ying

2008-brude??

187 indlæg i dette emne

Hej med jer.

Jeg melder mig også under fanerne. Min kæreste Sanne og jeg skal giftes d.31/5-08, og vi er så småt gået igang med at lægge budget og lave gæsteliste. Troede egentlig også at vi havde fundet et sted (med hele pakken) men efterfølgende har vi fundet ud af at det er mere os at holde det i afslappede omgivelser, så vi skal simpelthen ud og kigge på forsamlingshuse og feststeder her i uge 26.

Følg med i min tråd, hvis i har lyst til at vide mere.

Knus

Henriette

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeg er så heldig at min kæreste frier på vores 5 års dag, den 2. november, kan det da godt ske at jeg bliver 2008-brud...

Men mon jeg kan nå det hele på et år? :wacko:

Glæder mig til at følge jer 2008-brude og stjæle en masse af jeres ideer. :thumbsupsmileyanim::blush::thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa..

Jeg melder mig også her under 2008 brudene.. :thumbsupsmileyanim:

Kæresten var på knæ den 8 juni.. Og nu er vi nået frem til en dato, der hedder den 28 Juni 2008.. Det er lige på vores 3 års dag.. :thumbsupsmileyanim:

Vi er ikke kommet igang med planlægningen.. booker man kirkern allerede nu..?? OG kan man risikere at andre skal giftes der samme dag?? (puha.. har ikke styr på det.. :S)

Glæder mig til at følge jer alle.. :blush:

Kram Belinda

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa..

Jeg melder mig også her under 2008 brudene.. :thumbsupsmileyanim:

Kæresten var på knæ den 8 juni.. Og nu er vi nået frem til en dato, der hedder den 28 Juni 2008.. Det er lige på vores 3 års dag.. :toot:

Vi er ikke kommet igang med planlægningen.. booker man kirkern allerede nu..?? OG kan man risikere at andre skal giftes der samme dag?? (puha.. har ikke styr på det.. :S)

Glæder mig til at følge jer alle.. -HAHA-

Kram Belinda

Hej Belinda

velkommen her på BK :blush:

Når nu i har fastsat en dato. Så skal i snarest finde ud af hvor i skal holde jeres Bryllup for mange steder skal man være hurtigt ude for ikke at sige Rigtigt hurtigt ud og booke (1-1½ år). Men jeg syntes sagtens du kan ringe til prænten og reservere dagen. Så har du jo det på plads :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Jeg melder mig også i klubben "2008-brude" :thumbsupsmileyanim:

Kæresten var på knæ fredag d. 27/4 og straks gik planlægningen i gang. ;)

Vi har besluttet at gifte os d. 3. maj 2008 i Viby Kirke. Derefter inviterer vi 70 til fest på Varna Palæet -SUPER smukt sted :thumbsupsmileyanim: Derudover har vi bestilt kørsel fra kirken (en super fed, gammel rollser) og fået styr på fotografen :blush:

Så langt er vi...

Hilsen Joan

Redigeret af Joanlt
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil da også lige tilføje mig til denne tråd :thumbsupsmileyanim:

Jeg skal giftes d. 10. maj 2008.

Kirken er reseveret, fotograf er booket (skal dog lige mødes og snakker nærmere ang. ønsker), makeup- & hårstylist er booket.

Vi prøver at vælge imellem to festesteder som vi er vilde med, men har svært ved at vælge da begge steder er gode.

Jeg kigger i øjeblikket efter en kjole, og skal her i juli ud og kigge på kjoler, men vil endelig gerne have den syet, men kan ikke pt. finde en skrædder.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

WOW!!

:thumbsupsmileyanim::blush::toot:-HAHA-

Nu sker der VIRKELIG noget herinde!

Jeg vil gerne opfordre jer alle til at lave et link til jeres planlægningstråd, så vi kan hoppe direkte derind, når vi skriver sammen her! Og hvis ikke I har en tråd, så kan jeg stærkt anbefale at starte en. Det er SÅ dejligt at have et sted at putte alle sine ting og ideer, og så kan vi jo også nemmere stjæle fra hinanden.. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg som troede jeg var den eneste der allerede var i gang med at planlægge vores bryllup der skal stå d. 5. juli 2008.

Feststed og kirke er reserveret og mangler lige at få en bekræftelse på reservering af receptionsstedet.

Ellers kikker jeg på alle de flotte kjoler, skal ud og prøve en masse i hvert fald :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

HOV!

næ....! :thumbsupsmileyanim:

En 2008 tråd, gad vide hvorfor jeg ikke har set den før?

Nå men det ser ud til at jeg er den første der skal giftes indtil videre. :thumbsupsmileyanim:

Vi har styr på kirke, feststed, fotograf, transport, hår, make-up, musik

samt størstedelen af gæsterne.

Budgettet ligger ca på 50.000

Tråden er her http://bryllupsklar.dk/forum/index.php?showtopic=36604

~

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg som troede jeg var den eneste der allerede var i gang med at planlægge vores bryllup der skal stå d. 5. juli 2008.

Feststed og kirke er reserveret og mangler lige at få en bekræftelse på reservering af receptionsstedet.

Ellers kikker jeg på alle de flotte kjoler, skal ud og prøve en masse i hvert fald :thumbsupsmileyanim:

Jubii!! :biggrin:

Det er samme dato som mig! Endelig en mere! Glæder mig til du får startet din egen planlægningstråd, så vi rigtigt kan følges :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af ying
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

HOV!

næ....! :biggrin:

En 2008 tråd, gad vide hvorfor jeg ikke har set den før?

Nå men det ser ud til at jeg er den første der skal giftes indtil videre. :thumbsupsmileyanim:

Vi har styr på kirke, feststed, fotograf, transport, hår, make-up, musik

samt størstedelen af gæsterne.

Budgettet ligger ca på 50.000

Tråden er her http://bryllupsklar.dk/forum/index.php?showtopic=36604

~

Hejsa!

Ja med et februar-bryllup er du vist den første 2008 brud! :thumbsupsmileyanim: Vi er godt nok ellers ved at være mange herinde efterhånden! :blink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle 2008 brude

Nu har jeg kigget rundt herinde på b.k. en måneds tid og er nu sprunget ud i mit første oplæg!

håber det virker :thumbsupsmileyanim:

Jeg skal giftes d. 2. august 2008 og er lykkelig for at se at jeg ikke er den eneste der er i fuld gang med planlægningen.

Lige et lille dumt spørgsmål... hvad er en tråd???

Hilsen Eva

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej alle 2008 brude

Nu har jeg kigget rundt herinde på b.k. en måneds tid og er nu sprunget ud i mit første oplæg!

håber det virker :bearhug:

Jeg skal giftes d. 2. august 2008 og er lykkelig for at se at jeg ikke er den eneste der er i fuld gang med planlægningen.

Lige et lille dumt spørgsmål... hvad er en tråd???

Hilsen Eva

Hej Eva!

Det er selvfølgelig ikke noget dumt spørgsmål! Alle herinde på bryllupsklar har mulighed for at lave sin helt egen planlægningstråd, hvor man kan samle sine tanker og billeder og få kommentarer og hilsner fra andre. Sådan en kan du også lave, hvis du går ind under kategorien "min bryllupsplanlægning", og starter et nyt emne. Så har du din helt egen tråd! :thumbsupsmileyanim:

Du kan prøve at trykke på mit link til min tråd, så du kan se et eksempel på hvordan en tråd kan se ud..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim:Hejsa Piger,

Dejligt at høre at jeg ikke er den eneste der allerede er blevet transformeret til en bridezilla. Skal giftes den 16 August, og har allerede bestilt kirke, sted, fotograf og band. Nu drømmer jeg om kjoler og indbydelser, men prøver at holde mig i skindet lidt endnu. Vil fluks oprette en tråd, så jeg kan følge med i jeres allesammens planlægning.

Ha en god sommer piger! :loveboard:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
:loveboard:Hejsa Piger,

Dejligt at høre at jeg ikke er den eneste der allerede er blevet transformeret til en bridezilla. Skal giftes den 16 August, og har allerede bestilt kirke, sted, fotograf og band. Nu drømmer jeg om kjoler og indbydelser, men prøver at holde mig i skindet lidt endnu. Vil fluks oprette en tråd, så jeg kan følge med i jeres allesammens planlægning.

Ha en god sommer piger! :loveboard:

Hejsa og velkommen til løvens hule.. God ide at oprette din egen tråd, så kan du putte alle dine ideer og billeder ind til jeres store dag. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Hej tøser.

Ville da oz lige lave en lille notits herinde.

Min kommende mand og jeg, har sat datoen og bestilt kirke til den. 08.08.08 :thumbsupsmileyanim:

Datoen blev allerede sat for et år siden. Da vi mente at hvis vi satte datoen så langt fremme ville vi kunne nå at få alle detaljer iorden inden den store dag.

Også af praktiske årsager er jeg gået igang så tidligt. Lige pt. går jeg på HH, og ved at jeg har prøver og eksamner næste år i maj og juni. Og jeg vil ik stå midt i alt det og planlægge vores dag :cheerleader3:

Jeg håber da at jeg får noget det hele =)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej alle.

Wow... Jeg har så sent som idag haft min debut på bryllupsklar, og hold da op. Jeg er dybt imponeret. Det er jo en fantastisk side. Har brugt de sidste mange timer på at snuse rundt og snuppe gode ideer.

Jeg vil med det samme gerne melde mig som endnu en lykkelig 2008 brud.

Vi er stadig helt i de indledende forberedelser. (Min skønne forlovede friede d. 22/6)

Som det ser ud nu, bliver den store dag enten d. 12/4 eller d. 14/6 alt afhængig af kirken, fødselsdage osv.

Jeg er allerede helt rundtosset af ideer om kjole, mad, morgengaver, indbydelser, transport til og fra kirken og ......... jeg kunne blive ved.

Kan næsten blive helt stresset over ikke at have noget på plads endnu, når jeg læser alle i andres indlæg.

Håber jeg når det hele.

Skulle der evt. være nogen af jer der kender nogle gode festlokaler i nærheden af Vejle?

Glæder mig meget til at følge med i alle i andres planlægninger.

knus MK

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer