ying

2008-brude??

187 indlæg i dette emne

Hallo

Jeg er også 2008 brud, vi skal giftes d. 23/8 :blush:

Feststedet og kirken er bestilt, så nu mangler vi kun resten!............

Jeg er også en af dem der ikke altid lige styrer det der computer noget for godt, så hvis der er en der kan fortælle mig hvordan man udskifter den tekst der står under planlægningstrådens navn vil jeg blive glad (altså der hvor man skriver, se vores ringe, e.lign.)

Burde måske ikke stå her, men viste ikke lige hvor ellers????

Og hurra for at der begynder at dukke en del 08´brude op! :carrot: :carrot: :carrot: :carrot: :carrot: :carrot:

Hejsa

du går bare ind i din planlægningstråd og ved dit første indlæg trykker du så bare på redigering også kan du lave om på overskriften

:bearhug: øh ups der står edit istedet

..og så blev jeg glad.................TARRK

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Alle 2008 Brude

Ja, nu melder jeg mig ogsaa paa banen.

Vi skal giftes 9. august 2008 og indtil videre er kirken og feststedet booket. Musikken er vi ved at kigge lidt paa.

Jeg bor i udlandet sammen med min kaereste, saa der bliver ringet en del til DK i oejeblikket for at undersoege de forskellige muligheder.

Budgettet er ogsaa ved at blive fastlagt - puh det er svaert. Jeg er allerede omkring de 128.000 kr (uden bryllupsrejse). Er der andre, som er helt oppe paa de summer? Der maa kunne spares lidt her og der, haaber jeg.

Mange hilsner

Camilla

Ja, desværre vi nærmer os også dette beløb. Jeg lagde ud med at det kostede ca. 70.000 kr, men ja så blev det lidt dyrere og så synes H også at vores naboer skulle med ....så blev det lidt dyrere....osv. :blush:

Heldigvis betaler mine forældre for min familie, det hjælper lidt på det :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa 2008-brude

Jeg/vi skal også giftes i 2008. Glæder mig helt vildt :bearhug:

Vores "magiske" dato er den 14 Juni. Så håber vi at kirken, feststed, fotografen og musikken kan.

Vi er ved at finde ud af det med musikken og feststedet.

Jeg er igang med indbydelserne og sanghæfteerne/bordkort til bordet, da jeg ikke vil sidde i sidste øjeblik og lave det for så bliver de sikkert ikke som jeg/vi vil have det.

Jeg synes det er svære at vælge kirken da vi er døbt og konfirmeret i hver vores kirke. Min er en lille landsby kirke med plads til ca. 100 og hans er en noget større kirke i en by med plads til ca. 300.

Vi synes begge det er svært at tage den endelige beslutning.

Knuz...

Skriv gerne jeres mening.

:pokey::blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Alle 2008 Brude

Ja, nu melder jeg mig ogsaa paa banen.

Vi skal giftes 9. august 2008 og indtil videre er kirken og feststedet booket. Musikken er vi ved at kigge lidt paa.

Jeg bor i udlandet sammen med min kaereste, saa der bliver ringet en del til DK i oejeblikket for at undersoege de forskellige muligheder.

Budgettet er ogsaa ved at blive fastlagt - puh det er svaert. Jeg er allerede omkring de 128.000 kr (uden bryllupsrejse). Er der andre, som er helt oppe paa de summer? Der maa kunne spares lidt her og der, haaber jeg.

Mange hilsner

Camilla

Puha ja, det er dyrt at holde sit drømmebryllup, men forhåbentlig sker det også kun 1 gang. Vores bryllupsmiddag (dvs. mad og drikke til ca. 65 personer) m. overnatning i brudesuiten kommer alene til at koste 100.000 kr., og derudover kommer så alt det andet - kjole, hår, make-up, ringe, transport, musik osv. Den samlede pris tør jeg ikke nævne - og vil heller ikke, hvis nu nysgerrige gæster skulle lægge vejen forbi forum'et her - men det bliver MANGE penge. Nogen vil mene, at det er fuldkommen vanvittigt, at bruge SÅ mange penge på en dag i sit liv, men her prioriterer vi dagen meget højt. Det skal være præcis, som vi ønsker det. Til syvende og sidst er det vel også fløjtende ligegyldigt, hvad andre mener om den måde, man har valgt at gribe sit bryllup an på - det vigtigste er, at brudeparret føler, at det er den rigtige måde.

:bearhug: Camilla.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha ja, det er dyrt at holde sit drømmebryllup, men forhåbentlig sker det også kun 1 gang. Vores bryllupsmiddag (dvs. mad og drikke til ca. 65 personer) m. overnatning i brudesuiten kommer alene til at koste 100.000 kr., og derudover kommer så alt det andet - kjole, hår, make-up, ringe, transport, musik osv. Den samlede pris tør jeg ikke nævne - og vil heller ikke, hvis nu nysgerrige gæster skulle lægge vejen forbi forum'et her - men det bliver MANGE penge. Nogen vil mene, at det er fuldkommen vanvittigt, at bruge SÅ mange penge på en dag i sit liv, men her prioriterer vi dagen meget højt. Det skal være præcis, som vi ønsker det. Til syvende og sidst er det vel også fløjtende ligegyldigt, hvad andre mener om den måde, man har valgt at gribe sit bryllup an på - det vigtigste er, at brudeparret føler, at det er den rigtige måde.

:blush: Camilla.

Lige præcis.. Det skal være en dag som man ser tilbage på uden nogen form for fortrydelser.. Og så må man lægge det budget man nu engang kan og vil lægge. Hvis man har råd til det bryllup man går og drømmer om, så go for it..

Hvor er det bare dejligt at så mange 2008-brude begynder at melde sig! :bearhug:

Redigeret af ying
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa... Jeg skal også giftes i 2008 :bearhug: nermer betegnet den 5 juli.. Jeg hører normalt til inde på søster siden

( Babyklar ) da vi førsøger at lave et lille vidunder :blush:

Min kommemde mand Lars og jeg glæder os meget men er ikke rigtig begyndt på andet end at lægge et budget og lave en gæste liste.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa... Jeg skal også giftes i 2008 :blush: nermer betegnet den 5 juli.. Jeg hører normalt til inde på søster siden

( Babyklar ) da vi førsøger at lave et lille vidunder -HAHA-

Min kommemde mand Lars og jeg glæder os meget men er ikke rigtig begyndt på andet end at lægge et budget og lave en gæste liste.

Hejsa! Jeg kan se at vi har valgt den sammen dato! :pokey: Og så vil jeg i øvrigt ønske dig velkommen her på Bryllupsklar (jeg kan se det er dit første indlæg..), jeg håber (og ved) du bliver ligeså besat af det som vi andre! :bearhug:

Glæder mig meget til at følge din planlægning, når nu vi deler den store dag!

Redigeret af ying
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, det er godt nok lige før jeg ikke kan følge med. :pokey:-HAHA-:huh:

Vi skal som sagt giftes d. 31/5-07 men er slet slet ikke nået så langt. Er i første omgang i færd med at få arrangeret feststedet for derefter at planlægge menu, musik osv.

For vores vedkommende ervi slet ikke omkring de summer som der lige er blevet nævnt, vi forsøget at begræane os til max. 65000 - 70000. Jo I har helt ret piger, det er forhåbenlig den eneste dag af denne slags, så det skal være perfekt, men efter min mening skal der også være en mening med galskaben. :bearhug::blush:

Forhåbentlig bliver det alligevel livets fest :sm:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jamen så melder jeg mig også på banen :blush:

Vi skal giftes d. 29/3-2008. Vi har allerede book feststedet og kirke. :bearhug:

Jeg føler mig helt håbtløst bagefter når jeg læster hvor langt i andre er nået, men hvor er det

dejligt for jer :pokey:

Knuser

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal også giftes i 2008, nærmere bestemt d. 10/5. Kirke og feststed er reserveret, har også fundet dem vi gerne vil have til at spille - mangler bare lige at få endelig bekræftelse på dem. Er også igang med lidt "tidsfordriv" - stjæler gode ideer med arme og ben og den søde Coach Lajla har lavet et monogram til os. Kjolen har jeg også fundet - eller har i hvert fald forelsket mig i en, aner jo ikke hvordan den ser ud på mig. Det er jo en god anledning til at tage ud og prøve kjoler, for hvis nu den ikke passer, så er det jo tosset at man stadig drømmer om den :bearhug: Bryllupstosset? :blush:

Knus Carina

Hej!

Min kæreste og jeg skal også giftes den 10. Maj 2008, og vi er godt i gang med planlægningen. Vi har reserveret kirke og feststed og er vi har fundet dem vi gerne vil have til at spille til festen. Prøver dog at tage det stille og roligt i forhold til forberedelserne,selvom det er svært for det er så spændende!!! :carrot: -jeg bange for at udmatte mig selv, hvis jeg trykker speederen i bund allerde nu :pokey: ( 1 år og 14 dage før)

Har dog dårlig samvittighed, for syntes vi burde være meget længere. Er først ved at kigge efter fotograf og invitationslayout nu.

Hvad siger i andre? Er vi bagud i tidsplanen, og har i erfarne brude nogle gode råd til en kommende brud?

Knus!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

2008!!! Jubiiiii.....! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif :cheerleader3:

:rolleyes:

Jeg har været herinde siden 2005, men skal altså også giftes i 2008 - d.12. juli 2008!

Det er vores 7-års dag, den dag, så det betyder meget for os. Vi har stort set alt klart - altså kirke, feststed, fotograf osv.

Jeg glæder mig ubeskriveligt meget til at følges med jer!

Kærligst M. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal også først giftes i 2008. Helt præcis d. 10. maj 2008.

Vi er faktisk nået super langt allerede. Alle de "store" ting er på plads.

John friede d. 28/8 - 2006, så vi har haft over 1 ½ år til at planlægge den store dag. Men vi har været super glade for at have været tidligt ude. På den måde har vi fået præcis de tidspunkter og steder vi havde lyst til.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:bearhug::bearhug:()():(

Hejsa igen

Vil bare lige høre hvordan det går i andre der skal giftes i 2008, hvor langt er i???

Vi har snart styr på kirken, fotograf, feststed og musik, så det er bare dejlig.

Knuz og kram fra mig.

:cheerleader3::loveboard::loveboard::loveboard:

Hejsa!

Dejligt at der er kommet geng i denne tråd! Så virker det på en eller anden måde til at være tættere på.. Eller er det bare mig? :loveboard:

Jeg er lige gået i gang med at lave invitationer osv. Det er også et kæmpe arbejde da jeg skal skære en hel masse selv. Kig endelig forbi min planlægningstråd for at se hvor langt jeg er! Og hvilke ideer jeg går og tumler med.. Har du en tråd? så vil jeg kigge lidt i den også..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hejsa

Nu kan det godt være at jeg spørg dum men hvordan laver man en planlægningstråd. Har ikke været på så længe, men tror jeg blive afhængig af www.bryllupsklar.dk inden længe.

:):)

Hejsa!

Du går bare ind under den kategori der hedder "min bryllupsplanlægning", og der starter du et nyt emne. Så har du din egen tråd! Sig endelig til hvis du ikke kan finde det... :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal giftes den 28. juni 08. :)

VI har booket kirken. Vi er i øjeblikket ved at se på mulige festlokaler og restauranter, hvor festen kan holdes.

Jeg er vildt imponeret af hvor langt mange af jer andre!

Andreas friede for 3 uger siden, så vi er kun lige ved at sprede nyheden til forældre og venner.

Selvom man har været sammen, for vores vedkommende, 4 år, så synes jeg simpelthen bare at man går rundt med et kæmpe smil på læberne og føler sig som den heldigste i verden, det er en fantastisk følelse :)

Kh Mette

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer