ying

2008-brude??

187 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg og min kæreste som jeg har kendt i 14 år er blevet enige om at blive gift om 1 år. Jeg ringede til præsten i dag og på mandag vil vi ringe igen om at vi ønsker at det skal være den 16.08.08. Jeg glæder mig. jeg fride til ham på vores årsdag den 2. juli. Og jeg viste godt at han ville sige ja da vi gerne vil giftes. Vi skulle bare blive enige om at det skal være nu og det synes jeg nu og han ligeså.

Jeg synes allerede at jeg bliver afhængig af denne hjemmeside der står mange gode ting og ideer og synes at det er rigtig sjovt at se hvad andre har gjordt. Jeg har allerede gemt mange billeder af borddækning og invitation osv.

Hilsen Jeanette

:bestwishes:

0

Del dette indlæg

Hej piger!!! :bestwishes:

Så tror jeg også jeg kan melde mig under fanerne til 2008. Min kæreste friede i maj, og nu har vi snakket om, at det måske ville være en go ide næste år. Så er vores datter lige blevet 2 år OG vi kan gå igang med nummer 2:-) Fx på bryllupsnatten hihi. Jeg vil nemlig helst ik være gravid eller amme, når jeg skal giftes, og så kan brylluppet jo godt gå hen og få lange udsigter, hvis det hele skal passe sammen!!!

Kh Lotte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil også melde mig på banen som 2008 brud. Jeg siger ja til min drømmeprins 08.08.08 :td:

Min kæreste friede i maj og vil blev forlovet den 27 maj, det var på vores 2 år 5 måneders dag.

Vi har kirken og feststedet på plads. Vi vil have min far til at tage vores billeder da han er en ørn med et kamera. Jeg har også gang i en planlægningstråd :cheerleader3:

Glæder mig til at følge jer alle sammen :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jamen, jeg vil da også lige melde mig som 2008 brud! Dejligt at se der er flere end mig der er i god tid. :thumbsupsmileyanim:

Min kæreste friede d. 20/6-2007 og brylluppet skal stå d. 6/9-2008, så der er et lille stykke tid til.. Men jeg er nu allerede inde på BK flere gange om dagen, for at se om der skulle være nogle nye gode ideer.. (synes jeg det vrimler med herinde.. :cheerleader3:)

Knus Katrine

0

Del dette indlæg

jeg vil også være med i vores nye "klub".

vi skal giftes d. 12. april 2008, og har idag været forlovet præcist 2 uger.

heldigvis har vi allerede fået booket stedet. og mange af planerne er allerede på plads i hovedet, nu skal de "bare" udføres... hihi bare... jeg ved jeg bliver stresset på et tidspunkt.

prinsessen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan ikke huske om jeg har været her.. :heart: Men nu prøver jeg lige... :thumbsupsmileyanim:

Allan friede d. 20/5-07 i målområdet ved Københavns maraton efter at han havde løbet 42 og noget km..

Jeg havde jo bare slet ikke lugtet lunten overhovedet... hihi :td:

Vi fik en rigtig dejlig dag sammen med alle vores venner...

Det er snart 4½ år siden vi mødte hinanden og vi har en dejlig søn på 3 år

og Allan har fået 2 papbørn på 8 og 12 år, som er mine fra tidligere forhold.

Vi har sat datoen til d. 30/8-08, hvor jeg siger "Ja!" til min prins i Frederiksberg kirke.. :bearhug:

Jeg glæder mig..

Vi har stedet, bandet, pianomanden, maden, serveringen og transporten på plads..

Så mangler vi bare at finde Allans tøj og min kjole med div. tilbehør.. :heart:

Og sidst men ikke mindst invitationerne, så vi ikke ender op som en koberg reklame uden gæster og invitationerne som bordkort... :smolf:

Det var lidt om os og vores kommende bryllup i 2008.

Rikke :cheerleader3:

Billedet er fra dagen hvor Allan friede... :bearhug:

post-20969-1184611545.jpg

0

Del dette indlæg

Hej tøser!

Jeg har godt nok været herinde og lure en del siden min kæreste friede til mig d. 4 marts 2007 i New York, men melder mig for alvor på banen nu! Herligt at der er så mange 2008 brude herinde.

Vi har sat vores bryllupsdato til d. 16.08.08 :sm: Gik meget hurtig i gang med at fastsætte datoen, fået bestilt kirke, festlokale med overnatning, kogekone, fotograf samt hår/make up. Nu er der lidt mere ro på det, venter stadig min kæreste (ikke vant til bruge forlovede endnu :griner:- ) får styr på bestilling af musikken, det er en af de få ting som han selv skal sørge for :biggrin:

Kærligst

Anne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nøj hvor er vi mange der skal giftes i 2008 :griner:-

Mau

Du er fra Nordjylland! Du er fra Nordjylland!

:sm::biggrin::lol::hug::hug: :fløjt: :hug: :carrot: :smolf: -HAHA-:lol:GP

Du er vist den første 2008-brud jeg har mødt, der er fra Nordjylland ligesom mig! JUBIII!!

Så er der endelig ved at være grobund for nogle nordjyske zillamøder! TAAAK!

0

Del dette indlæg

Så vil jeg da også lige melde mig på banen :-)

Min dejlige forlovede faldt på knæ den 17/6, og vi har fastsat datoen til den 12/4-2008

Der er styr på kirke, feststed, fotograf og ja så skal vi køres i en gammel brandbil (sådan er det at skulle giftes med en fra KBH brandvæsen, men jeg synes faktisk det er en ret sjov idé) :griner:-

Vi har prøvet at rode med de første udkast til invitationer, men jeg har så mange forskellige idéer, så nu er det svært at vælge hvilken det skal være. Vi vil helst have samme tema hele vejen jo.

Jeg glæder mig meget til at følge jeres planlægning.

Er der andre som skal giftes til april?

0

Del dette indlæg

Nøj hvor er vi mange der skal giftes i 2008 :thumbsupsmileyanim:

Mau

Du er fra Nordjylland! Du er fra Nordjylland!

:boohoo::thumbsupsmileyanim::):boohoo::):):denmarkflag: :carrot: :smolf: :):hug::lol:

Du er vist den første 2008-brud jeg har mødt, der er fra Nordjylland ligesom mig! JUBIII!!

Så er der endelig ved at være grobund for nogle nordjyske zillamøder! TAAAK!

Troede slet ikke der var nogen. Hvor var det godt jeg tog fejl :cheerleader3:

En glad Mau

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hei!

Får ei norsk jente lov til å være sammen med dere?

BK er sååå mye bedre enn noen sider vi har i Norge nemlig!!!

Jeg skal gifte meg 28 juni 2008, etter 10, 5 år som forlovet. Noen bruker litt tid på ting ;)

Selvfølgelig skal du også være med her! :thumbsupsmileyanim: Der er faktisk mange andre norske piger herinde. Og ja, Bryllupsklar er et DEJLIGT forum! :thumbsupsmileyanim:

VELKOMMEN!

0

Del dette indlæg

Hei!

Får ei norsk jente lov til å være sammen med dere?

BK er sååå mye bedre enn noen sider vi har i Norge nemlig!!!

Jeg skal gifte meg 28 juni 2008, etter 10, 5 år som forlovet. Noen bruker litt tid på ting ;)

Selvfølgelig skal du også være med her! :thumbsupsmileyanim: Der er faktisk mange andre norske piger herinde. Og ja, Bryllupsklar er et DEJLIGT forum! :thumbsupsmileyanim:

VELKOMMEN!

Tusen takk! Ville ikke trenge meg på. Blir spennende å følge dere alle fremover. Og så spør jeg om det er noe jeg ikke skjønner ;)

0

Del dette indlæg

Hejsa,....

Så melder jeg mig også herinde i forum for 2008 brude.. :-)

Vi har sat datoen til 14/6 2008.

Vihar Kirke, Præst, feststed, og musik på plads....

Er der andre fra Kolding eller omegn herinde????

Hejsa og velkommen til BK :denmarkflag:

Jeg kan se det er dit første indlæg du har skrevet. Og jeg kan fortælle dig at det ikke blir dit sidste. BK er en rigtig tidsrøver.... :balloon:

Jeg skal i øvrigt selv giftes d. 21 juni 2008 præsis en uge efter dig... :)

:-) Maria

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej.....

Jamen jeg må da også lige være med på dette ..

For jeg skal sørme også giftes i 2008 d. 26. april

Vi har styr på:

kirken

præsten (da det ikke er den præst som nærmalt er i kirken der skal vie os)

feststed

musik

fotograf

og så er jeg godt i gang med at designe invitationerne :)

Ejjjjjjjjjjjjj, hvor er det altså dejligt at kunne dele det med jer..

KnuZer Marinus

ps. glæder mig til at snakke med jer kommende 2008 brude :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Hej Hej tøser.

Ville da oz lige lave en lille notits herinde.

Min kommende mand og jeg, har sat datoen og bestilt kirke til den. 08.08.08 :)

Datoen blev allerede sat for et år siden. Da vi mente at hvis vi satte datoen så langt fremme ville vi kunne nå at få alle detaljer iorden inden den store dag.

Også af praktiske årsager er jeg gået igang så tidligt. Lige pt. går jeg på HH, og ved at jeg har prøver og eksamner næste år i maj og juni. Og jeg vil ik stå midt i alt det og planlægge vores dag -HAHA-

Jeg håber da at jeg får noget det hele =)

Dejligt at se der er flere den 8/8 - 2008 ... den dag skal vi nemlig også vies ...

Og fra imorgen har jeg frit lejde mht planlægningen ... det har jeg sådan set haft hele tiden men nu hvor der kun er et år til så kan jeg for alvor slå mig løs :denmarkflag:

Kirke og feststed er valgt og booket ... invitationernes udformning er næsten på plads ... så nu kører det bare ... er lidt træt af det skudår .. det giver jo en dag mere med sommerfugle :balloon:

0

Del dette indlæg

Kan ikke huske om jeg har meldt mig herinde, men jeg skal giftes d. 3 maj 2008.. Det er for vildt nu der er mindre end 9 mdr til..

Vi har styr paa

1. Kirken
  2. Feststed
  3. Faaet transport af en af mine veninder
  4. Brudebuket
  5. Kjole dog uden tilbehoer
  6. Invitationerne er godt paa vej.

Ville lige putte et billede ind af os, saa folk kan se hvem vi er..

Vi har vaeret sammen ca. 2 msr og blev forlovet i februar..

post-26750-1186461965.jpg

post-26750-1186462101.jpg

Redigeret af mia kronhoej
0

Del dette indlæg

Hejsa,....

Så melder jeg mig også herinde i forum for 2008 brude.. :-)

Vi har sat datoen til 14/6 2008.

Vihar Kirke, Præst, feststed, og musik på plads....

Er der andre fra Kolding eller omegn herinde????

Hejsa og velkommen til BK :denmarkflag:

Jeg kan se det er dit første indlæg du har skrevet. Og jeg kan fortælle dig at det ikke blir dit sidste. BK er en rigtig tidsrøver.... :balloon:

Jeg skal i øvrigt selv giftes d. 21 juni 2008 præsis en uge efter dig... :)

:-) Maria

Jeg er ganske sikker på det ikke bliver det sidste indlæg.. :-)

Man bliver meget hurtig bidt af al den planlægning, og bryllupssnak....

Så jeg tænkte at hvis jeg skulle skåne min kære forlovede, samt venner og familie, så de ikke bliver helt trætte af mig, ja så måtte jeg hellere melde mig i et forum, hvor jeg kan tale om bryllup bryllup bryllyp .... :-)

Selvom vores venner og familie efterhånden har spurgt i nogle år om hvornår vi da skulle giftes...

Vi har været sammen siden jan. 1999 og blev forlovet 6.maj 2000....men økonomi, huskøb, uddannelse osv, har gjort at vi udsatte bryllup til vi kunne få det vi ønskede.... Og nu er jeg så færdig, og skal starte på mit nye job imorgen......og så glæder jeg mig bare til der ruller penge i kassen, så vi kan komme igang med at bruge dem... hehe

0

Del dette indlæg

Hejsa

Jamen så kan jeg da også lige melde mig på banen. Min dejlige kæreste friede for under 14 dage siden, under vores ferie på bornholm, men jeg er allerede ved at være afhængig af BK.

Glæder mig til at følge med i jeres planlægning. Jeg har endnu ikke selv lavet en tråd men det skal nok komme.

Hilsen Ulrikke

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer