SilleS

Sille Bryld og Andreas

571 posts in this topic

Lille opdatering:

Udlejningsmanden Mogens var i torsdags ude og måle op til teltet i haven og der er masser af plads. :cheerleader3: Nu skal vi så bare beslutte hvor dørene og vinduerne skal sidde.

I samme anledning snakkede jeg så med ham om at skifte de grimme lamper i teltet ud med prismelyssekroner, som han også udlejer. Det var så dejligt, for han ville gerne give mig dem til samme pris! Så jeg tog dem, selvom Andreas havde været imod. Som jeg sagde til Mogens, "Når han opdager det er vi allerede gift!"

hehehe :griner:-

Vi har fået styr på overnatningen. Vi har besluttet at tage på Prindsen i Roskilde. Der er ikke så langt dertil i taxa fra Greve og det er ikke så dyrt. De har noget de kalder "Parforkælelse - de luxe weekend" og det var jo perfekt! Det er incl overnatning, 3 retters og en helt fantastisk brunch. Så sådan en omgang har jeg booked til os.

Det lyder lækkert, den var jeg sgi nok også hoppet på :griner:-

Kjolen skal jeg snart ud og besøge igen. Nu hvor undertøjet er på plads, så skal jeg jo lige tjekke om det går sammen med kjolen med hensyn til udskæring. Men især også når nu jeg har farvet undertøj!

Bliver spændende :rolleyes:

Jeg begynder at få overblikket tilbage, har ellers haft tendens til at miste det. Men nu er jeg begyndt at lave en masse huskelister og det hjælper. Pt er det vigtigste tøj til Andreas.

Det skal nok gå alt sammen - huskelister er en god ting!

Knus Sille

0

Annonce ♥

Hey søde..

jeg er målløs, havde din søster "lige en time" og så disker hun op med 3 så flotte frisurer?! :cheerleader3:

i´m impressed.. :rolleyes:

men jeg tror nu også jeg er mest til fritz nr. 2.. Og så med et par totter ned foran som de andre osse skriver..

Fedt med prismelysekroner :griner:-:griner:- he he, det er en meget god pointe at når Andreas opdager det, ER i gift..

Knus

0

Hej Sille

Tak for din søde hilsen i min tråd :griner:-

Ihh hvor jeg glæder mig til at se billeder af jeres fest telt. Tror bare det blive så cool :rolleyes: (Og det skal Andreas nok også syntes !)

Ihh jeg VIL også ind og besøge min kjole ligesom du (ofte -HAHA- )gør. Men desværre kommer min jo først hjem til april :biggrin: Måske vi kan time en kjoleprøvning i H&B igen, det ku da værre hyggeligt :cheerleader3:

Det lyder da vilde lækkert med en bryllupsnat på Prinsen :griner:- Vi var jo dernede da vi kiggede på feststeder. Der er bar sååå Flot.

:tunge: Maria

0

Hej Smukke

Jeg kan jo ikke lade vær', jeg må have mit fix, og endelig var der lidt nyt :cheerleader3:

Jeg kan rigtig godt lide den første fletning, men synes ikek spændet helt kommer til sin ret, og hestehalen er lidt bop bop, men hvad med at lave en lidt uglet knold under fletninger, hvis du forstår :rolleyes:

Og så måtte jeg jo lige surfe lidt, og fandt disse, de er lidt ekstreme, men lidt sjove alligevel ;)

post-21950-1204545334.jpg

0

Annonce ♥

Hej Sille!

1000 1000 tak for sidst, kæft hvor var det bare hyggeligt!

Det lyder altså i mine øre somom i er helt fint med, bare rolig, det skal nok blive et fantastisk bryllup!

Eeen ting skal jge dog lige være sikker på:

Jeres telt bliver med gulv og i har varmelamper IKKE? (vil altså ikke risikere majnat med 10 grader og regn på græsplæne uden varme :cheerleader3: )

knus og kram

Stine

0

Lille opdatering:

Udlejningsmanden Mogens var i torsdags ude og måle op til teltet i haven og der er masser af plads. Nu skal vi så bare beslutte hvor dørene og vinduerne skal sidde.

I samme anledning snakkede jeg så med ham om at skifte de grimme lamper i teltet ud med prismelyssekroner, som han også udlejer. Det var så dejligt, for han ville gerne give mig dem til samme pris! Så jeg tog dem, selvom Andreas havde været imod. Som jeg sagde til Mogens, "Når han opdager det er vi allerede gift!"

hehehe

Vi har fået styr på overnatningen. Vi har besluttet at tage på Prindsen i Roskilde. Der er ikke så langt dertil i taxa fra Greve og det er ikke så dyrt. De har noget de kalder "Parforkælelse - de luxe weekend" og det var jo perfekt! Det er incl overnatning, 3 retters og en helt fantastisk brunch. Så sådan en omgang har jeg booked til os.

Det lyder lækkert, den var jeg sgi nok også hoppet på :cheerleader3:

Jeg var heller ikek svær at overtale

Kjolen skal jeg snart ud og besøge igen. Nu hvor undertøjet er på plads, så skal jeg jo lige tjekke om det går sammen med kjolen med hensyn til udskæring. Men især også når nu jeg har farvet undertøj!

Bliver spændende :cheerleader3:

Meget! Nu er tiden bestilt til på fredag efter utallige opfordringer

Jeg begynder at få overblikket tilbage, har ellers haft tendens til at miste det. Men nu er jeg begyndt at lave en masse huskelister og det hjælper. Pt er det vigtigste tøj til Andreas.

Det skal nok gå alt sammen - huskelister er en god ting!

Det tror jeg også, jeg har bare tendens til at blive lidt hys

Knus Sille

Hey søde..

jeg er målløs, havde din søster "lige en time" og så disker hun op med 3 så flotte frisurer!?

i´m impressed..

men jeg tror nu også jeg er mest til fritz nr. 2.. Og så med et par totter ned foran som de andre osse skriver..

Fedt med prismelysekroner :cheerleader3: he he, det er en meget god pointe at når Andreas opdager det, ER i gift..

Knus

Sådan er hun, altid gang i tusind ting, men altid overskud. Og det plejer altid at være hende der sætter mit hår, så hun kender det rigtig godt efterhånden.

Jeg er ved at "have sat mig" på fritz 2, men jeg er dog begyndte at overveje at få noget fald i håret, bare for effektens skyld.

Hej Sille

Tak for din søde hilsen i min tråd :cheerleader3:

Ihh hvor jeg glæder mig til at se billeder af jeres fest telt. Tror bare det blive så cool (Og det skal Andreas nok også syntes !)

Ihh jeg VIL også ind og besøge min kjole ligesom du (ofte :cheerleader3: )gør. Men desværre kommer min jo først hjem til april. Måske vi kan time en kjoleprøvning i H&B igen, det ku da værre hyggeligt

Det lyder da vilde lækkert med en bryllupsnat på Prinsen :cheerleader3: Vi var jo dernede da vi kiggede på feststeder. Der er bar sååå Flot.

:biggrin: Maria

Jeg glæder mig til at HA nogle billeder af teltet. Nogle dage tvivler jeg på det overhovedet kommer op...

Jeg ved godt jeg er der meget, men det er altså ikke så fedt som det lyder. Jeg er efterhånden nået dertil hvor jeg bare gerne vil "glemme" min kjole lidt, så jeg rent faktisk kan nyde den på dagen. Jeg er også bevidst begyndt at gå udenom visninger af kjoler, fordi det simpelthen er blevet for meget. Var til bryllup i lørdags og det var en rigtig flot kjole, men fordi jeg efterhånden har set så mange, var jeg bare "Nå ja, det er en kjole".

Så jeg skal derud på fredag kl 10 og så ikke igen før 28. april. Men der kan vi måske time det??

Vi har ogsa en aftale om at skulle på Prindsen og spise her d. 14., så vi kan se stedet og måske værelset. Og give dem et lille fif om at det er vores bryllupsnat... Så falder der måske lidt af

Hej Smukke

Jeg kan jo ikke lade vær', jeg må have mit fix, og endelig var der lidt nyt

Jeg kan rigtig godt lide den første fletning, men synes ikek spændet helt kommer til sin ret, og hestehalen er lidt bop bop, men hvad med at lave en lidt uglet knold under fletninger, hvis du forstår :cheerleader3:

Og så måtte jeg jo lige surfe lidt, og fandt disse, de er lidt ekstreme, men lidt sjove alligevel ;)

Det er jeg ikke helt sikker på jeg forstår... Men måske kan vi mødes over en kop kaffe og så kan du nok bedre forklare?

Den sidste af dem du har sat ind er jeg ret vild med, det tror jeg lige jeg skal vise Mille.

Hej Sille!

1000 1000 tak for sidst, kæft hvor var det bare hyggeligt!

Det lyder altså i mine øre somom i er helt fint med, bare rolig, det skal nok blive et fantastisk bryllup!

Eeen ting skal jge dog lige være sikker på:

Jeres telt bliver med gulv og i har varmelamper IKKE? (vil altså ikke risikere majnat med 10 grader og regn på græsplæne uden varme :cheerleader3: )

knus og kram

Stine

Selv tak, det var nemlig super hyggeligt, godt initiativ.

Tak, det er lige det jeg har brug for at høre. Jeg ved godt oppe i hovedet at det nok skal gå, men jeg blir lidt hys af og til. Heldigvis er Andreas riftig god til at berolige mig.

Der er guld i teltet og vi har varmeovne. Det med ovnenen var mit krav for at ville gøre det. Jeg er en frossenpind og der er blevet snakket om at give mig min helt egen brødrister under min stol :cheerleader3:

0

Der er guld i teltet og vi har varmeovne. Det med ovnenen var mit krav for at ville gøre det. Jeg er en frossenpind og der er blevet snakket om at give mig min helt egen brødrister under min stol :cheerleader3:

øøøj var det ikke dyrt ?? :cheerleader3::cheerleader3: Kunne ikke la vær :cheerleader3:

Ha en dejlig dag søde

:cheerleader3:

0

Annonce ♥

Der er guld i teltet og vi har varmeovne. Det med ovnenen var mit krav for at ville gøre det. Jeg er en frossenpind og der er blevet snakket om at give mig min helt egen brødrister under min stol :thumbsupsmileyanim:

øøøj var det ikke dyrt ?? :td::sm: Kunne ikke la vær (y)

Ha en dejlig dag søde

:thumbsupsmileyanim:

:td: Hvor er du sjov!

Jeg ved godt det er for dårligt at ligge her og rodde på side 6, men jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre ved det. Der sker bare ikke så megte med hensyn til bryllup...

Men 1000 :cheerleader3: til dem som kigger forbi!

0

Hej Sille!

Det er alt for lang tid siden jeg har været herinde!

Jeres menu er rigtig lækker :thumbsupsmileyanim: MUMS!

Og dit undertøj er rigtig flot :cheerleader3: Jeg er helt vild med trusserne! :thumbsupsmileyanim:

Jeg stemmer for frisure nr 2, da jeg synes den er bedst til dig og dit ansigt.

Knus Nathasia

0

Hej Sille!

Det er alt for lang tid siden jeg har været herinde!

Jeres menu er rigtig lækker :) MUMS!

Og dit undertøj er rigtig flot :cheerleader3: Jeg er helt vild med trusserne! :cheerleader3:

Jeg stemmer for frisure nr 2, da jeg synes den er bedst til dig og dit ansigt.

Knus Nathasia

Tak, jeg glæder mig også meget til at spise den, håber på at have appetit.

Jeg har besluttet at det er frisure 2 vi arbejder videre med. Næsten prøveopsætningsdag er på fredag, så det er heldigvis snart.

Og jeg har fået mit slør hjem, så nu kan det blive helt rigtigt.

Og så passer det ikke hvad jeg siger! Der sker faktisk noget. Med kjolen, selvfølgelig!

Jeg var ude og prøve den sidste fredag, altså d.7. bare for at være sikker på man ikke kunne se undertøjet igennem. Og nej det kunne man ikke.

Men men men...

Jeg synes godt nok den var lige stram nok at få på og det forstod jeg ikke, for jeg havde jo tabt mig. Og ebvar mig vel om ikke det viste sig at den er en størrelse 38 i stedet for 40 som jeg har bestilt!!! Det er jo helt utroligt med mig og den kjole. Som om det ikke var nok, så var den også beskidt! Hele kanten var sort som om den er blevet prøvet og på højre side var den en decideret smudsplet som om den var blevet klemt i en dør! :cheerleader3:

Jeg tror det er godt at jeg ikke er hysterisk anlagt, for jeg har godt nok været meget igennem med den kjole.

0

Annonce ♥

Jeg har da forresten også købt et strømpebånd! Det er lyseblå og jeg skal nok tage et billede af det, men jeg har det bare ikke hjemme.

Det ligger hos mine forældre sammen med undertøjet.

Og så har jeg lavet prøveopdækning. Godt nok ikke med de rigtige tallerkner eller glas, men bare hvad mine forældre lige havde.

Det er jo lidt svært det andet, når udstyret først kommer sammen med teltet 7. maj.

post-26706-1205675215.jpg

Edited by SilleS
0

Og så har jeg lavet prøveopdækning. Godt nok ikke med de rigtige tallerkner eller glas, men bare hvad mine forældre lige havde.

Det er jo lidt svært det andet, når udstyret først kommer sammen med teltet 7. maj.

post-26706-1205675215.jpg

Hej søde

Fin borddækning :) Et lille forslag fra mig, som vi plejede at dække op på slottet..

Det er bare en meget hurtig skitse.

Gaflerne er forskudte og der er sat en brødtallerken på også - til brød seføli, ting man ikke sådan kan li måske OG det er et godt sted at ligge bordhæfter, gaver etc.. skeen er flyttet ud for at fuldende buen.

Du kan også sætte de tre glas på en lige række, så det kun er vandglasset, der står en anelse skrå ned mod knivene.

Men det er bare et forslag søde :cheerleader3:

post-29043-1205683920.jpg

Glæder mig til at se strømpebåndet og så er jeg mega målløs over at de kludrer sådan i det med kjolen! De har vel fundet din igen ikke?

krammer

0

Annonce ♥

Hej Sille,

Så er der godt nok ikke ret lang tid igen, hva?

Kiggede lige forbi og det ser sgu godt ud med planlægningen! Det er så spændende! Det kunne da være, man skulle tage til globryllup i Greve - jeg er trods alt gået på barsel til den tid :D

Håber eller alt går godt!

Knus

0

Hej Sille,

Kiggede lige forbi og det ser sgu godt ud med planlægningen! Det er så spændende! Det kunne da være, man skulle tage til globryllup i Greve - jeg er trods alt gået på barsel til den tid :D

Knus

Jamen Louise, hvis du kommer til globryllup, så giver jeg en kop kaffe eller noget andet bagefter, vi skal først på senere :)

0

Hvorfor er de ikke har styr på kjolen???

Hvad er deres undskyldning??

Knus Nathasia

Fordi de åbenbart ikke er så professionelle som de selv går og tror...

Ingen undskyldninger, den søde ekpedient (som jeg ikke nænner at skælde ud, det er jo ikke hendes skyld) kan ikke sige så meget andet end at det er pinligt. Så jeg må jo høre hvad Bo har at sige.

Det var dog helt utroligt med den kjole :thumbsupsmileyanim:

Jeg håber virkelig at du lader dem vide at du BESTEMT ikke er tilfreds med forløbet :ban:

Nåh...kunne ikke lade være med at google lidt flettede frisurer til dig:

Det håber jeg også... Jeg er bare ikke så god til at brokke mig, men jeg prøver da og havde heldigvis min mor med.

Hold da helt op det var meget hår! Der er noget at prøve efter.

post-29043-1205683920.jpg

Glæder mig til at se strømpebåndet og så er jeg mega målløs over at de kludrer sådan i det med kjolen! De har vel fundet din igen ikke?

krammer

Tak for forslaget, jeg tager det med i overvejelserne. Har slet ikke tænkt på brødtallerkner...

Jeg tror ikke rigtig der er en som er "min" i den forstand at den er rigtig model, størrelse og farve.

Men nu er den jeg prøvede i 38 blevet lagt lidt ud og jeg kan med glæde fortælle (efter at have prøvet den igår) at nu er den helt perfekt.

Hej Sille,

Knus

Nej det må du da nok sige! Jeg kan godt mærke lidt sommerfugle i maven.

Tak, jeg synes også selv vi er rimelig godt med nu. De store ting er at købe tøj til Andreas, købe drikkevarer og lærer at danse. Men ellers så er det småting.

Du må endelig komme, det kunne da være så hyggeligt! Og receptionen er lige ved siden af, så der skal du også være velkommen.

Jeg selv havde en lille fletning i håret til mit bryllup, ikke stort, men en lille inspiration.

Af de 3 valgmuligheder du satte op, synes jeg også nr. 2 passede bedst på dig..

post-24287-1205740944.jpgpost-24287-1205740959.jpg

Tak! Jeg kan så godt lide dit hår, så det er super dejligt lige at få serveret to så gode billeder lige til gemmerne. Tak

0

Annonce ♥

Efter at have prøvet kjolen (som nu er helt perfekt ) mandag var jeg hjemme hos mine forældre.

Min mor mente at jeg nok havde samme størrelse som hun havde da hun blev gift. Jeg må indrømme jeg tvivlede for da jeg var 15 var jeg for tyk til hendes brudekjole og jeg mente ikke jeg var blevet så meget mindre. Men hey der er jo ikke andet at gøre end at prøve, så ud på loftet og finde kjolen.

Og minsandten, den passede. Så kunne jeg jo ikke dy mig og måtte lige have mit slør på.

Så her er billeder af mig med mit slør og den kjole min mor blev gift i for 24 år siden.

post-26706-1205851453.jpg post-26706-1205851461.jpg

0

Ej, altså.. hvad sker der med din kjole ????

Hvis jeg har forstået dig ret, så har HOB lagt den kjole de havde fået hjem i for lille størrelse - ud, ikk ?? Har du så ikke fået prisnedslag ??? - og det er vel ikke noget du skal betale for ??

Selvfølgelig kan fejl ske, men SÅ mange fejl må ikke ske for den samme kunde !!!!!

Bortset fra det, så er din mors kjole da rigtig sød - med lidt ændringer hist og pist, kunne den da bliver super flot !! (forstå mig ret :smilie_oster03: )

Den sidder jo flot på dig - især med dit flotte slør....

Uhhh - der er ikke lang tid tilbage... - er du ved at være klar ?? - har du nogle hængepartier ??

Maya

0

Hej Sille,

Knus

Jamen Louise, hvis du kommer til globryllup, så giver jeg en kop kaffe eller noget andet bagefter, vi skal først på senere :thumbsupsmileyanim:

Jamen, hvis jeg finder til Greve, så ved jeg jo, hvor I bor. I skal vel også i kirke den dag :thumbsupsmileyanim:

Og Sille, det lyder som om du har samme brudekjoletraume som jeg... Hvis det er nogen trøst, så endte mit lykkeligt :thumbsupsmileyanim:

0