AnnaPerenna

Anna&Axel - POLTERABEND!

2,681 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Altså hvordan kan denne, intet mindre end FANTASTISKE tråd være gået min næse forbi! Ja altså bed ko godt jeg ikke er hardcore BK'er, men synes da alligevel jeg har været lidt rundt, men denne tråd er først kommet ind i min verden nu... Tak for al denne inspiration, mere gennemført bliver det da ikke

Haha tak skal du have - jeg prøver men syntes det er svært!

0

Del dette indlæg

Og lige for at huske hvordan buketten og knaphulsblomsten skal være er det udfra dette men med hvid fjer..

Dog vil jeg variere mellem store og små blomster i min buket

joannabrian8.jpg

joannabrian6.jpg

Redigeret af AnnaPerenna
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja jeg tog et par billeder i går men lyset var såååååå dårligt så prøver igen her til eftermiddag.

Den er lidt for stor til mig og den er mere shiny i stoffet end jeg regnede men og bæltet er hideous men selve kjolen er super fin!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja jeg tog et par billeder i går men lyset var såååååå dårligt så prøver igen her til eftermiddag.

Den er lidt for stor til mig og den er mere shiny i stoffet end jeg regnede men og bæltet er hideous men selve kjolen er super fin!

Hvis jeg husker rigtigt, så er din kjole den samme, som min brudeterne skal have på. (og ja, bæltet er helt forfærdeligt)

Hun havde den med oppe hos Frederiksberg Skrædderi, da jeg selv skulle derop, for at få tilrettet min Vera. :heart:

Hun skulle have den lagt ind (begge sider - ned til der hvor "roserne" starter). Hun skulle kun af med 500 kr.

Bare lige til orientering, hvis du nu skulle mangle et sted at få den tilrettet :loveshower:

EDIT: Ved ikke hvorfor jeg pludselig havde fået dig placeret på Sjælland. Det må være bryllups-kuk-kuk.

Men så har du da en ide om pris for tilretning ;)

Redigeret af Frk Winther
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg sidder faktisk pt og goooogler hvordan man laver en buket og har fundet et par videoer på youtube, skal nok lige give lyd når jeg ved noget.

Nej desværre - men vi går igang efter brylluppet (eller faktisk sidste cyklus inden så måske er jeg heldig at kunne teste positiv d. 23, august som vi skal giftes d. 25, men sccccssccchh) Billedet er fra da jeg var i uge 30 med Carl Johannes :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer