ying

2008-brude??

187 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Tja så må jeg jo også hellere melde mig på banen som brud 2008

Min forlovede og jeg skal giftes d. 27/6-2008 (ja ved godt det er en fredag :bearhug: )

Kirke og feststed er booket, men så er det også det. Men mon ikke vi nok når det alligevel :toot:

:cheerleader3: Og så selvfølgelig et KÆMPE tillykke til jer alle sammen!!!!!!! :bestwishes:

Knuz Carina

Redigeret af crp
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ja jeg melder mig da også gerne. Vi skal velsignes den 7.6.08. Vi er blevet viet på rådhuset den 6.7.07, så jeg er sådan set lykkeligt gift. Men glæder mig meget til brylluppet.

Har styr på kirke, sted, har valgt men ikke bestilt kjole, rimeligt styr på mad og en foreløbig gæsteliste, styr på musik, fotografering efter kirke, toastmaster og gavekoodinator så jeg føler jeg er godt med. Er der umiddelbart mere jeg skal i så god tid? Altså som jeg har travlt med?

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hej piger!

Jeg skal også giftes i 2008! :cheerleader3:

har netop booket feststedet og kirken til den 21.juni. Vi holder det hemmeligt for familie og venner lidt endnu, ihvertfald indtil vi har fået planlagt alle de store ting, så vi går og hygger os lidt med vores hemmelighed. Det er bare lidt svært at huske på at gemme alle papirerne af vejen når der kommer besøg... :thumbsupsmileyanim:

nok for denne gang, vi snakkes jo nok ved!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg bliver også 2008 brud. nej hvor jeg bare glæder mig. kan give mig til at græde bare ved tanken :balloon:

det er helt nyt indtil videre med bryllupet så intet er planlagt endnu. vi vil holde det et bestemt sted så når vi hører hvornår dette sted er ledigt så kender vi bryllupsdagen :boohoo:

vi bor i en lille lansby så der er ikke så stor rift om kirken. men musikken derimod er jeg lidt bekymret for. vi er jo lidt sent ude syntes jeg. jeg har nogle musikerere jeg syntes skal spille til bryllupet men det er jo ikke sikkert de kan det :-(

men jeg glæder mig meget til at følge dette forum og få tips og idéer og forhåbentlig selv være til lidt hjælp herinde.

0

Del dette indlæg

Hej med jer

Ja jeg vil også gerne melde mig under fanerne. Vi skal giftes d.22 august (også en fredag, rart jeg ikke er den eneste :balloon: ) Vi var lidt for sent ude med feststed, så alle lørdage var booket :boohoo: men har nu vænnet mig til tanken, og synes det er hip som hap om det er lørdag eller fredag.

Jeg har ikke styr på så meget, har som sagt booket feststed, vi skal op og tale med dem d. 27 september. Ved hvorfor en kirke det skal være men har ikke talt med dem endnu. Har luret invitationer herinde den sidste uges tid, så har en ide om det. Kjolen tjaaa jeg ved i hvert fald hvem der skal lave den, men det er vist også det :cheerleader3:

Glæder mig til at følge jer allesammen, det virker som om det er total god ånd herinde.

Kh Mette

0

Del dette indlæg

Kan ikke huske om jeg har været her.. :super: Men nu prøver jeg lige... :boohoo:

Allan friede d. 20/5-07 i målområdet ved Københavns maraton efter at han havde løbet 42 og noget km..

Jeg havde jo bare slet ikke lugtet lunten overhovedet... hihi :cheerleader3:

Vi fik en rigtig dejlig dag sammen med alle vores venner...

Det er snart 4½ år siden vi mødte hinanden og vi har en dejlig søn på 3 år

og Allan har fået 2 papbørn på 8 og 12 år, som er mine fra tidligere forhold.

Vi har sat datoen til d. 30/8-08, hvor jeg siger "Ja!" til min prins i Frederiksberg kirke.. :griner:-

Jeg glæder mig..

Vi har stedet, bandet, pianomanden, maden, serveringen og transporten på plads..

Så mangler vi bare at finde Allans tøj og min kjole med div. tilbehør.. -HAHA-

Og sidst men ikke mindst invitationerne, så vi ikke ender op som en koberg reklame uden gæster og invitationerne som bordkort... :smolf:

Det var lidt om os og vores kommende bryllup i 2008.

Rikke :cheerleader3:

Billedet er fra dagen hvor Allan friede... :griner:-

Halløjsa endelig en der har valgt datoen d. 30/8-2008..... har bare været mutters alene i så laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang tid :balloon: er der flere 30/8-2008 brude der ude et sted???

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Rikke

Jeg skal giftes d. 6/9 2008 og jeg har da skrevet eller læst andre 2008 brudes tråd.

Jeg er 33 år har været forlovet i 6 år og har drømt om vores bryllup lige siden vi mødes.

Nu hvor vi har sat datoen er vi startet lidt med forberedelserne, vi har faktisk haft både kirke og sted på plads men fik kolde fødder mht til stedet, da jeg fik en ret dårlig betjening af restaurant chefen også skal de ikke have mine penge :ban: og det andet sted vi havde drømt om kan ikke tage os den dag. :boohoo:

Jeg skal lige have googlet mig et nyt sted. Har du nogle forslag til fest i trekantsområdet eller Fyn?

Læser din tråd senere.

:balloon: en anden 2008 brud

0

Del dette indlæg

Hej Rikke

Jeg skal giftes d. 6/9 2008 og jeg har da skrevet eller læst andre 2008 brudes tråd.

Jeg er 33 år har været forlovet i 6 år og har drømt om vores bryllup lige siden vi mødes.

Nu hvor vi har sat datoen er vi startet lidt med forberedelserne, vi har faktisk haft både kirke og sted på plads men fik kolde fødder mht til stedet, da jeg fik en ret dårlig betjening af restaurant chefen også skal de ikke have mine penge :ban: og det andet sted vi havde drømt om kan ikke tage os den dag. :super:

Jeg skal lige have googlet mig et nyt sted. Har du nogle forslag til fest i trekantsområdet eller Fyn?

Læser din tråd senere.

:cheerleader3: en anden 2008 brud

Hej navnesøster! -HAHA-

Uuuh, som det begynder at vrimle med 2008-brude nu! Det er bare så dejligt! :balloon:

Kender godt det med, at an ikke vil betale så mange penge til en, som man dybest set ikke føler sig i gode hænder hos.. Det er jo ikke hvilken som helst fest man skal holde.. Så de ting skal bare være i orden! Jeg bor i Nordjylland, så jeg kender desværre ikke til nogle feststeder hvor du bor.. Men buffe81 og munck abildskou bor så vidt jeg ved på Fyn, så måske kan de hjælpe dig med noget der..? De har i hvert fald hver en planlægningstråd, hvor du kan spørge dem.. :hug:

Jeg håber i hvert fald at du hurtigt finder noget godt! :boohoo:

Du skal være meget velkommen i min tråd, der er et index på s. 1, hvis du gerne vil navigere lidt rundt mellem de forskellige billeder osv.. For min tråd er allerede på 49 sider :griner:- , så det kan jeg jo næsten ikke være bekendt at bede dig om at læse igennem! :griner:- Men stjæl endelig al den inspiration du har lyst til derinde, og spørg om alt mellem himmel og jord! :)

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

yes nu fandt jeg endelig denne tråd det er mega længe siden jeg har været inde på den så nu vil jeg lige læse lidt på alle jer 2008 brude også må jeg vist heller se at få tjekket nogle tråde ud :bearhug:

Knus fra Blomst78

0

Del dette indlæg

Hej Alle 2008 Brude

jeg er lidt ny herinde men er også en 2008 brud

skal giftes den 9 febuar og det blir en meget speciel dag.

vi har været forlovet i 15 år den dag og jeg fylder 38 samme dag.

vi har skrevet gæsteliste, bestildt musik, skal høre på madsted imorgen og tale med præst.

blir spændende at følges af.

hvordan har i fået den tikker i bunden det kan jeg bare ikke finde ud af. *snøft*

mvh ANja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er lige blevet friet til af min dejlige kæreste.. Så vi skal også giftes i 2008 om sommeren :bearhug:

Vi har ingen dato endnu og er slet ikke gået i gang med at planlægge, så jeg har vist lidt travlt.. Men det skal vi nok nå.. hehe..

:thumbsupsmileyanim: Et stort tillykke og velkommen til dette vanedannede forum :bestwishes:

0

Del dette indlæg

Hej alle i dejlige mennesker

For lidt over 1 måned siden friede min kæreste til mig. Samme dag som vi havde været sammen i 10 år. Jeg var total ude i mørket og havde ikke set det komme.

Vi har ikke sat en dato for brylluppet endnu men regner med at det bliver juli eller august næste år.

Er begyndt at se mig lidt omkring med kjole, kirke, blomster osv. men syntes godt nok at det er svært så det kræver nok lidt hjælp. Håber at finde nogen herinde som kan give gode råd og inspiration. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

For lidt over 1 måned siden friede min kæreste til mig. Samme dag som vi havde været sammen i 10 år. Jeg var total ude i mørket og havde ikke set det komme.

Vi har ikke sat en dato for brylluppet endnu men regner med at det bliver juli eller august næste år.

Er begyndt at se mig lidt omkring med kjole, kirke, blomster osv. men syntes godt nok at det er svært så det kræver nok lidt hjælp. Håber at finde nogen herinde som kan give gode råd og inspiration. :thumbsupsmileyanim:

Velkommen til herinde.. :bestwishes: og tillyke med frieriet. :bearhug:

Det er ikke for at presse på, men hvis I regner med at holde fest i Juli/August næste år, så skal I nok snart til at finde en dato og et feststed.. Mange steder (især de populære) bliver hurtigt booket i sommermånederne, så det kan være svært at finde noget, hvis i venter alt for længe.. Bare et lille råd.. :kiss:

Og selvfølgelig kan du finde nogen herinde som kan hjælpe med råd og vejledning.. Det er utroligt hvad folk ved herinde.. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi taler også mere og mere om det. Tror heller ikke det vare længe før datoen er fastsat. Ved godt at man skal være tidlig ude i lige præcis de 2 måneder....

Bare rolig jeg kommer til at bruge mange timer herinde og glæder mig til det

0

Del dette indlæg

Er begyndt at se mig lidt omkring med kjole, kirke, blomster osv. men syntes godt nok at det er svært så det kræver nok lidt hjælp. Håber at finde nogen herinde som kan give gode råd og inspiration. :bestwishes:

Du siger bare til hvis du mangler noget! (Og det gør I andre selvfølgelig også :thumbsupsmileyanim: ) Ellers så bare sug til dig af alle trådene, og kig også gerne forbi min tråd og se om du kan finde noget spændende! Der er index på s. 1, så du kan søge på billederne... :bearhug:

0

Del dette indlæg

hmmm..... var ellers sikker på at jeg havde meldt mig til gruppen for 2008 brude :biggrin: men det har jeg åbenbart ikke. Men min søde kæreste friede til mig den 07.07.07 og sagde for sjovt at så skulle man altså giftes inden for et år :bearhug: Så jeg gik i gang med at studere kalenderen og opdagede så at den 31.maj 2008 er en lørdag. Jeg er uddannet den 31.maj 1995 og har været glad for det siden, med jobbets op- og nedture, så jeg tænkte at det ville være en perfekt dag til vores bryllup og den var kæresten heldigvis med på. Så vi er nu i fuld gang med planlægningen. I hvert fald de ting der kræver en handling her og nu. God fornøjelse til alle med deres bryllpusplanlægning. Glæder mig til at følge med i det hele her på dette site. :loveboard:

Redigeret af 310508
0

Del dette indlæg

Jeg er vist mere til at læse herinde end til at skrive en masse selv (også lidt fordi hverken familie eller venner ved noget endnu, og vi vil helst selv afsløre det og ikke have dem til at læse det på internettet - ikke at der er den store fare for, at nogen, vi kender, kommer herind, men alligevel :loveboard:), men jeg kan da godt lige bekende kulør som en af dem, der skal giftes i 2008. 28/6 for nu at være præcis.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer