ying

2008-brude??

187 indlæg i dette emne

jeps jeps.. den er jeg også med på;0) skal giftes d.16/8-2008... vi skal have et have bryllup... og ja... resten tænker jeg da på men længere er jeg ikke nået;0) men skal jo nok snart have lidt gang i præst osv... syntes bare det er så mærkeligt når der er såååå lang tid til;0)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er også så heldig, at jeg bliver gift i 2008. Min kæreste friede fredag d. 14. september, og vi har nu fastsat dagen til den 23. august 2008. Har aldtid drømt om et august bryllup, og det var den eneste lørdag, der passede i forhold til vores delebørn og fødselsdage.

Jeg glæder mig så meget og kan stadig ikke begribe, at jeg får lov at blive gift på denne måde med manden i mit liv..... Vi skal ud og se et sted vi håber at kunne holde brylluppet på fredag...... er meget spændt, for det hele bliver pludseligt så virkeligt..... :biggrin::bearhug:

Men jeg føler jo pludselig jeg er langt bagefter, for i andre er da nået langt - jeg troede egentlig jeg (nåh nej vi :loveboard: ) skulle rigtigt i gang efter jul......

Jeg glæder mig til at være bryllupstosset sammen med alle jer andre.

Redigeret af Sandra.e
0

Del dette indlæg

:loveboard: Jamen hej og velkommen til :biggrin:

Jamen tak for det, det er jo et stærkt vanedannende sted der her forum :bearhug:

Har endnu ikke fået oprette en planlægningstråd, men det kommer vel på et eller andet tidspunkt. Prøver hele tiden at begrænse mig, så alting ikke handler om det forestående bryllup, som med andres øjne, er langt ude i fremtiden. Har dog ikke det store held med det :7himmel:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er også så heldig, at jeg bliver gift i 2008. Min kæreste friede fredag d. 14. september, og vi har nu fastsat dagen til den 23. august 2008. Har aldtid drømt om et august bryllup, og det var den eneste lørdag, der passede i forhold til vores delebørn og fødselsdage.

Jeg glæder mig så meget og kan stadig ikke begribe, at jeg får lov at blive gift på denne måde med manden i mit liv..... Vi skal ud og se et sted vi håber at kunne holde brylluppet på fredag...... er meget spændt, for det hele bliver pludseligt så virkeligt..... :kiss::(

Men jeg føler jo pludselig jeg er langt bagefter, for i andre er da nået langt - jeg troede egentlig jeg (nåh nej vi :thumbsupsmileyanim: ) skulle rigtigt i gang efter jul......

Jeg glæder mig til at være bryllupstosset sammen med alle jer andre.

:cheerleader3: Hejsa og velkommen det er jo en perfekt dato i har valgt jer der... He he skal selv giftes den dag -HAHA-

0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim: Jamen hej og velkommen til :cheerleader3:

Jamen tak for det, det er jo et stærkt vanedannende sted der her forum -HAHA-

Har endnu ikke fået oprette en planlægningstråd, men det kommer vel på et eller andet tidspunkt. Prøver hele tiden at begrænse mig, så alting ikke handler om det forestående bryllup, som med andres øjne, er langt ude i fremtiden. Har dog ikke det store held med det :kiss:

Hvorfor også vente med en planlægnings tråd det er da bare at springe ud i det også må resten af omverdenen jo om selvom deres tanker :(

0

Del dette indlæg

Hej !

Jeg vil også lige melde mig som en brud i 2008, 24. maj. Det er godt nok lidt mærkeligt ligefrem at skrive det, for det meste har det foregået meget på et administrativt plan - bestil kirke, sted og fotograf. Først nu kommer alt det sjove med at finde ting og tingel - tangel til festen.

Monika

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa - vil da også lige melde mig på banen

Vi skal giftes d. 24. maj 08 - og jeg syns bare der er så laaaaang tid til. Men når jeg tænker tilbage så er de sidste 3 måneder bare fløjet af sted, så mon ikke de næste 7 går det samme.

Vi har haft fuld gang i planlægningen siden vi blev forlovet i juli. Alt der skal bestilles er faktisk på plads, så vi har masser af tid til at finde ud af alle småtingene, som jeg har erfaret der er sindsygt mange af - hvor er der bare mange ting at tage stilling til :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

hmmm..... var ellers sikker på at jeg havde meldt mig til gruppen for 2008 brude :hug: men det har jeg åbenbart ikke. Men min søde kæreste friede til mig den 07.07.07 og sagde for sjovt at så skulle man altså giftes inden for et år :) Så jeg gik i gang med at studere kalenderen og opdagede så at den 31.maj 2008 er en lørdag. Jeg er uddannet den 31.maj 1995 og har været glad for det siden, med jobbets op- og nedture, så jeg tænkte at det ville være en perfekt dag til vores bryllup og den var kæresten heldigvis med på. Så vi er nu i fuld gang med planlægningen. I hvert fald de ting der kræver en handling her og nu. God fornøjelse til alle med deres bryllpusplanlægning. Glæder mig til at følge med i det hele her på dette site. :biggrin:

wuiiiiiii god dato - der skal vi også giftes :rolleyes:

0

Del dette indlæg

hmmm..... var ellers sikker på at jeg havde meldt mig til gruppen for 2008 brude :denmarkflag: men det har jeg åbenbart ikke. Men min søde kæreste friede til mig den 07.07.07 og sagde for sjovt at så skulle man altså giftes inden for et år :balloon: Så jeg gik i gang med at studere kalenderen og opdagede så at den 31.maj 2008 er en lørdag. Jeg er uddannet den 31.maj 1995 og har været glad for det siden, med jobbets op- og nedture, så jeg tænkte at det ville være en perfekt dag til vores bryllup og den var kæresten heldigvis med på. Så vi er nu i fuld gang med planlægningen. I hvert fald de ting der kræver en handling her og nu. God fornøjelse til alle med deres bryllpusplanlægning. Glæder mig til at følge med i det hele her på dette site. :rolleyes:

wuiiiiiii god dato - der skal vi også giftes :biggrin:

Jep :rolleyes: og jeg har læst et sted at I skal holde det på Vallø slot, som var vores 2. prioritet, hvis ikke kunne få det sted vi helst ville. Men det kunne vi, så rigtig god fornøjelse. Det bliver spændende at læse om hvad I synes om det. Der er meget smukt på Vallø slot

0

Del dette indlæg

Hej alle 2008 Brude:)

Jeg melder mig hermed under fanen, skal giftes 30.8.2008 og glaeder mig!!

Har ikke nogen planlaegningstraad - endnu... men vi er igang... Kirke, feststed, kjole, gaesteliste er paa plads, og vi har ogsaa taenkt paa transport og fotografering.... men der er stadig nok at tage fat paa! Glaeder mig isaer til at skulle finde ringe :rolleyes:

Jeg pröver ikke at blive for bidt af det herinde, for jeg tror ikke min chef er saa glad for denne tidsröver :biggrin: men det er jo svaert at lade vaere :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer