SilleS

Sille Bryld og Andreas

571 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hey søde

Har du set det dejlige vejr, der er blevet bestilt til os på lørdag?? Det er jo perfekt til jeres havebryllup.

Det hjælper åbenbart at have 2 stk præstefædre til at bede om godt vejr :thumbsupsmileyanim:

Det er simpelthen super! Lige nu er de ved at stille teltet op...

Det er bare SÅ meget lige om lidt :):):bearhug::shooter::)
Uhhhh hvor er jeg bare spændt på dine vegne. Det bliver for fedt. :cheerleader3::)

Tark! Dejligt I hopper på mine vegne, det kan være det smitter af

0

Del dette indlæg

Blande cocktails

Handle ind til sandwich og lave dem fredag sammen med svigerfamilie og søstre

Lægge kager til receptionen sammen torsdag

Finde en foundation i min farve

Lave playlister færdig

Lave drinksopskrifter til baren

Lave skilte til sandwich

Skrive en velkomsttale

Hjælpe med at dække borde

Hey det går da frem af!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Blande cocktails

Lave playlister færdig

Lave skilte til sandwich

Skrive en velkomsttale

Hey det går da frem af!

Det ser da super godt ud :thumbsupsmileyanim: Der er ikke længe igen (KUN 3 DAGE!!!) og din liste er godt nok heller ikke særlig lang. Det er jo perfekt.

Redigeret af Happy_A
0

Del dette indlæg

Hvor er det vildt! 3 DAGE tilbage!!!! :thumbsupsmileyanim:

:hug::hug::bearhug::blush: :fløjt: :hug:

Det ser da super godt ud :thumbsupsmileyanim: Der er ikke længe igen (KUN 3 DAGE!!!) og din liste er godt nok heller ikke særlig lang. Det er jo perfekt.
Uuuuuh, tre dage!! :cheerleader3::rolleyes: Det er jo næsten ligefrem til at overskue nu! :thumbsupsmileyanim: Det bliver bare en vidunderlig dag... og sikke en vejrudsigt! :hug: Glæder mig meget til at du kan fortælle om den og vise billeder! :sm:

Takker! Jeg glæde rmig også meget.

Nu er teltet også kommet op i haven og det begynder at virke meget mere virkeligt

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dagens status

Blande cocktails

Lave playlister færdig

Lave skilte til sandwich

Skrive en velkomsttale

Igår brugte jeg dagen på bare at hygge og være kærester.

Efter jeg havde været i skole selvfølgelig :thumbsupsmileyanim: Men hay, det var sidste gang mikrobiologi som ugift! :thumbsupsmileyanim:

Der blev arbejdet med playlister i det lille hjem. Jeg gennemgik al kærestens musik og han har til at spille non-stop i 15 døgn, 6 timer og 33 min!!

Det tog noget tid, men det var faktisk rigtig hyggeligt at sidde og lave lister med hvad der var egnet til taffelmusik og hvad der skulle danses til.

Idag tog jeg hjem til mine forældre, så snart jeg var vågnet.

Ud og handle det sidste til brylluppet dvs, sandwich fyld, tequila, øl, juice og citronsaft. Mørkelig balnding, men nu skulle alt så være i hus.

Derefter skulle der laves kager :thumbsupsmileyanim: Vi har lavet 6 meget lækre margrethe kager til receptionen.

Så har jeg støvsuget, flyttet borde, lavet isterninger og svaret på 1000 spørgsmål om alt muligt mærkeligt.

Jeg kan godt se jeg burde tage nogle flere billeder, men det må blive næste gang jeg er i Greve.

1000 knus Sille - som lige om lidt skal tilbringe sin sidste nat i denne lejlighed som ugift!

0

Del dette indlæg

Dagens status

Blande cocktails

Lave playlister færdig

Lave skilte til sandwich

Skrive en velkomsttale

Igår brugte jeg dagen på bare at hygge og være kærester.

Efter jeg havde været i skole selvfølgelig :hug: Men hay, det var sidste gang mikrobiologi som ugift! :thumbsupsmileyanim:

Der blev arbejdet med playlister i det lille hjem. Jeg gennemgik al kærestens musik og han har til at spille non-stop i 15 døgn, 6 timer og 33 min!!

Det tog noget tid, men det var faktisk rigtig hyggeligt at sidde og lave lister med hvad der var egnet til taffelmusik og hvad der skulle danses til.

Idag tog jeg hjem til mine forældre, så snart jeg var vågnet.

Ud og handle det sidste til brylluppet dvs, sandwich fyld, tequila, øl, juice og citronsaft. Mørkelig balnding, men nu skulle alt så være i hus.

Derefter skulle der laves kager :hug: Vi har lavet 6 meget lækre margrethe kager til receptionen.

Så har jeg støvsuget, flyttet borde, lavet isterninger og svaret på 1000 spørgsmål om alt muligt mærkeligt.

Jeg kan godt se jeg burde tage nogle flere billeder, men det må blive næste gang jeg er i Greve.

1000 knus Sille - som lige om lidt skal tilbringe sin sidste nat i denne lejlighed som ugift!

Hvor er det bare utroligt! 2 DAGE!!!! :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::cheerleader3::rolleyes:

Hvordan har nerverne det???

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sille Sille Sille...

Jeg glæder mig HELT VILDT til at se dig imorgen! Men mon ikke du glæder dig mest?

IIIIHHH hvor er det bare fedt, og totalt godt vejr. Tror godt lige du kan sende en tanke opad og sige tak, at i ikke skal sidde i 10 grader og regnvejr men i det skønneste sommervejr´;)

Du har btw været på min bedesedl den her uge, så alt imorgen burde gå som en drøm :thumbsupsmileyanim:

Må Gud velsigne jeres dag imorgen!

KRAM

Stine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Kære alle sammen!

Tusisnd tak for lykønskningerne.

De sidste ting er helt på plads og jeg er klar.

Når jeg altså har været til frisøren og er hoppet i kjolen -HAHA-

Efter en hård nat med ringe søvn, alt for mange sommerfugle, er jeg nu stået op til min bryllupsdag! (og fødselsdag)

Jeg glæder mig så utrolig meget. Tak fordi I har været her og lyttet til mig.

1000 :biggrin: Sille

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer