted, bryllupskage hos min kusine, tid til at prøve kjoler 3. maj.

Ellers har min søde mor rodet en masse med papir, print mv til en prototype på invitationen, og nu har min kæreste og jeg endelig besluttet os for cappucinofarvet omslag og sådan noget perlemorspapir indeni. Bliver rigtig flot tror jeg.

Håber de kan sendes her i starten/midten af maj. Hvornår sætter I SU til? Vi skriver 1. aug.. er det meget tidligt? Synes bare man ved om man kan komme alligevel, så det er vel bare at melde ud...

Knus Mia :respekt:

0

Del dette indlæg

:respekt::respekt::respekt::cheerleader3::cheerleader3::denmarkflag::rolleyes:

Tillykke mia med guldklumpen :super:

Har lige læst dit indlæg, og det er temmelig pussigt for jeg skulle lige til at høre andre 2909 brude hvornår de ville sende deres indbydelser ud og hvornår der senest er SU....

Har nemlige lige snakket med min mor, og hun mnete det er ALLLLT for sent med SU d. 1 september!!!!!

Lige pludselig er jeg også selv kommet i tvivl :sm: Stedet hvor festen skal holdes skal have det endelige antal gæster ca 1 uge før, og derfor kan jeg ikke lige se hvorfor SU alllerede d 1 august. Men jeg vil MEGET gerne høre hva I andre gør, for lige at få gode råd og FIF

0

Del dette indlæg

1.000 tillykke med den lille ny det var da dejligt for jer.....

:):bearhug::loveflag::griner:-:hug::cheerleader3::bearhug::balloons::super::kiss::loveboard::bunny_4::balloon::toot::kiss:

jeg sender ud så de har dem her den 30april altså 5mdr før ved godt at det er meget tidligt men der er få overnatnigismulkigheder og mange der skal bruge dem så der skal være lidt tid til at finde ud af det i... jeg har sat su meget tidligt allerede 2mdr inden bryllupet igen pga overnatningsmuligheden, da der desværre nok er nogen der ikke kan finde sovested også vil jeg gerne have lidt tid til at hjælpe med det. men altså så har de 3mdr til at finde ud af om de kan komme det burde kunne gøre det...

hvad angår billeder skal billederne være JPG/Jpeg format ellers vil de ikke blive vist direkte på skærmen men som link, hvad angår størrelse har jeg et program til det på min computer og aner ikke hvordan jeg skal forklare det. men hvad angår format så gå ind i paint og abn dit billed tryk så gemsom og ændre fra bit til JPG eller JPEG så burdu du være godt på vej.

0

Del dette indlæg

Hej..

Nej har ikke egen planlægningstråd, har heller ikke skrevet så meget herinde før jeg fandt jer med samme dato..

Skriver faktisk mest her..

Kan lige fortælle at jeg nu er helt færdig med mine invitationer, (har sat SU til 1-8, snakkede med feststeddet og de ville i hvert fald gerne vide endelig besked 1 måned før og så har jeg også lidt tid til at stresse over bordplan) mangler kun konvolutter, men de får lov at vente lidt endnu.

Og det ydre af mine menukort blev også lige lavet færdig her i weekenden..

Snakkede med mine forældre i søndags. Min far har lovet at holde velkomsttalen (de skyder også 10,000kr i), men ville lige spørge for en sikkerheds skyld. Var nemlig godt klar over at hvis han ikke ville blev det mig, min kæreste afskyr at holde tale, har forberedt mig på at han ikke rejser sig og siger noget, 'jeg behøver ikke sige jeg elsker dig, jeg gifter mig med dig - viser det det ikke'... :) øv siger jeg bare! Har heldigvis nogle måneder at 'arbejde' med ham i.. -s- Ved samme lejlighed fik jeg spurgt min mor om hun ville med mig ud når jeg skal prøve kjolen 2 gang, og man kunne høre stjernerne i øjnene på hende. Ville nemlig involvere hende lidt mere, da svigerfamilien har lovet at stå for oppyntning af kirke og ønskeseddel.

Ellers ikke så meget at berette...

Knus

PS: stort tillykke til Mia74. Der bliver nok at se til med både planlægning og den lille..

PPS: lige et par billeder af mine invitationer...

post-25116-1177350081.jpg

post-25116-1177350101.jpg

Redigeret af vibe26
0

Del dette indlæg

Hey Vibe :)

Nøøøj hvor er du kommet langt, hvad mangler du lige????

Nå men eftersom du kke har lavet en planlægings dimmer, håber jeg at du vil være flittig gæst og skribent her i tråden :loveboard:

Det er nemlig dejligt at kunne følge med i hvordan det skrider frem for jer andre :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer