AnnaPerenna

Anna&Axel - POLTERABEND!

2,681 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Har du billeder af dig i stout-kjolen??? :tunge::loveboard:

OG så har jeg totalt snuppet ideen med drinksene, for ellers kan man jo købe det halve tyskland, kan godt lide ideen med signaturdrinks og så er det da perfekt med something old, someting new, something borrowed and something blue... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har du billeder af dig i stout-kjolen??? :tunge::loveboard:

OG så har jeg totalt snuppet ideen med drinksene, for ellers kan man jo købe det halve tyskland, kan godt lide ideen med signaturdrinks og så er det da perfekt med something old, someting new, something borrowed and something blue... :cheerleader3:

I HAVE A DRESS!! Jeg prøvede stouten i HEL kjole hos Jesper i weekenden og NÆSTE gang er i det rigtige stof!!!!

Hvor, HVOR!? :biggrin: HVOR er den!?

Hvad sker der for de manglende billeder??? :o:pokey:

Jeg tror faktisk jeg er mere spændt på at se din kjole - end jeg var på at se min egen.. :tunge::lol:

Hvor er I søde piger! Jeg har ikke taget billeder - for der er jo ikke meget at se.. Det er jo bare kedeligt stof!!

MEN næste gang er den i det rigtige og SÅ tager jeg billeder, der har jeg sko og lir med så får forhåbentlig et mere samlet billede!

Haha, shedevil - din kjole var altså også flot!!

(Og NBN84 - du stjæler bare, hvad skal du have for drinks?)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej søde tøser!

Wow, jeg har været laaangt væk men der kommer snart lidt spam til jer!

Jeg har IKKE fået min Vera kjole da FANDENS til Post Danmark har sendt min pakke retur til USA!!! Min veninde gensender snarest, piiiiiiiv!

Jeg har bestilt chokoladefontæne og 12 kg chokolade!!! Så vi dropper bryllupskage og får i stedet lækker chokoladefontæne!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

har haft tænkt på dig de sidste par dage og hvor i alverden du dog blev af :) men sgu da skide irri med PostDK - og hvorfor kommer det bare ik bag på een. Hvis du er lidt smart, så tilmelder du dig pakke-posten, hvor du får en mail/sms når pakken blir smidt i de der dimser rundt omkring i byerne. Så er man heller ik afhængig af, at man skal nå posthuset inden de lukker.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dekorationer til bordene!

Min søde svigermor har plantet to kæmpebede og en plantekasse til med brudeslør!

Dejlig måde at gøre det personligt og spare lidt!

blogger-image--1890714627.jpg

Jeg har desuden købt for 800 kr. krystaller som min amerikanske kollega kommer med til juni!

De skal sættes under skyen af brudeslør og hænge lidt tilfældigt og glitre fint i de små lys der står under. Der er en blanding af små vintage look-a-like krystal sherryglas med små lys i og så egentlige fyrfadsstager med blondemotiv.

Åhh jeg tror det bliver sååååååååå fint!

post-13167-0-66060700-1338490282.jpg

post-13167-0-21650800-1338490299.jpg

Redigeret af AnnaPerenna
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer