SilleS

Sille Bryld og Andreas

571 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Så er der gæstebog!

Det var en af de ting jeg faktisk havde svedt helt ud... :cheerleader3:

Planen er at gæsterne skriver på de små farvede sedler og lægger dem over i det andet glas.

Efter festen, når der er fremkaldt billeder, sætter jeg så det hele ind i bog.

post-26706-1206270550.jpg

Sr det er en god idé som jeg snupper :thumbsupsmileyanim:

Nå men jeg skulle ret langt om for at finde dig, så nu er du tilbage til side 1, så du kan fortsætte polterbilledberetningen. (Det lyder som en super hyggelig dag. Jeg håber ikke jeg bliver vaskekone på min PA for det består jeg ikke!)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er der gæstebog!

Det var en af de ting jeg faktisk havde svedt helt ud... :cheerleader3:

Planen er at gæsterne skriver på de små farvede sedler og lægger dem over i det andet glas.

Efter festen, når der er fremkaldt billeder, sætter jeg så det hele ind i bog.

post-26706-1206270550.jpg

Sr det er en god idé som jeg snupper :thumbsupsmileyanim:

Nå men jeg skulle ret langt om for at finde dig, så nu er du tilbage til side 1, så du kan fortsætte polterbilledberetningen. (Det lyder som en super hyggelig dag. Jeg håber ikke jeg bliver vaskekone på min PA for det består jeg ikke!)

Det gjorde jeg heller ikke... Faktisk dumpede jeg alle dem der hed noget med KONE til sidst

0

Del dette indlæg

Hej smukke

Endelig en lyd fra dig, er herinde og tjekke hver dag, og du er her aldrig ;) Tør ikke spamme dig med sms'er, du skal jo nødigt blive stresset :cheerleader3:

Håber I begge har det godt, og jeg glæder mig rigtig meget til dagen, skal nok gøre mit bedste for at få det til at glide ;)

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hej smukke

Endelig en lyd fra dig, er herinde og tjekke hver dag, og du er her aldrig ;) Tør ikke spamme dig med sms'er, du skal jo nødigt blive stresset :cheerleader3:

Håber I begge har det godt, og jeg glæder mig rigtig meget til dagen, skal nok gøre mit bedste for at få det til at glide ;)

:thumbsupsmileyanim:

Jeg er her næsten hver dag, jeg ved bare ikke hvad jeg skal skrive...

Du må gerne smse, jeg ER allerede stresset og lettere panisk

Må hellere lige tilføje at jeg glæder mig ualmindelig meget og det er kun er de oraktiske ting jeg går i panik omkring

Redigeret af SilleS
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:
Det gjorde jeg heller ikke... Faktisk dumpede jeg alle dem der hed noget med KONE til sidst

Det er faktisk RET sjovt :denmarkflag: Men det ser ud til at have været en fed og hyggelig dag. Dejligt med alle billederne :loveboard:

:blush:

TAK for knus, det er hvad jeg trænger til!

Status er at jeg er nede på 3 lister. Det der ikke står på nogen af dem nu bliver bare ikke gjort.

Jeg uddelegerer på livet løs, alt hvad jeg ikke BEHØVER at tage stilling til, det lader jeg bare være med at involvere mig i.

0

Del dette indlæg

Hey søde

Det er jo for viiiiiiiildt.... KUN ET CIFFER...... Synes lige at det var igår at vi gik fra 3 til 2 cifre.

Ih, hvor ville jeg gerne være en flue på væggen til jeres bryllup.... Men har måske travlt med noget andet d. 10 kl. 13.00 :cheerleader3::blush:

:loveboard::cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey søde

Det er jo for viiiiiiiildt.... KUN ET CIFFER...... Synes lige at det var igår at vi gik fra 3 til 2 cifre.

Ih, hvor ville jeg gerne være en flue på væggen til jeres bryllup.... Men har måske travlt med noget andet d. 10 kl. 13.00 :cheerleader3::blush:

:loveboard::cheerleader3::cheerleader3:

Jeg har det på præcis samme måde... En overgang overvejede jeg om vi kunne spise morgenmad sammen.

0

Del dette indlæg

Hej Sille.

Jeg blev lige bange for om det var i april I blev gift, og jeg havde glemt det.

Men heldigvis var jeg ikke for sent ude.

Der kommer lige KÆMPE lykønskning her fra :) :) :):cheerleader3::thumbsupsmileyanim::cheerleader3::):cheerleader3: :cheerleader3: :):heart::):hug: , fordi der sikkert er risiko for jeg glemmer det, så lidt jeg færdes herinde.

Jeg håber I for den mest hendrivende maj dag i kunne ønske jer. Med høj sol, glade mennesker og masser af kærlighed.

Kærlig Hilsen

Mona

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Søde Sille, iiiiiih hvor er det bare snart :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Kan du styre sommerfuglene i mavsen??

Knus

Ja lidt endnu kan jeg godt... Men de formerer sig som kaniner gør de!

1 uge tilbage

Det er ikke meget. Vi brugte hele lørdagen på at gå og spørge hinanden "Hvad laver vi lige nu om en uge?" super dejlig dag!

Hej Sille.

Jeg blev lige bange for om det var i april I blev gift, og jeg havde glemt det.

Men heldigvis var jeg ikke for sent ude.

Der kommer lige KÆMPE lykønskning her fra :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :respekt::griner:- :griner:- :biggrin: , fordi der sikkert er risiko for jeg glemmer det, så lidt jeg færdes herinde.

Jeg håber I for den mest hendrivende maj dag i kunne ønske jer. Med høj sol, glade mennesker og masser af kærlighed.

Kærlig Hilsen

Mona

:fløjt: Tusind tak!

IHH kun en uge tilbage :cheerleader3:

Husk nu at læne dig tilbage og nyde det lidt, så du ikke ender med at huske alting igennem en tåge af stress.

krammer

Det skal jeg nok :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu hvor de resterende dage kan tælles på EN HÅND er det vist tid til...

Status

Følgende ting skal jeg lave inden lørdag:

Blande cocktails

Handle ind til sandwich og lave dem fredag sammen med svigerfamilie og søstre

Lægge kager til receptionen sammen torsdag

Finde en foundation i min farve

Lave playlister færdig

Lave drinksopskrifter til baren

Lave skilte til sandwich

Skrive en velkomsttale

Hjælpe med at dække borde

Og det er det.

Alt andet er der enten styr på eller også er det ikke mig der tager mig af det.

Redigeret af SilleS
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer